اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 4138
اصناف شهر

توضیحات آگهی

تراش تکنیک فرا

تراش تکنیک فرا واردات و فروش کلیه ابزار آلات صنعتی را به مشتریان خود ارائه میکند. اگر میخواهید کارگاه خود را مکانیزه کنید و از پیشرفته ترین و جدیدترین دستگاه ها برای تولید و برش و قالب گیری قطعات صنعتی در حین کار استفاده کنید، از تراش تکنیک فرا بازدید کرده و کلیه دستگاه ها و ابزارآلات مورد نیاز خود را با مناسب ترین قیمت ها خرید کنید.

تراش-تکنیک-فرا
تراش-تکنیک-فرا

واردات و فروش ابزار آلات صنعتی 

تراش تکنیک فرا با بیش از چند دهه فعالیت در زمینه عرضه انواع ابزارآلات و دستگاه های صنعتی ، کلیه بازارهای داخلی و بین المللی را رصد کرده و با کیفیت ترین ابزارهای مورد نیاز مشتریان خود را با مناسب ترین قیمت ها عرضه میکند. اگر به دنبال کیفیت بالا میباشید و میخواهید ابزاآلات با کیفیتی را انتخاب کنید که تا چندین سال عمر مفید داشته باشد و مانند روز اول برای شما کار کند تراش تکنیک فرا را انتخاب کنید. تراش تکنیک فرا به علت شناخت و آگاهی از کیفیت بالای کلیه ابزارآلات عرضه شده، ضمانت های کافی کیفیت را در حین خرید به مشتریان عزیز خود میدهد که با خیال راحت خرید خود را انجام بدهند.

واردات-و-فروش-ابزار-آلات-صنعتی 
واردات-و-فروش-ابزار-آلات-صنعتی

فروش عمده ابزار آلات صنعتی تراش تکنیک فرا

تراش تکنیک فرا با بیش از چند دهه فعالیت مستمر در زمینه عرضه کلی و جزئی کلیه ابزارآلات صنعتی در خدمت کلیه کارگاه های تولیدی و صنعتی میباشد. به علت تنوع بالای ابزارآلات صنعتی موجود در تراش تکنیک فرا و کیفیت بالای آنها بسیاری از کارگاه های قدیمی و خوش نام تهران ابزارآلات صنعتی مورد نیاز خود را از تراش تکنیک فرا تهیه مینمایند.

امکان سفارش تلفنی و اینترنتی باعث راحتی مشتریان عزیز ما شده است و میتوانند در کوتاه ترین زمان ممکن کلیه سفارش های خود را درب کارگاه تحویل بگیرند. با خرید ابزارآلات مورد نیاز خود به صورت عمده از تخفیف های عالی تراش تکنیک فرا برخوردار میشوید.

فروش-عمده-ابزار-آلات-صنعتی-تراش-تکنیک-فرا
فروش-عمده-ابزار-آلات-صنعتی-تراش-تکنیک-فرا

تراشکاری

در کارگاه های صنعتی و تولیدی برای انجام کارهای تراشکاری نیاز به ابزاآلات و دستگاه های صنعتی میباشد تا انجام کار با دقت و ظرافت بالاتری انجام شود. اگر قصد دارید کارگاه خود را به جدیدترین ابزارآلات صنعتی مجهز کنید تنها کافی است به تراش تکنیک فرا مراجعه کرده و با راهنمایی های تیم فروش با تجربه ما بهترین انتخاب های ممکن را با توجه به توان مالی مورد نظرتان داشته باشید.

اگر در انتخاب بین ابزارآلات و یا دستگاه های خاصی مردد هستید و نمیدانید کدام مورد بیشتر به کار شما می آید ما در کنار شما هستیم تا بهترین توصیه های کاربردی را به شما عزیزان داشته باشیم و مزایا و معایب ابزارآلات مختلف را برای شما مقایسه کرده تا شما بهترین ابزار را بسته به نوع کاربریتان انتخاب کنید.

 

تولید دسته قلاویز و دسته حدیده قیمت مناسب

انواع دسته قلاویز از سایزهای M1  تا M30  در طول های متنوع مورد نیاز شما در جنس های مختلف چدنی، گرانیتی، فولادی در تراش تکنیک فرا موجود میباشد.  متنوع ترین سایزهای دسته حدیده را برای گرفتن راحت تر حدیده  را با کیفیت بالا و قیمت مناسب از تراش تکنیک فرا تهیه کنید. برند معروف HONGDA از مدلهای مشتری پسند دسته حدیده میباشد که با آن به راحتی میتوانید کارهای خود را انجام بدهید.

 

فروش عمده فرز و مته

مته ها  و فرز ها بسته به نوع کاربردی که دارند در انواع مختلفی ساخته میشوند. تمامی انواع مته ها و فرزهای مورد نیاز کلیه کارهای صنعتی را با مناسب ترین قیمت ها از تراش تکنیک فرا تهیه کنید. کیفیت بالای کلیه ابزارآلات ما باعث میشود کارهای شما با کیفیت و دقت بالا انجام شود.

فروش-عمده-فرز-و-مته
فروش-عمده-فرز-و-مته

انواع مته های موجود در بازار:

  • الماسه
  • فولاد کبالت
  • چوب
  • فلز
  • مخروطی

 

قالبسازی

برای قالب سازی نیاز به ابزارهای خاصی میباشد تا کار قالب زنی صنعتی با دقت کافی انجام شود. تمامی ابزارهای قالب سازی را با کیفیت بالا از تراش تکنیک فرا انتخاب کنید، کیفیت قالب های ما باعث افزایش کیفیت کارهای شما میشود.

در زمان های نه چندان گذشته فرایند قالبسازی به صورت سنتی و دستی انجام میشد و کار زیبایی و ظرافت زیادی نداشت ولی با پیشرفت علم قالبسازی نیاز به طراحی و تولید انواع قالبها با نرم افزار های کامپیوتری احساس شد و شما نیز برای رقابت با سایر تولید کنندگان باید از مجهزترین و جدیدترین دستگاه ها استفاده نمایید تا کیفیت کار نهایی شما مزیت رقابتی داشته باشد. با خرید بهترین ابزارآلات صنعتی قالبسازی از تراش تکنیک فرا محصولات تکی تولید میکنید.

 

ابزارهای مورد استفاده در فرایند قالب سازی

برقو

پین

بوش

کفشک قالب سازی

انواع بلوک

سنبه

 

اندازه گیری در حین فرایند قالبسازی

با پیشرفت تکنولوژی در صنعت دیگر مانند سابق نمیتوان از نیروهای کارگری برای تولید قطعات صنعتی استفاده نمود چون این کار باعث افزایش هزینه های کارگری و قیمت تمام شده کار میشود و حجم کار کمتری در طول روز تولید میشود. با اندازه گیری های صنعتی میتوان کار برش و قالب گیری و جوش کاری قطعات صنعتی را به صورت دقیق و با سرعت بیشتری انجام داد.

 

CNC_NC

برای جبران مشکلات نیروهای کارگری در حین تولید انواع قطعات صنعتی، ابتدا دستگاه های اندازه گیری NC در بازار کاربرد داشتند که دستگاه، اندازه های برش را با کمک اپراتور مشخص و برش میدهد ولی باز نیز نیاز به کمک اپراتور بود که باعث خطا در روند انجام کارها میشد. در روش NC  ابتدا دستورات برش و کلیه کارهای تولیدی قطعات توسط اپراتور به بخش سخت افزاری کامپیوتری داده میشود تا کارها طبق روال مشخص انجام شود ولی در حین کار نیاز به انجام برخی کارها مانند جابجایی ورق ها توسط اپراتور میباشد.

برای حل این مشکل دستگاه های CNC  با کامپیوتری کردن انجام کلیه کارها، باعث سهولت انجام تولید قطعات صنعتی شده است و دیگر نیاز به هیچ اپراتوری نمیباشد و کلیه کارها به صورت اتوماتیک و خوکار انجام میشود. این روند به خاطر پیشرفت علوم نرم افزاری کامپیوتری و دادن کدهای مربوطه به دستگاه میباشد که کلیه کارها به صورت رباتیک با دستگاه ها کنترل میگردد.

 

خدمات برتر تراش تکنیک فرا

  • تنوع بالای انواع ابزارآلات صنعتی
  • کیفیت بالای کلیه ابزارآلات
  • مناسب ترین قیمت های عرضه
  • رضایت بالای مشتریان
  • با کیفیت ترین دسته قلاویز و دسته حدیده
  • تنوع و کیفیت بالای مته ها و فرزها
  • بهترین کیفیت دستگاه های قالب سازی و برش کاری و تراشکاری

 

اطلاعات تماس:

مدیریت: جناب آقای مهدوی

آدرس : تهران ، خیابان امام خمینی ، جنب مسجد مجد ، پاساژ موسویان ، طبقه دوم ، پلاک222/1

تماس :

09126005463

09302202612 

02166710448

02166769624 

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تراش تکنیک فرا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *