اصناف شهر
اصناف شهر
تجهیزات آشپزخانه نوین چهار دانگه

توضیحات آگهی

تجهیزات آشپزخانه نوین چهار دانگه

تجهیزات آشپزخانه نوین چهار دانگه یکی از بهترین تولید کنندگان تجهیزات آشپزخانه در کشور می باشد. این مجموعه از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرد و سابقه درخشانی در زمینه تولید تجهیزات آشپزخانه از جمله انواع آبچکان تمام استیل، آبچکان دو طبقه، آبچکان از جنس استیل و چوب، سبد سیب زمینی و پیاز ریلی، سبد سیب زمینی و پیاز چرخ دار، سبد ریلی زیر سینک، سبد جا قابلمه ای، سبد مفتولی آویز، جا لیوانی آویز، جا ادویه مفتولی، جای قاشق و چنگال آویز، سبد چرخشی و کنج، آویز شلوار، سوپر وسط، سوپر پهلو، سوپر یخچالی و سبد ماشین ظرفشویی را دارد.

تجهیزات آشپزخانه نوین موفق به اخذ گواهینامه ISO رضایت مندی مشتری اشاره کرد. همه محصولات این تولیدی دارای دو سال ضمانت می باشد. همچنین محصولات نوین امکان ارسال به سراسر نقاط کشور را دارد. شما می توانید تنها با یک تماس با مشاوران این مجموعه و ثبت سفارشات خود، محصولات تجهیزات آشپزخانه نوین را در شهر خود دریافت کنید.

 

بهترین تولید کننده تجهیزات آشپزخانه در چهار دانگه

تجهیزات آشپزخانه نوین چهار دانگه بهترین تولید کننده تجهیزات آشپزخانه در تهران می باشد. از آن جا آشپزخانه قلب هر خانه ای می باشد، بسیار حائز اهمیت است که تمام تجهیزات مورد نیاز آن جا فراهم باشد. به همین سبب باید تجهیزات مورد نیاز آشپزخانه را از برند های معتبر و با کیفیت بالا تهیه کنیم.

تجهیزات آشپزخانه نوین چهار دانگه یکی از بهترین تولید کنندگان تجهیزات آشپزخانه می باشد که برای ساخت و تولید محصولات خود از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه استفاده می کند. همچنین مهندسین و طراحان این مجموعه به زیبا ترین شکل ممکن محصولات را طراحی و تولید می کنند.

مجموعه تولیدی تجهیزات آشپزخانه نوین از متخصصان جوان ایرانی برای تولید محصولات مرغوب به کار گرفته است و اکنون به یکی از با کیفیت ترین برند های ایرانی تبدیل شده است. خانم های خانه می توانند از محصولات زیبا و کاربردی نوین برای خانه و آشپزخانه خود استفاده کنند.

 

بزرگ ترین تولیدکننده تجهیزات آشپزخانه

تجهیزات آشپزخانه نوین چهار دانگه یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان تجهیزات آشپزخانه می باشد که محصولات تولیدی خود را به سراسر نقاط کشور ارسال می کند.
اگر میخواهید تجهیزات آشپزخانه با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت تهیه کنید حتما با مشاوران مجموعه نوین تماس بگیرید. محصولات تولیدی در مجموعه نوین بسیار متنوع می باشد و کارایی بالایی دارد. محصولات کاربردی مجموعه نوین سبب سهولت در کار آشپزخانه می گردد. تجهیزات آشپزخانه نوین یکی از معتبر ترین و با کیفیت ترین برند تولیدی تجهیزات آشپزخانه در میان ایرانیان می باشد که تاکنون توانسته محصولات خود را در سراسر کشور توزیع کند.

 

فروش انواع آبچکان

یکی از مهم ترین و کاربردی ترین تجهیزات آشپزخانه بعد از نصب کابینت ها و سینک ظرفشویی، آبچکان می باشد. تجهیزات آشپزخانه نوین چهار دانگه انواع آبچکان های تمام استیل و چوبی و استیل را تولید می کند. آبچکان ها یکی از اکسسوری های آشپزخانه می باشد که علاوه بر کارایی بالا، به آشپزخانه شما زیبایی می بخشد. استفاده از آبچکان مزیت های زیادی دارد که در ادامه برخی از این مزیت ها را ذکر می کنیم.

 

مزیت های استفاده از آبچکان

  • خشک کردن راحت و آسان ظروف پس از شست و شو
  • به محیط آشپزخانه نظم می بخشد
  • مانع ورود آب به داخل کابینت ها و پوسیدگی آن ها می شود
  • امکان دسترسی آسان به ظروف فراهم می گردد

تجهیزات آشپزخانه نوین چهار دانگه تولید کننده انواع آبچکان های آشپزخانه می باشد که هر کدام از آن ها دارای ویژگی های منحصر به فرد خود می باشد. برای خرید و تهیه آبچکان باید به نکاتی توجه داشته باشید که در ادامه برخی از این نکات را برای شما ذکر می کنیم.

 

راهنمای خرید آبچکان

برای خرید یک آبچکان مناسب باید به موارد زیر توجه کنید.

1.انتخاب نوع آبچکان:

شما می توانید با توجه به نوع دکوراسیون آشپزخانه و کابینت ها و همچنین سلیقه و فضایی که در اختیار دارید نوع آبچکان مورد نظر خود را انتخاب کنید.

انواع مدل های آبچکان

  • آبچکان روی سینک
  • آبچکان برای سینک کنار پنجره
  • آبچکان کنار سینک
  • آبچکان بالای سینک

 

2.نوع جنس آبچکان:

از آن جا که آبچکان ها به صورت دائمی در تماس با آب هستند باید از جنسی باشند که مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی داشته باشند.

انواع جنس های آبچکان

  • آبچکان فلزی
  • آبچکان استیل
  • آبچکان پلاستیکی
  • آبچکان چوبی

 

3.انتخاب آبچکان متناسب با جنس کابینت ها:

معمولا کابینت از جنس ام دی اف یا فلز هستند و از آن جا که جنس آبچکان استفاده شده در آشپزخانه باید متناسب با جنس کابینت های آشپزخانه باشد، باید به دنبال نوع مناسبی از آبچکان گشت که بتوان در آشپزخانه مورد نظر خود نصب کرد.

 

4.انتخاب مناسب ابعاد و اندازه آبچکان:

شما باید آبچکانی با اندازه و ابعاد مورد نیاز خود تهیه کنید که به کارتان بیاید. با اندازه گیری دقیق قسمت اختصاص داده شده به آبچکان می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. همچنین اگر می خواهید از آبچکان های کنار سینک استفاده کنید باید اندازه عرض کابینت و همچنین فاصله بین کابینت های طبقه بالا و پایین  را اندازه گیری کنید

 

5.تعداد طبقات آبچکان موردنیاز:

شما باید با توجه به نیاز خود و جای اختصاص داده شده به آبچکان از آبچکان های یک طبقه یا دو طبقه استفاده کنید. اگر در طول روز از تعداد ظروف کمی استفاده می کنید بهتر است آبچکان های تک طبقه ای خریداری کنید و همچنین اگر یونیت شما برای نصب مدل های دیواری آبچکان ارتفاع مناسب و خوبی دارد، می توانید از آبچکان های دو طبقه استفاده کنید که فضای بیشتری برای ظروف دارد.

 

6.قابلیت نصب آسان آبچکان:

فقط برای خرید آبچکان های دیواری باید به این مورد توجه داشته باشید.

 

7.قیمت انواع مدل های آبچکان:

مدل های مختلف آبچکان ها دارای قیمت های متفاوتی می باشند که این قیمت ها با توجه به تعداد طبقات، ابعاد، جا کاردی، جا قاشقی و سینی کف آبچکان متفاوت می باشد.

 

8.طراحی متفاوت انواع مدال آبچکان:

بهتر است که خانواده های پر جمعیت از مدل آبچکانی استفاده کنند که دارای قدرت و استحکام بالایی برای تحمل وزن ظروف زیاد باشد.

 

راه های ارتباط با تجهیزات آشپزخانه نوین چهار دانگه

مدیریت: جناب آقای علی کاظمی

09125287865

02155286421

02155264812

آدرس: تهران، ابتدای شهرک صنعتی چهار دانگه، مجتمع کوشک ایرانیان، بلوکB، طبقه اول، واحد 5

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تجهیزات آشپزخانه نوین چهار دانگه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *