اصناف شهر
اصناف شهر

توضیحات آگهی

بازرگانی ایران شیشه خیام

بازرگانی ایران شیشه خیام با سال ها کار تجربی و عملی بهترین عرضه کننده انواع شیشه می باشد. با مراجعه به این فروشگاه از تنوع شیشه های عرضه شده شگفت زده خواهید شد، امکان ندارد مدل شیشه مورد نیاز شما در این فروشگاه موجود نباشد. با راهنمایی های تخصصی کارشناسان فروش بهترین کیفیت شیشه را انتخاب خواهید کرد.

 

بزرگترین فروشگاه شیشه تهران

بدون اغراق گروه بازرگانی ایران شیشه بزرگترین گروه تولیدی انواع شیشه و آینه دکوراتیو در خیابان خیام جنوبی می باشد. تجربه کاری بالا و آشنایی با بسیاری از تولید کننده های نمونه باعث شده بهترین کیفیت محصولات شیشه ای متنوع را برای مشتریان عزیز خود گلچین نماییم. تهیه مواد اولیه از تولید کننده های دست اول باعث تولید محصولات ارزان تری برای مشتریان این مجموعه شده است. تنها با یک بار خرید از این مجموعه مشتری دائمی و همیشگی این فرشگاه خواهید شد.

بورس شیشه تهران

خیابان خیام بازار اصلی و مرجع خرید و فروش انواع شیشه در تهران می باشد. گروه بازرگانی ایران شیشه از بهترین تولید کننده ها و عرضه کننده ها در این منطقه می باشد. تنوع بالا، قیمت های مناسب، کیفیت بالا، عرضه جدیدترین مدل کارها و ارائه راهنمایی های تخصصی و مشاوره های عالی این مجموعه را در میان سایر همکاران خود بدون رقیب نموده است. با یک بار سفارش از این مجموعه، بیشترین رضایت مندی را خواهید داشت و ما را به سایر دوستان و آشنایان خود نیز معرفی خواهید کرد.

 

فروش و نصب انواع شیشه و آینه برای واحد ها

بسیاری از افراد تمایل دارند برای زیبایی بیشتر دکوراسیون منزلشان انواع آینه ها را نصب نمایند. با مراجعه حضوری به بازرگانی ایران شیشه می توانید از میان مدل های متنوع آینه، طرح و مدل مورد نظر خود را انتخاب نمایید. علاوه بر آینه های ساده، آینه های طرح دار و لوزی نیز مشتریان زیادی دارند. متنوع ترین مدل های آینه را در طرح های مستطیلی، دایره ای، بیضی و انواع اشکال هندسی منظم و نامنظم را در این فروشگاه خواهید دید.

از بهترین جنس مواد چوبی، فلزی و پلاستیکی برای قاب آینه استفاده شده است، تا بیشترین ماندگاری را در عین زیبایی برای مشتریان خود ارائه کرده باشیم.

معرفی تیزر بازرگانی ایران شیشه خیام

برش و نصب انواع شیشه های میز عسلی 

بسیاری از تولید کننده های محصولات چوبی از قبیل انواع میزهای عسلی، شیشه های مورد نیاز خود را به صورت عمده از گروه بازرگانی شیشه ایران تهیه می کنند. با این انتخاب هم از بهترین کیفیت کار برای تولید کارهای مشتریان خود استفاده خواهند کرد و بیشترین رضایت مشتریان خود را جلب خواهند نمود و هم با خرید عمده می توانند کارها را با قیمت های مناسب تری عرضه کنند.

به این طریق مشتری های بیشماری را برای کسب و کار خود جمع آوری خواهند نمود. متنوع ترین مدل های شیشه میز عسلی را از این گروه تولیدی تهیه خواهید نمود.

 

فروش و اندازه گیری شیشه ناهارخوری

در انتخاب شیشه میز ناهار خوری توجه به چه نکاتی لازم و ضروری می باشد؟ ابعاد، طرح و رنگ میز در انتخاب نوع شیشه مهم است. بهتر است شیشه های شفاف تر را برای میز ناهار خوری انتخاب کنید. مشتری در انتخاب ضخامت شیشه های این میزها می تواند از 10 تا 20 میل را انتخاب نماید. برای زیبایی بیشتر دکوراسیون می توانید شیشه های رنگی را بسته به رنگ پایه میز انتخاب نمایید.

از شیشه های پر فروش این مجموعه می توان به شیشه های مات طرح دار و حکاکی شده اشاره نمود. با انتخاب این فروشگاه هر اندازه شیشه برای میز مشتری به صورت سفارشی ساخته می شود. در صورت درخواست مشتری نصب ایمن و تخصصی توسط بهترین همکاران با تجربه انجام می شود.

فروش-و-اندازه-گیری-شیشه-ناهارخوری
فروش-و-اندازه-گیری-شیشه-ناهارخوری

نصب و فروش انواع آینه برای باشگاه ها

از کارهای تخصصی بازرگانی ایران شیشه خیام فروش انواع آینه برای باشگاه ها می باشد. همکاران ما با ارائه بهترین خدمات مشاوره ای بهترین مدل های آینه مناسب فضاهای ورزشی را به شما عزیزان پیشنهاد خواهند داد. نصاب های حرفه ای به صورت ایمن کار نصب مشتریان را با کمترین هزینه های دریافتی انجام خواهند داد.

متنوع ترین آینه های قدی را در بهترین کیفیت از این فروشگاه تهیه خواهید کرد. برای تامین نظر مشتریان آینه را با دستگاه های برش تخصصی در ابعاد مورد نیاز برش می دهیم. بعضی از مشتریان ترجیح می دهند که از قاب های دور برای مقاومت بیشتر آینه استفاده کنند. متنوع ترین مدل های آینه محدب را با ارزان ترین قیمت ها از بازرگانی ایران شیشه خیام انتخاب خواهید کرد. 

 

بورس شیشه ساختمان تهران

بازرگانی ایران شیشه خیام با سال ها تجربه در زمینه طراحی و تولید و اجرای زیباترین نماهای شیشه ای در خدمت مشتریان عزیز خود می باشد. با انتخاب این تیم حرفه ای بهترین خدمات مشاوره ای رایگان را دریافت خواهید نمود. مدیریت صفر تا صد کار را در سریع ترین زمان ممکن انجام خواهد داد و در انتهای پروژه زیباترین و خاص ترین دکوراسیون نمای خارجی با شیشه دقیقا مطابق سلیقه مشتری تحویل داده می شود. تمامی مشتری های قبلی این مجموعه از کیفیت متریال مورد استفاده و زیبایی کار رضایت صد درصدی داشته اند. 

 

فروش عمده شیشه سکوریت

کیفیت مهمترین عامل در خرید هر کالایی می باشد. در مورد خرید شیشه های سکوریت بهتر است فروشگاه های با سابقه و معتبر را انتخاب نمایید، تا بهترین کیفیت را با مناسب ترین قیمت ها تهیه نمایید. باعث افتخار است که متنوع ترین شیشه های کریستال و سوپر کلییر و فلوت را با بالاترین کیفیت عرضه می کنیم.

با خرید عمده شیشه های سکوریت مورد نیاز خود از بازرگانی ایران شیشه ارزان ترین قیمت ها را تهیه خواهید کرد و پروژه های خود را با بیشترین سود منطقی به انجام برسانید. با خرید عمده شیشه های مورد نیاز خود از این مجموعه بالاترین کیفیت کار را با ارزان ترین قیمت ها خواهید داشت.

بورس شیشه سکوریت تهران

امروزه بسیاری از افراد در موقع خرید شیشه ترجیح می دهند شیشه های سکوریت را انتخاب نمایند. علت برتری شیشه های سکوریت نسبت به سایر شیشه ها، استحکام و مقاومت بیشتر در مقابل ضربه و سایر عوامل نامساعد محیطی می باشد. این شیشه ها در صورت شکست به قطعات خیلی ریز و بی خطر تبدیل می شوند. شیشه های سکوریت را از روی ظاهر می توانید تشخیص بدهید؟ این شیشه ها در کناره ها صاف است. الماس روی این شیشه ها خط می اندازد ولی شیشه های معمولی را برش می دهد.

بورس-شیشه-تهران
بورس-شیشه-تهران

فروش انواع شیشه در میل های مختلف

برای تامین نظر تمامی مشتریان، شیشه های سکوریت را در ضخامت های متنوع موجود داریم. هر شیشه بسته به ضخامتش کارایی های متنوعی دارد. متنوع ترین شیشه های سکوریت را از 4 تا 12 میلی متر با بالاترین کیفیت عرضه می کنیم. کارشناسان فروش این مجموعه به شما کمک خواهند کرد تا بسته به نوع نیاز و کاربری تان مناسب ترین ضخامت را انتخاب نمایید. مثلا برای شیشه های ورودی ساختمان بهتر است ضخامت 10 میلی متر را انتخاب نمایید. تولید کننده های حرفه ای انواع میزهای شیشه ای ضخامت 8 میلی متر را انتخاب می کنند.

 

راه های ارتباط با بازرگانی ایران شیشه خیام

مدیریت: جناب آقای واحد مومیوند
تماس:
09124572745
02155158193
آدرس:
تهران- خیابان خیام جنوبی- روبه روی سه راه مختاری- پلاک 73

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بازرگانی ایران شیشه خیام”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *