اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 8053
اصناف شهر

توضیحات آگهی

تجهیزات برق صنعتی ایتوک

تجهیزات برق صنعتی ایتوک با بیش از دو دهه فعالیت تخصصی در زمینه تولید و عرضه انواع تجهیزات برقی و برق صنعتی بهترین انتخاب برای خرید است.‌ با بهره گیری از بهترین نیروهای متخصص و فنی بهترین کیفیت کالاهای برقی را به مشتریان خود ارائه می‌کنیم.

اگر به دنبال بهترین کیفیت تجهیزات برقی با ضمانت نامه های معتبر هستید ایتوک پیشنهاد ما به شما عزیزان است. این گروه تولیدی در عمل به شما ثابت خواهند کرد که بهترین ها برای خرید با کیفیت عالی و قیمت های ارزان هستند.

 

بزرگترین فروشگاه تجهیزات برق صنعتی 

هر کالای برقی، روشنایی و صنعتی که مورد نیاز مشتریان باشد در بیشترین تنوع در تجهیزات برق صنعتی ایتوک موجود است. تجربه کاری چندین ساله به ما کمک کرده است که بهترین کیفیت محصولات برقی را در برند ایتوک به مشتریان خود عرضه کنیم.

خرید جزئی و عمده لوازم برقی مورد نیاز خود را از جمله انواع لوله، کابل، سیم و جعبه تقسیم را از فروشگاه ایتوک انجام بدهید. قیمت های عالی و کیفیت بالا رضایت شما را تامین خواهد نمود و پس از یک بار خرید مشتری همیشگی این فروشگاه خواهید شد.

 

فروش انواع تجهیزات شامل

با اتکا به نیروی متخصص و با تجربه خود بهترین کیفیت محصولات برقی را با استناد به آخرین تکنولوژی های به روز دنیا تولید می کنیم. با حذف واسطه های بین تولید و فروش کلیه کالاهای برقی را با قیمت های مناسب به دست مصرف کننده اصلی می‌رسانیم.

بسیاری از مشتریان بزرگ این مجموعه تولیدی مانند پتروشیمی بندر امام و عسلویه با خرید عمده از بیشترین تخفیف ها برخوردار می‌شوند. تنوع، کیفیت بالا، قیمت های مناسب و ارسال سریع و به موقع از برترین امتیازات این مجموعه تولیدی است.‌

 

لوله برق گالوانیزه pvc

شرایط محیطی کاری شما امکان خطرات آتش سوزی بیشتری را به همراه دارد؟ به دنبال خرید بهترین لوله های مقاوم در مقابل حریق و آتش سوزی هستید؟ پیشنهاد کارشناسان به شما انتخاب لوله های برق پی وی سی است.

‌اگر چه باید برای خرید این مدل لوله ها هزینه های بیشتری را بپردازید ولی دردرازمدت به سود اقتصادی شما است و از ضرر و زیان های مربوط به حریق جلوگیری خواهید کرد.

 

لوله برق

با خرید لوله های برق باکیفیت مدت زمان نگه داری از تجهیزات برقی خود را به مقدار زمان بیشتری افزایش خواهید داد.‌ کارشناسان فروش تجهیزات برقی ایتوک در کنار شما هستند تا با مناسب ترین قیمت ها بهترین کیفیت لوله های برقی را انتخاب نمایید.

با خرید بهترین کیفیت لوله های برقی انواع سیم ها و کابل ها را در کمترین فضای ممکن با نظم قرار می دهید و احتمال پوسیدگی و سایر خطرات ممکنه را به حداقل می رسانید. برای تامین نیاز بازار، متنوع ترین لوله های برقی را در جنس های پلی امید، پی وی سی و یوپی وی سی از برندهای نمونه در سایز بندی های متنوع عرضه نموده ایم.

 

سیم و کابل

سیم و کابل از پرمصرف ترین تجهیزات برقی مورد نیاز کارگاه تولیدی شما است؟ به دنبال بهترین شرکت عرضه کننده انواع متنوع سیم و کابل با کیفیت عالی هستید؟ فروشگاهی که با یک تماس تلفنی سفارش شما را ثبت کرده و در اسرع وقت برایتان ارسال نماید؟ تجهیزات برقی صنعتی ایتوک بهترین انتخاب برای حرفه ای های بازار است.

 

خرید انواع سیم و کابل

متنوع ترین سیم های مفتولی و افشان و نیمه افشان را در شماره های متنوع موجود داریم. با انتخاب تجهیزات برقی صنعتی ایتوک از بابت کیفیت کارها اطمینان خاطر داشته باشید که بهترین سیم ها را برای کارهای تولیدی خود استفاده می ‌کنید. برای انتخاب بهترین نوع سیم روی تجربه تخصصی کارشناسان فردش ما حساب ویژه ای باز کنید.

اغراق نیست که بگوییم در فروشگاه تجهیزات برقی صنعتی ایتوک هر نوع کابلی که نیاز داسته باشید در بهترین کیفیت و قیمت های مناسب موجود است. عرضه انواع کابلهای شبکه و فیبر نوری در جدیدترین مدلها و آخرین تکنولوژی های به روز دنیا را میتوانید از ما تهیه کنید.

کارشناسان فروش ما بهترین راهنمایی ها و مشاوره های تخصصی را به شما ارائه خواهند کرد تا بهترین ها را برای کار تخصصی خود انتخاب نمایید. بهترین کیفیت کابل‌های کواکسیال و تلفن را از بهترین برندهای بازار گلچین نموده ایم تا رضایت صد درصدی مشتریان خود را جلب نماییم.

 

جعبه تقسیم برق

برای تامین نیازهای تمامی مشتریانمان انواع جعبه تقسیم های برق را در جنس های مختلف آلومینیومی، استیل، ورق های گالوانیزه و پلاستیک از بهترین جنس های موجود در بازار موجود نموده ایم. مهمترین نکته ای که در خرید جعبه تقسیم برق باید به آن دقت کافی داشته باشید توجه به استانداردهای کیفی است. جعبه های تقسیم فیک و کپی خطرات جانی و مالی زیادی را به همراه دارد، پس برای اطمینان از ایمنی فروشگاه های معتبر و شناخته شده را برای خرید انتخاب نمایید.

فروشگاه تجهیزات برق صنعتی ایتوک با بیش از دو دهه حضور در بازار لوازم برقی بهترین کیفیت را با بالاترین استانداردهای جهانی عرضه می کند. در کنار کیفیت بالا بیشترین خدمات پس از فروش و گارانتی های معتبر را به مشتریان خود ارائه می کنیم.

 

پرفروش ترین تجهیزات برقی ایتوک

  • انواع سینی کابل
  • انواع لنت برق 
  • لوله خم کن
  • سوکت برق
  • پنل روشنایی
  • بست چنگالی

مدت ها است از مراجعه حضوری خسته شده اید و دیگر زمان اجازه این کار را به شما نمی دهد، به دنبال فروشگاهی معتبری برای سفارش کلیه تجهیزات برقی مورد نیاز پروژه های ساختمانی خود هستید؟ فروشگاه تجهیزات برقی ایتوک همان فروشگاه مد نظر شما برای خرید و ثبت سفارش است.

در کمترین زمان پس از سفارش کلیه بار شما را ارسال می کنیم، حتی بدون یک قلم ناقصی و کاستی. مطمئن هستیم تنها پس از یک بار خرید از این فروشگاه مشتری همیشگی آنها خواهید شد.

 

امتیازات فروشگاه تجهیزات برق صنعتی ایتوک

  • بیشترین تنوع
  • کیفیت بالای کارها
  • گارانتی و خدمات پس از فروش گسترده
  • راهنمایی و مشاوره های تخصصی
  • قیمت های مناسب
  • ارسال به موقع
  • بهترین فروشگاه نمونه در لاله زار
  • تولید کننده نمونه از بهترین مواد و متریال
  • عرصه کننده و پخش کننده معتبر در بازار

 

راه های ارتباط با تجهیزات برق صنعتی ایتوک

مدیریت: جناب آقای علی مهرابی

تماس:

09123339871

02133944059

02133941125

آدرس:

تهران- لاله زار جنوبی- بالای کوجه شاه چراغی- روبه روی کوچه بوشهری- پاساژ بزرگ نور- طبقه 3- پلاک 15

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تجهیزات برق صنعتی ایتوک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *