اصناف شهر
اصناف شهر

توضیحات آگهی

بازار میوه تره بار طالقانی

بازار میوه تره بار طالقانی که سابقاً به بازار تره بار پیوند شناخته می شده، یکی از بزرگترین بازارهای تهران، سمت اشرفی اصفهانی هست که یکی از ویژگی های مهمش اینه که دکه های مختلف میوه و سبزی رو تو این بازار می تونین پیدا کنین.

بهترین میوه و سبزیجات در باغ های تهران و شهریار

فروش انواع میوه و سبزیجات که از بهترین باغ های تهران و شهریار به عمل اومده،و همیشه تازه هستن و با قیمت پایین تری به نسبت خیلی از بازارها محصلاتشون رو میفروشن. همیشه میوه ها و سبزیجات تازه برای فروش دارن و معمولا از صبح زود تا دیروقت این بازار بازه و آماده ی خدمت رسانی.تو فصل بهار و تابستون انواع میوه و سبزی تابستونی، و توی پاییز و زمستون انواع پرتقال، نارنگی، انار و کیوی خوشمزه از بهترین باغ ایران برای فروش دارن.

بزرگترین-میوه-فروشی-سیمین-بولیوار
بزرگترین-میوه-فروشی-سیمین-بولیوار

فروش میوه تازه در منطقه 5

از مهم ترین ویژگی های بازار طالقانی اینه که هرجور جنسی که اونجا برای فروش میارن، خیلی تازه و یا کیفیت هست. فروش میوه تازه یکی از ویژگی هایی که این بازار از قدیم باهاش معروف بوده و هنوزم همین رویه رو ادامه می ده.

محصولات ارگانیک در تره بار طالقانی

هر زمان برای خرید میوه به اونجا برین کلی میوه تازه برای فروش دارن و انواع میوه های ارگانیک و تازه چیده شده از باغ ها رو می تونین با خیال راحت خرید کنین. غرفه دارهای این بازار هم سعی می کنن تا همیشه میوه های خیلی رسیده و شیرین و خوشمزه رو خریداری کنن و برای فروش بذارن.

می تونین میوه های مجلسی و شیک که مناسب برای مهمونی ها هستن رو ازشون بخرین. تازه می تونین برای جشن های بزرگ مثل عقد و عروسی هم در حجم بالا بهشون میوه سفارش بدین تا براتون کنار بذارن و خیالتون از مراسمی که دارین راحت باشه.

بهترین-پسته-تازه-در-سیمین-بولیوار
بهترین-پسته-تازه-در-سیمین-بولیوار

ساعت کاری تره بار

بازار میوه و تره بار طالقانی هم برای خانوم های خانه دار خیلی خوبه که می تونن هر روز صبح برن و تازه ترین میوه ها رو ازشون بخرن، هم برای خانواده هایی که کارمند هستن، چون تا غروب خونه نمیرنمی تونن تا هر زمان که می خوان به بازار میوه تره بار طالقانی برن و یه خرید خوب برای
خونشون داشته باشن. اونجا همه ی میوه ها و سبزیجات خیلی تازه هست و معمولا هیچ جنس ضعیفی تو کاراشون پیدا نمی کنین.

فروش سبزی تازه در سیمون بولیوار

در کنار فروش انواع میوه های چهار فصل، فروش انواع سبزی در بازار تره بار طالقانی از سبزی خوردن، سبزی خورشتی، سبزی ترشی گرفته تا محصولات جالیزی و صیفی جات مثل کاهو، کلم، کرفس، بادمجون، لوبیا و خیلی محصولات دیگه که هر زمان برین می تونین اونا رو تازه و سالم بخرین.

معمولا بهترین سبزی ها در باغ های اطراف تهران پرورش داده می شن و خیلی هم تو کل ایران معروفن. همه ی این سبزی های تازه ای که گفتم تو بازار تره بار طالقانی موجوده، از همین باغ ها خریداری می شن و به خاطر همین خیلی تازه و خوشمزه هستن.

بهترین-میوه-فروشی-در-سیمین-بولیوار
بهترین-میوه-فروشی-در-سیمین-بولیوار

فروش میوه استوایی در منطقه 5

امروزه بسیاری از میوه های استوایی که خواص و ویتامین های بالایی داره در بعضی از میوه فروشی ها به فروش میرسه خوشبختانه میوه تره بار طالقانی از این امر مستثنی نیست و تمامی میوه های استوایی تازه و با کیفیت را داراست.
این تره بار معروف ترین در بازارهای تهران هستش که دسترسی محلی افراد به خصوص خانوم های خانه دار به اونجا خیلی راحته. شما اگه بخواین برای خرید هفتگی هم به این بازار برین گزینه خیلی خوبی هست، چون هرچی که لازم دارین رو می تونین با یک بار خرید انجام بدین و برای یه هفته خیالتون از رفتن به میوه فروشی و سبزی فروشی راحت کنین.

فروش-انگور-دستچین-شده
فروش-انگور-دستچین-شده

فروش عمده میوه و سبزیجات در اشرفی اصفهانی

برای مغازه دارهایی که بدنبال قیمت مناسب هستند میتونن از این تره بار به قیمت عمده خریداری کنن و تنوع بالا در کنار کیفیت عالی را در مغازه های خود داشته باشند.برای کسایی که خرید تازه انجام می دن هم یکی از بهترین گزینه هاست و هر روز صبح با چرخ خریدتون می تونین
به این بازار برین و هرچی که برای خونه نیاز دارین رو بخرین. آدرس دقیق بازار تره بار طالقانی رو اینجا براتون گذاشتیم تا هر زمان خواستین یه بازار خوب میوه و تره بار
در تهران رو به کسی معرفی کنین یا خودتون به اونجا برین آدرسشو داشته باشین.

فروش-میوه-های-استوایی-در-سیمین-بولیوار
فروش-میوه-های-استوایی-در-سیمین-بولیوار

بهترین بازار تره بار در تهران

از نظر من بازار میوه و تره بار طالقانی می تونه بهترین بازار تره بار در تهران باشه،چون هم بزرگه و هم کلی میوه و سبزی تازه برای فروش داره. قیمت میوه و سبزی هاش هم خیلی خوبه و شما هر زمان برین می تونین جنس تازه برای خرید پیدا کنی. دیگه از یه بازار میوه و تره بار چه انتظاری دارین که اینجا نتونه براتون برآورده کنه؟

فروش-انواع-سیر-تازه-و-بهترین-سبزیجات-در-سیمین-بولیوار
فروش-انواع-سیر-تازه-و-بهترین-سبزیجات-در-سیمین-بولیوار

انواع محصولات فصل تابستان

همه محصولات میوه و سبزیشون هم از بهترین باغ ها می خرن و معمولا هر زمان از سال تنوع زیادی از میوه و سبزی دارن. تو بهار انواع میوه ها مثل گوجه سبز، زردآلو نوبری و  سیب رو می تونین پیدا کنین و وقتی به فصل تابستون می رسین تنوع میوه هاش خیلی زیاد تر می شه و همه میوه های شیرین باغ های شهریار رو برای فروش تو غرفه هاشون دارن.

از شلیل و شبرنگ گرفته تا هلو و سیب گلاب، گلابی، گیلاس و آلبالو انواع مختلف آلو و همونجور که به آخرای تابستون میرسیم می تونین انگورهای خوشمزه و آبدار رو تو محصولاتش برای فروش پیدا کنین. تو پاییز و زمستون هم مرکبات شیرین و آبدار مازندران و سیب و کیوی رو می تونین ازشون تازه و آبدار بخرین.

فروش-انواع-میوه-های-فصل-در-سیمین-بولیوار
فروش-انواع-میوه-های-فصل-در-سیمین-بولیوار

تنوع سبزیجات در تره بار

یکی دیگه از دلایلی که می گم بهترین بازار تره بار تهران هست، چون هرچقدر که گفتم میوه هاش تازه هست، سبزی های خیلی خوب و شادابی رو هر روز برای فروش دارن. کرفس های تازه،گوجه های آبدار بهترین خیارهای بوته ای و گلخانه ای و هویج های مناسب آبگیری رو هم هر روز می تونین تو این بازار تره بار طالقانی بخرین.

فروش-بهترین-انجیر-تازه-در-سیمین-بولیوار
فروش-بهترین-انجیر-تازه-در-سیمین-بولیوار

محصولات کامل و بدون کم و کسر

در کنار همه این ها انواع کاهو و کلم، فلفل دلمه، بامیه و لوبیا سبز برای فروش دارن. شما می تونین خوشمزه ترین هندوانه ها، طالبی و خربزه رو اینجا بخرین. در کنار همه این ها موز و خرما خوشمزه جنوب و تمبر هندی هم می تونین پیدا کنین. یعنی تو یه کلام امکان نداره برین تو این بازار و نتونین جنسی رو که می خواین پیدا کنین.

فروش-میوه-آنلاین-و-ارسال-در-سیمین-بولیوار
فروش-میوه-آنلاین-و-ارسال-در-سیمین-بولیوار

اطلاعات تماس

مدیریت: میلاد امینی

آدرس :  تهران اشرفی اصفهانی ، سیمون بولیوار ، رو به روی شرکت نفت ، پلاک 2

تماس : 09123437083 _ 09121028172 _ 44806868

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

  1. ن

    باسلام آیا زیر نظر سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران اداره میشه یا شخصی وغرف برای هرکاری ی سبزیجات و میوه‌جات وفرنگی جات اجاره دارن

    • asnafshahr

      شما باید لطف بفرمایید با شماره تماسی که روی وب سایت درج شده است باهاشون تماس بگیرید و این سوال را از شخص صاحب غرفه بپرسید تا شما را راهنمایی نمایند.
      با تشکر از شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *