اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 5900
اصناف شهر

توضیحات آگهی

باطری سازی سیاوش

باطری سازی سیاوش بهترین خدمات تخصصی برق و سیم کشی خودرو را ارائه میکند. کلیه باطری های خارجی و داخلی را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ها عرضه میکنیم. اگر به دنبال بهترین باطری سازی برای تعمیرات دینام و شارژ کولر و کمپرسور و استارت خودرو خود میباشد روی خدمات تخصصی باطری سازی سیاوش حساب ویژه ای باز کنید.

باتری-سازی-سیاوش-ستارخان
باتری-سازی-سیاوش-ستارخان

شارژ گاز کولر

رانندگی در هوای گرم تابستان برای همه کلافه کننده میباشد. برای اینکه کیفیت و میزان هوای سرد کولر خودرویتان مطلوب باشد، بهتر است در ابتدای فصل گرم سالم آن را سرویس کنید. حتما چکاپ شارژ کولر خودرو توسط افراد متخصص انجام شود. در دو حالت کولر خودرو نیاز به شارژ دارد: در حالتی که به علت تصادف و یا سایر موارد مشابه گاز کولر به طور کامل تخلیه شده است. یا اینکه قدرت سرما دهی آن کاهش پیدا کرده باشد.

در باطری سازی سیاوش بهترین نیروهای متخصص توسط بهترین دستگاه ها و ابزارهای مورد نیاز شارژ گاز کولر اتومبیل شما را انجام میدهند. مطمئن باشید از بهترین برندهای بازار برای شارژ استفاده میکنیم. در انتهای کار میزان فشار گاز استاندارد متناسب با مدل خودرو را برایتان تنظیم میکنیم.

 

5 دلیل اصلی برای کاهش عملکرد کولر ماشین

  • خرابی تسمه کولر
  • کثیف بودن رادیاتور
  • خرابی فن
  • کاهش گاز کولر ماشین
باتری-سازی-سیاوش-و-تجهیزات-به-روز
باتری-سازی-سیاوش-و-تجهیزات-به-روز

تعمیرات کمپرسور 206 و 207 -هیوندا و کیا

کمپرسور از مهمترین قطعات در کارکرد صحیح کولر خودرو میباشد، که باعث گردش مناسب گاز کولر میشود. اگر سر و صدای غیر متعارف در سیستم خنک کننده خودرو احساس کردید و یا متوجه نشتی گاز کولر شدید حتما برای تعمیرات تخصصی کمپرسور به تعمیرگاه مورد اعتماد و با تجربه مراجعه نمایید. باطری سازی سیاوش با متخصصین حرفه ای بهترین خدمات تعمیرات کمپرسور انواع ماشین های داخلی و خارجی را انجام میدهد. بهترین کیفیت تعمیرات کمپرسور ماشین های 206، 207، هیوندا و کیا را با مناسب ترین قیمت ها از همکاران ما بخواهید.

 

فروش انواع باطری های ایرانی و خارجی

باطری سازی سیاوش با شناخت خوبی که از بهترین برندهای باطری داخلی و خارجی دارد، بهترین عرضه کننده انواع باطری های اتومبیل میباشد. در این فروشگاه بهترین کیفیت باطری ها را با مناسب ترین قیمت ها و خدمات پس از فروش انتخاب خواهید کرد. انواع باطری های اتمی را در آمپرهای متنوع موجود کرده ایم.

از بهترین برندهای داخلی باطری میتوان به صبا باطری، سپاهان باطری و برنا باطری اشاره کرد. با انتخاب ما بهترین کیفیت را به صورت اصل و اورجینال خرید خواهید کرد. همکاران فروش ما بهترین راهنمایی های تخصصی را به مشتریان عزیز ارائه میکنند تا بهترین باطری را انتخاب نمایند.

بهترین-گاز-کولر-خودرو-در-ستارخان
بهترین-گاز-کولر-خودرو-در-ستارخان

نصب انواع باطری در محل

برای راحتی مشتریان عزیز خود بهترین تکنسین های خود را برای نصب انواع باطری به محل مورد نظر شما می فرستیم. پس از تماس شما با شرکت و انتخاب نوع باطری مورد نیاز، همکاران ما در سریع ترین زمان ممکن پیش شما خواهند بود. کارهای نصب باطری به صورت رایگان برای شما عزیزان انجام میشود. خدمات گسترده ما در تمامی مناطق تهران به صورت شبانه روزی انجام میشود.

 

تعمیرات سیم کشی تمامی ماشین ها

آیا میدانید اگر سیم کشی خودرو شما با مشکل مواجه شود یک تعمیرگاه چه قسمت هایی از ماشین را بررسی میکند تا ایراد را رفع نماید؟ در قدم اول باید عملکرد جعبه فیوز چک شود، چون نقص در جعبه فیوز سیستم برقی ماشین را با اختلال مواجه میکند. بررسی کارکرد صحیح باطری خودرو نیز امری مهم و کلیدی میباشد.

از دیگر قسمت های موثر در کارکرد صحیح سیستم برقی خودرو میتوان به دینام، سیستم احتراق خودرو و اتصالی سیم کشی خودرو اشاره نمود. تمامی این موارد باید توسط متخصصین با تجربه علت یابی شود. در باطری سازی سیاوش همکاران ما در کسری از زمان مشکل سیستم سیم کشی اتومبیل شما را پیدا نموده و به سرعت آن را حل مینمایند.

فروش-انواع-باتری-های-ایرانی-و-خارجی-ماشین-در-ستارخان
فروش-انواع-باتری-های-ایرانی-و-خارجی-ماشین-در-ستارخان

رفع اشکال دینام

در مراحل ابتدایی خرابی دینام باید مراقب چه علائمی در ماشین باشیم، که با مشاهده آن سریعا به تعمیر دینام اقدام کنیم تا قبل از اینکه مشکلات بیشتری برای سایر قسمت های ماشین ایجاد کند. ممکن است کمی بوی سوختگی سیم را احساس کنید. ماشین در موقع استارت زدن سخت روشن میشود و یا در حین حرکت بارها متوقف میشود. شنیدن صدای جیرجیر مانند از زیر کاپوت نیز یکی دیگر از علائم خطر احتمال خرابی دینام میباشد.

روشن شدن چراغ هشدار دینام و کار نکردن مقطعی بعضی بخش های ماشین مانند برف پاک کن و یا نور سو سوی چراغ ها نیز به طور قطع هشدار جدی دینام میباشد. اگر هر کدام از نشانه های بالا را مشاهده کردید، بدون هیچ نگرانی ماشین خود را به باطری سازی سیاوش بیاورید. همکاران ما در سریع ترین زمان ممکن دینام خودروی شما را باز کرده و تمامی قطعات آن را چک میکنند و کارهای تعمیرات را با دقت بالا انجام میدهند.

 

تعویض و تعمیر استارت

تیم حرفه ای باطری سازی سیاوش بهترین خدمات تخصصی تعمیرات استارت را انجام میدهند. اگر ماشین شما اصلا استارت نمیخورد به طور قطع ایراد از استارت آن میباشد. کارهای تعمیرات استارت پیجیده و سخت میباشد، شاید اگر به تعمیرگاه دیگری مراجعه کنید به علت سختی کار تعمیرات، به شما پیشنهاد تعویض قطعه را بدهند.

همکاران ما با باز کردن استارت شرایط کلیه قطعات آن را بررسی میکنند و اگر تعمیرات برای شما به صرفه تر باشد و هزینه کمتری داشته باشد در کمترین زمان برای شما تعمیر میکنند. اگر میزان خرابی به حدی باشد که تعمیرات صرفه اقتصادی نداشته باشد، از بهترین برندهای بازار برای تعویض استفاده میکنند.

تعمیرات-دینام-و-انواع-باتری-در-ستارخان
تعمیرات-دینام-و-انواع-باتری-در-ستارخان

تعمیر انواع بخاری و شستشوی انواع بخاری ماشین

اگر حس میکنید بخاری اتومبیل شما گرمایش خوبی ندارد، سرویس و چکاپ آن را به همکاران باطری سازی سیاوش بسپارید. بهترین خدمات تعمیر و شستشوی انواع بخاری های ماشین های داخلی و خارجی را به صورت تضمینی انجام میدهیم. با مناسب ترین قیمت های تعمیرات، در زمستان از بهترین گرمای مطبوع لذت خواهید برد.

 

شستشوی انواع رادیاتور های قدیمی و جدید

کارشناسان با تجربه این مرکز با استفاده از بهترین روش های مناسب با شستشوی رادیاتور ماشین باعث حذف رسوبات و کارکرد بهتر موتور میشوند. درست است که روش های خانگی برای حدف رسوبات رادیاتورها بین عموم مردم رایج هست، ولی برای عملکرد بهتر ماشین تان بهتر است این کار را به افراد حرفه ای و متخصص بسپارید. همکاران ما از بهترین مواد شستشوی کارخانه ای برای شستشوی عالی انواع رادیاتورهای قدیمی و جدید استفاده میکنند.

فروشگاه-باتری-ستارخان
فروشگاه-باتری-ستارخان

راه های ارتباط با باطری سازی سیاوش

مدیریت: جناب آقای سیاوش شجاعی

تماس:

02166527096

09124501396

آدرس:

تهران- ستارخان- زنجان شمالی- نبش اقبال آشتیانی- پلاک 8

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “باطری سازی سیاوش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *