اصناف شهر
اصناف شهر
بیمه ایران نمایندگی رضایی کد 6736

توضیحات آگهی

بیمه ایران نمایندگی رضایی کد 6736

بیمه ایران نمایندگی رضایی کد 6736 با سال ها تجربه بهترین بیمه نامه های عمر، شخص ثالث و بیمه بدنه را برای مشتریان عزیز خود صادر می کند. با آگاهی کامل از تمامی مفاد و تبصره های قانونی جدید بهترین راهنمایی ها و مشاوره ها را به مراجعین عزیز خود ارائه می نماییم. با انتخاب این دفتر بیمه بهترین بیمه نامه ها را  با شرایط پرداخت عالی دریافت خواهید نمود.
تنها با یک تلفن بیمه نامه های شما را صادر  و به محل مورد نظر ارسال می کنیم. در صورت درخواست مشتری، تمامی کارهای ثبت و صدور بیمه نامه به صورت غیر مستقیم انجام می شود. بیمه  نامه های عمر، شخص ثالث و بدنه اتومبیل، حوادث مختلف مانند آتش سوزی، باربری و مسئولیت را با بهترین پوشش ها و پرداختی را از دفتر بیمه رضایی با کد 6736 دریافت خواهید نمود.

بیمه ایران

 اولین بیمه دولتی که بهترین خدمات را به مراجعین عزیز خود ارائه می نماید، بیمه ایران می باشد. بیمه ایران با ارائه بهترین خدمات توانسته است بیش از 50 درصد بیمه نامه های ایران را به خود اختصاص بدهد و بسیاری از شرکت های بزرگ تولیدی کشور نیز زیر پوشش بیمه نامه های این بیمه سراسری می باشند.
تمامی مراجعین ما پس از ثبت یکی از بیمه نامه های مورد نیاز خود در بیمه ایران، متوجه خدمات متمایز این بیمه با سایر بیمه ها شده و تمامی کارهای بیمه ای خود را زیر نظر بیمه ایران انجام می دهند.

بهترین نمایندگی بیمه ایران در منطقه کوهسار

تجربه کاری بالا همکاران این دفتر بیمه نامه بهترین خدمات بیمه ای را به مشتریان عزیز ارائه می کند. اطلاعات کمی در مورد قراردادهای مختلف بیمه ای دارید؟ به دنبال انعقاد بهترین قرارداد بیمه هستید تا در زمان ضرورت بیشترین خدمات را به شما ارائه کنند؟ با مراجعه به دفتر بیمه ایران نمایندگی رضایی در کنار شما هستم تا با شرایط پرداخت عالی و اقساط بهترین بیمه نامه های عمر، خودرو، تکمیلی و مسئولیت را برای شما عزیزان ببندیم.

کارشناسان این دفتر بیمه با سال ها تجربه عملی و حضور در بازار بیمه ایران اطلاعات و شناخت کافی و کاملی از مفاد تمامی قراردادها داشته و بهترین راهنمایی های تخصصی را به شما عزیزان ارائه می کنند.

 

فروش انواع بیمه های شخص ثالث برای خودرو

دفتر بیمه ایران به نمایندگی رضایی یکی از بهترین دفترهای بیمه تخت پوشش بیمه ایران می باشد. بیمه ایران تنها بیمه دولتی کشور می باشد که با کمترین پوشش ریسک بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می کند. بیمه شخص ثالث یکی از بیشترین بیمه نامه های ثبت شده در این دفتر بیمه می باشد. کارشناسان دفتر با اطلاع از شرایط لازم بهترین بیمه نامه های شخص ثالث را برای مراجعین عزیز صادر می نمایند.

هر وسیله نقلیه ای واجب است که بیمه نامه شخص ثالث داشته باشد تا در صورت وقوع حوادث ناخواسته، بیمه ضررهای مالی و جانی طرف قرارداد را جبران نماید. هر چه مبلغ بیشتری را در زمان ثبت بیمه نامه شخص ثالث بپردازید، بیمه گذار نیز در صورت ضرورت بیشترین حمایت ها را از شما خواهد داشت. مشاورین ما بهترین راهنمایی های تخصصی را به مشتریان عزیز ارائه می نمایند تا بیمه شخص ثالث را با بیشترین پوشش بیمه نامه ای تهیه نمایند.

 

انواع بیمه بدنه های ایران برای خودروهای ایرانی و خارجی 

اگر خودروی شما بیمه بدنه داشته باشد در صورت وجود خسارت های جانی و مالی، بیمه به کمک شما خواهد آمد و هزینه های شما را جبران خواهند نمود. بیمه بدنه برخلاف بیمه شخص ثالث اجباری نمی باشد ولی داشتن آن خیلی مفید و کمک کار خواهد بود. بیمه بدنه بر اساس نوع خودرو، مدل آن، سال ساخت و نظر فرد قابل تعیین می باشد. با مشورت با کارشناسان فروش دفتر بیمه رضایی بهترین بیمه نامه های بدنه برای خودروی شما صادر می شود.

هر چه در موقع ثبت بیمه نامه مبلغ بیشتری را پرداخت نمایید در صورت وقوع حادثه مبلغ بیشتری را دریافت خواهید نمود. با بررسی بیمه نامه های بدنه خودروی ثبت شده در سال 1402 متوجه شده ایم بیمه ایران بیشترین تعدا بیمه نامه را صادر نموده است. این افزایش تعداد خود نشان دهنده رضایت مشتریان سال های قبلی از این بیمه نامه می باشد.

 

بیمه عمر

علاقه مندید که در بازارها و بهترین مکان هایی که شرایط سرمایه گذاری عالی  را برای شما فراهم نموده اند، حضور فعالی داشته باشید؟ بیمه عمر یکی از این موقعیت های عالی و جذاب برای سرمایه گذاری اصولی آینده می باشد. با پرداخت کمترین مبلغ به صورت ماهیانه و یا سه ماه یک بار  و یا حتی سالیانه می توانید در آینده مبلع زیادی را با بیشترین سود روز شمار دریافت نمایید.

با خرید بیمه نامه های ایران در کنار دریافت سود، می  توانید از سایر امتیازهای عالی این بیمه نامه استفاده نمایید. استفاده از خدمات درمانی، بازنشستگی زودتر از موعد و از کار افتادگی و حق بیمه ناشی از فوت از سایر پرداختی های عالی بیمه نامه عمر بیمه ایران می باشد.

 

بیمه تکمیلی

علاقه مندید که برای جبران هزینه های درمانی خود علاوه بر بیمه اجباری خود از سایر خدمات درمانی بیمه های تکمیلی نیز استفاده نمایید. بیمه های اجباری تامین اجتماعی و خدمات درمانی جوابگوی هزینه های زیاد درمانی نمی باشد؟ با بهترین بیمه نامه های درمانی تکمیلی بیمه ایران در روزهای سخت بیماری در کنار شما هستیم تا علاوه بر رنج درد و بیماری گرفتار هزینه های سنگین و کمر شکن بخش بهداشت و درمان کشور نباشید.

بیمه ایران با بسیاری از بیمارستان ها و مراکز عالی درمانی طرف قرارداد بوده و بیشترین پوشش های بیمه ای را به صاحبان این بیمه نامه ها ارائه می کند. بهترین پوشش های درمانی بیمه ای با بالاترین سقف پرداختی را از بیمه ایران دریافت خواهید کرد.

 

 خدمات بیمه ایران نمایندگی رضایی کد 6736 شامل: صدور انواع بیمه نامه های

  • شخص ثالث
  • بیمه بدنه اتومبیل
  •  عمر و بازنشستگی
  • مسئولیت
  • آتش سوزی
  • باربری
  • مهندسی
  • مسافرت
  • انواع حوادث

 

 

راه های ارتباط با بیمه ایران نمایندگی رضایی کد 6736

مدیریت: جناب آقای نصرت اله رضایی نژاد
تماس:
09125305502
02144350745
02144350744
آدرس:
تهران- شهران- بلوار کوهسار- نرسیده به همت- روبه روی کارواش جم- جنب اتوگالری کاروان- پلاک 5

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بیمه ایران نمایندگی رضایی کد 6736”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *