اصناف شهر
اصناف شهر

توضیحات آگهی

اینجا می خوام بورس سکه بهنام مرادی امام زاده حسن  رو معرفی کنم، یه جای مطمئن که تو این روزها احتمالا خیلی ها مون با این مقوله خرید و فروش سکه سرکار داریم و بهتره با یه محل امن و معتبر آشنا باشیم.

بهترین راه پس انداز

متاسفانه یا خوشبختانه با رکود اقتصاد جهانی که همه کشورهای دنیا باهاش درگیرن و تو ایران بیشتر از همه جا حس میشه، خرید سکه یکی از مطمئن ترین راه های پس انداز می تونه باشه. شاید منطقی نباشه که بخواین پولی رو به صورت نقدی پس انداز کنین، هرچقدر تو این روزها سرمایه تون رو تو کاری مثل خرید ملک، زمین، طلا یا سکه سرمایه گذاری کنین بهتره.

تماس :

09123218506

02155776911

فروش-انواع-سکه-های-کادویی-در-امام-زاده-حسن
فروش-انواع-سکه-های-کادویی-در-امام-زاده-حسن

خرید سکه معتبر و تضمین شده

سکه به عنوان پس اندازهای کوچیک بیشتر به کار میاد، اما اینکه کجا یه سکه تضمین شده بخرید خیلی مهمه که ما بورس سکه بهنام مرادی رو بهتون معرفی می کنیم.

خرید و فروش انواع سکه بانکی با مجوز رسمی

بورس سکه بهنام مرادی خرید و فروش انواع سکه بانکی رو با مجوز رسمی انجام میده. یعنی هم باخیال راحت میری پیششون سکه میخرین، هم می تونین در آینده به خودشون بفروشین. از سکه های گرمی تا سکه های بهارآزادی برای فروش دارن و همه این ها رو ازتون می تونن بخرن.

سکه های شناسنامه دار

تمام سکه ها شناسنامه دارن و داخل کارت با مشخصات کامل و به صورت پرس شده تقدیمتون می شن. فروش سکه با ضمانت، مهم ترین نکته ای هست که باید بهش دقت کنین. چون خودتون هم می دونین زمانی که دست تو کاری زیاد بشه احتمال اینکه خدای نکرده افراد سود جو بخوان سرتونو کلا بذارن هم بالا می ره.

پس حتما از جایی که می خواین خرید سکه بانکی انجام بدین، مجوز کارشونو بخواین، برای همینم هست که ما اینجا بورس سکه بهنام مرادی رو به شما توصیه می کنیم، چون صدر در صد همه کارهاشون تضمین شده است.

فروش-انواع-طلا-و--سکه-در-امام-زاده-حسن-تهران
فروش-انواع-طلا-و–سکه-در-امام-زاده-حسن-تهران

فروش سکه با کمترین سود

فروش سکه ها به نرخ روز و با کمترین سود انجام می شه و در عین حال موقع خرید هم سکه ها رو با منصفانه ترین قیمت ازتون خریداری می کنن.

سکه ی کادویی

شما اگه برای کادو دادن هم دنبال سکه های گرمی هستی می تونی به اینجا مراجعه کنی و چون همیشه انواع مختلف سکه دارن، بدون شک می تونی اون چیزی که می خوای رو بخری.

پس اگه عجله داری که زودتر پولتو با خرید سکه پس انداز کنی، همین الان شماره و آدرسی که اینجا نوشتیم و بردار و فقط با یه تماس از موجودی هاشون خیالتو راحت کن و برو حضوری خریدتو انجام بده. برای دیدن قیمت ها هم می تونی به آدرس پیجشون تو اینستاگرام سری بزنین.

مزایای خرید و فروش سکه

یکی از مزایای خرید و فروش سکه بازدهی بالای بازار بورس سکه هست. بازدهی بالا سکه رو تو بازه زمانی کوتاهی میشه تو ایران متوجه اون شد. فکر کن شما با یه حقوق کارمندی هم می تونی تو بازار سکه سرمایه گذاری کنی اما وقتی حرف از سرمایه گذاری تو ملک و زمین میشه این امکان تا سالیان سال ممکنه براتون فراهم نشه.

فروش-انواع-قلم-طلا
فروش-انواع-قلم-طلا

سرمایه گذاری های کوچک و بزرگ

حالا خود خرید سکه می تونه براتون سرمایه گذاری بشه که بعد از مدتی با فروش اون ها بتونین تو خرید ملک و زمین سرمایه گذاری کنین. یعنی شما عملاً پول های کوچیکتون رو به صورت مطمئن با خرید سکه پس انداز می کنین که ارزشش با توجه با ارزش ملک و زمین هیچوقت از دست نمیره، بلکه ممکنه حتی بیشتر از اونا هم ارزشش بالا بره.

هر زمان تصمیم گرفتین که پول خودتونو برای خرید سکه کنار بذارین می تونین برین به بورس سکه بهنام مرادی سری بزنین تا شما رو هم بهتر راهنمایی کنه و درآخر هم یه خرید عالی داشته باشین.

چرا بهترین راه پس انداز ، خرید سکه است

پس بخوام خلاصه از مزایای خرید سکه براتون بگم می تونم تو چند مورد نام ببرم:
یکی سرمایه گذاری کوتاه مدت برای حفظ ارزش پولتون، دوم یکی از راه های سود مطئن همین خرید و فروش سکه هستش، جمع آوری و نگه داری اون نسبت به طلا راحتتره و جای کمتری هم میگیره وسبک تره، یه پشتوانه مالی مطمئنه که بعدا با فروش همین سکه ها می تونین برای آیندتون تو خرید خونه، مغازه و زمین استفاده بشه و از همه مهم تراینه که خرید سکه برای سرمایه گذاری طولانی مدت هم عالیه چون هیچوقت ارزش خودشو از دست نمی ده.

فروش-سکه-بهنام-مرادی
فروش-سکه-بهنام-مرادی

سرمایه گذاری با خرید سکه

با توجه به اینکه رشد دائمی قیمت جهانی طلا به صورت روزانه و  هم سالانه داره بیشتر می شه، سرمایه گذاری با خرید سکه رو می شه کم ریسک ترین شیوه پس انداز دونست.

ریسک کمتر سکه نسبت به طلا

معمولا خرید سکه نسبت به خرید طلا از ریسک کمتری برخورداره و بازدهی بازار سکه حداقل تو ده سال اخیر نسبت به بازار طلا چندین برابر بوده، با وجود اینکه طلا وسکه هر دو از یه جنس فلز با ارزشن، اما چون سکه رسمیت بیشتری نسبت به طلا داره روش مطمئن تری به حساب میاد.

سکه رو شما می تونین خرد خرد با سرمایه کم هم جمع کنین و جوری هست که هر زمان نیاز داشتین می تونین اون رو بفروشین و ازش استفاده کنین. سرمایه گذاری با خرید سکه برای همه قشر آدما شیوه پس انداز خوبیه تا بتونن ارزش پولی که دارن رو حفظ کنن.

فروش-انواع-کادوهای-با-ارزش-و-طلا-امام-زده-حسن-تهران
فروش-انواع-کادوهای-با-ارزش-و-طلا-امام-زده-حسن-تهران

سرمایه گذاری طولانی مدت با سکه

خرید سکه برای سرمایه گذاری طولانی مدت هم خیلی گزینه خوبیه. چون سکه های بانکی همه دارای ضمانت نامه هستن و تا ده سال آینده هم به ارزش روز همون موقع محاسبه و ازتون خریداری میشن.

انواعد مختلف سکه در بورس سکه مرادی

بورس سکه مرادی در نوع خودش بهترین بوده و یکی از مطمئن ترین کسبه های بازار خرید و فروش سکه به شمار میان و با توجه به سابقه درخشانشون با خیال راحت می تونین ازشون خرید کنین.

بورس سکه بهنام مرادی انواع مختلف سکه های امامی، بهار آزادی و سکه های گرمی رو با ضمانت فروخته و در مقابل هم، همه انواع سکه ها رو با قیمت مناسب ازتون خریداری میکنه.

فروش-سکه-با-فاکتور-در-امام-زاده-حسن
فروش-سکه-با-فاکتور-در-امام-زاده-حسن

آدرس و ارتباطات با بورس سکه بهنام مرادی امام زاده حسن

مدیریت : جناب اقای بهنام مرادی

تماس : 09123218506_02155776911

آدرس : تهران ، امامزاده حسن ، جنب بانک ملی ، پاساژ مقدم ، طبقه ی همکف ، مغازه ی دوم سمت راست

 

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بورس سکه بهنام مرادی امام زاده حسن”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *