اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 4099
اصناف شهر

توضیحات آگهی

باغ رستوران ورجین در فشم

رستوران شیک ورجین باکیفیت ترین و خوشمزه ترین انواع غذای متنوع را به مشتریان خود با مناسب ترین قیمت ها عرضه میکند. اگر به دنبال کیفیت بالا و غذاهای خوشمزه میباشید از منوی غذایی متنوع رستوران ورجین اولین سفارش خود را ثبت کنید. با یک بار سفارش از ما مشتری دائمی ما میشوید. تمامی کادر آشپزی و اجرایی ما تمام تلاش خود را برای ارائه بهترین کیفیت غذا به مشتریان عزیز خود مینمایند تا شما خوشمزه ترین غذاهای مورد علاقه تان را نوش جان کنید.

تهیه-غذای-ورجین
باغ رستوران ورجین در فشم

رستوران شیک ورجین

در رستوران شیک ورجین فشم غذاها با کیفیت بالا طبخ میشود. اگر به دنبال رستورانی با قیمت های مناسب ها میباشید رستوران فشم را انتخاب کنید. سرمایه اصلی ما وجود مشتریان دائمی ما میباشد که به خاطر کیفیت بالا غذاهای ما، مشتری دائمی ما شده اند. ما  نیز متقابلا برای ارتقای کیفیت غذاهایمان با تمام وجود شنوای پیشنهادات شما عزیزان میباشیم.

تهیه-غذای-ورجین-فشم
تهیه-غذای-ورجین-فشم

رستورانی در فشم برای علاقه مندان به انواع غذاهای دریایی

آیا به غذاهای دریایی علاقه زیادی دارید و دوست دارید حداقل چند بار در ماه از غذاهای دریایی میل کنید؟ از خاصیت غذاهای دریایی آگاهی دارید؟ کمترین میزان چربی در غذاهای دریایی وجود دارد، به طوری که مصرف مداوم آن از ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی جلوگیری میکند. این غذاهای دریایی سرشار از پروتئین های مفید و امگا 3 میباشند. خوشمزه ترین ماهی های شمال و جنوب را سرآشپزان ما به صورت حرفه ای برای شما به صورت سرخ شده و بخار پز سرو میکنند.

تهیه-غذا-در-فشم-برای-علاقه-مندان-به-انواع-غذاهای-دریایی
تهیه-غذا-در-فشم-برای-علاقه-مندان-به-انواع-غذاهای-دریایی

فضای سبز و دلنشین کنار رودخانه در رستوران ورجین

این رستوران با داشتین چندین فضای مختلف با دیزاین های مختلف در فضای باز و بسته کنار رودخانه محیطی دلنشین و گرم بوجود آورده است. اگر دوست دارید در فضای بیرونی رستوران غذای خود را میل کنید میتوانید روی تخت های سنتی ما غذای خودتان را نوش جان کنید. در فصول سرد سال بهترین وسایل گرمایشی در فضای بیرونی رستوران در دسترس میباشد. فضای داخل رستورانی ورجین نیز با زیباترین و شیک ترین دیزاین ها طراحی شده است. ما با طراحی زیبا و شیک، بهترین میزبان برای برگزاری مهمانی های دوستانه شما عزیزان میباشیم.

فضای-سبز-و-دلنشین-کنار-رودخانه-در-رستوران-ورجین
فضای-سبز-و-دلنشین-کنار-رودخانه-در-رستوران-ورجین

تنوع غذایی مرغ در رستوران ورجین

خوشمزه ترین  شنیسل های مرغ را از منوی غذایی ما  انتخاب کنید. شنیسل های سوخاری ما یکی از پر طرفدارترین منوی غذایی میباشد که تعداد زیادی از مشتریان ما به صورت ثابت و دوره ای آن را سفارش میدهند. اگر به فکر انتخاب غذایی خوشمزه با مرغ میباشید، انتخاب ما اکبر جوجه رستوران  ورجین میباشد. اکبر جوجه های خوشمزه و ترد ما با بهترین رب انارهای طبیعی و ارگانیک سرو میشود.

اگر برای اولین بار طعم ترد و خوش خوراک جوجه های بدون استخوان و با استخوان رستوران ورجین را تست کنید مشتری همیشگی آن خواهید شد. اگر از طرفدارن زرشک پلو با مرغ میباشید بهترین کیفیت زرشک پلوی مجلسی را از سرآشپزان حرفه ای رستوران ورجین بخواهید.

 

سفارش انواع کباب های خوشمزه

به نظر شما کدام غذای ایرانی میباشد که تمامی ما ایرانی ها عاشق خوردن آن هستیم؟ درست حدس زدید، انواع کباب میباشد. در رستوران ما از بهترین کیفیت مواد پروتئینی برای طبخ انواع کباب های سلطانی و برگ و لقمه استفاده میشود. سرآشپزان حرفه ای ما با ترکیب درصدهای مختلفی از انواع گوشت گوسفندی و گاوی خوشمزه ترین و لذیذترین کباب های بازاری را آماده میکنند.

به علت گران شدن قیمت انواع گوشت، برای توجه به مسائل بهداشتی بهتر است کباب را از رستوران های مورد اعتماد تهیه کنید، چون گاها بعضی افراد سود جو برای صرفه اقتصادی برخی مواد دیگر را با گوشت مخلوط  میکنند و کباب بی کیفیت را به دست مشتری میدهند. در رستوران ورجین مشتریان سرمایه واقعی ما میباشند و تمام تلاش خود را برای ارائه بهترین کیفیت غذا به مشتریان عزیز خود داریم .

سفارش-انواع-کباب-های-خوشمزه
سفارش-انواع-کباب-های-خوشمزه

لذت چلو کباب با برنج خوش عطر ایرانی

لذت کباب با کیفیت و خوشمزه رستوران ورجین در کنار عطر و مزه عالی چلوهای ایرانی لذت دوچندانی دارد. در ورجین از بهترین کیفیت برنج های ایرانی استفاده میشود.  ورجین برای کمی سود بیشتر کیفیت را فدای کمیت نکرده و از برنج های خارجی و هندی استفاده نمی نماید. سرآشپزان ما  یکی از علت های خوشمزه شدن غذاها را در استفاده از  بهترین مواد غذایی میدانند و خود نیز به این شعار پایبند بوده و بهترین کیفیت مواد اولیه را در تهیه غذا استفاده مینمایند. شما لایق بهترین کیفیت غذا میباشید و ما نیز با  بهترین کیفیت مواد غذایی میزبان شما میباشیم و رسم میزبانی را به شایستگی به جای می آوریم.

 

بهترین مخلفات غذا در ورجین

  • سوپ روز
  • متنوع ترین سالادهای فصل و خوشمزه
  • الویه
  • کشک بادمجان

تیم آشپز علاوه بر تهیه انواع غذاهای متنوع، به زیباترین شکل ممکن غذاهای شما را دیزاین کرده و باعث رنگین تر شدن سفره های شما عزیزان میشوند. این مخلفات غذاها باعث تحریک اشتها و افزایش میل به غذا میباشند. بهترین مخلفات و وعده های پیش غذا را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ها از منوهای  غذای ما انتخاب کنید. تمامی مشتریان ما از سوپ های روز ما رضایت کافی داشته و سوپ های خوشمزه ما جزء سفارش های ثابت تمامی مشتریانمان میباشد.

 

اجرای موسیقی زنده در رستوران ورجین 

با انتخاب رستوران ورجین در فشم علاوه بر صرف غذایی خوشمزه و لذیذ میتوانید از شنیدن موسیقی زنده نیز لذت برده و اوقات خوشی را در کنار عزیزانتان صرف کنید. با اجرای بهترین گروه های موسیقی زنده بهترین سرویس را به شما عزیزان ارائه میکنیم، شما لایق بهترین ها هستید و ما نیز تمام تلاش خود را برای خلق لحظات خوش شما در کنارمان انجام میدهیم. لذت موسیقی زنده در کنار طبیعت زیبای فشم روز خوبی را برای شما می آفریند.

اجرای-موسیقی-زنده-در-رستوران-ورجین 
اجرای-موسیقی-زنده-در-رستوران-ورجین

چرا باید رستوران  ورجین را انتخاب کنیم

  • استفاده از بهترین کیفیت مواد اولیه
  • رعایت موارد بهداشت و اصول نظافتی
  • تنوع غذایی بالا
  • داشتن آشپز و سر آشپزهای ماهر و با تجربه
  • کادر اجرایی خوش رو و با تجربه
  • مناسب بودن قیمت غذاها
  • سرویس دهی عالی
  • تحویل غذا به صورت گرم و به موقع طبق زمان بندی سفارش
  • آشپزخانه مجهز به کلیه وسایل آشپزی
چرا-باید-تهیه-غذای-ورجین-را-انتخاب-کنیم
چرا-باید-تهیه-غذای-ورجین-را-انتخاب-کنیم

اطلاعات تماس با رستوران ورجین

مدیریت: جناب آقای مرتضی رودکی

شماره تماس:

09123191507 – 02126507559

آدرس : تهران ، جاده فشم ، نرسیده به رودک

 

 

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “باغ رستوران ورجین در فشم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *