اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 5352
اصناف شهر
باغ عمارت 20

توضیحات آگهی

باغ عمارت 20

باغ عمارت 20 با بیش از ده سال سابقه برگزاری مراسم عروسی و همایش ها و جشن های خانوادگی و تولد، بهترین سطح کیفی خدمات را برای مهمان های عزیز خود فراهم می آورد. شادترین لحظات زندگی خود را در باغ عمارت 20 خواهید گذراند. تمام سعی مجموعه ما بر این است که بهترین خاطرات را در محیطی شاد و آرام برای شما عزیزان فراهم بیاوریم.

 

بهترین عمارت در گرمدره

این مجموعه بهترین خدمات را دارا میباشد. از جمله فضای باغ مانند بزرگ و شیک با طراحی های فوق العاده. متنوع ترین منوهای غذایی را با بهترین کیفیت برای شما عزیزان سرو مینماییم. خوشمزه ترین دسر ها را گلچین نموده ایم تا بهترین خدمات را به مهمان های شما ارائه نماییم. پذیرایی از شما را در شیک ترین ظروف پذیرایی افتخار خود میدانیم.

 

عمارت زیبا جهت عروسی در گرمدره

اگر در منطقه شهر قدس تهران، به دنبال شیک ترین و زیباترین باغ عمارت میباشید، حتما از باغ عمارت 20 بازدید بفرمایید. طراحان خوش ذوق ما زیباترین فضای داخلی و بیرونی عمارت را برای مراسم های شادی شما طراحی کرده اند. زیباترین طراحی های دیوار پوش باغ را در این عمارت خواهید دید. که به صورت سه بعدی با طرح های چهار برگ طراحی شده است. با انتخاب این باغ عمارت بهترین میزبانی را از مهمان های خود خواهید داشت. کادر مجرب و خوش روی ما بهترین خدمات رسانی را به مهمان های گرانقدر شما عزیزان دارند.

 

بزگترین باغ و عمارت جهت جشن ها و مهمانی ها

دوست دارید جشن عروسی خود را بزرگ و با شکوه برگزار کنید؟ تعداد مهمان های شما بیش از 300 نفر میباشد؟ باغ عمارت 20 با ظرفیتی بیش از 400 نفر پذیرای مهمان های شما عزیزان میباشد و با کمال میل در خوش ترین اوقات زندگی تان، در کنار شما شاد و خوشحال هستیم . از صمیم قلب برایتان آرزوی خوشبختی و سعادت داریم.

 

خدمات برتر مجموعه باغ عمارت 20

منوهای غذایی متنوع و خوشمزه

کمتر باغ تالاری را پیدا خواهید کرد که منوی غذایی به تنوع بالای مجموعه باغ عمارت 20 داشته باشد. به لطف آشپزها و سرآشپزهای حرفه ای این مجموعه با متنوع ترین منوهای غذایی و پیش غذاها به زیباترین شکل ممکن از مهمان های نازنین شما پذیرایی خواهیم کرد. نوشیدنی های خاص این مجموعه  با طعم های جدید باعث رضایت خاطر تمامی مهمان های عزیز است.

از منوهای غذایی میتوان به چلو کباب، کباب برگ، باقالی پلو با گوشت و فسنجان خوشمزه اشاره نمود. با متنوع ترین سالادهای سبز و فصل، دیزاین سفره پذیرایی شما را کامل میکنیم.

 

ورودی  باشکوه عمارت 20

طراحان حرفه ای و خوش سلیقه این مجموعه، زیباترین طراحی را برای ورودی باغ عمارت طراحی نموده اند. از ابتدای ورود به باغ تالار، حس خاص بودن خواهید داشت که همچین عمارت زیبایی را برای مهم ترین مراسم زندگی تان انتخاب کرده اید. از زیباترین گل آرایی ها و نورپردازی ها در ورودی سالن لذت خواهید برد.

 

آتش بازی

به دستور شما عزیزان، زیباترین آتش بازی ها را برای شما طراحی میکنیم. لحظه زیبایی ورود عروس و داماد به باغ تالار را با آتش بازی های مهیج و دوست داشتنی، شیرین تر و دلنشین تر میکنیم. همه تلاش کلیه پرسنل این مجموعه برای ایجاد شبی خاص و رمانتیک برای شما عزیزان میباشد.

 

گل آرایی های خاص و شیک

طراحان حرفه ای مجموعه باغ عمارت 20 از زیباترین گلهای طبیعی برای دیزاین و طراحی باغ استفاده نموده اند. درست است که فضای طبیعی باغ سبز و زیبا میباشد، ولی با استفاده از ترکیبی از گل های طبیعی زیبا، زیباترین فضاسازی را برای مراسم عروسی شما نازنین ها فراهم کرده ایم.

 

اجرای موسیقی زنده

به درخواست شما عزیزان از بهترین موزیسین های حرفه ای دعوت به عمل می آوریم که لحظات شاد مراسم شما را روح بخش تر بنمایند. سبک آهنگ ها بر اساس سلیقه عروس خانم و آقا داماد انتخاب میشود. آهنگ ورود عروس خانم و آقا داماد نیز از قبل با هماهنگی شما انتخاب میشود.

 

مدیریت عالی مجموعه

یکی از آیتم های مهم در برگزاری مراسم عروسی، مدیریت عالی مجموعه تالار پذیرایی میباشد. با مدیریت عالی است که کلیه مراسم های آتش بازی و رقص و عکاسی و پذیرایی به موقع و در زمان خاص خود انجام میشود. تیم عمارت باغ 20 با هماهنگی بالا، تمامی برنامه های مد نظر شما عزیزان را در زمان خاص خود اجرایی میکنند و باعث شادی و سرور بی حد شما میشویم.

 

فضای بسیار عالی جهت عکاسی 

فضای بزرگ و شیک باغ عمارت 20، بسیار مناسب عکاسی و فیلم برداری میباشد. دکورها و طراحی های عالی این مجموعه بهترین فضا برای عکاسی عروس و داماد میباشد. با دکوراسیون زیبای شمع آرایی و گل آرایی و بادکنک آرایی بهترین لوکیشن را برای عکاسی فراهم آورده ایم.

 

رضایت بالای تمامی عرس خانم ها و آقا داماد های نازنین

برای اینکه از میزان رضایت عروس خانم ها و آقا دامادها آگاهی بیشتری پیدا کنید، تنها کافی است از صفحه باغ عمارت 20 در فضای مجازی دیدن بفرمایید. خواهید دید که تمامی عروس خانم ها و اقا دامادهای گل با لبخند رضایت و از سر شوق ازتلاش های ما و رضایت خودشان از مجموعه سخن بر زبان می آورند. شما نیز عروس خانم بعدی خواهید بود که از اینکه ما را برای قشنگ ترین شب زندگی تان انتخاب کرده اید، رضایت کامل خواهید داشت و همیشه به خاطر این انتخاب به خود آفرین خواهید گفت.

 

امتیازات ویژه باغ عمارت 20

  • ده سال سابقه برگزاری مهمانی ها و مراسم عروسی با بهترین کیفیت
  • گنجایش بیش از 400 مهمان
  • کیفیت غذای عالی
  • منوهای غذایی متنوع
  • زیباترین باغ تالار در جاده مخصوص کرج
  • رضایت تمامی مهمان ها
  • مناسب ترین تعرفه های قیمتی نسبت به سایر همکاران
  • پرسنل پذیرایی خوش لباس و خوش رو
  • سفره های عقد متنوع و زیبا
  • پارکینگ بزرگ
  • دسترسی عالی
  • زیباترین گل آرایی سالن عقد و عروسی
  • نورپردازی عالی سالن
  • سالن پذیرایی شیک و امروزی
  • امکان پذیرایی از مهمان ها در فضای باز مجموعه
  • فضای سبز عالی و بزرگ

 

باغ عمارت 20 

بلغ عمارت ۲۰ مجلل ترین و شیک ترین باغ تالار در اطراف تهران است.
همیشه تصوری رویایی از برگزاری مراسم عروسی خود داشته اید؟ در باغ عمارت ۲۰ با خاص ترین شرایط در کنار شما هستیم و جشنی باشکوه و مجلل را برای شما خواهیم گرفت.

تمامی امکانات شمع آرایی، گل آرایی به زیباترین و شیک ترین حالت برای مهمان های عزیز انجام می شود.‌
طبق دستور و سلیقه عروس خانم و آقا داماد مراسم شما را به عالی ترین شکل ممکن برگزار خواهیم کرد.
‌راستی اگر علاقه مند به بادکنک آرایی و یا مراسم آتش بازی باشید بهترین ها را برای مراسم شادی شما عزیزان فراهم خواهیم کرد.

 

بهترین باغ عمارت در گرمده کدام است 

انتخاب شما برای برگزاری مراسم عروسی باغ تالار است؟ باغ عمارت ۲۰ در گرمدره در نزدیک ترین فاصله زمانی تا تهران بهترین انتخاب برای برگزاری جشن های عروسی،
نامزدی و عقد است. با انتخاب این باغ تالار بسته به نظرتان می توانید در بهترین فضای داخلی و یا باغ مراسم شادی خود را برگزار نمایید.‌

از هر جنبه ای که بخواهیم عملکرد این باغ عمارت را بررسی نماییم قطعا نمره ۲۰ به آن خواهیم داد.
به عنوان نمونه به چند عامل برتری باغ عمارت 20 نسبت به سایر باغ تالارها اشاره می کنیم:

  • فضای شیک و مجلل
  • فضای سبز طبیعی با بیشترین تعداد درخت و گل آرایی
  • پرسنل پذیرایی خوشرو و مسئولیت پذیر
  • تنوع غذایی، کیفیت غذای عالی
  • قیمت های مناسب
  • رضایت اکثریت عروس خانم ها و آقا دامادها
  • شمع آرایی، بادکنک آرایی، گل آرایی
  • اکسسوری های شیک در سفره عقد و طراحی عالی توسط بهترین طراحان

 

تشریفات لاکچری 

در انتخاب تالار عروسی تشریفات لاکچری تالار خیلی برای شما محل اعتبار است.
در نگاه اول که وارد هر باغ تالاری می شوید به لوازم، چیدمان میز ها و صندلی ها و اکسسوری های به کار رفته دقت می کنید تا بهترین تالار را برای مراسم ازدواج خود انتخاب کنید.

زمان کمی به مراسم عروسی شما مانده است و هنوز باغ تالار باب دلتان را انتخاب نکرده اید؟
مطمئن هستیم در همان بدو ورود از شکوه و عظمت این تالار متوجه لاکچری بودن ما خواهید شد.
پس از مشاهده فضای داخل تالار و سفره‌های عقد شیک ما و دیزاین عالی فضای باغ تالار عمارت ۲۰ انتخاب قطعی شما خواهیم بود.

 

باغ تالار ویژه برای عکاسی و تمامی جشن ها 

فضای باغ تالار عمارت ۲۰ به قدری شیک و با شکوه هست که می تواند محل لوکیشن عکاسی مراسم شما نیز باشد.‌
در فضای سبز زیبای مجموعه خاص ترین عکس ها را خواهید گرفت.
از آن جا که تمامی اکسسوری های این مجموعه از جدیدترین مدل های موجود در بازار تهیه شده است شیک ترین عکس ها را در تمامی فضاهای این باغ تالار خواهید گرفت.

در فضای باز تالار زیباترین و متنوع سفره های عقد طراحی و دیزاین شده است و شما بسته به سلیقه تان می توانید بهترین آن ها را انتخاب نمایید.
لحظه زیبای آری گفتن به عشق زندگی تان در میان درختان سر به فلک کشیده چندین ساله حس و حال عالی تری به شما خواهد بخشید‌‌،
قطعا مهمان های شما نیز به این حسن سلیقه شما در دل آفرین خواهند گفت.

 

راه های ارتباطی با باغ عمارت 20

مدیریت: جناب آقای محسن قلعه

تماس:

02646074708

09127136539

09121240996

آدرس: گرم دره ، خیابان سعادتیه ،کوچه واعظی ،انتهای کوچه واعظی ، پلاک 20 ، باغ عمارت 20

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “باغ عمارت 20”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *