اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 2628
اصناف شهر

توضیحات آگهی

مجموعه علمی،تخصصی،ورزشی کودک و خانواده ایواریا

ناهنجاری های اسکلتی – عضلانی به دفورمتی هایی گفته می شود که به دنبال عادات اشتباه سبک زندگی و سایر در بدن افراد در سنین کودکی تا کهنسالی به وجود می آید. این ناهنجاریها شامل: سر به جلو، گردن کج، شانه نابرابر، اسکلیوز، لوردوز، کایفوز، تیلت های گردن، زانو پرانتزی یا ضربدری، کف پای صاف، چرخش های پاشنه، مچ پا و انگشتان و سایر میباشد.

این عارضه ها علاوه بر ظاهر نامتقارن، سبب دردهای اسکلتی، عضلانی، آرتروز زودرس مفاصل، درگیری اعصاب، فتق دیسک بین مهره ها میباشد. بیش از 90% دردها و مشکلات جسمی افراد که در بزرگسالی به وجود می آیند که حتی ممکن است سبب جراحی شود، به دنبال این ناهنجاری هایی است که از کودکی ایجاد شده و متاسفانه درمان نشده است.

اصلاح ناهنجاری های اسکلتی- عضلانی در سنین بزرگسالی و سالمندی نیز ممکن است، ولی همانطور که میدانید روند درمان کودکان بسیار سریع تر است. سن طلایی درمان این ناهنجاری ها بین 7-5 سالگی میباشد. ( به علت سرعت بالای رشد کودک و همچنین آموزش پذیری بالا)  ایواریا محیطی است که تمامی اعضای خانواده میتوانند به صورت مجزا ولی همزمان از خدمات این مرکز استفاده کنند.

خدمات مجموعه علمی، تخصصی، ورزشی کودک و خانواده ایواریا به شرح ذیل میباشد:

مجموعه ورزشی و درمانی ایواریا در شهرک غرب

برای اولین بار در ایران حرکات اصلاحی و درمانی را با بازی و ورزش درآمیخته ایم. تمامی فعالیت ها زیر نظر جناب آقای دکتر دوستدار می باشد. ایواریا پذیرای تمامی اعضای خانواده ۹۹-۳ سال می باشد.

نگاهی اجمالی بر خدمات ایواریا:

  1. ارزیابی جسمانی با مدرن ترین دستگاه های روز دنیا
  2. ( Body Composition , Foot Scanner , Body posture , Stabilometer , Vo2max , Power )
  3.  کلاس های تخصصی حرکات اصلاحی و بهبود عملکرد
  4. (مناسب افراد دارای ناهنجاری های اسکلتی-عضلانی مثل Flat Feet geno valgum , … و یا بیماری هایی از قبیل فتق دیسک ، آرتروز و…)
  5. کلاس های تخصصی حسی-حرکتی مخصوص کودکان و نوجوانان دارای ویژگی های خاص
  6. کلاس های تخصصی بازگشت به ورزش مخصوص ورزشکاران آسیب دیده و جراحی شده
  7. کلاس های تخصصی رشد و یادگیری حرکتی،آمادگی جسمانی،فیتنس، فانکشنال و یوگا
  8. انواع ماساژ 
  9. (درمانی،لاغری،ریلکسی،صورت و…)
نگاهی-اجمالی-بر-خدمات-ایواریا
نگاهی-اجمالی-بر-خدمات-ایواریا

باشگاه ورزشی ایواریا

برای اولین بار در ایران حرکات اصلاحی و درمانی را با بازی و ورزش در آمیخته ایم. مجموعه ورزشی ایواریا بهترین و مجهزترین مرکز ورزشی و تخصصصی کودک درسعادت آباد میباشد. تمام فعالیت های ورزشی و اصلاحی در یک مجموعه واحد با بالاترین سطح کیفیت توسط بهترین مربی های ما با مناسب ترین قیمت ها برای شما عزیزان ارائه میشود.

استعداد-یابی-ورزشی-کودکان
استعداد-یابی-ورزشی-کودکان

باشگاه کودک و نوجوان

مجموعه ورزشی ایواریا یکی از مجهزترین باشگاه های تخصصی کودک و نوجوان میباشد که با وجود مربیانی باتجربه و دوره دیده به صورت تخصصی روی زمینه های رشدی کودکان و نوجوانان فعالیت داشته و باعث ارتقای سلامت جسمی و روحی آنها میشود. فعالیتهای این مجموعه شامل یک سری اقدامات علمی و عملی در زمینه بهبود شرایط رشدی کودکان مانند افزایش قد و آمادگی جسمانی عالی و رشد حرکتی آنها میشود که بطور خلاصه در ادامه مطلب به معرفی این اقدامات میپردازیم.

کلاس های تخصصی کودکان در زمینه افزایش معیارهای رشدی مانند قد و وزن نیز در بهترین کیفیت در مجموعه ورزشی ایواریا ارائه میشود، کارشناسان با تجربه و متخصص ما ارائه دهنده بهترین توصیه های غذایی و سبک غذایی سالم برای حفظ تناسب اندام کودکان دلبند شما میباشند. مشاوران ما با ارائه بهترین توصیه های تغذیه ای در کنار ورزش های روزانه منظم باعث افزایش تندرستی و افزایش سیستم ایمنی کودکان دلبند شما میشوند.

کلاس-های-تخصصی-حرکات-اصلاحی-و-بهبود-عملکرد
کلاس-های-تخصصی-حرکات-اصلاحی-و-بهبود-عملکرد

افزایش قد

در باشگاه ورشی ایواریا مربیان با تجربه، بهترین تمرین های ورزشی را در کنار رعایت سبک های غذایی و مسائل تغذیه ای بکار میبرند که زمینه ساز افزایش قد کودکان ونوجوانان باشد چون در سن کودکی و نوجوانی بیشتر مستعد افزایش قد فعال میباشند و پس از گذشتن از سن بلوغ این افزایش قد کمتر و به مرور متوقف میشود.

درمانگر-حرفه-ای-باشگاه-ایواریا
درمانگر-حرفه-ای-باشگاه-ایواریا

آمادگی جسمانی

مربیان مجموعه ایواریا بهترین تمرین های ورزشی و بدنی را برای فعال نگه داشتن آمادگی جسمانی کودکان ونوجوانان شما در محیطی شاد آموزش میدهند. همانطور که میدانید آمادگی جسمانی بالا باعث تندرستی بیشتر بدن و مقاومت بیشتر در مقابل بیماری های مختلف میشود. سلامت جسمی بالا باعث سلامتی روحی بیشتر کودکان و نوجوانان و افزایش توانایی های ذهنی آنها برای کسب علم و دانش میشود.

درمان-حرکات-اصلاحی-باشگاه-ورزشی-ایواریا
درمان-حرکات-اصلاحی-باشگاه-ورزشی-ایواریا

رشد حرکتی

مجموعه ایواریا با برنامه ای منسجم و علمی و تفریحی بفکر افزایش رشد و حرکتی کودکان و نوجوانان میباشند. با تمرین های خاص و تحرک های بدنی باعث افزایش اشتهای کودکان شما شده و با رژیم های غذایی مناسب باعث جذب مواد غذایی مغذی در بدن کودکان شده و باعث افزایش رشد و توده بدنی مفید میشوند. در کنار حرکات ورزشی معمول حرکات اصلاحی نیز برای عادی شدن حرکات غیرمتعارف کودکان و نوجوانان به آنها داده میشود.

حرکات-اصلاحی-کودکان-به-صورت-حرفه-ای-در-شهرک-غرب
حرکات-اصلاحی-کودکان-به-صورت-حرفه-ای-در-شهرک-غرب

کلاس های تخصصی حرکات اصلاحی و بهبود عملکرد :

کلاس های تخصصی حسی- حرکتی مخصوص کودکان ونوجوانان دارای ویژگی های خاص کلاس های تخصصی بازگشت به ورزش مخصوص ورزشکاران آسیب دیده و جراحی شده کلاس های تخصصی رشد و یادگیری حرکتی، آمادگی جسمانی

حرکات-اصلاحی-در-کودکان
حرکات-اصلاحی-در-کودکان

حرکات اصلاحی در کودکان

حرکات اصلاحی به مجموعه تمرین های بدنی اطلاق میشود که برای پیشگیری از ناهنجاری های حرکتی در کودکان و یا اصلاح این ناهنجاری پیش امده در بزرگسالی. باشگاه ایواریا ضمن فراهم آوردن محیطی شادی برای بازی کودکان با هم سن و سال هایشان زمینه درمانی آنها را با بهترین مربی های متخصص فراهم آورده است. اصولا بیماری همراه با درد و رنج میباشد ولی در مورد بیماری های کودکان، این درد و رنج بیشتر بوده و تحمل محیط بیمارستان برای روحیه لطیف کودکان ملال آور و خستگی آور است.

برای کاهش درد و رنج والدین این بیماران مجموعه ایواریا تصمیم گرفت که این مجموعه خدمات درمانی را با بالاترین کیفیت به همراه بهترین مربی های آموزش دیده در محیط شاد برای کودکان شما فراهم بیاورد. در این مجموعه کلیه اموزش های تخصصی برای اصلاح حرکت های حسی و حرکتی در قالب بازی و نمایش به کودکان دلبند شما آموزش داده میشود که در کنار بازی های کودکانه خود بهترین خدمات آموزشی را برای فردای بهتر خودشان دریافت کنند.

حرکات-اصلاحی-در-کودکان
حرکات-اصلاحی-در-کودکان

استعداد یابی ورزشی کودکان

همچنین کارشناسان با تجربه ما در کلاس ورزشی انفرادی و گروهی به پیدا کردن استعدادهای ورزشی کودکان شما میپردازند تا استعدادهای ورزشی کودکان را شناسایی کرده و برای شکوفایی هر چه بیشتر این استعدادها در کودکان شما تلاش کرده تا زمینه موفقیت های ورزشی بیشترکودکان شما در اینده حتمی شود و خوش بدرخشند.

بهترین-مربی-حرکات-اصلاحی-کودکان-در-شهرک-غرب
بهترین-مربی-حرکات-اصلاحی-کودکان-در-شهرک-غرب

ورزش کودکان خاص

بهترین مربیان ایواریا با دورهای تخصصی کار با کودکان خاص را فراگرفته ودر محیطی شاد و مفرح زمینه ورزش و تندرستی بیشتر کودکان خاص را فراهم میکنند. بعلت تعامل کمتر این کودکان خاص در جامعه، مدیریت مجموعه ایوارایا محیطی را برای حضور بیشتر این عزیزان در جامعه فراهم کرده و با آموزش های تخصصی ورزشی به این کودکان عزیز باعث رشد و افزایش اعتماد بنفس این عزیزان در جامعه میشوند.

بزرگترین-باشگاه-ورزشی-اصلاحی-در-غرب-تهران
بزرگترین-باشگاه-ورزشی-اصلاحی-در-غرب-تهران

بازگشت به ورزش

اگر خدای نکرده بعلت ورزش های سنگین دچار آسیب بدنی شدید شده اید غم شما را از باشگاه نرفتن و ورزش نکردن درک میکنیم، چون افراد ورزشکار که بطور مداوم به باشگاه میروند اگر مدتی نتوانند بعلت مشکلات جسمی به باشگاه بروند خیلی احساس ناراحتی عجیبی دارند. مجموعه ورزشی ایواریا در این مدت برای اصلاح اندام آسیب دیده شما کلاس های ورزشی مخصوصی طراحی کرده است که با انجام این حرکات اصلاحی بتوانید در کوتاهترین زمان ممکن سلامتی خود را بازیافته و به زودی بتوانید به ورزش در رشته ورزشی مورد علاقه خودتان بپردازید.

اسکن-کف-پا-در-سعادت-آباد
اسکن-کف-پا-در-سعادت-آباد

اسکن کف پا در سعادت آباد

اسکن کف پا یکی از بهترین تکنیک ها برای شناسایی کف پای صاف میباشد که با بهترین دستگاه های اسکنر نوری و فشاری میزان صافی کف پا را شناسایی میکند که پس از شناسایی کف پا با این دستگاه میتوان بهترین کفی های طبی را بر این اساس سفارش داد. مجموعه ایواریا بهترین دستگاه های اسکن را دارد که با بهترین تکنسین های متخصص این تست برای شما عزیزان در بالاترین کیفیت انجام میشود.

بالا-بردن-آمادگی-جسمانی-کودکان-در-شهرک-غرب
بالا-بردن-آمادگی-جسمانی-کودکان-در-شهرک-غرب

کف پای صاف

کف پای صاف یکی از شایع ترین مشکلات حرکتی میباشد که یک چهارم مردم کره زمینی را درگیر کرده است. اگر این کفی پا در دوران کودکی شناسایی شود بعلت سرعت رشد بالا در کودکی تقریبا قابل درمان میباشد.

بازگشت-به-ورزش
بازگشت-به-ورزش

راه های ارتباطی با  آدرس و اطلاعات باشگاه ورزشی ایواریا

مدیریت : جناب اقای دکتر دوستدار

تماس :

02188570818 

02188570817

09368070354

پیام کوتاه:

۰۹۳۶۸۰۷۰۳۵۴
شماره واتس آپ:
لینک اینستاگرام:

آدرس : 

شهرک غرب- بلواردریا- خیابان رامشه- بین توحید۳و۴- مجموعه ایواریا

 

 

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “باشگاه ورزشی ایواریا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *