اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 5593
اصناف شهر
بیمه البرز با کد 6952

توضیحات آگهی

بیمه البرز با کد6952

در این مطلب قصد داریم بمعرفی یکی از بهترین دفاتر بیمه البرز بپردازیم، دفتر نمایندگی بیمه البرز با کد 6952 یکی از بهترین نمایندگی های بیمه البرز در سطح شهر تهران میباشد . بعلت گستردگی فضاهای شهری، هر یک از بیمه گذاران مختلف در سطح شهر به افراد مطمعن و واجد شرایط خاص، نمایندگی بیمه خودشان را اعطا میکنند که باعث راحتی و دسترسی بیشتر و بهتر هر کدام از مردم مناطق مختلف شهر تهران به امکانات بیمه ای انها باشد. دفتر بیمه البرز با کد 6952 نیز یکی از بهترین نمایندگی های بیمه البرز در سطح شهر تهران میباشد که با کیفیت ترین خدمات بیمه ای را به شما عزیزان ارائه میکند.

 

اقای محمد علی نوروزی

مدیریت بیمه البرز با کد 6952 را آقای محمد علی نوروزی بعهده دارند. اقای نوروزی با توجه به سابقه فراوان مدیریتی در دفاتر بیمه مختلف، اقدام به دریافت نمایندگی بیمه البرز کردند و با توجه به سابقه و تجربه فراوان در این حوزه و داشتن سایر شرایط  مورد نظر از طرف بیمه البرز، موفق به دریافت نمایندگی از این بیمه معتبر شدند. اقای نوروزی با توجه به تجربه و تخصص فراوان در نوشتن بیمه نامه های مختلف و اگاهی از تمام مفاد بیمه ای ، ارائه دهنده بهترین خدمات مشاوره ای بیمه ای برای شما عزیزان میباشند تا بهترین بیمه نامه های مختلف از جمله بیمه نامه عمر و انوع بیمه نام ماشین را با مناسب ترین تعرفه و بالاترین کیفیت دریافت کنید.

 

بهترین دفتر نمایندگی بیمه البرزدر مطهری

دفتر بیمه اقای نوروزی در منطقه مطهری ومفتح تهران یکی از بهترین دفاتر بیمه البرز در سطح شهر تهران میباشد که بالاترین کیفیت خدمات بیمه ای را با مناسب ترین تعرفه ها و قیمت ها به شما عزیزان ارائه میدهد و در زمان دریافت خدمات از شرکت های بیمه ای در اسرع وقت خدمات مورد نظر را از طریق این دفتر به راحت ترین شکل ممکن دریافت میکنید. تجربه  فراوان این دفتر بیمه ای در صدور بیمه نامه های مختلف راهگشای شما در انتخاب بهترین بیمه نامه های مختلف میباشد که در موارد لزوم بهترین کمک کار شما در شرایط سخت زندگی تان باشد.

 

بیمه البرز

بیمه البرز یکی از بهترین  بیمه ها در کشور میباشد که انواع متنوع بیمه نامه های مختلف را با بهترین و بالاترین خدمات دریافتی در مواقع لزوم و با بیشترین سرعت دریافت خدمات را با مناسب ترین تعرفه ها دارد. شرکت های بیمه ای مختلف اماده ارائه خدمات رسانی به شما عزیزان میباشند.بیمه البرز یکی از بهترین شرکت های بیمه ای است که دفاتر زیادی در سطح شهر تهران دارد و متنوع ترین خدمات بیمه ای را با بالاترین استفاده برای شما عزیزان دارد.

 لزوم داشتن بیمه نامه های مختلف

این بیمه نامه ها میتواند شامل انواع بیمه های عمر و شخص ثالث و بدنه و حوادث و غیره باشد.

 

خدمات دفتر بیمه اقای نوروزی

هر خدمات بیمه ای که مد نظر شما عزیزان باشد، کارشناسان ما بهترین توصیه های ممکن را به شما ارائه میدهند. بیمه عمر و بدنه و شخص ثالث ماشین خود را در دفتر ما انجام بدهید. بهترین شرایط پرداخت اقساطی را برایتان در نظر میگیریم. شرایط و خدمات بیمه ای ما را با هر دفتر بیمه ای مقایسه کنید، متوجه خدمات عالی ما خواهید شد.

 

 بیمه عمر در مطهری کرج

بیمه عمر یکی از انواع بیمه های سرمایه گذاری میباشد که در کنار ارائه خدمات سرمایه گذری برای شما عزیزان و پرداخت سود ان بصورت یکجا و یا ماهیانه پس از اتمام مورد قرارداد، خدمات درمانی جانبی و مکملی دارد. که در صورت وقوع بیماریهای خاص میتواند از لحاظ مالی کمک شما عزیزان باشد و یا خدای نکرده در صورت فوت بیمه شده و یا از کارفتادگی، مبلغی را به بیمه شده بپردازد. با انتخاب بیمه عمر میتوانید در طرح های سرمایه گذاری این بیمه شرکت کرده و برای دوران بازنشستگی خود حداقل پس انداز را داشته باشید.

 

بیمه نامه های ماشین دفتر بیمه اقای نوروزی

با توجه به افزایش ترددها و سفرهای شهری و افزایش تعداد ماشین ها در سطح شهرها احتمال تصادفات خیلی بیشتر است. بنابراین بهتر است انواع بیمه نامه های مختلف ماشین را تهیه کنید که در صورت وقوع تصادف، موارد مالی خسارت را برای شما جبران کند. انواع خدمات بیمه ای شخص ثالث و بیمه عمر و بدنه و حوادث ماشین با بیشترین گزینه های مثبت برای شما عزیزان صادر میشود.

 

بیمه شخص ثالث در بیمه البرز با کد 6952

بیمه شخص ثالث یکی از انواع واجب بیمه نامه ها برای هر شخص راننده میباشد. اقای نوروزی با توجه به صدور بیمه نامه های مختلف ، بهترین بیمه نامه شخص ثالث را با توجه به شرایط مناسب برای شما صادر میکند .

 

بیمه بدنه اتومبیل در بیمه البرز با کد 6952

علاوه بر بیمه شخص ثالث که اجباری میباشد، صاحب ماشین میتواند بیمه بدنه را که اختیاری مباشد تهیه کند. در این بیمه نامه شخص صاحب ماشین بسته به مقدار پرداختی خود ماشین را بیمه میکند که در صورت پیش امد شرایط خاص برای بدنه ماشین بتواند مبلغی را از شرکت بیمه دریافت کند. برای اینکه بهترین بیمه بدنه را داشته باشید، میتوانید اتومبیل خود را بر طبق نظرات کارشناسان ما بیمه نمایید.

 

بیمه حوادث

در صورت داشتن بیمه حوادث میتوان از ان در مواقع حادثه استفاده کرده و کمک کارتان باشد. اقای نوروزی با توجه به تجربه فراوان در این زمینه بهترین بیمه حوادث را برای شما عزیزان تهیه میکند.

 

راه های ارتباطی با دفتر بیمه

مدیریت: جناب آقای محمد علی نورورزی

شماره تماس:

09124977952

02188831869

آدرس: تهران ، تقاطع مطهری و مفتح ، پلاک: 453 طبقه 2 – واحد 3

 

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بیمه البرز با کد 6952”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *