اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 5969
اصناف شهر
بافندگی آریا تولید کننده بند

توضیحات آگهی

بافندگی آریا تولید کننده بند

بافندگی آریا تولید کننده بند با بیش از دو دهه فعالیت در زمینه تولید انواع بند کفش ، بند شلوار و کش و نوار لباس بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه کرده است. هم به صورت عمده و هم جزئی میتوانید بهترین کیفیت بندها را در متنوع ترین رنگ ها از فروشگاه ما در بازار پاچنار تهیه کنید. با انتخاب بافندگی آریا با یک تیر دو نشان را زده اید، هم انتخاب بهترین کیفیت و هم ارزان ترین قیمت های خرید.

 

خدمات بافندگی آریا تولید کننده بند

 

 

بزرگترین تولید کننده انواع بندهای کفش و کتانی

به لطف استفاده از بهترین مواد اولیه با کیفیت توانسته ایم رضایت حداکثری مشتریان خود را جلب نماییم. با بهترین متخصصین حرفه ای و مجهزترین دستگاه های تولیدی در کارخانه نظر آباد کلکسیونی از متنوع ترین بندهای کفش و کتانی را در رنگ بندی های زیبا و متنوع تولید کرده ایم. در کار تولیدی هم به کیفیت کار دقت داشته ایم و هم تنوع در رنگبندی. همواره از بهترین برندهای خارجی الگو می گیریم تا کاری شیک و برند را به مشتریان خود ارائه کنیم. هر رنگ و طرحی که از بند کفش و کتانی مد نظر شما باشد در فروشگاه ما در بازار پاچنار پیدا خواهید کرد.

آیا در حرفه تولید کفش در کارخانه های تولیدی مشغول به فعالیت هستید، همیشه برای خرید و پیدا کردن بند کفش های همرنگ با کار تولیدی تان باید چند روزی در بازار تهران بگردید. دیگر لازم نیست این همه وقت خود را برای خرید بند کفش بگذارید، اطلاعات کارخانه و فروشگاه مرکزی بافندگی آریا را یادداشت کنید و با همکاران ما ارتباط برقرار کرده و در کمترین زمان ممکن کلیه بند کفش های مورد نیاز خود را به صورت عمده با بهترین قیمت ها خرید نمایید.

 

فروش عمده انواع بند در تهران و شهرستان ها

در یکی از شهرستان های کشور عزیزمان مشغول کار تولیدی هستید ولی اکثر اوقات برای تهیه مواد اولیه مورد نیاز کارگاه خود از جمله انواع بند چالش های فراوانی دارید. مسلما تنوع انواع بندها در شهرستان کمتر از تهران میباشد. علاقه مندید که به شما بهترین تولید کننده انواع بندهای کفش و شلوار در تهران را معرفی کنیم؟ خبر خوب اینکه میتوانید کلیه خرید خود را به صورت غیرحضوری هماهنگ کنید و در سریع ترین زمان ممکن درب مغازه تان تحویل بگیرید.

با یک بار ثبت سفارش از بافندگی آریا از این اندازه کیفیت بالا و قیمت های مناسب تعجب خواهید کرد. ولی پس از دریافت بار دوم و سوم و چهارم مطمئن خواهید شد که بهترین تولید کننده انواع بند را پیدا کرده اید. با خرید عمده از هر خریدی سود قابل توجه ای خواهید داشت.

 

تولید انواع بند شلوار

بافندگی آریا تولید کننده بند و  انواع شلوار هستید و همواره در تلاش اید که بهترین کیفیت را به مشتریان خود ارائه کنید و رضایت حداکثری آنها را جلب نمایید. با خرید انواع بندهای شلوار از بافندگی آریا به افزایش کیفیت کارهای تولیدی خود کمک فروانی خواهید کرد. شاید در نظر اول توجه به کیفیت بند شلوار برای شما خیلی مهم نباشد ولی اگر چند مشتری شما پس از مدت زمان کمی از خرید به شما مراجعه کنند و از کیفیت بند شلوار های شما اعلام نارضایتی کنند، مطمئنا به این جزئیات خیلی مهم دقت بیشتری خواهید کرد. بهترین کیفیت انواع متنوع بندهای شلوار را با تضمین کیفیت به مشتریان خود ارائه میکنیم.

 

بزرگترین تولید کننده نوار لباس

شاید به طور قطع بتوانیم اعلام کنیم که بافندگی آریا بزرگترین تولید کننده انواع نوار لباس در تهران میباشد. انواع متنوع نوارهای ساده، طرحدار،مخملی، تافته و نوار کشی را در بهترین کیفیت تولید نموده ایم. با خرید از ما ارزان ترین قیمت نوار لباس را پیدا کرده اید، ارزانی توام با کیفیت بالا. خرازی بزرگی دارید و دوست دارید همیشه جدیدترین و متنوع ترین مدل های نوار لباس را عرضه کنید، سری به فروشگاه ما در بازار پاچنار بزنید. در این فروشگاه متنوع ترین طرح های نوار لباس را خواهید دید که از تمامی طرح های آنها خوشتان خواهد آمد. به خاطر قیمت های مناسب حتما همه آنها را خواهید خرید.

 

فروش و تولید انواع کش

متنوع ترین کش های پهن و گرد را از فروشگاه بافندگی آریا تهیه کنید. برای رضایت مشتریان عزیز خود بهترین کیفیت را در متنوع ترین رنگ بندی ها تولید نموده ایم. همواره در انتخاب مواد اولیه از بهترین کیفیت نخ ها استفاده کرده ایم و با مجهزترین دستگاه های به روز بهترین خروجی کار را تحویل مشتریان عزیز خود می دهیم. در تمامی مراحل کار بهترین کارشناسان این کارخانه، کیفیت کار را بررسی کرده و با دقت به تمامی جزئیات نظارت دارند. کلیه کش های تولیدی خود را با کمترین سود در فروشگاه کارخانه در بازار تهران با ارزان ترین قیمت ها عرضه می کنیم.

 

انواع کش های عرضه شده در فروشگاه

  • کش ماسک
  • پهن رنگی
  • کش های ورزشی
  • کش نوشته دار
  • سوزنی
  • تبریزی
  • قیطان

 

فروش عمده و تولید انواع بند و کش های اسلش

کارگاه تولیدی پوشاک دارید و در زمینه تولید انواع اسلش مشغول به کار میباشید. از فروشگاه های متعددی بند و کش های مورد نیاز کارگاه خود را تهیه کرده اید ولی بیشتر اوقات یا از کیفیت کارها ناراضی هستید یا قیمت های بالا. یک پیشنهاد عالی برای شما داریم، برای یک بار هم که شده سفارشی به صورت نمونه از بافندگی آریا سفارش بدهید. مطمئن هستیم که از کیفیت کارها و قیمت های مناسب رضایت کامل خواهید داشت و مشتری همیشگی آنها خواهید شد. با خرید عمده بندها و کش های مورد نیاز خود از تخفیف های عالی و قیمت های مناسب برخوردار خواهید شد.

 

برتری های بافندگی آریا

  • استفاده از بهترین مواد اولیه
  • تنوع در کارها
  • رنگ بندی عالی کارها
  • مجهزترین خطوط تولید حرفه ای
  • نیروهای متخصص
  • امکان خرید از تمامی نقاط تهران و شهرستان
  • بهترین فروشگاه در بازار پاچنار
  • قیمت های عالی
  • کیفیت باور نکردنی
  • عمده فروشی
  • بهترین تولید کننده نمونه
  • متنوع ترین بندهای کفش و شلوار
  • با کیفیت ترین نوارهای لباس
  • تخفیف های عالی
  • ارسال به موقع سفارش

 

راه های ارتباط با بافندگی آریا تولید کننده بند

مدیریت: جناب آقای سبیلی

تماس:

09125808639

02155575393

09399932500

آدرس:

کارخانه:  نظرآباد- میدان صنعت- بعد از پمپ بنزین- روستای قوچ حصار- کوچه مسجد

فروشگاه:  تهران- بازار پاچنار- روبه روی پاساژ ابوتراب- پلاک 44

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بافندگی آریا تولید کننده بند”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *