اصناف شهر
اصناف شهر

توضیحات آگهی

تابلوسازی رد گرافیک در میدان امام حسین

تابلوسازی رد گرافیک در میدان امام حسین تهران با تخصص و تجربه کافی کلیه کارهای تبلیغاتی شما را با نصب بهترین تابلوها انجام می‌دهد.

تابلوسازی-رد-گرافیک-در-میدان-امام-حسین

برای خرید تابلو در میدان امام حسین تهران کجا بریم؟

اگر برای تبلیغات فروشگاه خود در تمامی نقاط  تهران قصد دارید تابلوهای تبلیغاتی سفارش بدهید، بهترین مرکز پیشنهادی، تابلوسازی افلاک در غرب تهران میباشد. فقط کافی است با شماره های تماس ما ارتباط برقرار کرده و از بهترین مشاوره های رایگان مرکز استفاده نموده و بسته به نوع نیاز و بودجه مالی تان بهترین تابلوهای تبلیغاتی را سفارش بدهید. در مرحله بعدی نیروهای ما پس از بازدید از محل فروشگاه شما، بهترین طرح های تبلیغاتی را تهیه کرده و پس از تایید شما آنها را چاپ کرده و در نهایت نصب آن را بصورت دقیق و حرفه ای برای شما عزیزان انجام میدهند.

 

بهترین تابلوسازی در تهران، میدان امام حسین

امرزوه بعلت گسترش فضای شهری و کسب و کارها، برای دیده شدن و افزایش فروش نیاز به انجام کارهای تبلیغاتی میباشد. از آنجا که روش های متنوعی برای تبلیغات وجود دارد باید موثرترین روش را انتخاب کنیم. یکی از بهترین روش های تبلیغات استفاده از تابلوهای تبلیغاتی میباشد که بایکبار صرف هزینه میتوانید تا سالیان سال از آن در سر در مغازه خود استفاده کنید.

اگر بدنبال بهترین تابلوسازی در تهران میباشید بهترین گزینه پیشنهادی ما تابلوسازی افلاک میباشد که بعلت قدمت و تجربه بالای کاری و استفاده از بروزترین دستگاه های پیشرفته ارائه دهنده بهترین خدمات ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی برای شما عزیزان میباشد.

بهترین-تابلوسازی-در-تهران،-میدان-امام-حسین
بهترین-تابلوسازی-در-تهران،-میدان-امام-حسین

چرا تابلوسازی رد گرافیک در میدان امام حسین

چرا-تابلوسازی-رد-گرافیک-در-میدان-امام-حسین
چرا-تابلوسازی-رد-گرافیک-در-میدان-امام-حسین

ساخت تابلو فلکسی در میدان امام حسین تهران

تابلوهای فلکسی بعلت سبکی و زیبایی و قیمت مقرون بصرفه یکی از پرکاربردترین تابلوهای تبلیغاتی می‌باشند.تابلوسازی افلاک با داشتن بهترین طراحان و بروزترین دستگاه های چاپ، سازنده بهترین تابلوهای فلکسی در غرب تهران میباشد. تابلوهای فلکسی اشاره به نوعی از تابلوهای پارچه ای دارد که از جنس ابریشم خاصی میباشد که کیفیت بالایی برای چاپ و تبلیغات دارد.

ساخت-تابلو-فلکسی-در-میدان-امام-حسین-تهران

مرکز فروش تابلو برجسته

در تابلوهای برجسته از فلزهای مخصوصی مانند استیل و فلز برای طراحی حروف برجسته در روی صفحات پلکسی گلس استفاده میشود. در این روش ابتدا حروف برجسته فلزی با استفاده از دستگاه های برش خاصی تهیه شده و سپس در زمینه پارچه ای پلکسی گلس بهمراه لامپ های اس ام دی یا ال ای دی کار میشود.

تابلوسازی افلاک با توجه به تجربه بالای کاری در ساخت و طراحی تابلوهای برجسته با استفاده از بهترین مواد اولیه، زیباترین و شیک ترین تابلوهای برجسته را برای شما تولید کرده و باعث دیده شدن بیشتر فروشگاه شما و افزایش تبلیغات و فروش شما میشود

مرکز-فروش-تابلو-برجسته

مرکز فروش تابلو نئون در تهران

تابلو نئون یکی از قدیمی ترین تابلوهای تبلیغاتی میباشند که برای تبلیغات مغازه ها بیشتر استفاده میشوند. تابلوسازی افلاک انواع متنوع تابلو نئون های شیشه ای و پلاستیکی را در بالاترین کیفیت برای مشتریان تولید میکند. در نئون های شیشه ای از نوارهای نازک شیشه ای برای پخش و بازتاب نور و در نئون های پلاستیکی از نوار پلاستیکی نازک برای این کار استفاده میشود. این لوله های شیشه ای و پلاستیکی با گازهای مخصوصی پر میشوند و بسته به نوع گاز پر شده رنگ مخصوصی تولید میشود مثلا اگر این لوله ها با گاز نئون پر شوند رنگ قرمز تولید میکنند. در نئون های پلاستیکی بعلت بازتاب نور هم از روبرو و هم از اطراف کار، جلوه تبلیغاتی بیشتری دارد

 

تابلوسازی فوری

تابلوسازی افلاک بعلت داشتن دستگاه های چاپ متعدد و کارشناسان متخصص در کمترین زمان ممکن کلیه کارهای تبلیغاتی شما را طراحی و چاپ کرده و در محل مورد نظر شما نصب میکند. خوش قولی و تحویل بموقع کارها از خصوصیات بارز و مثبت تابلوسازی افلاک میباشد که باعث رضایت خاطر مشتریان ما شده است .

تابلوسازی-فوری

نصب انواع تابلو

شاید در نگاه اول بنظر شما نصب تابلوهای تبلیغاتی کاری ساده و آسان باشد، ولی بهتر است این کار را به افراد متخصص بسپارید تا بصورت اصولی و حرفه ای تابلوهای تبلیغاتی شما را نصب کنند.

بعلت تخصصی بودن نصب انواع تابلوهای تبلیغاتی، بهتر است این کار نصب را به کارشناسان تابلوسازی افلاک بسپارید که با آگاهی از دانش کافی بهترین تبلیغات را برای شما عزیزان انجام بدهند

 

خدماتی که تابلوسازی به شما میدهد

  • انجام کلیه خدمات طراحی تابلوهای تبلیغاتی با برنامه های تخصصی
  • انتخاب بهترین متون و تصاویر برای تبلیغات
  • ارائه بهترین مشاوره های تخصصی برای انتخاب عالی ترین تابلوهای تبلیغاتی
  • چاپ متون و تصاویر تبلیغاتی روی پارچه و تابلو
  • استفاده از بهترین رنگ بندی عالی با استفاده از لامپ های ال ای دی و اس ام دی برای افزایش دیده شدن تبلیغات شما
  • نصب تابلوهای تبلیغاتی به صورت اصولی
  • ارائه خدمات پس از فروش و انجام کلیه کارهای تعمیرات از قبیل تعویض پارچه و لامپ های خراب شده

 

قیمت تابلوسازی

بعلت تنوع تابلوهای تبلیغاتی،  قیمت ها نیز متنوع میباشد ولی در کل عوامل زیر برقیمت تابلوهای تبلیغاتی موثر میباشند

قیمت-تابلوسازی

اندازه و ابعاد تابلوهای تبلیغاتی

هر چه تابلوهای تبلیغاتی شما اندازه بزرگتری داشته باشد قیمت آن نیز متناسبا افزایش پیدا میکند، چون مواد اولیه بیشتری در آن بکار رفته است.

 

جنس پارچه تابلوهای تبلیغاتی

تابلوهای تبلیغاتی متنوع از جنس پارچه های متفاوتی ساخته میشوند، تفاوت در جنس و قیمت این پارچه ها باعث تفاوت قیمت تابلوهای تبلیغاتی میشود.

جنس-پارچه-تابلوهای-تبلیغاتی

سیستم روشنایی تابلو

در زمان های قدیم بیشتر از لامپ های مهتابی در تابلوهای تبلیغاتی استفاده میشد ولی بعلت عمر کوتاه لامپ های مهتابی و مصرف برق بیشتر آنها، امرزوه بجای لامپ های مهتابی از لامپ های ال ای دی و یا اس ام دی استفاده میشود. تعداد و نوع لامپ های مصرفی در قیمت تابلوهای تبلیغاتی موثر میباشد.

 

خدمات برتر تابلوسازی رد گرافیک

  • تجربه و تخصص بالا در ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی
  • کیفیت بالای تابلوهای تولیدی
  • ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی نئون
  • طراحی تابلوهای برجسته
  • بهترین تولید کننده انواع تابلوهای فلکسی
  • قیمت های مناسب
  • تحویل بموقع کارها و خوش قولی
  • مشتری مداری و رضایت بالای مشتریان
  • خدمات پس از فروش
  • نصب انواع تابلوهای تبلیغاتی توسط نصاب های حرفه ای
  • تعمیر انواع تابلوهای خراب شده از جمله تعمیر پارگی و خرابی لامپ ها و از دست رفتن کیفیت رنگ پارچه ای تابلوها
  • ارائه بهترین خدمات مشاوره ای برای بهترین انتخاب تابلوهای تبلیغاتی
خدمات-برتر-تابلوسازی-رد-گرافیک
خدمات-برتر-تابلوسازی-رد-گرافیک

راه های تماس با تابلوسازی رد گرافیک

مدیریت: جناب آقای اسحاق سعادتی

تماس :

09126212932

02177505613

02177502811

02177502811

آدرس:

تهران- میدان امام حسین (ع)- نبش خیابان برادران محمدی- پاساژ زمرد- واحد 131

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تابلوسازی رد گرافیک در میدان امام حسین”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *