اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 5469
اصناف شهر

توضیحات آگهی

 باشگاه ورزشی هور ولیعصر

باشگاه ورزشی هور ولیعصر با مجهزترین دستگاه های به روز ورزشی بهترین خدمات را به ورزش دوستان عزیز ارائه میکند. مربیان متخصص و با تجربه ما با بهترین تمرین های ورزشی و رژیم های غذایی شما را به وزن مورد نظرتان خواهند رساند. در محیط صمیمی و دوستانه باشگاه ورزشی هور در کنار دوستانتان با جدیت و پشتکار بیشتری تمرین خواهید کرد و در کمترین زمان ممکن بدنی سالم تر و خوش فرم تر خواهید داشت.

 

بهترین باشگاه ورزشی در خیابان ولیعصر تهران

اگر به دنبال باشگاهی مجهز و پیشرفته میباشید که با بهترین دستگاه های ورزشی تمرین کنید، حتما به باشگاه ورزشی هور ولیعصر سر بزنید. در نگاه اول جذب محیط پر تلاش و صمیمانه این باشگاه خواهید شد. بهترین مربیان بین المللی با تمرین های علمی بدن شما را ورزیده و سلامت تر میکنند. اگر یک جلسه به باشگاه هور سر بزنید، تمامی ورزش کاران از خدمات ورزشی این باشگاه رضایت کامل داشته و این باشگاه را به عنوان بهترین باشگاه ورزشی این منطقه به شما عزیزان پیشنهاد میدهند.

بهترین-باشگاه-ورزشی-در-خیابان-ولیعصر-تهران
بهترین-باشگاه-ورزشی-در-خیابان-ولیعصر-تهران

مشاوره رایگان

اگر دوست دارید کمی چاق تر شوید و یا کمی وزن تا پایین تر بیایید از بهترین مشاوره های تخصصی مربیان باشگاه ورزشی هور استفاده نمایید. در ابتدای جلسات مشاوره، اهداف ورزشی خود و وزن ایده آل تان را بیان کنید تا با بهترین تمرین های استقامتی و هوازی در کنار رژیم های غذایی در کمترین زمان ممکن به اندام مورد علاقه خود برسید. خدمات مشاوره این باشگاه به صورت رایگان توسط بهترین پزشکان تغذیه و مربیان بین المللی انجام میشود. اراده و پشتکار از شما، برنامه صد درصدی از ما.

 

ارائه برنامه تمرینی

مربیان با تجربه ما با تمرین های منظم و متنوع هفتگی، تمامی برنامه های مورد نیاز سلامتی را با شما تمرین میکنند. قبل از اینکه مربی به زمین بیایید، دقیقا از قبل در ذهن خود و روی کاغذ برنامه ریزی کرده است که امروز چه تمرین هایی را باید انجام بدهید. برای نتیجه گیری بهتر تمامی تمرین های هوازی و غیرهوازی را در برنامه مرتب هفتگی خود چیده است و شما تمامی تمرین های لازم را انجام خواهید داد.

تمرین های هدفمند نه آنقدر سنگین است که عضلات شما دیگر توان کار کردن نداشته باشد و نه اینکه انقدری سبک باشد که اصلا عضلات درگیر نشده باشند. تمامی تمرین های استقامتی و دویدن و شنا و دراز نشست را به صورت اصولی و صحیح در تیم خود انجام خواهیم داد، تنها کافی است که به مربی خود اعتماد داشته باشید، در کمترین زمان ممکن خواهید دید که بدنی قوی تر و پویاتر خواهید داشت.

بهترین-باشگاه-های-ورزشی-در-ولیعصر
بهترین-باشگاه-های-ورزشی-در-ولیعصر

ارائه برنامه غذایی زیر نظر مربی بین المللی

برای اینکه بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه کنیم، بهترین مربیان بین المللی متخصص را گزینش نموده ایم. مربیان این مجموعه به طور مداوم در ورکشاپ های آموزشی تخصصی شرکت میکنند، تا به روز ترین مطالب جدید را در اختیار شاگردان خود قرار دهند و حرفی برای گفتن داشته باشند. برنامه های غذایی تمامی شاگردان به صورت اختصاصی و انفرادی انجام میشود. برنامه های غذایی هر فرد بسته به میزان سلامت جسمی و بنیه بدنی فرد و فرم بدن مورد علاقه اش داده میشود.

از روز اولی که به شما رژیم غذایی میدهیم، وضعیت رشدی شما را پیگیری میکنیم. اصلا از شما انتظار انجام کارهای سخت و رژیم های غذایی نامعقول را نداریم و به صورت قدم به قدم با همدیگر کار رژیم را پیش میگیریم.

 

رشته های ورزشی:

  • بدنسازی
  • فیتنس
  • بادی کلاسیک
  • تی آر ایکس

تنوع رشته های ورزشی باشگاه هور باعث رضایت خاطر تمامی مراجعین مان میباشد. هر ورزش کاری بسته به سبک ورزشی مورد علاقه اش میتواند رشته ورزشی خود را پیگیری کند و با یاری مربیان دلسوز و متخصص ما به پیشرفت های چشمگیری دست یابد. در تمامی رشته های ورزشی از مربیان متخصص همان رشته استفاده میشود، تا هنرجویان بهترین آموزش های ممکن و جدید را فرا بگیرند.

ارائه-برنامه-غذایی-زیر-نظر-مربی-بین-المللی
ارائه-برنامه-غذایی-زیر-نظر-مربی-بین-المللی

کاهش و افزایش وزن در حداقل زمان

اگر به مربیان خود اعتماد داشته باشید و تمامی تمرین ها را به درستی و با جدیت تمام انجام بدهید، در کمترین زمان ممکن به نتایجی شگفت انگیزی در وزن تان خواهید رسید. مربیان ما بر اساس وزن اولیه و وزن مطلوب شما بهترین تمرین های تخصصی را به شما میدهند. مطمئن باشید در کنار مربیان متخصص این باشگاه  با ارائه بهترین تمرین های ورزشی در کنار برنامه های غذایی، خوش استایل خواهید شد.

برای افزایش وزن از تمرین های مخصوصی مانند اسکات و شنا سوئدی و کار با وزنه های سنگین برای شما استفاده میکنیم.  رژیم غذایی مناسب چاقی باید کمترین مقدار کربوهیدرات و بیشترین مقدار پروتئین داشته باشد، پروتئنی ها باعث عضله سازی بیشتر  در بدن میشوند.

 

چه کنیم که کمتر چاق شویم

  • رژیم غذایی متعادل، استفاده کمتر از کربوهیدرات ها و غذاهای فست فودی
  • غذا ی متعادل در هر وعده غذایی
  • عوامل ژنتیکی
  • بیماری های زمینه ای

در باشگاه ورزشی هور زیر نظر مربیان حرفه ای، در کمترین زمان ممکن بیشترین توده بدنی را لاغر خواهید کرد. تاکنون تعداد زیادی از ورزش کاران در باشگاه ما به نتایج دلخواه در وزن شان رسیده اند، شما نیز نفر بعدی موفقی هستید که باشگاه ما را به دوستانتان معرفی خواهیم کرد. تردید نکنید و همین امروز در باشگاه هور ولیعصر ثبت نام کنید و تمرین های خود را با مربیان حرفه ای ما شروع کنید.

باشگاه-ورزشی
باشگاه-ورزشی

مجهز به دستگاه های apex  matrix، body solid

بنا به نظرات تخصصی مربیان، باشگاه ورزشی هور مجهزترین دستگاه های بدنسازی را برای فعالیت های ورزشکاران عزیز تهیه نموده است. از دستگاه های پیشرفته این مجموعه میتوان به دستگاه های apex  matrix، body solid اشاره نمود، که از تخصصی ترین دستگاه های بدنسازی میباشد. مربیان حرفه ای این مجموعه بهترین تمرین های ورزشی کار با این دستگاه ها را متناسب با نیاز تخصصی هر فرد به آنها میدهند.

 

راه های ارتباط با باشگاه ورزشی هور ولیعصر

مدیریت: جناب آقای احمد داریوش

تماس:

02188888210

02188888209

09385531443

09121381220

آدرس: تهران- خیابان ولیعصر- ورودی پارک ساعی- کوچه تختی- پلاک 44

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “باشگاه ورزشی هور ولیعصر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *