اصناف شهر
اصناف شهر

توضیحات آگهی

بهترین کباب ترکی ترک دنر در ونک

بهترین کباب ترکی ترک دنر در ونک خوشمزه ترین و لذیذترین کباب ترکی ها را میپزد و بهترین خدمات رستورانی را به مشتریان عزیز خود ارائه میدهد.

 

خوشمزه ترین کباب ترکی در منطقه 3 تهران کجاست

اگر از طعم و مزه کباب ترکی خیلی لذت میبرید و غذای مورد علاقه شما میباشد، بهترین طعم و مزه کباب ترکی را در منطقه 3 خواهید خورد. بعد از یکبار تست، مشتری دائمی این کباب ترکی میشوید. هر ساعتی از شبانه روز که از جلوی درب کباب ترکی در ونک بگذرید انبوهی از مشتریان در صف را خواهید دید که منتظر سفارش های خود میباشند. کیفیت اتفاقی نیست و حاصل تلاش و مشتری مداری است.

 

دنر کباب در ونک

دنر کباب در ونک یکی از بهترین انتخاب ها برای صرف یک وعده غذایی خوشمزه کباب ترکی میباشد. اغراق نیست اگر بگوییم کباب ترکی های ما به خوشمزگی کباب ترکی های ترکیه میباشد. در ادامه مطلب به بیان برتری های این دونر کبابی نسبت به بقیه کباب ترکی های تهران میپردازیم.

 

چرا دنر کباب ونک

تنوع بالای منوی غذایی

  • کباب ترکی گوشت
  • دونر کباب مرغ
  • مخلوط گوشت و مرغ

در کباب ترکی ترک دنر برای احترام به سلیقه مشتریان عزیز منوی غذایی متنوع کباب ترکی موجود میباشد

 

قیمت کباب ترکی گوشت

مسلما در کل شهر تهران و در هر منطقه ای چندین دنرکبابی فعال میباشد ولی از میان آنها فقط تعدادی انگشت شمار از کیفیت بالایی برخوردار بوده که مشتری همیشگی آن میشوید. همه ما قبول داریم که قیمت کباب ترکی گوشت به نام برند آن خیلی بستگی دارد و بعضی رستوران ها، کباب ترکی لذیذتری طبخ میکنند و بعلت این مهارت هزینه های بیشتری دریافت میکنند. این لذیذی نیز بعلت استفاده از دستورات غذایی خوشمزه و سرآشپزهای ماهر و باتجربه است.

گر از مطلب فوق بگذریم قیمت کباب ترکی گوشت بستگی به وزن و کیفیت گوشت سرو شده در هر ساندویچ دارد. از دیگر عوامل موثر میتوان به نوع و میزان مخلفات ساندویچ کباب ترکی مانند قارچ و غیره اشاره کرد.

 

قیمت کباب ترکی مرغ

کباب ترکی مرغ طرفداران بیشماری دارد که از مزه خاص این کباب ترکی لذت میبرند. همانند قیمت کباب ترکی گوشت، در کباب ترکی مرغ نیز برند رستوران و دستپخت عالی سرآشپز در قیمت گذاری موثر میباشد.میزان مرغ و کیفیت مرغ و نوع مزه دار کردن مرغ و مخلفات آن در قیمت کباب ترکی مرغ موثر است. مسلما هر چه در یک ساندویچ وزن بیشتری از کباب ترکی مرغ گذاشته شود از قیمت های بالاتری نیز برخوردار میباشد.

 

کباب ترکی خوب و پرحجم

کباب ترکی هایترک دنر در ونک باکیفیت و خوشمزه و لذیذ و پرحجم میباشند. کمیت و کیفیت بالا از دلایل انتخاب کباب ترکی های منطقه 3 میباشد.

 

سرآشپزان ماهر و باتجربه

تیم آشپزی ما از بهترین سرآشپزان باتجربه و ماهر در طبخ عالی انواع کباب های ترکی برخوردار میباشد. این تجربه و مهارت بالا باعث بی نظیر بودن و غیرقابل مقایسه بودن طعم کباب ترکی های ونک در مقایسه با سایر رستوران ها د رمناطق دیگر است.

 

طرز تهیه یک کباب ترکی خوب در خانه

سرآشپز دنر کبابی ترک دونر به خوانندگان این مطلب نکات کلیدی برای تهیه یک کباب ترکی عالی در منزل را بصورت یادگار و هدیه آموزش میدهند. مهمترین عامل در مزه عالی کباب ترکی گوشت و مرغ استفاده از گوشت و مرغ تازه و طعم دار کردن آنها با ادویه های سیر و پیاز و خوابانیدن آنها به مدت زمان لازم در یخچال میباشد. استفاده از کره در حین پخت باعث طعم خاص و بینظیر کباب ترکی میشود. پخت با شعله کم و ملایم نیز باعث پخت عالی گوشت و مرغ میشود. استفاده از مخلفاتی مانند قارچ و گوجه فرنگی و فلفل دلمه ای نیز باعث خوش طعم شدن این کباب میشود.

 

استفاده از تازه ترین و باکیفیت ترین مواد اولیه

  • مواد اولیه تازه پروتئینی
  • سبزی های تازه و باکیفیت
  • نان های پخت روز

تیم خرید ما  مواد اولیه را  بصورت روزانه از بهترین پروتئین سراها و سبزی فروشی ها معتبر تهیه کرده و طعم عالی دنر کباب های ما به علت استفاده از تازه ترین مواد اولیه روزانه میباشد.

 

نان داغ

در کبابی ما روزانه نان داغ برای وعده های غذایی پخت میشود. از خوردن کباب ترکی داغ با نان داغ لذت دوچندان ببرید.

 

مجهز بودن به کلیه دستگاه ها و وسایل مورد نیاز

  • دستگاه های کباب ترکی
  • یخچال های بزرگ

 

دستگاه های کباب زنی بروز

تیم حرفه ای ما  از بروزترین و جدیدترین دستگاه های پیشرفته برای طبخ خوشمزه ترین کباب های ترکی استفاده میکند. .

 

یخچال های بزرگ و جادار

برای نگه داری مواد اولیه غذایی به صورت روزانه از بهترین یخچال های بزرگ و جادار استفاده شده و مواد پروتئینی و سبزیجات در بهترین دمای مورد نیاز نگه داری میشوند.

 

زیباترین رستوران 

  • فضای آرام و زیبای داخل رستورانی
  • شیک ترین فضای بیرون رستورانی
  • میز و صندلی های شیک و امروزی
  • ظروف پذیرایی جدید و با رنگبندی شاد

اگر شما نیز علاقه مندید که بهترین کباب ترکی را در زیباترین محیط رستورانی میل کنید بهترین پیشنهاد ما کبابی ترکی ونک میباشد. با زیباترین دیزاین و طراحی های شیک ارائه دهنده بهترین خدمات رستورانی به کلیه مشتریان عزیز میباشیم.

 

بهترین رستوران برای مناسبت های خاص

برای سوپرایز عزیزانتان و برگزاری بهترین مراسم مهمانی های خود روی خدمات عالی مجموعه ما حساب ویژه ای باز کنید. در بهترین فضای رستورانی شیک و امروزی با بهترین کیفیت غذا و ارائه بهترین خدمات سرویس، مهمانی شما را به بهترین شکل ممکن برگزار میکنیم

 

رعایت مسائل بهداشتی

ما کلیه مسائل بهداشتی در آشپزخانه و سالن پذیرایی رعایت کرده و بیشترین اهمیت را به سلامتی و بهداشت مشتریان عزیز میدهیم.

 

سرویس بیرون بر

تیم حرفه ای ما با بیشترین تعداد پیک و راننده های باتجربه در سریع ترین زمان ممکن سفارش ها را بصورت گرم بدست مشتریان عزیز میرساند.

 

با کیفیت ترین سرویس پذیرایی

بهترین نیروهای خدماتی در لباس های زیبا و یکدست ارائه دهنده بهترین خدمات پذیرایی به شما عزیزان میباشند.

 

خدمات برتر دنر کبابی

  • تنوع بالای منوی غذایی
  • کیفیت بالای کباب ترکی ها
  • سرآشپزان باتجربه و متخصص
  • استفاده از باکیفیت ترین مواد اولیه پروتئینی
  • شیک ترین فضای رستورانی
  • سرویس بیرون بر
  • رضایت بالای مشتریان
  • استفاده از بهترین دستگاه های تولید کباب ترکی

تماس با کباب ترکی دنرکباب در ونک

مدیریت: جناب آقای حمید رمضانی

تماس:

02188625158

09147266090

09128938001

آدرس:

تهران- ونک – خیابان شیخ بهائی جنوبی- جنب بیمارستان بقیته الله- جنب بن بست اعظم

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بهترین کباب ترکی ترک دنر در ونک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *