اصناف شهر
اصناف شهر

توضیحات آگهی

بیمه آسیا کد 21502

بیمه آسیا کد 21502  با چندین دهه فعالیت تخصصی در زمینه صدور کلیه بیمه نامه ها بهترین خدمات رسانی را به مشتریان عزیز خود ارائه کرده است. به علت ارائه خدمات عالی و راهنمایی های کارشناسی، هر مراجعه کننده ای که این دفتر را برای انجام یک کار بیمه ای انتخاب کرده است در طول زمان سایر کارهای ثبتیبیمه ای خود را نیز به آن ها واگذار نموده است.
با تجربه کاری و حضور کارشناسان با تجربه بهترین بیمه نامه های شخص ثالث، بیمه آتش سوزی، حوادث و تصادف را برای مراجعین خود ثبت می کنیم تا در روزهای سخت زندگی به عالی ترین شکل ممکن یار و یاور شما عزیزان باشیم.

بیمه آسیا

بیمه آسیا با بیش از پنج دهه فعالیت در کلیه زمینه های بیمه نامه ای بهترین شرایط را برای مشتری های خود فراهم کرده است. صداقت و تعهد و آشنایی کامل با قوانین کشور باعث شده است که به عنوان بهترین پشتوانه در طول زندگی همراه شما عزیزان باشیم. مردم نیز تفاوت میان بیمه های ضعیف را با قوی را متوجه می شوند. بسیاری از مردم بیمه آسیا را از میان تمامی بیمه های ارائه شده در ایران انتخاب می کنند.

کدام کارگذار بیمه آسیا از همه بهتر است

پس از برسی های مختلف در مورد انتخاب نوع شرکت کارگذار بیمه ای، به این نتیجه رسیده اید که بیمه آسیا بهترین شرایط را برای شما ارائه کرده است. حال در انتخاب بین کارگذاری های مختلف بیمه آسیا در شهرک غرب مردد هستید؟ نمی دانید توجه به کدام مورد در انتخاب عالی تر ضروری تر می باشد؟ کارگذاری را انتخاب کنید که با پرداخت کمترین مبلغ بیشترین پوشش سطح خدمات را در زمینه مورد نظر به شما ارائه می کند، مثلا با پرداخت مبلغ کمتری در طول سال بتوانید از پوشش بالاتری از خدمات شخص ثالث و بیمه بدنه ماشین استفاده نمایید.
امکان پرداخت اقساط متناسب با سطح مالی شما نیز گزینه مهمی می باشد. کارگذرانی که بیمه نامه ها را به صورت تلفنی و غیرحضوری صادر می کنند نیز به علت مشغله های کاری افراد بیشتر مورد رضایت مردم واقع می شوند. بسیاری از این دفاتر حتی بیمه نامه و قرارداد را برای مشتری ارسال می نمایند تا نیازی به مراجعه حضوری نباشد.

بهترین کارگذار بیمه آسیا در شهرک غرب

بیمه آسیا کد 21502 در تمامی طول سال های فعالیت نشان داه است که بهترین خدمات بیمه ای را به مراجعین خود ارائه کرده است. با انتخاب این دفتر بیمه کلیه مشاوره های تخصصی در مورد انتخاب بهترین بیمه نامه های عمر و اتومبیل و حوادث به صورت رایگان ارائه می شود. اگر شناخت کافی از کلیه بندها و مفاد قراردادهای بیمه ای ندارید جای هیچ نگرانی نیست، کارشناسان ما تمامی آن ها را با حوصله و سعه صدر به شما منتقل خواهند کرد تا با دیدی باز و اقتصادی بهترین تصمیم منطقی را بگیرید.

 

مزایای بیمه

پیچیدگی های زندگی شهری و امکان بالاتر وقوع حوادث طبیعی و بیماری های مختلف ایجاب می کند که هر فرد جامعه زیر پوشش خدمات بیمه ای قرار بگیرد. بیمه های درمان تکمیلی در زمان وقوع بیماری های ناخواسته خیلی کمک کار شما خواهند بود. بیمه های عمر هم از لحاظ سرمایه گذاری و پرداخت بازنشستگی و پوشش قرار دادن حوادثی مانند مرگ و از کار افتادگی پشتوانه خوبی برای روزهای سخت زندگی می باشد.

با داشتن بیمه نامه های شخص ثالث و بدنه ماشین با خیال راحت تری می توانید در سطح شهر تردد داشته و به کارهای روزانه خود برسید. باربری های بین المللی و حرفه ای با ارائه خدمات حمل و نقل با بهترین شرایط بیمه نامه ای بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می کنند. بیمه های نامه مهندسی و مسئولیت قبول مسئولیت های سخت اداری را آسان تر می کند. با دریافت خدمات بیمه ای در تمامی زمینه ها با خیالی راحت تر به کارهای روزمره زندگی خود بپردازید.

 

بهترین کارگذار بیمه در سعادت آباد

در برسی های اینترنتی و میدانی  مردم کارگذار بیمه ای را به عنوان بهترین دفتر انتخاب می کنند که واجد شرایط زیر باشد:

تمامی خدمات بیمه ای را ارائه کند. اگر بخواهیم واضح تر این موضوع را توضیح بدهیم، دفتر بیمه باید تمامی خدمات بیمه ای درمانی، عمر، ماشین، حوادث و باربری را با بهترین شرایط ارائه کرده باشد.

در تمامی ساعات شبانه روز در دسترس باشد و ارائه خدمات فقط منحصر به ساعات اداری نباشید. مثلا  شخصی بعد از ساعات اداری متوجه اتمام زمان بیمه شخص ثالث اتومبیل خود می شود و دیگر نیازی نیست تا فردا برای انجام این کار مهم صبر نماید.گاها در همین چند ساعت خسارات جانی و مالی قابل توجهی به افراد وارد می شود.

کارشناسان در زمان وقوع حوادث کمال همکاری را با افراد داشته باشند. تمام سعی خود را نمایند تا با ارائه راهنمایی های کارشناسی و تلاش بیشترین سقف پرداختی را برای مشتری خود ثبت نمایند.

 

بیمه شخص ثالث

بیمه شخص ثالث یکی از بیمه نامه های الزامی برای هر صاحب خودرویی می باشد. در ابتدای هر سال جدید مراجع ذی صلاح مقدار مبلغ پایه ای بیمه نامه شخص ثالت و موارد تحت پوشش بیمه ای را اعلام می کنند. برای دریافت حداکثر مبالغ تحت پوشش، بهتر است بیمه نامه خود را در سقف قیمتی ببندید تا در روزهای سختی از بیشترین شرایط بهره مند بشوید. در مفاد قرارداد بیمه شخص ثالث ذکر می شود که بیمه کننده مکلف است زیان های مالی و جانی طرف دوم  قرارداد را قبول نماید.

 

بیمه عمر

دوست دارید با پرداخت حداقل مبلغ ماهیانه در درازمدت بیشترین سود اقتصادی را داشته باشید؟ با بیمه نامه های عمر بیمه آسیا  می توانید از پشتوانه ای مطمئن در سی یا بیست سال آینده برخوردار باشید. علاوه بر پرداخت حقوق بازنشستگی در صورت فوت و یا حوادث خاص و بیماری های خاص با بهترین شرایط در کنار شما عزیزان خواهیم بود. کارشاسان بیمه آسیا کد 21502 در کنار شما هستند تا بهترین بیمه عمر را انتخاب نمایید.

 

 

راه های ارتباط با بیمه آسیا کد 21502

مدیریت: جناب آقای سید رسول بیات غیاثی
تماس:
02122380109
02122381104
09121448647
آدرس:
تهران- شهرک غرب- بلوار فرحزادی- نرسیده به میدان کتاب- نبش گلستان سوم- برج افق- طبقه2- واحد2 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بیمه آسیا کد 21502”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *