اصناف شهر
اصناف شهر
باشگاه بدنسازی آوا ویژه بانوان در پل چوبی

توضیحات آگهی

درباره باشگاه بدنسازی آوا ویژه بانوان در پل چوبی

سلامتی و تندرستی از آن دسته از مواردی است که نمیتوان با پول تهیه کرد.
از طرف دیگر به لطف فضای مجازی و تاثیرات مثبت آن، ورزش کردن و اهمیت دادن به سلامت بدن به یکی از اصول اولیه و مهم زندگی هر انسانی تبدیل شده است.
به همین جهت قصد داریم تا یکی از بهترین باشگاه های محدوده پل چوبی را به نام باشگاه بدنسازی آوا ویژه بانوان در پل چوبی به شما معرفی کنیم.

باشگاه بدنسازی آوا با امکاناتی نظیر انواع دستگاه های پیشرفته و قابل استفاده، رختکن مجزا، سیستم های صوتی قوی و مناسب فضای باشگاه،
سرویس های بهداشتی، بوفه و سایر، توانسته است تا به یکی از بهترین باشگاه های مخصوص بانوان در محدوده پل چوبی تبدیل شود.
در مجموعه آوا، بانوان گرامی میتوانند ساعاتی سرشار از انرژی و حال خوب را با ورزش و تمرین سپری کرده و سلامت و شادابی را به بدن خود هدیه دهند.

بهترین باشگاه بانوان پیچ شمیران

از یک باشگاه ورزشی پیشرفته چه انتظاراتی دارید؟ یک مجموعه ورزشی باید چه ویژگی هایی داشته باشد تا از آن به عنوان بهترین باشگاه موجود در محدوده خودتان یاد کنید؟

لازم میبینیم تا ذکر کنیم که مجموعه ورزشی آوا با به کار گیری بهترین و حرفه ای ترین مربیان مجرب و مسئولیت پذیر، همواره سعی دارد تا بهترین ها را در اختیار شما عزیزان بگذارد.
این مربیان به جهت دادن برنامه های تمرینی مشخص و منحصر به هر شخص و برنامه غذایی متناسب با تمرین های هر ورزشکار، بدن ایشان را ورزیده تر کرده و به حفظ سلامتی آنان کمک خواهند کرد‌.
فقط کافیست که با پشتکار کافی به این مجموعه مراجعه کرده، فرآیند ثبت نام خود را کامل کنید و پس از آن خواهید دید که هدیه دادن تندرستی در عین آسودگی، چنان هم که فکر میکردید سخت نبوده.

پس از مدتی ورزش و کار با دستگاه ها متنوع آوا متوجه خواهید شد که چرا همواره ورزشکاران مختلف از این مجموعه به عنوان بهترین باشگاه ورزشی مخصوص بانوان در محدوده پیج شمران یاد میکنند.

باشگاه ورزشی بانوان درمیدان فردوسی

  • تردمیل های متعدد
  • دمبل هایی با وزن و اندازه های متنوع
  • وزنه های بشقابی مختلف
  • توپ های متنوع به جهت انجام حرکاتی که نیاز به این وسیله دارند
  • حلقه های هولاهوپ
  • تخته های استپ با اندازه های کوتاه و بلند تر
  • دستگاه هایی از جمله سیمکش، پرس سینه، میز لاری، تی بار، پرس پا، جلو پا، پشت پا، داخل و خارج ران، هاگ اسکوات، قایقی، فیله، دوچرخه و سایر

تمامی این امکانات را میتوانید در مجموعه آوا با تعداد زیاد پیدا کرده و در کنار برنامه تمرینی و نظارت مربیان این مجموعه به انجام فعالیت های ورزشی خود، بدون هیچ کم و کاستی ای بپردازید.

لیست رشته های ورزشی در بهترین باشگاه بانوان درمیدان امام حسین

در باشگاه آوا که به عنوان بهترین باشگاه محدوده امام حسین نامیده میشود میتوانید رشته های زیر را بیابید.

  • ایروبیک
  • پیلاتس
  • فیتنس
  • تی آر ایکس
  • بدنسازی

تمامی این رشته ها با توجه به نیاز و هدف های شما از ورزش کردن و البته بررسی بدنتان به شما پیشنهاد داده شده و میتوانید در هر یک از این کلای ها ثبت نام کنید.

لازم به ذکر است که رشته های ورزشی موجود در این باشگاه تماما زیر نظر مربیان متخصص و مجرب هر حوزه آموزش داده شده و در طی هر کلاس به هر ورزشکار و عملکرد اون توجه کافی خواهد شد.
هر یک از شما عزیزان بتوانید به راحتی و با پشتکار و رعایت نکاتی نظیر سیگار نکشیدن، رژیم غذایی مناسب، تداوم و استمرار در شرکت کلاس ها و سایر موارد، نتیجه دلخواه خود را بگیرید.

شهریه باشگاه بدنسازی در روشندلان

به طور کلی یک هزینه تقریبا ثابتی برای ثبت نام در باشگاه های ورزشی مختلف وجود دارد که هر مجموعه ای گاها ممکن است با توجه به نیاز و یا صلاحدید خود و سایر موارد، شهریه خود رت کمی بالاتر و یا پایین تر ببرد.

اما در این میان نکته ی حائز اهمیت چیست؟

یک ورزشکار به چه چیزی غیر از یک برنامه تمرینی غنی و متناسب با اهداف و بدن خود، دستگاه های بسیار پیشرفته، محیطی مناسب و درخور که باعث افزایش روز افزون انگیزه او شود.
مربیانی که به طور دائم در اختیار آنان قرار گرفته و مداوم در باشگاه حضور دارند و ایشان را زیر نظر میگیرند، نیاز دارد؟ تقریبا هیچ چیزی از قلم نیفتاده است، اما لازم تا تمامی این خدمات با معقول ترین هزینه ارائه گردد.

بنابراین مجموعه آوا تضمین میکند که نه تنها تمامی این خدمات برای ورزشکاران این مجموعه فراهم است،
بلکه این عزیزان میتوانند با متاسب ترین قیمت در این باشگاه ثبت نام کنند و هیچ نگرانی ای از بابت شهریه نداشته باشند. چرا که معقول ترین قیمت ها را نسبت به خدمات ارائه شده میتوانید در این مجموعه بیابید.

 

باشگاه ورزشی آوا VIP  ویژه بانوان 

خدماتی از جمله استفاده از سانتریفیوژ و دستگاه های تصویه هوای مناسب، دوش، مربیان خصوصی، غذا خوری، رختکن جدا از سالن های ورزشی،
سقف بلند، آرامش بخش بودن فضا، کمد اختصاصی، لوازم آرایشی و بعداشتی و لوازم ورزشی و سایر همه و همه از ویژگی های VIP سالن بدنسازی آوا هستند.

خدمات مجموعه ورزشی آوا در میدان سپاه

چرا آوا؟ شاید برای شما سوال شود که چرا باید در این مجموعه ثبت نام کنید؟ مگر چه امکاناتی دارد که این مجموعه را از سایر باشگاه های ورزشی جدا میکند؟

ما برخی از ویژگی ها و برتری های مجموعه آوا را برایتان لیست کرده ایم تا تصمیم گیری برای شما عزیزان اندکی راحت تر شود.

  • به کار گیری مربیان مجرب و متخصص در هر رشته
  • حضور مداوم مربیان در باشگاه
  • نظارت مربیان مجموعه آوا به طور مداوم بر روی هر ورزشکار و یادآوری نکات لازم و اشتباهات ورزشی ای که حین تمرین برای هر یک از آنها به وجود می آید و میتواند گاها منجر به آسیب شود
  • هزینه ی ثبت نام بسیار معقول و متناسب با خدمات مجموعه آوا
  • به کار گیری تجهیزات و دستگاه ها با تعداد و تنوع بالا
  • دارای سانس های متعدد به جهت راحتی کار شما عزیزان
  • ارائه بهترین برنامه تمرینی متناسب با نیاز و هدف هر ورزشکار و آموزش و بررسی حرکاتی که داخل برنامه هستند
  • ارائه برنامه های غذایی متنوع مخصوص افزایش، کاهش و یا حتی ثابت ماندن وزن خود
  • رعایت تمامی موارد و ضوابط بهداشتی و اهمیت دادن به پاکیزگی محیط باشگاه
  • بوفه مجهز به انواع مواد غذایی متناسب قبل و بعد تمرین

 

راه های ارتباط با مجموعه ورزشی وی آی پی VIP آوا ویژه بانوان

مدیریت: جناب آقای آرین بیات

تماس : 02177600557 

آدرس: تهران -میدان سپاه به سمت پل چوبی – کوچه بهنام – کوچه شهردار – پلاک 6

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “باشگاه بدنسازی آوا ویژه بانوان در پل چوبی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *