اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 2311
اصناف شهر

توضیحات آگهی

در این مطلب قصد داریم به معرفی یکی از بهترین فروشگاه های باطریسازی بپردازیم. باطریسازی مسعود یکی از بهترین مراکز ارائه کننده خدمات باطری سازی در تهران میباشد. باطریسازی مسعود با داشتن تیمی مجرب و حرفه ای کلیه کارهای تعمیری ماشین شما را با بالاترین کیفیت انجام میدهد.

قیمت مناسب و خدمات با کیفیت

مناسب ترین قیمت ها را از باطریسازی مسعود بخواهید. باطری سازی مسعود با وجود بهترین تیم متخصص اشنا به کلیه قطعات و بخش های ماشین، کلیه کارهای شما را با بالاترین دقت انجام میدهند.

همانطور که میدانید بعلت پیچیده بودن ماشین ها، اشنایی با کلیه بخش های ماشین و نحوه باز و بسته کردن و تعمیر و تعویض قطعات برای تعمیرکاران ماشین واجب و حیاتی میباشد، که با کمترین زمان ممکن بتوانند ایراد ماشین را شناسایی کرده و اقدام به تعمیر ماشین با بالاتربن کیفیت بکنند.

نکات-مهم-برای-خرید-بهترین-باطری
نکات-مهم-برای-خرید-بهترین-باطری

بهترین باطری فروشی در منطقه 3 ،پاسداران، هروی

باطری سازی مسعود در منطقه 3 تهران در محله پاسداران قرار دارد. بعلت تیم حرفه ای و مجرب  و انجام با دقت کارهای تعمیرات ماشین در اسرع وقت با بهترین کیفیت، باطری سازی مسعود در منطقه هروی کاملا شناخته شده است و مردم این منطقه برای چکاب و تعمیر و تعویض باطری با خیال راحت ماشین های خودشان را به باطری سازی مسعود می اورند و همیشه بهترین خدمات را با مناسب ترین قیمت ها دریافت میکنند.

سیستم برقی و الکترونیکی ماشین

با پیشرفته شدن ماشین ها، تجهیزات داخلی و قطعات انها نیز پیشرفته تر شده اند و در صورت خرابی ماشین برای علت یابی و تصحیح ان نیاز به تخصص های مختلف میباشد. مثلا در مورد خرابی سیستم تعلیق ماشین به مغازه های جلوبندی و در صورت نیاز به صافکاری و رنگ به فروشگاه های صافکاری و خرابی مکانیک ماشین به مغازه های لوازم مکانیکی و در صورت ایراد در سیتم برق و الکترونیکی ماشین به باطری سازها مراجعه میکنیم.

سیستم برقی ماشین یکی از اصلی ترین سیستم ها و قسمت های ماشین میباشد که کارکرد صحیح الکترونیکی ماشین باعث کارکرد صحیح خیلی بخش های مختلف مانند سیستم روشنایی و لامپ ها و بالا رفتن شیشه ها و از همه مهم تر باعث به حرکت در امدن ماشین میشود. اگر برق ماشین خوب کار نکند ماشین حرکت نمیکند و باید به مغازه های باطری سازی مراجعه کنید تا علت مشکل ریشه یابی شود.

مقایسه-ی-انواع-باطری
مقایسه-ی-انواع-باطری

باطری سازی

پس از شنیدن کلمه باطری سازی شاید اولین فکری که در مورد خدمات این صنف کنیم، این است که این فروشگاه ها فقط مراکز عرضه انواع باطری ماشین میباشند. ولی پس از کمی دقت متوجه میشویم کار باطری ساز خیلی بیشتر و مهمتر می باشد.

بررسی کلیه سیستم های برقی ماشین مانند باطری و دینام و سیستم های روشنایی لامپ های جلو وعقب ماشین و قابلیت بالا و پایین بردن شیشه ها از جمله وظایف باطری ساز میباشد که باید  از سیستم های برقی ماشین سر رشته و تخصص کافی داشته باشد.

انواع باطری

از انجا که کیفیت باطری ماشین در نحوه عملکرد بخش های مختلف ماشین اثرگذار میباشد، بنابراین در انتخاب نوع باطری ماشین باید خیلی دقت کنید و باطری متناسب با نوع ماشین خودتان را انتخاب کنید تا ماشین با بهترین کیفیت و هماهنگی همه اجزای ان کار کند. باطری های بازار در دو نوع اسیدی سرب و اتمی موجود میباشند.

در باطری های اسیدی از دو الکترود سربی و اسید خاصی ما بین این دو الکترود تشکیل شده است. باطری های اتمی از کیفیت بهتری نسبت به باطری های اسیدی برخوردارند و طول عمر بیشتری هم دارند مثلا باطری های اتمی حدودا 4 الی 5 سال و باطری های اسیدی حدودا 1 الی دو سال عمر مفید دارند.

تجهیزات-عالی-و-متخصصان-حرفه-ای
تجهیزات-عالی-و-متخصصان-حرفه-ای

مقایسه ی انواع باطری

باطری های اتمی به نگه داری و مراقبت های کمتری نسبت به باطری های اسیدی نیاز دارند. در باطری های اتمی درپوش باطری کاملا پلمپ میباشد و نباید ان را باز کنیم ولی در مورد باطری های اسیدی باید هر چند وقت یکبار درپوش باطری را باز کرده و حجم اسید ان راچک کرده که از مقدار مشخصی پایین تر نرود و در صورت کاهش ان باید با اب مقطر به حجم معین رساند.

مسلم است که باطری های اتمی از قیمت بالاتری برخوردارند و باطری های اسیدی از لحاظ قیمت مناسب تر هستند ولی توصیه باطری سازی مسعود به شما استفاده از باطری های اتمی میباشد. انواع متنوع باطری های اسیدی و اتمی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در باطری سازی مسعود موجود میباشد .

قیمت-مناسب-و-خدمات-با-کیفیت
قیمت-مناسب-و-خدمات-با-کیفیت

نکات مهم برای خرید بهترین باطری

مدیریت باطری سازی مسعود در مصاحبه با ما به نکاتی مهم برای انتخاب بهترین باطری اشاره کردند که در زیر برای شما بیان میکنیم. برای خرید باطری هر ماشینی باید به خصوصیات همان ماشین توجه کنید مثلا باید دقت کنید اندازه باطری انتخابی به اندازه مکان باطری در ماشین خودتان باشد و بزرگتر یا کوچکتر از اندازه خودش نباشد.

به امپر نوشته شده روی باطری ماشین یا دفترچه راهنمای ماشین توجه کرده و طبق همان امپر اقدام به خرید باطری کنید. به تاریخ تولید باطری دقت کرده و با نزدیک ترین تاریخ اقدام به خرید کنید. باطری با بهترین گارانتی و پشتیبانی بازار را خرید کنید.

بهترین-باطری-فروشی-در-منطقه-3-،پاسداران،-هروی
بهترین-باطری-فروشی-در-منطقه-3-،پاسداران،-هروی

دیاگ خودرو در پاسداران

یکی از پیشرفت های چند دهه اخیر شناسایی علت خرابی ماشین بدون باز کردن کلیه بخش های ماشین میباشد. این کار به لطف پیشرفت های مهندسی در دیاگ خودرو میباشد. بعلت پیشرفته شدن سیستم های ماشین ها و قرار دادن کامپیوترهایی در ماشین و ارتباط دادن کلیه بخش های ماشین به این کامپیوترها، در مواقع خرابی ماشین میتوان بدون بررسی همه بخش ها به علت خرابی پی برد.

کلیه قطعات ماشین به علت ارتباط با کامپیوتر، در موقع داشتن نقصی ارور و کدی به کامپیوتر ارسال میکنند که نشان دهنده نوع نقص ان قطعه میباشد که با دیاگ زدن میتوان نوع ان خرابی را تشخیص داد.

تجهیزات عالی و متخصصان حرفه ای

در هنگام دیاگ زدن بوسیله کابل هایی ارتباط بین کامپیوتر ماشین و بخش نرم افزاری دیاگ برقرار میشود که از روی این کدها میتوان فهمید که علت خرابی چیست که
توسط افراد متخصص رفع علت شود.

در بعضی مواقع فقط با حذف ارور مشکل حلی میشود ولی اگر با حذف ارور مشکل حل نشد باید اقدام به تعویض یا تعمیر ان قطعه خاص نمود. باطری سازی مسعود با داشتن انواع متنوع دستگاه دیاگ قادر به تشخیص سریع علت مشکل بوده و بعد توسط تعمیرکارهای متخصص خود اقدام به رفع علت در اسرع وقت میکند.

باطری-سازی
باطری-سازی

مزیت های رقابتی باطری فروشی

  • تخصص و تجربه بالا در شناخت سیستم های برقی ماشین
  • کلیه ابزارها و تجهیزات لازم مورد نیاز مانند انواع متنوع دیاگ
  • سعه صدر و مشتری مداری و رعایت حال مشتری
  • تعهد و مسئولیت پذیری و انجام به موقع کارها و خوش قولی
  • رعایت انصاف، دادن قیمت های مناسب و منصفانه به مشتری ها

 

آدرس و اطلاعات باطری فروشی در پاسداران هروی ( دیاگ خودرو )

مدیریت : جناب اقای مسعود چگینی

تماس :

09128398067 

02122978687

آدرس : تهران ، پاسداران ، هروی ، خیابان گلزار ، نبش کوچه چهاردهم ، پلاک 53

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “باطری سازی مسعود”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *