اصناف شهر
اصناف شهر

توضیحات آگهی

برگر بدون نان سعادت آباد سوخاری برگر

برگر بدون نان سعادت آباد سوخاری برگر یکی از قدیمی ترین و خوش سابقه ترین فست فودی ها در منطقه سعادت آباد میباشد، که با توجه به سابقه کاری بیش از 15 سال در این حرفه و بهره گیری از هنر سرآشپزان با تجربه و خلاق ارائه دهنده با کیفیت ترین انواع منوهای غذایی به شما عزیزان میباشد. خلاقیت سرآشپزان این مجموعه در تهیه برگرهای بدون نان برای اولین بار در ایران زبانزد همه مشتریان عزیز ما میباشد.

 

کجا بریم برگر بدون نان بخوریم

بله درست خواندید، برگر بدون نان. برگر بدون نان سعادت آباد سوخاری برگر، اولین برگر بدون نان را در ایران برای افراد خوش سلیقه طبخ کرده است. سرآشپزان خلاق سوخاری برگر با بهره گیری از علم روز آشپزی در دنیا و خلاقیت بالای خود اولین برگر بدون نان را بصورت برگر سوخاری تهیه کردند. این برگر واقعا طعمی عالی و ترکیبی از برگر و سوخاری میباشد. اگر همیشه در انتخاب بین برگر و سوخاری مردد هستید و به هر دو آنها علاقه دارید پیشنهاد ما به شما عزیزان سفارش برگر سوخاری ما میباشد. بهترین کیفیت برگر سوخاری را فقط از ما بخواهید، مطمعنا پس از یک بار امتحان طرفدارهمیشگی این برگر سوخاری میشوید.

 

لذیذترین برگرهای سعادت آباد

اگر از علاقه مندان انواع برگرها میباشید و هر بار که به فست فود میروید فقط برگر سفارش میدهید، حتما باید طعم عالی برگرهای، فست فود ما را  تست کنید. از آنجا که شما برگر خور حرفه ای هستید متوجه  طعم خاص و کیفیت عالی برگرهای ما میشوید و تنها انتخاب قارچ برگر و دبل برگ و برگر فرانسوی تان از این بعد فقط از منوی رستوران ما میباشد.

بهترین-سوخاری-در-سعادت-آباد
بهترین-سوخاری-در-سعادت-آباد

ساندویچی حرفه ای در سعادت آباد

انواع ساندویج های حرفه ای و خوشمزه را در برگر بدون نان سعادت آباد سوخاری برگر خواهید خورد. بعلت کیفیت بالا و طعم بی نظیر این ساندویچ ها، فقط بعد از یک بار تست مشتری دائمی ما میشوید. انواع متنوع ساندویچ های خوشمزه قارچ برگر، دبل برگر را با بالاترین کیفیت برای شما عزیزان سرو میکنیم. آیا تابحال برگرهای فرانسوی فست فود ما  را تست کرده اید، حتما برای یک بار هم که شده آن را تست کنید و از طعم عالی و خوشمزه آن لذت برید. بهترین طعم برگرهای فرانسوی بدون هیچ اغراقی از آن  سوخاری برگر میباشد.

 

رستوران سوخاری در سعادت آباد

بهترین کیفیت سوخاری های سعادت آباد را فقط در برگر بدون نان سعادت آباد سوخاری برگر خواهید خورد. تازگی و طعم بی نظیر این سوخاری ها تا مدت ها در خاطر شما باقی خواهد ماند. با یک بار سفارش سوخاری از ما مشتری دائمی ما خواهید شد.

 

بهترین سالاد سزار در منطقه سعادت آباد

آیا شما هم مثل من خیلی سالاد سزار دوست دارید؟ به نظر من باید بهترین منوی غذایی را که دوست دارید همیشه در بهترین فست فودی بخورید تا این علاقه همیشگی در شما باقی بماند. مطمعن باشید بهترین سالاد سزارها را در برگر بدون نان سعادت آباد سوخاری برگرخواهید خورد. آیا شما هم قبول دارید که خاص ترین قسمت سالاد سزار سس آن میباشد که عطر و طعم خاصی به آن میبخشد، سالادهای سزار ما با بهترین سس های دست ساز سرآشپزهای با تجربه و هنرمند ما سرو میشود.

 

چرا برگر بدون نان سعادت آباد سوخاری برگر

 

منوی غذایی متنوع

یکی از مهم ترین خصوصیات  یک فست فود عالی، ارائه متنوع ترین منوهای غذایی برای احترام به سلایق غذایی مشتریان مختلف میباشد. در برگر بدون نان سعادت آباد سوخاری برگر، از برگرهای بدون نان تا انواع سوخاری و قارچ برگر و برگرهای فرانسوی و سالاد سزار در بهترین کیفیت تهیه و در زیباترین سینی ها با انواع مخلفات خوشمزه برای شما عزیزان سرو میشود. خوشمزه ترین و خاص ترین سس ها را در فست فودی ما امتحان کنید. این سس های خوشمزه و بی نظیر هنر دستان خلاق و با تجربه سر آشپزهای ما میباشد.

 

فضایی شیک و آرام

سوخاری برگر در فضایی آرام و شیک و امروزی پذیرای مهمانی ها و دورهمی های شما عزیزان میباشد. کادر اجرایی ما با بهترین ارائه سرویس در کوتاه ترین زمان ممکن در خدمت شما عزیزان میباشند. سوخاری برگر در دو قسمت داخلی با بهترین فضای فست فودی با بهترین امکانات پذیرایی و در فضای بیرونی با زیباترین میز و صندلی های راحت بسته به نوع سلیقه ونظر شما، بهترین سرویس ها را به شما عزیزان ارائه میکنند.

بهترین-برگر-در-سعادت-آباد
بهترین-برگر-در-سعادت-آباد

بهترین سر آشپزهای منطقه سعادت آباد

سوخاری برگر با بهره گیری از با تجربه ترین سرآشپزهای منطقه بهترین طعم های غذایی را خلق کرده و با پیروی از جدیدترین دستورات غذایی دنیا، همواره پیشنهادهای جدید و خوش مزه در منوی غذایی خود دارد. هنر آشپزی و خلاقیت و عشق به دنیای زیبای ترکیب خوراکی ها، در سر آشپزان سوخاری برگر باعث ایجاد طعم های جدید و لذیذ در منوی فست فود سوخاری برگر میباشد.

 

استفاده از بهترین مواد اولیه غذایی

فست فود سوخاری برگر با تهیه بهترین مواد اولیه غذایی به صورت روزانه و از بهترین فروشگاه های با کیفیت ارائه کننده سالم ترین و پرخاصیت ترین منوهای غذایی به شما عزیزان میباشد. تازه ترین نان ها و سبزی جات و مواد پروتئینی در تهیه منوهای غذایی استفاده میشود و علت طعم بینظیر و فراموش نشدنی غذاهای ما بخاطر رعایت موارد بالا میباشد. لازم به ذکر است که در تهیه برگرها از گوشت خالص گوسفندی استفده میشود که طعمی لذیذ و گوشتی کاملا آبدار میباشد که مزه آن تا مدت ها در خاطره و زیر زبان شما باقی میماند.

 

سرویس بیرون بر عالی و سریع

پس از ثبت سفارش شما عزیزان و تهیه آن با بهترین کیفیت، در شیک ترین جعبه ها به صورت محکم بسته بندی شده تا با بهترین کیفیت ظاهری خدمت شما عزیزان ارسال شود. برگر بدون نان سعادت آباد سوخاری برگر با بهترین سرویس بیرون بر در سریع ترین زمان ممکن، سفارش های شما عزیزان را بصورت گرم تحویل میدهند.

برگر-درجه-یک-در-سعادت-آباد
برگر-درجه-یک-در-سعادت-آباد

خدمات عالی برگر بدون نان سعادت آباد سوخاری برگر

  • منوی غذایی کامل
  • کیفیت عالی پخت
  • استفاده از مواد غذایی بروز و تازه
  • مزه های عالی و خوشمزه
  • اولین سوخاری برگر تهران
  • فضایی آرام و شیک
  • رضایت عالی مشتریان
  • سرویس عالی رستورانی
  • کادر اجرایی صبور و مسئولیت پذیر
  • داشتن آشپزهای درجه یک
  • سرویس بیرون بر و پیک درجه یک
اولین-برگر-بدون-نان-در-ایران
اولین-برگر-بدون-نان-در-ایران

راه های ارتباطی با برگر بدون نان سعادت آباد سوخاری برگر

مدیریت: جناب آقای مهدی چاقروند

تماس: 02122117311- 09123800175

آدرس: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب شرقی، چهار راه سرو، نبش زند وکیلی غربی، پلاک 132

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “برگر بدون نان سعادت آباد سوخاری برگر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *