اصناف شهر
اصناف شهر

توضیحات آگهی

اگزوز و جلوبندی سازی بهرام

ما برای رفاه حال همشریان عزیزی که در رباط کریم زندگی میکنند یک مجموعه بزرگ به نام اگزوز و جلوبندی سازی بهرام راه اندازی کرده ایم تا
با خیالی آسوده بتوانند ماشین خودشان را به ما بسپارند و نگرانی از تعمیر قطعات و جلوبندی نداشته باشند و ما نیز طی چند دهه تجربه در زمینه اگزوز سازی و جلوبندی
شکر خدا توانسته ایم رضایتمندی های بسیاری را به دست آوریم.

از قطعات مهم و حیاتی خودرو به شمار می رود در نتیجه آسیب دیدگی در هر کدام از این نواحی ضررهای جبران ناپذیری را به خودرو وارد میکند.
حتماً جهت سرویس و تعمیر آنها باید به مراکز معتبر و حرفه ای که تعمیرکارهای مجرب و کاربلدی دارند مراجعه کنیم اگزوز و جلوبندی بهرام در محدوده رباط کریم جز بهترین تعمیرگاهها محسوب میشود.

میتوانید پس از سرویس و تعمیر در اینجا به راحتی با خودرویتان به یک سفر طولانی و بدون دغدغه بروید تعمیرگاه اگزوز و جلوبندی بهرام را در محدوده رباط کریم همه میشناسند.
به راحتی حتی با شنیدن صدای خودروی شما عیب و ایراد خود را برایشان قابل تشخیص است.

 

اگزوز و جلوبندی

جلوبندی چیست؟

شامل قسمت جلویی و زیرین ماشین است که از مهمترین سیستمهای خودرو به شمار میرود به صورتی که اگر یک خودرو جلوبندی نداشته باشد.
با یک چارچوب فلزی چرخدار هیچ تفاوتی ندارد. جلوبندی مجموعه ای است که تعادل خودرو را حفظ میکند.

و کار اصلی جلوبندی حفظ تعادل و احساس راحتی در خودرو است زمانی روی ناهمواری ها حرکت میکنیم،
در پیچ ها دست اندازها و چاله ها سیستم تعلیق و جلوبندی تکان و لرزش هایی را که به دلیل ناهمواری ها به بدنه خودرو وارد میشود در خود خنثی میکند در حقیقت حرکت در ناهمواری ها را هندل میکند.

اگزوز چیست؟

اگزوز را همه در قسمت عقب خودرو موتورسیکلتها دیده اید و تقریباً میشناسید.
آیا میدانید دود خارج شده از اگزوز ناشی از چیست؟
 آیا میدانید کاربرد اگزوز چیست؟
 برای خروج گازهای ساخته شده در خودرو.اما این گازها از کجا می آیند؟
گازهای تولید شده از احتراق سوخت در موتور خودرو و گازهای شیمیایی تولید شده در سیلندرها را به خارج خودرو هدایت میکند اگر اگزوز وجود نمیداشت سیستم ماشین مانند یک زودپز عمل میکرد و تمامی گازها داخل موتور و سیلندر می ماند و باعث انفجار می شد.

اجزای قطعات جلوبندی

جلوبندی ماشین وظیفه بسیار مهمی را به عهده دارد تا حالا دقت کرده اید در برخی خودروها احساس راحتی بیشتر و در برخی کمتر دارید.
در بعضی از آنها ضربه ای که به کف خودرو طی رد شدن روی صورت گیر یا چاله، این سیستم تعلیق فرمان و جلوبندی است که نیروهای وارده را خنثی و خودرو را بدون حرکت میکند.
این حرکت عظیم شامل ترکیب قطعات زیادی است که در زیر به آنها اشاره میکنیم.

 اجزای قطعات جلوبندی

  • میل موج گیر
  • سیبک
  • طبق میل تعادل
  • سگ دست
  • شغال دست
  • دستگاه تعلیق سیستم فرمان
  • اکسل ۱۰ فنر
  • کمک فنر

در هر یک از اجزای ذکر شده ایراد و صدمه ای بوجود بیاید.میتوانید به تعمیرات جلوبندی بهرام در رباط کریم مراجعه کنید و با اعتماد کامل خودروی خود را به ایشان بسپارید.

 

علائم خرابی جلوبندی خودرو

  1. کشیده شدن خودرو به یک سمت
  2. صدای ناهنجارهنگام عبورازدست انداز
  3. توازن نبودن دو طرف خودرو
  4. مشکل چرخاندن فرمان
  5. اختلالات فرمان
  6. روغن ریزی قطعات زیرین خودرو
  7. عدم ترمزگیری درست
  8. فرسوده شدن سریع لاستیک

 

علت خراب شدن جلوبندی خودرو

رانندگی نادرست:

سرعت زیاد خودرو و در نهایت برخورد با چاله سرعتگیرها و مسیرهای ناهموار موجب صدمه به جلوبندی میشود سنگینی خودرو:اگربار یا افراد سنگین بیش از حد مجاز داخل خودرو باشد و ماشین بسیار سنگین شود به جلوبندی فشار زیادی وارد میشود.

 تنظیم باد نامناسب:

لاستیک ها بالانس نباشد و تنظیم باد آنها مناسب نباشد هنگام حرکت فرمان دچار لرزش میشود و لرزش فرمان به اجزای جلوبندی فشار زیادی وارد میکند و در نهایت موجب خرابی میشود.

 لاستیک و رینگ نامناسب:

بر اساس استانداردهای تعیین شده هر خودرو باید لاستیک به اندازه مناسب و کیفیت بالا استفاده شود درغیر این صورت موجب خرابی جلوبندی میشود.

آسیب دیدگی شاسی:

قسمت جلویی خودرو وقتی در اثر سانحه ضربه بخورد شاسی آسیب میبیند در نتیجه آسیب دیدگی شاسی فرمان خودرو به یک سمت کشیده می شود و در پی آن جلوبندی خود را تحت فشار قرار میگیرد و سیستم ایمنی آن که در برابر ضربات مقاومت میکرد مختل میشود.

 نقض سیستم ترمز:

اگر دیسک و لنت ها دچار اسیب دیدگی شود و به درستی کار نمیکند و هنگام ترمز دچار لرزش های شدید میشود و همین لرزشها تاثیر منفی بر جلوبندی میگذارد و در نتیجه خراب میشود رانندگی نا ایمن طبق گفته ها وظیفه جلوبندی کاهش ضربات است حال اگر ضربات ناشی از تردد ماشین در مسیرهای ناهموار باشد این ارتعاشات بیشتر میشود و به مرور زمان جلوبندی کیفیت اولیه خود را از دست میدهد.

اجزای اگزوز

همونطور که گفته شد وظیفه انتقال گازهای ناشی از احتراق به بیرون را بر عهده دارد در نتیجه جنس مواد مورد استفاده در قطعات اگزوز باید به گونه ای باشد که در برابر حرارت بالا مقاوم باشد از وظایف دیگر اگزوز کاهش صداهای آزاردهنده و همینطور کاهش دمای خودرو است در اینجا با قطعات اگزوز بیشتر آشنا میشویم.

اجزای مختلف  اگزوز

  • مینیفولد خروجی
  • لوله های رابط
  • لوله های اگزوز
  • انبار صدا خفه کن
  • لوله پخش کننده دود

 

علائم خرابی اگزوز خودرو

  1. شنیدن صدای زیاد و غیر عادی از زیر خودرو
  2. روشن شدن چراغ چک
  3. مصرف بالای سوخت
  4. خروج دود زیاد و غیر طبیعی
  5. زنگ زدگی اگزوز
  6. عدم شتابگیری مناسب
  7. لرزش خودرو
  8. پخش بوی دود داخل ماشین

 

علت خراب شدن اگزوز

زنگ زدگی: منبع اگزوز میانه خوبی با رطوبت ندارد و به مرور دچار زنگ زدگی میشود و سیستم اصلی اگزوز را مختل میکند در فصل هایی که بارندگی زیاد است خودرو را به مدت چند دقیقه روشن نگه دارید.

سوراخ و نشتی منبع: یکی از دلایل سوراخ شدن زنگ زدگی و خوردگی است برخورد با سنگ و موانع به زیر خودرو که موجب زدگی منبع اگزوز میشود.

مسدود شدن لوله اگزوز:در اثر عوامل زیادی ممکن است لوله اگزوز مسدود شود.

بهترین اگزوزسازی و جلوبندی در رباط کریم

با مطالعه مقاله بالا با تمامی عوامل و علل خرابی اگزوز و جلوبندی آشنا شدیم پس بهتر است با دیدن کوچکترین علائم و شنیدن کمترین صدا سریعا به اگزوزسازی و تعمیرات جلوبندی مراجعه کنید.
با وجود حساسیت جلوبندی و اگزوز عاقلانه ترین کار مراجعه به بهترین تعمیرگاه است اگر در محدوده رباط کریم و اطراف آن هستید.

به اگزوزسازی و جلوبندی بهرام در رباط کریم مراجعه کنید تعمیرکارهای مجرب و با سابقه کاری بالا و متخصص در زمینه اگزوز و جلوبندی به خوبی ایراد خودرو شما را برطرف میکنند.

 

راه های ارتباط با اگزوز و جلوبندی سازی بهرام

تماس:

09123442096

09192331281

آدرس:

تهران- رباط کریم – میدان الغدیر – بلوار امام خمینی – جنب پلیس راه -اگزوز جلوبندی بهرام

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اگزوز و جلوبندی سازی بهرام”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *