اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 7574
اصناف شهر

توضیحات آگهی

بهترین اکبر جوجه رامسر

بهترین اکبر جوجه رامسر شعبه جناب آقای مظفری در جاده ساحلی روبروی فرودگاه نرسیده به باغ ملی می باشد. هر مشتری که یک بار طعم عالی اکبر جوجه های این رستوران را امتحان کرده باشد مشتری همیشگی آن خواهد شد. هر باری که هوس خوردن بهترین کیفیت اکبر جوجه را داشته باشد ناخودآگاه خود را جلوی این رستوران خواهد دید.

در رامسر رستوران های متعددی اکبرجوجه را سرو می‌کنند ولی کافی است در تایم های اصلی ناهار و شام از جلوی شعبه آقای مظفری گذر کنید و با رستورانی شلوغ و پر از مشتری روبرو خواهید شد.
مشتریانی راضی از طعم عالی غذا و خوشحال از سرویس عالی رستوران .

 

برای آشنایی با اکبر جوجه رامسر در ویدیو زیر با ما همراه باشید

بهترین اکبر جوجه رامسر کجاست

قصد سفر به رامسر نگین شهرهای شمالی را دارید؟ در این شهر توریستی هر آنچه که برای تفریح و استراحت نیاز دارید را در بهترین نوع پیدا خواهید کرد. از مناظر طبیعی و سرسبز و دریایی تمیز و مهیج. عاشق اکبر جوجه شهرهای شمالی کشور هستید؟

خاص ترین طعم اکبرجوجه را در رستوران مظفری امتحان خواهید کرد.‌ طعمی که هرگز برای شما تکرار نخواهد شد. شاید بعد از این در چندین رستوران دیگر نیز اکبر جوجه سفارش بدهید، ولی هر بار موقع میل کردن به اطرافیان خود خواهید گفت که هیچ اکبرجوجه ای، اکبر جوجه رامسر شعبه آقای مظفر نمی شود.

 

بزرگترین اکبر جوجه در استان مازندران

با تلاش شبانه روزی مدیریت و تیم فعال و پر تلاشمان به عنوان بزرگترین اکبر جوجه در استان مازندران پذیرای جشن ها و مراسم های شادی شما عزیزان می باشیم. دوست دارید برای ولیمه، مهمان های خود را به صرف اکبر جوجه دعوت نمایید و یا از کارکنان شرکت برای دورهمی پایان سال دعوت نمایید، در بزرگترین رستوران با خاص ترین طعم اکبر جوجه پذیرای مهمان های شما عزیزان می باشیم. فضای این رستوران به قدری بزرگ و دلباز می باشد که به راحتی می توانید تمامی مهمان های خود را در یک روز کنار یکدیگر دعوت نمایید.

 

خدمات رستوران اکبر جوجه رامسر

در این قسمت به طور خلاصه و مفید  به معرفی خدمات متمایز رستوران اکبر جوجه شعبه رامسر خواهیم پرداخت. به امید اینکه مسافران عزیز از تمامی شهرهای ایران مهمان این رستوران باشند و بهترین طعم اکبر جوجه شمال را میل بفرمایند‌. رضایت مشتریان و شلوغی همیشگی این رستوران نشان دهنده کیفیت بالای غذاهای آن می بلاشد. هر مشتری که یک بار در سفر به رامسر اکبر جوجه های این رستوران را میل کرده باشد، ما را به سایر دوستان و آشنایان خود نیز معرفی خواهد کرد و در سفرهای بعدی نیز مهمان ما خواهد بود.

 

بیش از 35 سال تجربه با مدیریت آقای مظفری

در انتخاب یک رستوران چه نکاتی برای شما مهم میباشد؟ کیفیت عالی غذا و خاص بودن مزه، قیمت های مناسب، مقدار کافی غذا، فضای عالی رستورانی، برخورد مناسب پرسنل رستوران و سرویس دهی عالی. هر آنچه که از نظر شما مهم می باشد در رستوران اکبر جوجه رامسر لحاظ شده است. با تجربه بیش از ۳۵ سال فعالیت در حوزه رستوران داری، هر آنچه که مشتری ها را راضی و خوشنود می‌کند را متوجه شده و بهترین ها را به مشتریان خود ارائه میکنیم. شلوغی همیشگی این رستوران نشان دهنده همین کیفیت بالا و رضایت عالی مشتریانمان میباشد.‌

 

تولید اختصاصی مرغ جهت اکبر جوجه های شعبه رامسر

تیم باتجربه و ماهر آقای مظفری سفارش تولید اختصاصی مرغ جهت اکبر جوجه های شعبه رامسر را با کمال میل میپذیرند و بهترین کیفیت مرغ را به شما ارائه خواهند نمود تا عالی ترین خدمات را به مشتریان خود ارائه بفرمایید‌. کیفیت عالی و قیمت های مناسب بسیاری از مدیران اکبر جوجه های رامسر را مشتری همیشگی ما نموده است. در کنار شما هستیم تا رضایت صد درصدی مشتریان خود را حلب نمایید. به جرات می توانیم اعلام کنیم بزرگترین تامین کننده مرغ جهت رستوران های استان مازندران و به ویژه رامسر می باشیم.

 

طعمی متفاوت برای خوردن بهترین اکبر جوجه

به نظرم امکان ندارد به یکی از شهرهای شمال کشور سفر کنید و یک وعده اکبر جوجه میل نکنید. رامسر است و اکبر جوجه های معروف آن. دوست دارید خاص ترین طعم اکبر جوجه را میل بفرمایید؟ سرآشپزان باتجربه و ماهر این رستوران با روشی خاص این غذای مخصوص شمالی را طبخ می نمایند و با رب انارهای محلی و ارگانیک بهترین طعم اکبر جوجه را جلوی مهمان های عزیز خود قرار می دهند. مسلما تعداد دفعاتی که اکبر جوجه میل نموده اید از دستتان در رفته است، ولی به شما قول می دهیم که خاص ترین طعم اکبر جوجه را در رستوران شعبه رامسر میل خواهید کرد و خاطره خوشی از شهر رامسر در ذهن مسافران عزیز باقی خواهد ماند.

بسیاری از مردم محلی رامسر تنها انتخابشان برای خوردن اکبر جوجه عالی این رستوران خوش سابقه و خوش نام می باشد، زیرا در این رستوران بهترین مزه اکبر جوجه برشته را تست خواهند کرد. اکبر جوجه برشته و کاملا مغز پخت شده با روغن متعادل . ماست موسیر محلی و زیتون پرورده طعم عالی را کنار غذا برای شما ایجاد خواهد کرد. بهترین ترکیب عالی را در دورچین غذا برای مهمان های عزیز خود آماده می کنیم.

 

سالن اختصاصی جهت برگذاری مراسم و جشن ها 

بسیاری از مردم رامسر برای برگزاری جشن ها و دورهمی های خانوادگی و دوستانه خود رستوران اکبر جوجه شعبه مظفری را انتخاب می نمایند. با این انتخاب از کیفیت عالی اکبر جوجه لذت خواهند برد و پذیرایی عالی از مهمان های خود به عمل خواهند آورد. با این انتخاب از فضای عالی و سالن اختصاصی این رستوران در فضایی آرام و صمیمانه بهره خواهید برد. شیک ترین و زیباترین فضای رستورانی را برای پذیرایی از مهماهان های عزیز خود فراهم نموده ایم.

پرسنل این رستوران با سرعت عمل و در کمال احترام پذیرای مهمان های عزیز می باشند. شاید اغراق نباشد که اعلام کنیم این رستوران از شیک ترین و بزرگترین فضای رستورانی برای پذیرایی از مهمان های خود استفاده نموده است. هر آنچه که برای گذراندن ساعاتی خوشی در یک رستوران مورد نیاز مشتریان عزیز باشد در بهترین کیفیت ارائه کرده ایم.

 

راه های ارتباط با  بهترین اکبر جوجه رامسر

مدیریت: جناب آقای مظفری

تماس:

01155213905

آدرس:

رامسر- جاده ساحلی- روبه روی فرودگاه- نرسیده به باغ ملی

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

  1. مهدی مجیدی

    طعمی بی نظیر و واقعا بهترین اکبر جوجه در منطقه مازندران رامسر هستند. یک مدیریت بی نظیر آقای مظفری که مردی بی نهایت مهربان و پذیرای مهمانان.
    پذیرایی بی نظیر و دست و دلبازانه که کارشان حرف نداره.
    اگر میخواهید خوشمزه ترین طعم اکبر جوجه را تجربه کنید، کافیه به رستوران اکبر جوجه رامسر به مدیریت آقای مظفری مراجعه کنید.

    • asnafshahr

      ممنون از نظر مثبت شما، واقعا تمامی تلاش ما در این راستا میباشد که سالم ترین خوراک را برای یک وعده پر انرژی به شما عزیزان بدهیم و از لذت بردن شما ما هم انرژی بگیریم.
      واقعا این مجموعه یک فضای بی نظیر از نظر محیطی دارد و وقتی شما در حال میل کردن غذا هستید میتوانید از فضای بیرون لذت ببرید.
      استفاده از بهترین برنج درجه یک محلی و مرغ های ارگانیک و روغن حیوانی از مواردی میباشد که ما همیشه روی آنها بیشترین مانور را دادیم تا شما یک خاطره بسیار خوب از ما داشته باشید و هر بار که به رامسر سفر کردید مجددا مهمان ما باشید.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *