اصناف شهر
اصناف شهر

توضیحات آگهی

اکستنشن لیزری مو ونوس در مرزداران

 

اکستنشن لیزری مو ونوس در مرزداران بهترین خدمات اکستنشن را به شما عزیزان ارائه میکند. در این مرکز از مو طبیعی استفاده میشود که حداقل سه تا چهار سال طول عمر دارد و هر سه ماه نیز نیاز به ترمیم دارد.اگر خواهان زیباترین مدلهای اکستنشن با تنوع رنگی بالا میباشید از خدمات ویژه اکستنشن مو ونوس استفاده کنید. سابقه کاری بالای مجموعه اکستنشن ونوس باعث ارائه بهترین خدمات به مشتریان عزیز میشود. کیفیت بالای کارهای اکستنشن مجموعه ونوس باعث رضایت بالای مشتریان این سالن شده است.

اکستنشن-مو-ونوس-در-مرزداران
اکستنشن-مو-ونوس-در-مرزداران

بهترین سالن زیبایی در مرزداران برای اکستنشن مو

امروزه داشتن موهای بلند و پر آرزوی اکثر خانم ها میباشد. از آنجایی که مو تاثیر زیادی در زیبایی چهره دارد، بسیاری از افراد جامعه برای داشتن موهای پر هزینه های زیادی را میپردازند. برای اینکه بهترین موهای زیبا با اکستنشن را داشته باشیم باید بهترین سالن زیبایی را انتخاب کنیم.  بهترین سالن زیبایی در مرزداران که بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه میکند را میشناسید؟ اکستنشن مو ونوس با استفاده از بهترین کیفیت موی طبیعی با مناسب ترین قیمت ها، بهترین خدمات اکستنشن را به مشتریان خود ارائه میکند.

بهترین-سالن-زیبایی-در-مرزداران-برای-اکستنشن-مو
بهترین-سالن-زیبایی-در-مرزداران-برای-اکستنشن-مو

اکستنشن مرغوب در منطقه 2

هر چه کیفیت خدمات اکستنشن بهتر باشد ماندگاری موها بیشتر میباشد و مدت زمان بیشتری با کیفیت بالا برای شما قابل استفاده میباشد. برای انجام اکستنشن به تجربه و سابقه کاری آن مرکز و آرایشگرهای آن دقت کافی داشته باشید. در انتخاب بهترین اکستنشن فریب تبلیغات و شعارهای فضای مجازی را نخورید و قبل از انجام کار از سطح کیفیت کارهای سالن انتخابی مطمئن شوید.

اکستنشن-مرغوب-در-منطقه-2
اکستنشن-مرغوب-در-منطقه-2

آموزش اکستنشن لیزری مو تهران

مربیان سالن اکستنشن مو ونوس در مرزداران با تجربه بالای کاری در این زمینه بهترین دوره ها و ورکشاپ های آموزشی را برگزار میکنند. اگر به این رشته علاقه مند هستید و دوست دارید به صورت حرفه ای و تخصصی از صفر تا صد مراحل را به طور کامل و در کمترین زمان ممکن فرا بگیرید در دوره های آموزشی اکستنشن ونوس شرکت کنید.

این دوره های آموزشی هم به صورت تئوری و هم عملی آموزش داده میشود و تا انتهای دوره کار اکستنشن، چندین مدل را به صورت موفق شما انجام میدهید، در انتهای دوره بهترین مدارک آموزشی به هنرجویان عزیز اعطا میشود.

آموزش-اکستنشن-مو-تهران
آموزش-اکستنشن-مو-تهران

انواع روش اکستنشن لیزری مو در غرب تهران

  • موی  طبیعی
  • موی  مصنوعی

مو طبیعی از موهای افراد بشری گرفته میشود و در شرایط مساعد نگه داری میشود. مو مصنوعی از مشتقات نفتی به صورت مصنوعی در کارخانه ها تولید میشود. مطمئنا استفاده از مو طبیعی نسبت به مو مصنوعی مزیت و برتری بیشتری دارد. اگر اکستنشن موهای شما از جنس طبیعی باشد میتوانید مانند مو طبیعی خود آنها را رنگ و مش کنید ولی در مو مصنوعی این قابلیت وجود ندارد. فقط به این نکته توجه داشته باشید که برای داشتن  مو طبیعی اکستنشن باید هزینه های بیشتری را بپردازید.

انواع-روش-اکستنشن-مو-در-غرب-تهران
انواع-روش-اکستنشن-مو-در-غرب-تهران

بهترین روش های نصب موهای اکستنشن

  • اتصال موها با روش چسب
  • روش رینگ مو
  • حلقه مو
  • دوخت مو
  • روش لاینی

در اکستنشن مو ونوس بسته به حجم موهای طبیعی شما و مقدار موی اکستنشن شما از بهترین روش های مناسب برای نصب موهای استفاده میشود. بنا به توصیه آرایشگرهای اکستنشن مو ونوس بهتر است اگر موهای کوتاهی دارید بهتر است مقدار زیادی مو اضافه نکنید چون باعث سنگینی سر و اذیت شما میشود. در اکستنشن ونوس در بهترین حالت ممکن اکستنشن موهای کوتاه شما انجام میشود.

 

انواع اکستنشن رنگی مو در منطقه 2

آیا علاقه زیادی دارید همیشه موهای رنگ شده و مرتبی داشته باشید؟ دوست دارید تنوع رنگ های مختلفی رو امتحان کنید و تنوع طلب هستید؟ همانطور که میدانید رنگ کردن مداوم موها در طول زمان باعث آسیب به ساختار و بافت مو ها میشود، به نظر شما بهترین راه حل ممکن برای این قضیه چیست؟ با اکستنشن های موهای رنگ شده به خواسته خودتان میرسید و میتوانید زیباترین موهای رنگ شده را داشته باشید. تنوع بالای موهای رنگی اکستنشن ونوس باعث میشود موهای زیبای رنگی داشته باشید.

 

بهترین روش های نگه داری اکستنشن لیزری مو

بهترین حالت ماندگاری اکستنشن مو تقریبا 6 ماه میباشد، با رعایت اصول کلیدی میتوان این زمان را نیز تا یک سال افزایش داد. کیفیت بالای اکستنشن مو یکی از مهم ترین عوامل موثر در طول عمر مفید این موها میباشد. نگه داری اصولی نیز عامل مهمی در کیفیت و شفافیت موهای اکستنشن شده میباشد. در ادامه مطلب به معرفی چند عامل مهم در نگه داری صحیح موهای اکستنشن شده میپردازیم:

از آنجا که موهای اکستنشن شده مانند موی طبیعی رطوبت ندارند، بهتر است با روغن های طبیعی مانند آرگان آنها را مرطوب نگه دارید

از شانه ها و برس های مخصوص با دندانه های فاصله دار برای شانه کردن موها استفاده کنید

موها را در جعبه های مخصوص در شرایط خشک و خنک نگه داری کنید

از گره خوردن موها جلوگیری کنید

بهتر است موها را ببافید

در شرایط گرم از عرق کردن موها جلوگیری کنید، موها را به بالا ببندید

بهترین-روش-های-نگه-داری-اکستنشن-مو
بهترین-روش-های-نگه-داری-اکستنشن-مو

بهترین حالت شستشوی موهای اکستنشن

  • بهتر است موهای خود را با آب سرد بشویید و از شستشوی موهای خود با آب گرم جدا خوداری نمایید
  • از شامپوهای فاقد سولفات و الکل برای شستشوی موهای خود استفاده کنید
  • از شانه زدن موها در حمام خود داری کرده و قبل از حمام کردن موهای خود را شانه کنید
  • موها را با آرامش و طمانینه بشویید و از چنگ زدن موها جلوگیری کنید

 

نکات مهم که قبل از اکستنشن باید به آنها دقت داشته باشید

قبل از انجام اکستنشن موهای خود آنها را به طور کامل شسته و خشک کنید. قبل از اضافه کردن موهای مورد نظر آنها را در کنار موهای خود قرار بدهید که بهترین ترکیب رنگی موی مد نظرتان را انتخاب کنید.  بهتر است در موقع اکستنشن حداقل طول موهای شما 10 سانتی متر باشد تا اکستنشن جلوه بیشتری به موهای شما بدهد. در صورت کوتاهی موی خودتان بهتر است به توصیه های آرایشگرهای سالن توجه داشته باشید و به مقداری که آنها صلاح میدانند مو اضافه کنید تا کار نمای قشنگ تری داشته باشد.

 

خدمات برتر اکستنشن ونوس

  • تجربه و تخصص بالای تیم اکستنشن
  • استفاده از موهای با کیفیت
  • کیفیت بالای کارهای اکستنشن و ماندگاری بالای کارها
  • تنوع رنگی موهای اکستنشن
  • مناسب ترین قیمت ها و تعرفه ها
  • راهنمایی ها و مشاوره های عالی در هنگام کار
  • استفاده از بهترین کیفیت چسب های اکستنشن

تماس با اکستنشن مو ونوس در مرزداران

مدیریت : سرکار خانم ونوس سرهنگی

تماس :

09123809432

09127146216

آدرس:

تهران ، مرزداران ،خیابان البرز ،البرز دوم ،کوچه پرستو ، پلاک 2 ، واحد 2

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

  1. مهتاب

    الان پنج ساله که پیش شما میام و با موهای طبیعی که بهم دادین واقعا از دست کابوس کم پشتی و کوتاهیه موهام راحت شدم، تازه هیچکس هم متوجه نمیشه موهام اکستنشنه! ممنون از خودت و تیم حرفه ایتون??

    • asnafshahr

      با تشکر از نظر مثبت شما، ما سعی کرده ایم بهترین اکستنشن لیزری مو در مرزداران باشیم و خدارو شکر میکنیم شما و بسیار از عزیزان از کار ما رضایتمند هستند.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *