اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 4526
اصناف شهر

توضیحات آگهی

تاوا چوب در شهرک ولیعصر

تاوا چوب در شهرک ولیعصر بهترین و زیباترین طرح های چوبی را برای مشتریان خود اجرایی میکند. زیباترین و متنوع ترین طراحی های وسایل چوبی مانند کمد دیواری و کمد متحرک و جا کفشی را از میان مدلهای متنوع ما انتخاب کنید. اگر به فکر ساخت حرفه ای کلوز روم برای وسایل و کلیه پوشاک خود میباشید ما بهترین خدمات تخصصی را به شما ارائه میکنیم.

 

تاوا چوب در بازار مبل شهرک ولیعصر

تاوا چوب در بازار مبل شهرک ولیعصر از قدیمی ترین و خوش نام ترین فروشگاه های عرضه کننده انواع محصولات چوبی با کیفیت میباشد. کارشناسان با تجربه ما از بهترین متریال چوبی کار ساخت انواع کمدهای چوبی را برای مشتریان عزیز خود انجام میدهند. اگر دوست دارید با کیفیت ترین محصولات چوبی را انتخاب کنید از مدل های متنوع ما دیدن بفرمایید.

تاوا-چوب-در-بازار-مبل-شهرک-ولیعصر
تاوا-چوب-در-بازار-مبل-شهرک-ولیعصر

خدمات ارائه شده توسط تاوا چوب

فروش انواع کمد دیواری در تاوا چوب

تاوا چوب با بیش از چندین دهه سابقه در حوزه تولید انواع کمدهای دیواری بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه میکنند. کارشناسان ما با شناسایی بهترین تولید کننده های مواد اولیه چوبی مانند ام دی اف و نئوپان و ممبران بهترین کیفیت را به مشتریان خود ارائه مینمایند.

کارشناسان متخصص تولیدی ما با سال ها تجربه و ذوق هنری بهترین طراحی های ظریف و زیبا را انجام میدهند. اگر دوست دارید بهترین کیفیت کمدهای دیواری را با مناسب ترین قیمت ها انتخاب کنید مدل مورد پسندتان را از میان مدلهای متنوع تاوا چوب انتخاب نمایید.  تا وا چوب زیباترین و متنوع ترین طرح های کمدهای دیواری را در رنگبندی های متنوع تولید مینماید.

فروش-انواع-کمد-دیواری-در-تاوا-چوب
فروش-انواع-کمد-دیواری-در-تاوا-چوب

خرید کمد متحرک در سایز های مختلف در منطقه 18

اگر به فکر خرید کمدهای متحرک یا همان دراور به بهترین کیفیت میباشید حتما از مدلهای متنوع و طرح های زیبای تاوا چوب دیدن بفرمایید. به علت تنوع بالای طرح های ما مطمئنا مدل مورد نظرتان را از ما خرید خواهید کرد. گروه تولیدی ما بهترین کیفیت کمدهای متحرک را در طرح های زیبا در سایزهای مختلف تولید نموده اند. کمدهای متحرک ما در تعداد کشوهای متنوع و جادار طراحی شده اند.

خرید-کمد-متحرک-در-سایز-های-مختلف-در-منطقه-18
خرید-کمد-متحرک-در-سایز-های-مختلف-در-منطقه-18

ساخت کمد سفارشی با چوب ام دی اف برای هر سلیقه

تاوا چوب  به علت داشتن بهترین متخصصین حرفه ای کارهای تولیدی انواع کمدهای سفارشی مشتریان عزیز را با بهترین کیفیت مواد اولیه ام دی اف قبول مینماید. کمدهای کودک و نوزاد در زیباترین طرح های کارتونی دخترانه و پسرانه با بهترین کیفیت در سایز های متنوع ساخته میشود.

به علت کوچک بودن اکثر خانه ها دیگر مانند سابق نمیتوان کمدهای بزرگ را انتخاب نمود، هر مشتری بسته به ابعاد مورد نظر منزل  خود باید کمد خود را به صورت سفارشی تهیه نماید تا از پرت ترین فضای منزل خود استفاده مفید نماید. گروه تولیدی ما با بهترین طراحی ها، بیشترین تعداد کشوهای جادار را برای کمدهای سفارشی شما طراحی مینمایند تا از کوچکترین فضای منزل خود استفاده بهینه نمایید و تمامی وسایل خود را به بهترین نحو ممکن بچینید.

ساخت-کمد-سفارشی-با-چوب-ام-دی-اف-برای-هر-سلیقه
ساخت-کمد-سفارشی-با-چوب-ام-دی-اف-برای-هر-سلیقه

روکش ممبران با رنگبندی مختلف

پس از طرح های ام دی اف و نئوپان، امروزه دیگر نوبت طرح های زیبای ممبران با رنگبندی های متنوع میباشد. کارشناسان تولیدی ما نیز همگام با پیشرفت های جامعه از مجهزترین دستگاه های و خطوط تولیدی و مواد اولیه، بهترین طرح های ممبران را اجرایی میکنند.

روکش های ممبران با طرح های متنوع با تمامی دکوراسیون های سلطنتی و مدرن همخوانی داشته و برای تمامی خانواده های ایرانی طرحی زیبا و شیک دارد. ما از بهترین مواد ممبران و چسب های وکیوم برای تولید طرح های زیبا استفاده مینماییم و بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه میکنیم.

 

ساخت انواع جاکفشی در ابعاد متنوع

زیباترین و جادارترین طرح های جاکفشی را از میان مدلهای متنوع و زیبای ما انتخاب خواهید کرد . ما بهترین کیفیت را با زیباترین طرح ها ادغام کرده و بهترین کیفیت را به مشتریان خود ارائه میکنیم. تجربه کاری بالای ما باعث شده است که نیازهای مشتریان را شناسایی کرده و بهترین کیفیت کارها را از بهترین متریال اولیه به مشتریان ارائه نماییم. ساخت سفارشی جا کفشی در طرح های خاص با بهترین کیفیت مواد اولیه توسط طراحان حرفه ای ما انجام میشود.

 

ساخت کلوز روم  با جدیدترین طرح های روز

با پیشرفت در طراحی داخلی و دکوراسیون میتوان از کمترین فضاها بیشترین بهره وری را داشته باشیم . با طراحی و ساخت کلوز روم ها میتوانیم کلیه وسایل خود را با نظم و دقت بیشتری بچینیم تا در موقع استفاده بتوانیم به راحتی و  در کمترین زمان ممکن بهترین ترکیب ست را انتخاب نماییم. برای همه ما پیش آمده که ممکن است لباسی را در قسمت انتهایی کمد گذاشته ایم و مدت ها شده که فرموش کرده ایم آن را بپوشیم. با ساخت کلوز روم این اتفاق نمی افتد و شما در یک نگاه میتوانید تمامی لباس ها و زیورآلات خود را ببینید و بهترین پوشاک متناسب با یکدیگر را انتخاب نمایید.

در تاوا چوب بهترین متخصصین طراحی ما با مشاهده فضای داخلی منزل شما بهترین ایده های کارشناسی را به شما ارائه میکنند و پس از تایید شما با استفاده از بهترین متریال کارهای ساخت را برای شما پیش برده و در کمترین زمان ممکن زیباترین طرح های حرفه ای را تحویل میدهند. با ما خاص فکر کنید و خاص ترین طراحی های دکوراسیونی را داشته باشید.

ساخت-کلوز-روم- با-جدیدترین-طرح-های-روز
ساخت-کلوز-روم- با-جدیدترین-طرح-های-روز

نکات مهم در نگه داری وسایل چوبی با طرح های ممبران

  • بهتر است وسایل روکش شده با طرح های ممبران در مقابل نور مستقیم خورشید نباشند
  • برای نظافت بهتر است از مواد شوینده استفاده نکرده و با دستمال نخی نم دار سطح رویی کار ار تمیز نمایید.
  • اگر لکه ای روی سطح کمد ایجاد شد هر چه سریع تر آن را پاک نمایید.
  • از اسکاچ و وسایل زبر بر روی کمدهای ممبران هرگز استفاده نکنید.

 

خدمات برتر تاوا چوب

  • تنوع بالای طرح های چوبی
  • زیباترین طرح ها
  • کیفیت بالای طرح های چوبی
  • استفاده از بهترین متریال های چوبی
  • متخصصین تولید حرفه ای و خوش ذوق
  • مناسب ترین قیمت های عرضه
  • بهترین خدمات پس از فروش
  • رضایت بالای مشتریان
  • تولید انواع کارها در کمترین زمان
  • تنوع رنگی ممبران ها
  • ساخت حرفه ای انواع کمدهای سفارشی
  • طراحی زیباترین کمدهای دیواری
  • بهترین کیفیت جاکفشی
خدمات-برتر-تاوا-چوب
خدمات-برتر-تاوا-چوب

راه های ارتباطی با تاوا چوب در بازارمبل شهرک ولیعصر

مدیریت: جناب آقای بیات

تماس :

09127377962 – 09224067266 – 02166223596

آدرس : تهران ، بازار مبل شهرک ولیعصر ، خیابان حیدری جنوبی ، خیابان وحدت ، پلاک 56

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تاوا چوب در شهرک ولیعصر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *