اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 4573
اصناف شهر

توضیحات آگهی

باشگاه ورزشی شراگین

باشگاه ورزشی شراگین با بیش از 30 سال سابقه بهترین خدمات تخصصی ورزشی را به ورزش دوستان عزیز ارائه میکند. این باشگاه در فضای بیش از 300 متر با کلیه دستگاه های بدنسازی و  تجهیزات ورزشی بهترین خدمات ورزشی را ارائه میکند. کلاس های ورزشی متنوع برای علاقه مندان به رشته های مختلف ورزشی مانند ایروبیک و فیتنس و تی آرایکس و کراس فیت با بهترین مربیان حرفه ای در این باشگاه برگزار میشود.

 

باشگاه ورزشی شراگین در میرداماد

باشگاه ورزشی شراگین در میرداماد در این چند دهه فعالیت خود  با ارائه بهترین خدمات ورزشی باعث شناسایی و شکوفایی استعدادهای ورزشی متعدد در میان ورزش دوستداران عزیز شده است. در این باشگاه رشته های ورزشی متعددی فراهم میباشد و در یک مجموعه واحد با بهترین مربیان حرفه ای پذیرای رشته های متعدد ورزشی میباشد.

باشگاه-ورزشی-شراگین-در-میرداماد
باشگاه-ورزشی-شراگین-در-میرداماد

باشگاه ارزان در منطقه 3

اگر به دنبال بهترین کیفیت خدمات ورزشی با مناسب ترین تعرفه ها میباشید بهترین گزینه پیشنهادی ما باشگاه ورزشی شراگین میباشد. در این باشگاه کلیه تجهیزات و دستگاه های به روز ورزشی در اختیار ورزش کاران گرامی بوده و از بهترین خدمات ورزشی استفاده مینمایند. همچنین بهترین مربیان ورزشی با تجربه بهترین تمرین های ورزشی را آموزش داده و با ارئه بهترین توصیه های ورزشی در کنار شما هستند. تمامی این خدمات را شما در سطح عالی دریافت مینمایید ولی مناسب ترین قیمت ها را میپردازید.

باشگاه-ارزان-در-منطقه-3
باشگاه-ارزان-در-منطقه-3

بهترین باشگاه در میرداماد

از نظر شما بهترین باشگاه باید چه خصوصیاتی داشته باشد؟ مسلم است بهترین باشگاه باید با بهترین مربیان با تجربه و پیشرفته ترین تجهیزات ورزشی بهترین خدمات را در فضای تمیز و بهداشتی ارائه نماید. باشگاه ورزشی شراگین تمامی موارد بالا را در بالاترین سطح کیفی ارائه کرده و رضایت بالای مراجعین را به خود اختصاص داده است.

کیفیت اتفاقی نیست و حاصل تلاش دسته جمعی تمام پرسنل این باشگاه به شما عزیزان میباشد. تمامی پرسنل این مجموعه از مدیریت تا مربیان و کادر نظافتی شنوای پیشنهادات شما عزیزان برای ارتقای هر چه بیشتر خدمات رسانی به شما عزیزان میباشند.

بهترین-باشگاه-در-میرداماد
بهترین-باشگاه-در-میرداماد

بزرگترین باشگاه بدنسازی در منطقه 3

آیا میدانید که کل فضای ورزشی باشگاه ورزشی شراگین چه قدر میباشد؟ این باشگاه در فضای بیش از 300 متر پذیرای شما عزیزان میباشد. در این فضای بزرگ کلیه رشته های ورزشی که مد نظر شما عزیزان باشد بهترین خدمات تخصصی را به شما ارائه میکنند. کمتر باشگاهی در منطقه 3 در این فضا خدمات را به ورزش دوستان عزیز ارائه میکنند. ما با در نظر گرفتن فضای بزرگ و سرپوشیده با بیشترین اکسیژن محیطی بهترین محیط را برای حرکات ورزشی شما فراهم آورده ایم.

بزرگترین-باشگاه-بدنسازی-در-منطقه-3
بزرگترین-باشگاه-بدنسازی-در-منطقه-3

کلاس های باشگاه شراگین:

 

کلاس های کلیستنیکس

در کلاس های کلیستنیکس کلیه مهارت های ورزشی استقامتی و مقاومتی انجام میشود. این تمرین ها باعث قوی شدن کلیه عضلات دست و پا میشود. مربیان با تجربه ما بسته به توان بدنی افراد در ابتدای شروع دوره ورزشی، تمرین های لازم را به ورزش کاران عزیز میدهند و بسته به میزان توانایی های افراد به مرور زمان این تمرین های را تقویت کرده و باعث تقویت عضلات آنها به مرور زمان میشوند.

بعضی از این تمرین ها بدون نیاز به وسایل و تجهیزات ورزشی و با استفاده از آمادگی جسمانی فرد انجام میشود و در مراحل بعدی از تجهیزات ورزشی مناسب برای پیشرفت استفاده میشود.

 

ایروبیک

ایروبیک یکی از رشته های پر طرفدار در میان اکثر خانم ها میباشد. در این رشته هوازی با انجام تمرینات موزون و ریتمیک میتوان روحیه ای شادتر و بدنی سالم تر داشته باشیم . از آنجا که این رشته ورزشی شامل یک سری تمرین های هوازی بدون نیاز به هیچ دستگاهی و انجام برخی تمرین های کار با وزنه و دمبل میباشد باعث تقویت سیستم ایمنی افراد میشود.

مربیان خوش ذوق ایروبیک ما با دادن بهترین تمرین های عملی باعث تناسب اندام و بهبود عملکرد اعضای ایمنی بدن شما میشوند. بهترین تمرین های ایروبیک را همراه با تیم شاد و پرانرژی ما انجام بدهید.

 

تی ارایکس

در باشگاه ورزشی شراگین به راهنمایی مربیان کار بلد، شما کار با طناب ها و کش های مخصوصی را که در این رشته پایه و اساس کار میباشد را فرا میگیرید. با انجام تمرین های ورزشی منظم در این رشته بر اساس وزن بدن خودتان ، تمرین های استقامتی و مقاومتی را فرا میگیرد که به تعادل بدنی شما کمک شایانی میکند و باعث تناسب اندام و لاغری موثر شما میشود. بهترین تمرین های عملی تی آر ایکس را در کنار یکدیگر انجام میدهیم.

 

کراس فیت

کراس فیت یکی از پایه ای ترین رشته های ورزشی میباشد که تلفیقی از تمامی رشته های ورزشی شامل دویدن و ژیمناستیک و بدنسازی و غیره میباشد. در این رشته ورزشی اساس کار بر انجام یک سری تمرین های متوالی آمادگی جسمانی میباشد که باعث افزایش مقاومت و انعطاف پذیری و توان جسمی فرد میشود. متنوع ترین تمرین های ایستگاهی را زیر نظر مربیان حرفه ای باشگاه شراگین انجام خواهید داد و به عالی ترین درجه آمادگی جسمانی دست خواهید یافت.

 

فیتنس

فیتنس یکی از شاخه های رشته بدنسازی میباشد. در این رشته ورزشی برخلاف رشته بدنسازی علاقه ای به وجود داشتن عضلات برجسته نمیباشد و بیشتر سعی برای داشتن بدنی ورزیده و متعادل میباشد. در رشته ورزشی فیتنس تمام حرکات ورزشی هوازی و استقامتی و انعطاف پذیری در کنار یکدیگر انجام میشود که در نتیجه باعث ایجا بدنی رو فرم تر و خوش تراش تر و سالم تر میباشیم. بهترین و خاص ترین تمرین های فیتنس را در کنار مربیان ما انجام خواهید داد و به بهترین نتیجه های دلخواه وزنی و فرمی خود خواهید رسید.

کلاس-های-باشگاه-شراگین
کلاس-های-باشگاه-شراگین

باشگاه بدنسازی در میرداماد

آیا به دنبال بهترین باشگاه بدنسازی در میرداماد میباشید تا در این چند مدتی که به شروع سال جدید مانده است تا به  متناسب ترین و فیت ترین اندام ایده ال خود برسید. ما با بهترین تیم مربیان با تجربه و مجهزترین دستگاه های بروز بدنسازی در این راه کمک و یاور شما بوده و بهترین توصیه های ورزشی را به شما ارئه میکنیم تا در کنار ورزش به وزن و اندام ایده آل خود نیز برسید.

باشگاه-بدنسازی-در-میرداماد
باشگاه-بدنسازی-در-میرداماد

باشگاه بدنسازی شراگین

یکی از خاص ترین رشته های ورزشی باشگاه ورزشی شراگین، رشته بدنسازی میباشد. در این رشته ما ازبهترین مربیان فدراسیونی که رتبه های متعدد ورزشی را کسب نموده اند استفاده مینماییم تا بهترین خدمات بدنسازی را به علاقه مندان این رشته  ورزشی ارائه نماییم. تعداد زیاد ورزشکاران موفق رشته بدنسازی این باشگاه نشانگر کیفیت بالای تمرین های ورزشی ما میباشد که میتواند انگیزه ای برای شروع این رشته بدنسازی در شما باشند.

شما نیز با دیدن این افراد موفق حتما با خود خواهید گفت که شما نیز میتوانید در رشته بدنسازی به عالی ترین جایگاه های ورزشی برسید. ما در تمام این مراحل پشتیبان شما بوده و بهترین ها را برای شما آرزو میکنیم.

 

بدنسازی حرفه ای در باشگاه شراگین

مربیان با تجربه بدنسازی ما با سال ها تجربه عملی در رشته ورزشی بهترین تمرین های بدنسازی را به شما میدهند. مربیان ما با توجه به میزان توان بدنی شما و مدت زمان شروع ورزش تان بهترین تمرین ورزشی کار با دستگاه را به شما میدهند و قدم به قدم با پیشرفت شما این تمرین ها را سخت تر و حرفه ای میکنند. در کنار تمرین های ورزشی بهترین برنامه های غذایی نیز به شما داده میشود که هم با ورزش و هم با تغذیه اصولی بدنتان را ساخته و فیت ترین اندام را به دست بیاورید.

 

راه های ارتباطی با باشگاه بدنسازی شراگین:

مدیریت: جناب آقای اکبر کاظمی

شماره تماس:

09121245676 – 02122278255

آدرس: تهران ، میرداماد ،بین نفت جنوبی و مدرس ، جنب شرکت نفت پارس ، پلاک 344

 

 

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “باشگاه ورزشی شراگین”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *