اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 6840
اصناف شهر

توضیحات آگهی

بستنی فالوده حاج عزیز پیروزی

بستنی فالوده حاج عزیز پیروزی بیش از چند سال است که در منطقه 14 تهران مشهور و معروف می باشد. بدون شک تمامی مردم این منطقه تهران، این بستنی فروشی را به بستنی های سنتی و فالوده های معروف آن می شناسند. در تمام طول سال های فعالیت تمام تلاش خود را کرده ایم تا باعث شادی و خاطره خوشی برای مشتریان عزیز خود باشیم. وجود مشتریان بیشمار نیز گواه و شاهد موفقیت ما در این امر خطیر و بزرگ می باشد. خوشحال می شویم که در یک روز گرم تابستانی با یک فالوده بستنی خوشمزه در خدمت شما عزیزان باشیم.

 

بهترین بستنی فروشی در پیروزی تهران

شاید هر بار که از جلوی صف مشتریان  حاج عزیز در پیروزی رد می شوید پیش خود فکر می کنید که علت این همه محبوبیت و مشتری چیست؟ تا با الگو گرفتن از موارد مهم شما نیز بتوانید در کسب و کار خود موفق باشید.

اگر به صورت حضوری به این بستنی فروشی مراجعه کنید، نکته ای که از اکثریت مشتریان خواهید شنید این است که طعم و مزه بستنی های حاج عزیز غیر قابل تکرار است و در هیچ کدام از بستنی فروشی های تهران این مزه برایشان تکرار نشده است. کیفیت و مقدار مناسب و از همه مهتر قیمت های عالی مشتریان بیشماری را مشتری همیشگی و وفادار آنها کرده است.

معرفی تیزر بستنی فالوده حاج عزیز

تنوع محصولات در فروشگاه آیس کریم حاج عزیز

کمتر بستنی فروشی در منطقه پیروزی از نظر تنوع بستنی های عرضه شده قابل رقابت با حاج عزیز است. در این بستنی فروشی هر طعمی که شما دوست دارید در بهترین کیفیت عرضه می شود. از طعم عالی بستنی های اسکوپی شاتوت، قهوه، نسکافه، انبه و موز این بستنی فروشی به هیچ عنوان نمی توان گذشت.

ترکیب های خاصی از آب میوه و بستنی نیز تولید می کنیم که تنها کار خاص خود ما است و در هیچ بستنی فروشی طعم نزدیک به آن را نیز نخواهید نخورد، چه برسد به خود آن. راستی تمامی مشتری های ما عاشق خامه روی بستنی های قیفی ما هستند، حتما شما نیز عاشق این طعم و مزه خاص خواهید شد.

 

فالوده معروف و به نام حاج عزیز

فالوده های حاج عزیز به قدری معروف است که تمامی قدیمی های این محله برای خوردن فالوده بستنی تنها انتخابشان ما هستیم. کیفیت بالای تولید فالوده ما از زبان قدیمی های محله به کوچکترها  زبان به زبان منتقل شده است.

همین بس که بسیاری از مشتریان ما بستنی فروشی حاج عزیز را به نام فالوده حاج عزیز می شناسند و اولین سفارششان همیشه فالوده میباشد و در کنار آن از بقیه منوهای بستنی ما هم انتخاب های دیگری دارند. حتی از تصور فالوده های حاج عزیز آب در دهان ما جمع می شود. تنها پس از یک بار تست این فالوده متوجه این همه تاکید ما بر خوشمزگی آنها خواهید شد.

خوشمزه ترین های آیس کریم ها و آبمیوه فروشی پیروزی تهران

اگر ساکن خیابان پیروزی باشید همیشه می بینید که غروب ها جلوی بستنی فروشی حاج عزیز صف و همیشه شلوغ و پر هیاهو می باشد. این بستنی فروشی از قدیمی های منطقه پیروزی می باشد و بسیاری از ساکنین این منطقه از زمان کودکی مشتری همیشگی آنها بوده اند. طعم عالی و خوشمزه بستنی های سنتی حاج عزیز در تمامی منطقه 14 تهران معروف و بدون رقیب می باشد.

مخصوصا اگر یک بار بستنی سنتی و فالوده آن را تست کنید مشتری همیشگی آنها خواهید شد و هر وقت هوس خورد ن بستنی کردید ناخودآگاه تنها انتخابتان حاج عزیز می باشد.

 

 سنتی های خاص حاج عزیز

مطمئن هستیم خاص ترین بستنی سنتی را در حاج عزیز خواهید خورد و با تجربه ای که در تمام طول سال های فعالیت به دست آورده ایم بهترین کیفیت بستنی سنتی را با مزه عالی برای مشتری های خود آماده می کنیم. درست است که فضای بستنی فروشی ما خیلی بزرگ و لاکچری نمی باشد ولی کیفیت است که مشتری های بیشماری را در صف بستنی فروشی حاج عزیز قرار می دهد.

با تولید بستنی های سنتی با کیفیت قدردان محبت های مشتریان همیشگی و وفادار خود هستیم. عاشق بستنی های سنتی نونی هستید، بهترین ها را برای شما تولید کرده ایم.

 

بهترین نوع بستنی سنتی کدام است

با وجود اینکه بستنی های چوبی و قیفی جدیدی در بازار عرضه می شود ولی بسیاری از مردم هنوز علاقه مفرطی به بستنی های سنتی دارند. بسیاری از مردم در یک روز گرم تابستانی علاقه مند هستند با خوردن بستنی های سنتی خاطرات نوستالژیک خود را زنده نمایند. به نظر بستنی خورهای حرفه ای، بستنی سنتی خاص باید از ثعلب به اندازه و با کیفیت تهیه شود. اگر مقدار ثعلب ناکافی باشد و یا بی کیفیت باشد، بستنی به اصطلاح قوام و قابلیت کشسانی خوبی نخواهد داشت.

یکی از مهمترین عواملی که باعث خوشمزگی صد چندان بستنی می شود استفاده از شیر محلی و پر چرب می باشد. چربی که نه تنها دل آدم را نمیزند بلکه خوشایند و مورد پسند است. راستی میزان شکر بستنی اگر بیش از حد باشد دل آدم را می زند، پس توجه به این نکته نیز مهم می باشد. میزان و کیفیت پسته نیز عامل مهمی در مقبولیت بستنی از نظر مشتری می باشد.

 

طرز تهیه بستنی سنتی خانگی

برای تهیه بهترین بستنی سنتی در خانه ابتدا شیر را بجوشانید و شکر و ثعلب را به آن اضافه کنید. گلاب و زعفران را به ترکیب بیافزاید. در ادامه ترکیب حاصل را درون ظرف بزرگتر یخ بگذارید و به طور مرتب هم بزنید تا به کشش و قوام مناسب برسد. در مرحله بعدی بستنی را درون یخچال بگذارید تا به طور کامل ببندد و راستی خامه یخ زده را روی بستنی اضافه کنید.

با چند بار درست کردن این بستنی در منزل تمامی قلق های لازم را متوجه خواهید شد که از هر کدام از مواد چه مقدار باید اضافه کنید و یا مدت زمان هم زدن و در یخچال گذاشتن چقدر باید باشد.

 

راه های ارتباط با بستنی فالوده حاج عزیز پیروزی

مدیریت: جناب آقای امیر حسین حقی

تماس:

09216851004

02177162811

02177162812

آدرس:

تهران- خیابان پیروزی- خیابان نبرد شمالی- خیابان داوود آباد شرقی- پلاک 3

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بستنی فالوده حاج عزیز پیروزی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *