اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 5588
اصناف شهر

توضیحات آگهی

بیمه ایران نمایندگی 5155

دفتر بیمه ایران با کد 5155 به مدیریت خانم زهره ابوالقاسمی در منطقه پاسداران قرار دارد. خانم ابوالقاسمی به تخصص و تجربه و امانت و صداقت در انجام کارهای بیمه ای مشتریان در منطقه پاسداران شهره هستند

 

لزوم داشتن بیمه

در دوران ما بعلت گستردگی های زندگی شهری و بعضی خطرات آن، لزوم داشتن انواع بیمه نامه ها امری لازم و ضروری است. حالا چه این بیمه نامه ها، بیمه نامه های عمر باشد که خدای نکرده در صورت پیش امد بیماری ها باعث جبران اندکی از هزینه های درمانی میشود و یا چه بیمه های اتش سوزی که در صورت وقوع حوادث پیش بینی نشده به کمک ما بیایند. یا در عصر ما که خیابان ها مملو از ماشین میباشد داشتن انواع بیمه نامه های ماشین مانند بیمه شخص ثالث یا بیمه اتومبیل و بیمه بدنه لازم و ضروری میباشد .

بیمه حوادث و بیمه های باربری و بیمه های مسئولیت از انواع دیگر بیمه نامه ها هستند که داشتن انها در مواقع لزوم ضروری میباشد.

وظایف-دفتر-بیمه-ایران-با-کد-5155
وظایف-دفتر-بیمه-ایران-کد-5155

 بیمه ایران

در میان شرکت های ارائه خدمات بیمه ای و صدور انواع بیمه نامه های مختلف، شرکت بیمه ایران یکی از قدیمی ترین و تخصصی ترین شرکت های بیمه ای میباشد که بهترین خدمات بیمه ای را با مناست ترین تعرفه ها به شما عزیزان ارائه میکند. انواع بیمه نامه های مختلفی مانند بیمه عمر، بیمه اتش سوزی، بیمه حوادث، انواع بیمه نامه های ماشین و شخص ثالث در مراکز بیمه ایران انجام میشود.

 

بهترین بیمه ایران در منطقه پاسداران

به نظر شما بهترین بیمه ایران باید چه مشخصاتی داشته باشد؟ دوست دارید افرادی کارهای ثبتی بیمه شما را انجام بدهند که بیشترین شناخت و آگاهی از قوانین را داشته باشند، تا بسته به نیازها و توان پرداختی شما بهترین بیمه نامه ها را برای شما صادر کنند. بیمه نامه برای شما به صورت غیر حضوری و به سرعت صادر شود؟

حق بیمه را با بیشترین تخفیف برای شما صادر نمایند؟ در تمامی موارد پاسخگو باشند و کارهای پرداخت خسارت شما را به سرعت پیگیری نمایند؟ هر آنچه که در بالا ذکر شد و حق مسلم شما است در دفتر بیمه ایران شعبه 5155 برای شما با بهترین کیفیت انجام میشود. پس از یک بار مراجعه به این دفتر بیمه مطمئن می شوید که بهترین دفتر بیمه ایران منطقه پاسداران را انتخاب کرده اید.

 

سولاتی که ممکن است درباره بیمه برای شما پیش بیاید

کارشناسان با تجربه و متخصص دفتر بیمه ایران 5155 به صورت شبانه روزی در خدمت شما هستند، تا اگر هر سوالی برای شما پیش بیایید را در کمترین زمان ممکن پاسخگو باشند. در ارائه خدمات به نحوی عمل خواهیم کرد که مطابق با نیازها و خواسته های شما بهترین بیمه را با بیشترین تخفیف و بالاترین سقف پرداختی صادر کنیم.

در مورد درصد سود مشارکت بیمه عمر و میزان بازپرداخت 30 ساله آن نیازمند راهنمایی های بیشتری هستید؟ همکاران این دفتر با سعه صدر و علم و دانش کافی پاسخگوی شما هستند تا با اطمینان کامل بیمه نامه عمر خود را شروع نمایید.

 

سرکار خانم زهره ابولقاسمی با بیش از 5 دهه خدمت در زمینه بیمه 

به دنبال دفتر بیمه ای هستید که توسط افراد با تجربه و مطلع اداره شود؟ دفتر بیمه ایران نمایندگی 5155 به مدیریت سر کار خانم زهره ابوالقاسمی اداره می شود. ایشان با تجربه بیش از 5 دهه خدمت در زمینه بیمه بهترین شرایط صدور تمامی بیمه های عمر، مسئولیت، حادثه، تکمیلی، شخص ثالث و بیمه عمر را برای شما توضیح می دهند.

با شناخت کاملی که از تمامی بیمه نامه های مختلف دارند و با ارائه بهترین مشاوره های تخصصی باعث سود چند برابری شما در هر کدام از این بیمه نامه ها خواهند شد. تنها کافی است با اطمینان کامل صفر تا صد کارهای صدور بیمه نامه های مختلف خود را به خانم ابوالقاسمی بسپارید.

 

وظایف دفتر بیمه ایران نمایندگی 5155

خانم ابوالقاسمی، بهترین خدمات بیمه نامه ای مختلف را برای شما صادر و زمینه سود اقتصادی و مالی بیشتر شما را فراهم میکنند. دفتر بیمه ای خانم ابوالقاسمی بهترین نمایندگی بیمه در پاسداران میباشد که مشاوره و صدور انواع بیمه نامه را انجام میدهند

 

بیمه اتومبیل

بیمه نامه های اتومبیل مختلفی برای جبران خسارت جانی و مالی که در طی تصادفات بوجود می اید صادر میشود.سقف پرداختی خسارت با توجه به قرارداد اولیه تعیین میشود.

 

شخص ثالث

از بیمه نامه های اجباری هر وسیله نقلیه بیمه شخص ثالث میباشد. در بیمه شخص ثالث یک طرف قضیه شرکت بیمه ای میباشد ، طرف دوم صاحب ماشین میباشد که در شروع بیمه نامه بسته به نوع خدمات دریافتی در صورت بروز حادثه، مبلغ خاصی را به شرکت بیمه پرداخت میکند، نفر سوم شخص ثالث میباشد که خسارت جانی و مالی توسط صاحب بیمه نامه به آن وارد شده است.

 

تخفیف شخص ثالث

ترجیحا بیمه نامه های شخص ثالث خودتان را یک ساله تنظیم کنید. در صورتی که با رانندگی ایمن و صحیح، در پایان دوره یک ساله قرارداد شخص ثالث تون، تخلفی نداشته باشید و نیازی به استفاده از بیمه نامه خود نداشته باشید از تخفیف برای تنظیم قرارداد بیمه نامه جدید برخوردار میشوید و درصد این تخفیف در صورت ادامه دار بودن در سال های اینده افزایش پلکانی دارد.

نمایندگی-بیمه-شخص-ثالث-در-پاسداران
نمایندگی-بیمه-شخص-ثالث-در-پاسداران

بیمه حوادث در بیمه ایران نمایندگی 51555

در صورت دلخواه طرف اول قرارداد که صاحب ماشین میباشد، میتوان بیمه حوادث را به بیمه نامه ماشین اضافه کرد. در این بیمه نامه اگر در صورت  مقصر بودن راننده، خسارت جانی و مالی به شخص ثالث طرف قرار داد وارد شود طبق مفاد بیمه نامه، این خسارت توسط شرکت بیمه به شخص ثالث پرداخت میشود.

 

بیمه بدنه

برخلاف بیمه نامه شخص ثالث که واجب و الزامی میباشد، بیمه نامه بدنه اختیاری میباشد و میتوان براساس قرارداد تنظیمی بیمه نامه با شرکت بیمه، در صورت خسارات وارده به بدنه ماشین ادعای خسارات از شرکت های بیمه ای کرد که شرایط خسارات مانند دزدی یا میزان  خسارات وارده به ماشین و میزان پرداخت خسارات توسط شرکت بیمه ای بسته به قرارداد تنظیمی بین صاحب ماشین و شرکت بیمه ای میباشد .

 

بیمه آتش سوزی

در صورت تنظیم قرارداد بیمه آتش سوزی فی مابین شرکت بیمه و طرف قرارداد، در صورت رخداد آتش سوزی بسته به قرارداد تنظیمی، خسارات مالی وارد شده به طرف قرارداد پرداخت میشود. این خسارات شامل میزان خسارات وارد شده به ساختمان و اموال منقول و غیرمنقول میباشد، توجه کنید که خسارات جانی شامل این بیمه نامه نمیباشد.

مرکز-مشاوره-بیمه-ایران-در-پاسداران
مرکز-مشاوره-بیمه-ایران-در-پاسداران

بیمه باربری در پاسداران

شرکت های باربری و شرکت های بازرگانی که کار انتقال کالاهایی را بین مبدا و مقاصد مختلف به عهده داردند میتوانند با تنظیم قرارداد با شرکت های بیمه ای، کالاهای خود را حین نقل و انتقالات بیمه کنند و در صورت خسارت، شرکت های بیمه ای این هزینه ها را پرداخت میکنند.

 

بیمه مسئولیت در بیمه ایران 5155

هر کدام از افراد جامعه مسئولیتی را در جامعه نسبت به اطرافیان خود دارند.خواه این مسئولیت به صورت مسئولیت کارفرما نسبت به کارکنان خود و یا مسئولیت پزشک نسبت به بیمارن خود و یا مسئولیت مدیران موسسه های اموزشی که با تعداد زیادی هنرجو در ارتباط اند، یا مسئولیت مدیرهای تورهای گروهی. در همه این موارد میتوان با تنظیم قرارداد بیمه نامه با شرکت بیمه مسئولیت این اشخاص را در صورت وقوع حوادث به شرکت بیمه منتقل کرد تا در صورت وقوع حادثه ای،  خسارات جانی و یا مالی وارده را شرکت بیمه ای قبول و پرداخت کنند.

 

مزیت رقابتی دفتر بیمه خانم ابوالقاسمی

  • داشتن تجربه کافی در زمینه انجام کلیه امور بیمه ای شما
  • صدور انواع بیمه نامه های شما در اسرع وقت
  • داشتن تیمی متخصص و باتجربه در زمینه صدور انواع بیمه نامه ها
  • ایجاد شرایط قسطی برای پرداخت بیمه نامه های شما
  • انجام کارهای بیمه نامه ای شما بصورت غیرحضوری و اینترنتی

به عنوان توصیه آخر به شما عزیزان، دفتر بیمه ای خانم ابوالقاسمی را برای دریافت بهترین خدمات بیمه ای با عالی ترین شرایط و مناسب ترین پرداختی ها، پیشنهاد میکنیم. خانم ابوالقاسمی با داشتن تجربه کافی در زمینه امور بیمه ای مختلف و صدور انواع بیمه نامه ها در موراد مختلف، مشاوره و پیشنهاد بهترین بیمه نامه ها را به شما میدهند و باعث دوراندیشی شما در مورد آینده میشوند

بیمه-ایران
بیمه-ایران

تماس با بیمه ایران نمایندگی 5155

مدیریت: سرکار خانم ابولقاسمی

تماس:

09121159590

02122587624

02122592775
02122592274
02122592415

آدرس:

تهران، پاسداران- نبش بوستان دهم- پاساژ بوستان- طبقه اول- واحد 7

 

 

 

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بیمه ایران نمایندگی 5155”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *