اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 6630
اصناف شهر

توضیحات آگهی

باشگاه ورزشی مهرسان پلاس

باشگاه ورزشی مهرسان پلاس در محیطی شاد و پر از انرژی پذیرای ورزش دوستان عزیز می باشد. آقایان محترم در این باشگاه ورزشی می توانند بهترین ساعت خود را به تمرین و ورزش بپردازند. بهترین مربیان نمونه بین المللی در تمامی مراحل تمرین در کنار شما بوده و با راهنمایی های عالی خود باعث ارتقای سلامت جسمی و روحی شما عزیزان خواهند شد. در باشگاه ورزشی مهرسان پلاس تمامی دستگاه های و تجهیزات به روز ورزشی بدنسازی و کراس فیت و فیتنس موجود می باشد.

 

بهترین باشگاه ورزشی در کارگر شمالی 

انتظارات شما از یک مجموعه ورزشی عالی شامل چه مواردی می باشد؟ یک باشگاه ورزشی باید چه خصوصیاتی داشته باشد تا از نظر شما جزو بهترین ها باشد؟ مدیریت با تجربه و خوش ذوق مجموعه ورزشی مهرسان پلاس با گلچین کردن بهترین مربیان نمونه و مسئولیت پذیر بهترین خدمات ورزشی را به شما عزیزان ارائه می کند. هر وسیله و دستگاه ورزشی که مورد نیاز شما باشد در پیشرفته ترین مدل و به تعداد زیاد در فضای باشگاه موجود میباشد، تا با خیال راحت به تمرین و ورزش بپردازید.

بهترین مشاوره های تخصصی در مورد نحوه تمرین و سبک غذایی را از مربیان حرفه ای این مجموعه دریافت خواهید کرد. در کنار مربیان عالی این مجموعه ورزشی و با پشتکار خود به بهترین تناسب اندام مورد نظر خود خواهید رسید.

بهترین-باشگاه-های-ورزشی-در-کارگر-شمالی
بهترین-باشگاه-های-ورزشی-در-کارگر-شمالی

مجموعه ورزشی مهرسان

مجموعه ورزشی مهرسان با بهترین تیم مدیریتی و مربیان حرفه ای در خدمت تمامی آقایان ورزش دوست منطقه کارگر شمالی می باشد. با سال ها تجربه ایورزشی خود بهترین شرایطی محیطی را برای ورزش و تمرین شما عزیزان فراهم آورده ایم. با انتخاب این مجموعه ورزشی به هر آن چه که از یک باشگاه عالی انتظار دارید دست پیدا می کنید.

فضای بوفه عالی و بی نظیر و با نوشیدنی های خنک و گوارا و انرژی زا، محرک شما برای تمرین و تمرین بیشتر می باشد. بهترین فضای رختکن با رعایت تمامی استانداردهای بهداشتی و ورزشی در این مجموعه در اختیار تمامی ورزش کاران عزیز می باشد.

 

خدمات مجموعه ورزشی مهرسان پلاس

در کنار یکدیگر گرد هم آمده ایم که با انجام تمرین های ورزشی و بدنسازی، بدنی سالم تر و روحی با نشاط تر داشته باشیم. برای رسیدن به سلامتی و تناسب اندام تمامی ورزش کاران عزیز، هر آنچه که وظیفه خود می دانسته ایم به بهترین نحو ممکن انجام داده ایم. رضایت خیل عظیمی از ورزشکاران این مجموعه گواه و شاهدی بر موفق بودن ما در انجام این وظیفه بوده است. با اینحال با گوش جان شنوای تمامی انتقادها و پیشنهادهای شما عزیزان می باشیم و سخن شما را چراغ راه فعالیت های عالی آینده خود قرار می دهیم.

بهترین مربیان نمونه با دلسوزی و سعه صدر تمامی تکنیک ها و تمرین های کار با دستگاه های بدنسازی را به شما عزیزان یاد می دهند تا بدنی سالم تر و ورزیده تر داشته باشید. در کنار ورزش های بدنسازی که با استقبال چشمگیری روبرو شده است، بهترین شرایط لازم را برای ورزش های فیتنس و کراس فیت را نیز فراهم کرده ایم تا علاقه مندان به این دو ورزش نیز به رشد و شکوفایی لازم در این دو حوزه ورزشی برسند.

 

بهترین باشگاه ورزشی در مرکز شهر

برای دسترسی راحت تر تمامی شهروندان تهرانی، باشگاه ورزشی مهرسان پلاس را در مرکز تهران و خیابان انقلاب تاسیس نموده ایم. خرسند و از خدای مهربان شاکریم که در این چند دهه فعالیت بهترین خدمات ورزشی را به مردم مرکز تهران با بهترین کیفیت ارائه کرده ایم.بهترین امکانات پارکینگ را در اختیار ورزش کاران عزیز می باشد.

کمتر باشگاهی را در خیابان کارگر تهران پیدا خواهید کرد که این اندازه تخصصی و حرفه ای در زمینه های بدنسازی و کراس فیت فعال و پویا باشد. در محیطی فعال و پر انرژی بیشترین خدمات ورزشی را به شما عزیزان ارائه می کنیم تا به اهداف خود در زمینه سلامتی و تناسب اندام برسید.

باشگه-ورزشی-مهرسان-پلاس
باشگه-ورزشی-مهرسان-پلاس

بهترین باشگاه بدنسازی در کارگر شمالی

لاکچری ترین باشگاه ورزشی بدنسازی در کارگر شمالی هستیم و تمامی دستگاه های به روز بدنسازی را در بهترین فضای باشگاهی در اختیار ورزش دوستان عزیز قرار می دهیم. در کنار مربیان با تجربه و تجهیزات ورزشی مدرن این مجموعه به بهترین نتیجه ممکن از تناسب اندام خواهید رسید. مربیان این مجموعه در کنار تمرین های مقاومتی و استقاومتی و کار با دستگاه، بهترین توصیه های تغذیه ای را به شما عزیزان ارائه می کنند.

بزرگترن-مجموعه-ورزشی-انقلال
بزرگترن-مجموعه-ورزشی-انقلال

تناسب و سلامتی در باشگاه مهرسان

تمام تلاش خود را کرده ایم که با استفاده از بهترین مربیان نمونه و ورزش دوست بهترین خدمات ورزشی را به شما عزیزان ارائه نماییم. برای ساعاتی که در این مجموعه ورزشی می گذرانید بهترین مربیان ما ساعت ها وقت و برنامه ریزی کرده اند تا بهترین بهره وری و استفاده مفید را در جهت سلامتی بیشتر و تناسب اندام ببرید. با انجام تمرین های مداوم و توجه به صحبت ها و نصایح مربیان این مجموعه ورزشی به نهایت خوش تیپی و استایل عالی خود خواهد رسید.

بزرگترین-باشگاه-ورزشی-در-خیابان-کارگر
بزرگترین-باشگاه-ورزشی-در-خیابان-کارگر

مجموعه ورزشی آقایان تمام وقت در کل هفته

مجموعه ورزشی مهرسان پلاس به طور اختصاصی و ویژه برای آقایان به صورت تمام وقت در کل هفته فعال و باز می باشد. این مجموعه ورزشی از صبح زود تا پاسی از شب برای سلامتی جسم و روح شما عزیزن در حال فعالیت میباشد. برای آگاهی از تایم ها و سانس های مجموعه ورزشی می توانید با شماره های تماس مجموعه ارتباط برقرار کرده و پس از کسب اطلاعات لازم، سانس و ساعت مناسب با برنامه های کاری و زندگی خود را تعیین نمایید.

به شما آفرین می گوییم که برای سلامتی جسم و روح خود وقت می گذارید و هزینه می کنید. این هزینه کرد با سلامتی بیشتر و روحی آرام تر در کل زندگی به شما باز می گردد.

بزرگتنرین-باشگاه-با-فضای-بسیار-باز
بزرگتنرین-باشگاه-با-فضای-بسیار-باز

برتری های باشگاه ورزشی مهرسان پلاس

  • بهترین مربیان نمونه
  • تجهیزات ورزشی عالی
  • بیشترین تعداد سانس
  • پارکینگ
  • ارائه رژیم های غذایی
  • رعایت موارد بهداشتی
  • بهترین نقطه مرکز شهر
  • رختکن های عالی
  • بوفه مجهز و به روز
بهترین-اساتید-و-مربی-های-ورزشی-در-خیابان-کارگر
بهترین-اساتید-و-مربی-های-ورزشی-در-خیابان-کارگر

راه های ارتباط با باشگاه ورزشی مهرسان پلاس

مدیریت: جناب آقای امیر حسین مقربیان

تماس:

09121149641

02166124253

آدرس:

تهران- میدان انقلاب- خیابان کارگر- بعد از فرصت- نبش کوچه مستعلی- پاساژ مهرسان- طبقه اول

 

بهترین-باشگاه-بدنسازی-و-فیتنس-کارگر-شمالی
بهترین-باشگاه-بدنسازی-و-فیتنس-کارگر-شمالی
بهترین-باشگاه-جهت-فیتنس-و-بدنسازی-در-کارگر-شمالی
بهترین-باشگاه-جهت-فیتنس-و-بدنسازی-در-کارگر-شمالی
بهترین-باشگاه-در-خیابان-کارگر
بهترین-باشگاه-در-خیابان-کارگر

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “باشگاه ورزشی مهرسان پلاس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *