اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 2925
اصناف شهر

توضیحات آگهی

برق و صنعت مدبر در لاله زار

برق و صنعت مدبر در لاله زار یکی از تخصصی ترین مراکز عرضه انواع کابل و سیم در بهترین کیفیت در بازار لاله زار میباشد.

 

بازار لاله زار

اگر قصد خرید انواع سیم و کابل دارید و بدنبال مرکز اصلی عرضه انواع سیم و کابل در تهران میباشید، بازار لاله زار مرکز اصلی عرضه انواع سیم و کابل میباشید. بهترین مرکز اصلی عرضه انواع سیم و کابل در لاله زار کجاست؟ آیا شما میدانید؟ ما در این مطلب قصد داریم به معرفی فروشگاه بپردازیم. مطمن باشید بعلت کیفیت بالای کارها و قیمت های مناسب، پس از یک بار خرید از فروشگاه مشتری همیشگی آنها خواهید شد.

بورس-انواع-سیم-در-لاله-زار
بورس-انواع-سیم-در-لاله-زار

آقای علی مدبر زاده

برق و صنعت مدبر با مدیریت عالی آقای علی مدبرزاده اداره میشود. تجربه و تخصص بالای آقای مدبرزاده در حوزه عرضه انواع سیم و کابل باعث موفقیت چشمگیر فروشگاه برق و صنعت مدبر شده است. این فروشگاه ابتدا کار خود را در سطح کمی در لاله زار شروع کرده وبعلت عرضه تخصصی انواع سیم و کابل با کیفیت و جلب رضایت مشتریان و مشتری مداری،گام به کام کار خود را بزرگ تر کرده و تاجایی که اکنون یکی از بهترین عرضه کننده های انواع متنوع سیم و کابل در لاله زار تهران میباشد و همه این موفقیت ها بعلت حمایت مشتریان عزیز وفادار این مجموعه میباشد.

 

نکات مهم در انتخاب انواع سیم و کابل

برای انتخاب بهترین نوع کابل و سیم باید به نوع نیاز خود توجه داشته باشید و بر این اساس انتخاب کنید، مثلا برای بعضی کارها سیم های افشان بهتراند و برای بقیه کاربری ها سیم های مفتولی ترجیح داده میشوند. در انتخاب سیم به سطح مقطع سیم انتخابی دقت کافی داشته باشید که هر چه این سطح مقطع بیشتر باشد مقدار بیشتری از جریان برقی را میتواند عبور دهد. دقت کافی به جنس عایق و هادی نیز در انتخاب سیم و کابل امری مهم میباشد که برای حفظ نکات ایمنی مهم میباشد.

 

بورس انواع سیم در لاله زار

اگر برای تکمیل پروژه های شرکتی خود بدنبال مرکز فروشی میباشید که تمام محصولات مورد نیاز خود را در بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ها بطور یکجا خرید بکنید، بدون شک بهترین گزینه پیشنهادی ما فروشگاه برق و صنعت مدبر در لاله زار میباشد. با خرید از فروشگاه مدبر از اصل و اورجینال بودن محصولات اطمینان کامل داشته باشید که با مناسب ترین هزینه ها کالاهای اصل و برند را میخرید.

 

محصولات عرضه شده در برق و صنعت مدبر در لاله زار

یکی از کامل ترین فروشگاه های عرضه تخصصی انواع سیم و کابل میباشد. هر آنچه برای تکمیل پروژه های خود نیاز دارید در این فروشگاه موجود میباشد. امکان ندارد شما نوعی از سیم و کابل را نیاز داشته باشید ولی در فروشگاه موجود نباشد. در ادامه مطلب به معرفی مختصر محصولات ارائه شده در برق و صنعت مدبر در لاله زار میپردازیم :

شماره-تماس-کابل-و-صنعت-مدبر
شماره-تماس-کابل-و-صنعت-مدبر

بهترین کابل آلومینیوم

اگر برای تکمیل کارهای خود نیاز به کابل های آلومینیومی دارید براحتی با سفارش اینترتی و تلفنی میتوانید سفارش خود را ثبت کرده و در کمترین زمان ممکن محصولات سفارشی خود را تحویل بگیرید. بسیاری از مشتریان ثابت و وفادار ما بعلت سفارش های مکرر از ما و اعتماد کامل به ما بصورت غیر حضوری انواع سیم و کابل خود را سفارش داده و درب شرکت یا کارخانه آنها را تحویل میگیرند. بهترین کابل های موجود در فروشگاه برق مدبر به قرار زیر میباشند:

کابل تخت در لاله زار

کابل تخت آسانسوری

کابل تخت افشان

کابل تخت جرثقیل

کابل تخت 4 رشته

علت-انتخاب-برق-و-صنعت-مدبر-در-لاله-زار
علت-انتخاب-برق-و-صنعت-مدبر-در-لاله-زار

کابل مسی در لاله زار

کابل های مسی در تنوع های بالا از لحاظ سطح مقطع و تعداد رشته های سیم در فروشگاه برق و صنعت مدبر در لاله زارموجود میباشد. از بهترین مواد اولیه برای تهیه بخش های هادی و عایق این کابل های مسی استفاده شده است. بهترین مشاوره های حین خرید توسط تیم باتجربه فروش ما باعث انتخاب بهترین محصول بسته به نوع نیاز کاربریتان میشود.

 

کابل فرمان در منطقه 12

اگر بدنبال تهیه بهترین نوع کابل فرمان یا همان کابل کنترل میباشد بدون شک بهترین نمونه آن را بفروشگاه برقی آقای مبدر پیدا خواهید کرد. در کنار کیفیت بالای محصولات کابل فرمان فروشگاه برق و صنعت مدبر، کالای مورد نظر خود را با مناسب ترین قیمت ها نسبت به بازار خرید میکنید. در ادامه مطلب به پرکاربرترین کابل های فرمان که در برق و صنعت مدبر در لاله زار موجود میباشد اشاره میکنیم.

 

کابل فرمان 16 رشته

کابل فرمان شیلد دار

کابل فرمان بدون شیلد

کابل فرمان افشان 40 رشته

نکات-مهم-در-انتخاب-انواع-سیم-و-کابل
نکات-مهم-در-انتخاب-انواع-سیم-و-کابل

علت انتخاب برق و صنعت مدبر در لاله زار

 

تنوع بالای کارها

تنوع بالای انواع سیم و کابل برق و صنعت مدبر باعث شگفتی شما میشود، هر آنچه که از انواع سیم و کابل بخواهید در این فروشگاه عرضه میشود.

 

کیفیت بالای کارها

فروشگاه مدبر یکی از قدیمی ها فعال در بازار لاله زار میباشند و همیشه برای حفظ نام خود تلاش کرده و بهترین کیفیت کارها را به مشتریان خود ارائه  می کند و در این بازار به خوش نامی و رعایت انصاف مشهور میباشد.

 

ارائه مشاوره های تخصصی خرید

تیم فروش برق و صنعت مدبر  با ارائه بهترین مقایسه های کاربردی میان محصولات انتخابی شما، باعث انتخاب بهترین محصولی میشوند که بیشترین نیازهای کاربردی شما را رفع کرده و در نتیجه  با مناسب ترین قیمت ها محصول مورد نیاز خود را انتخاب میکنید.

 

مناسب بودن قیمت ها

مطمعن باشید اگر کل بازار لاله زار را بگردید، کارهای با کیفیت فروشگاه برق و صنعت مدبر را با قیمتی کمتر از قیمت فروشگاه ما پیدا نخواهید کرد.

کابل-فرمان-در-منطقه-12
کابل-فرمان-در-منطقه-12

خدمات برتر برق و صنعت مدبر 

  • عرضه تخصصی انواع سیم و کابل
  • تنوع بالای کارهای موجود
  • کیفیت بالای نمونه ها
  • تعرفه ها و قیمت های مناسب
  • مشتری مداری و رضایت مشتریان
  • خوش قولی و تحویل به موقع سفارشات
  • امکان سفارش اینترنتی
  • دسترسی عالی درمنطقه لاله زار
  • کابل فرمان در منطقه 12
  • بورس انواع سیم در لاله زار
  • بهترین کابل آلومینیوم
  • کابل تخت در لاله زار
  • کابل مسی در لاله زار
  • ارائه بهترین مشاوره های تخصصی برای بهترین انتخاب
  • بهترین پشتیبانی و خدمات پس از فروش
محصولات-عرضه-شده-در-برق-و-صنعت-مدبر-در-لاله-زار
محصولات-عرضه-شده-در-برق-و-صنعت-مدبر-در-لاله-زار

تماس با برق و صنعت مدبر در لاله زار

مدیریت : جناب آقای علی مدبر زاده

شماره تماس:

09376910013

09190392770

09124872143

09121855929

02166342047

آدرس: 

تهران، خیابان لاله زار شمالی ، بالاتر از منوچهری ، پاساژ البرز 20 ، طبقه همکف ، پلاک 116

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “برق و صنعت مدبر در لاله زار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *