اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 4698
اصناف شهر

توضیحات آگهی

باشگاه ورزشی خورشید در کرج

باشگاه ورزشی خورشید در کرج به مدیریت سرکار خانم زهرا صانعی، با بیش از 20 سال سابقه بهترین خدمات ورزشی را به ورزش دوستان عزیز ارائه میکند. این مجموعه ورزشی با بیشترین رشته های ورزشی در خدمت شما عزیزان میباشد، از رشته های ورزشی میتوان به بدنسازی با دستگاه، فیتنس، ایروبیک، تی آرایکس اشاره کرد.

باشگاه-ورزشی-خورشید-در-کرج
باشگاه-ورزشی-خورشید-در-کرج

باشگاه خورشید در عظیمیه کرج

باشگاه ورزشی خورشید از قدیمی ترین مجموعه های ورزشی در عظیمیه کرج میباشد. در کنار مربیان با تجربه، با انجام تمرین های مداوم و رعایت رژیم های غذایی به وزن دلخواه خود خواهید رسید. بهترین مشاوره های تغذیه ای را از کارشناسان تغذیه دریافت خواهید کرد تا به اندام متناسب خود برسید.

باشگاه ورزشی خورشید در-عظیمیه-کرج
باشگاه ورزشی خورشید در-عظیمیه-کرج

بهترین باشگاه بانوان در عظیمیه

باشگاه ورزشی خورشید از طرف هیئت ورزشی استان البرز، به عنوان بهترین باشگاه بانوان در عظیمیه انتخاب شده است. مربیان با تجربه و دلسوز، امکانات ورزشی به روز، تعدد رشته های ورزشی، داشتن مشاورین تغذیه همگی از دلایل برتری این باشگاه میباشد. این باشگاه به صورت اختصاصی برای بانوان فعال بوده، بنابراین امکان انتخاب سانس های بیشتری را دارید. به علت سطح کیفی بالای این باشگاه، بیشتر ورزشکاران این مجموعه پس از آشنایی با ما، جزء ثابت و همیشگی ما میشوند.

بهترین باشگاه بانوان-در-عظیمیه
بهترین باشگاه بانوان-در-عظیمیه

چرا باید باشگاه ورزشی خورشید را انتخاب نماییم

چربی سوزی و کاهش وزن تضمینی

اگر راه های زیادی را برای کاهش وزن امتحان کرده اید، ولی هنوز به وزن ایده آل خود نرسیده اید، تنها کافی است باشگاه ورزشی خورشید را برای تمرین انتخاب نمایید. مربیان این مجموعه ورزشی با انتخاب تمرین های هوازی منظم و متنوع بسته به شرایط جسمی ورزشکاران، باعث افزایش متابولیسم و سوخت و ساز بدن شده و شما را به وزن مورد نظرتان میرسانند. این کاهش وزن به صورت تضمینی میباشد که حتما به وزن دلخواهتان خواهید رسید.

چرا-باید-باشگاه-ورزشی-خورشید-را-انتخاب-نماییم
چرا-باید-باشگاه-ورزشی-خورشید-را-انتخاب-نماییم

چربی سوزی بدون دارو، مکمل و دمنوش

در این مجموعه ورزشی، چربی سوزی با انجام تمرینات ورزشی مستمر و رعایت سبک های غذایی سالم امکان پذیر میباشد. نمونه های فراوان از میان شاگردان این مجموعه ورزشی نشانگر موفقیت بالای ما میباشد. در کنار کاهش وزن، بیشتر مراقب سلامتی شما بوده و هیچ دارو و مکملی را برای چربی سوزی پیشنهاد نمی دهیم.

 

فضایی مدرن و محیطی آرام 

باشگاه ورزشی خورشید در فضایی مدرن با کلیه دستگاه ها و تجهیزات ورزشی در خدمت شما عزیزان میباشد. تمام تلاش مدیریت و کلیه پرسنل این مجموعه، ایجاد محیطی آرام و دوستانه برای ورزشکاران عزیز میباشد. فضای این باشگاه به قدری مثبت و دوستانه میباشد که با آرامش میتوانید تمرینات ورزشی خود را با انرژی بالا به انجام برسانید و از مربیان  و سایر دوستان خود انگیزه مثبت دریافت نمایید.

 

چاقی و لاغری تضمینی زیر نظر دکترای تربیت بدنی

آیا فکر میکنید اندام متناسبی ندارید و دوست دارید کمی چاق تر و یا کمی لاغر تر بشوید؟ تمرین های سخت ورزشی متعددی را انتخاب نموده اید ولی به نتیجه دلخواه نرسیده اید؟ رژیم های سفت و سختی را برای کاهش وزن امتحان نموده اید ولی هنوز احساس ناخوشایند چاقی با شما همراه است؟ به اندازه کافی غذا میخورید ولی لاغر هستید؟

پیشنهاد ما به شما، استفاده از راهکارهای تغذیه ای اساتید باشگاه ورزشی خورشید میباشد. مربیان تغذیه این مجموعه ورزشی با سال ها تجربه و داشتن علم و تخصص لازم، بهترین توصیه های عملی را به شما عزیزان ارائه مینمایند تا به وزن مورد نظرتان برسید.

چاقی-و-لاغری-تضمینی-زیر-نظر-دکترای-تربیت-بدنی
چاقی-و-لاغری-تضمینی-زیر-نظر-دکترای-تربیت-بدنی

بهترین مربی بدنسازی در باشگاه ورزشی خورشید

مدیریت مجموعه ورزشی با دقت نظر خاصی، بهترین مربیان بدنسازی با تجربه و درجه یک را گلچین نموده اند، تا بهترین خدمات ورزشی را به شما عزیزان ارائه نمایند. مربیان دلسوز و متخصص بدنسازی این باشگاه، بهترین تمرین های ورزشی را برای شما مشخص مینمایند، تا قدم به قدم در این رشته پیشرفت نمایید و به نتایج مثبتی دست بیابید. مربیان بدنسازی در کنار دستورات ورزشی، شما را با بهترین سبک های غذایی نیز آشنا میکنند تا بهترین نتیجه های ممکن را بدست بیاورید.

 

بدنسازی با دستگاه

باشگاه ورزشی خورشید از مجهزترین باشگاه های بدنسازی کرج میباشد که به روزترین و جدیدترین دستگاه های ورزشی را در اختیار ورزش کاران عزیز قرار داده است. کمتر باشگاهی در کرج این تعداد دستگاه ورزشی پیشرفته بدنسازی را موجود دارد. مربیان دلسوز این مجموعه با بررسی های این رشته ورزشی به طور گسترده، سفارش خرید دستگاه های بروز را به مدیریت مجموعه اعلام میکنند تا شما از بهترین امکانات ورزشی استفاده نمایید.

 

انواع ورزش های هوازی در باشگاه خورشید

  • فیتنس فانکشنال
  • ایروبیک
  • تی آر ایکس

ورزش های هوازی باعث افزایش سوخت و ساز بدن و کاهش توده های چربی میشود. با انجام ورزش های هوازی، توده های چربی بدن به عضله تبدیل میشود. در باشگاه ورزشی خورشید رشته های ورزشی فیتنس، ایروبیک، تی آر ایکس توسط بهترین مربیان درجه یک برگزار میشود، با توجه به سلیقه ورزشی خود میتوانید یکی از این رشته های ورزشی را انتخاب نموده و در کنار مربیان ما به نتایج شگفت انگیزی در وزن و تناسب اندام برسید.

ایروبیک

ایروبیک از رشته های پر طرفدار در میان خانم های ورزشکار میباشد. انجام تمرینات کششی و نرمشی و استقامتی را در این رشته ورزشی در کنار یکدیگر انجام خواهید داد. پس از مدتی از انجام این تمرینات ورزشی، متوجه افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن خود خواهید شد. قلبی سالم و عضلات و ماهیچه های سالمی خواهید داشت.

 

تی آر ایکس

در تی آر ایکس از کش های مخصوص استفاده میشود، وزن بدن بر روی این کش ها قرار میگیرد تا تعادل بدن حفظ شود.  تمامی این  تمرین های ورزشی باعث انعطاف پذیری بیشتر  بدن میشود. با انجام تمرینات مرتبط تی ار ایکس زیر نظر مربیان با تجربه ما بهترین تناسب اندام را در خود خواهید دید.

 

برتری باشگاه ورزشی خورشید

  • سابقه کاری بیش از 20 سال
  • مجهزترین باشگاه ورزشی
  • مربیان دلسوز و متخصص
  • بهترین باشگاه ورزشی در عظیمیه کرج
  • مناسب بودن شهریه های ورزشی
  • داشتن بهترین متخصصین تغذیه
  • رضایت اکثر ورزش دوستان
  • باشگاه اختصاصی بانوان در عظیمیه کرج
  • بیشترین تعداد سانس ورزشی
  • بهترین باشگاه بدنسازی
  • ارائه راهکارهای مناسب برای چربی سوزی و تناسب اندام
  • دادن برنامه های غذایی و اصلاح سبک های غذایی

راه های ارتباط با باشگاه ورزشی خورشید در عظیمیه کرج

مدیریت: سرکار خانم زهرا صانعی

تماس:

09128476335

02632556367

آدرس:

کرج- ابتدای 45 متری کاج- زیر پل آزادگان- جنب مبل پرسیژ- ساختمان یاسین- طبقه اول

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “باشگاه ورزشی خورشید در کرج”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *