اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 6616
اصناف شهر
املاک چلسی در تبریز

توضیحات آگهی

املاک چلسی در تبریز

املاک چلسی در تبریز با بیش از چند دهه فعالیت تخصصی در کار ملک بهترین موقعیت های خرید زمین و ملک و آپارتمان را در شهر تبریز به شما عزیزان پیشنهاد می دهد. اگر مدت ها است که به دنبال بهترین املاکی با تجربه و مطلع از قوانین ملکی و ثبتی هستید، املاکی چلسی قابل اعتمادترین گزینه پیشنهادی می باشد.

با آشنایی کامل به تمامی مناطق شهر تبریز و حومه، بهترین و خاص ترین موقعیت های ملکی را به شما عزیزان پیشنهاد خواهیم داد. در کنار مشاورین با تجربه ما بهترین خرید و فروش خود را انجام خواهید داد. از زمان آشنایی با املاک چلسی تا مشاهده ملک و صحبت های اولیه تا بستن قرارداد و قولنامه با بهترین و تخصصی ترین راهنمایی های ملکی و قانونی در کنار شما عزیزان خواهیم بود.

 

بهترین املاک جهت خرید و فروش ملک در تبریز

املاک چلسی از خوش نام ترین و قدیمی ترین املاکی تبریز می باشد. سال ها است که بهترین خدمات ملکی از جمله خرید و فروش، رهن و اجاره، مشارکت و پیش خرید را با اکازیون ترین شرایط برای مشتری های خود انجام میدهیم. تنها کافی است میزان سرمایه و نوع ملک مورد نظر خود را به مشاورین املاکی چلسی توضیح بدهید، بقیه کارها را به مشاورین با تجربه ما بسپارید.

در بهترین نقطه شهر، بهترین ملک را با شرایط عالی برای شما پیدا خواهیم کرد و تمامی کارهای قانونی نقل و انتقال را برای شما عزیزان با راحت ترین روش ها و صرف کمترین زمان ممکن انجام خواهیم داد.

تمامی کارهای استعلام سند و اطمینان از صحت سند و تشخیص اعتبار طرف قابل معامله را از کارشناسان تخصصی مشاورین املاک چلسی بخواهید. قبل از معرفی ملک به شما تمامی کارهای قانونی و ثبتی را بررسی می کنیم و در صورت نبودن هیچ مشکلی ملک مورد نظر را به شما معرفی خواهیم کرد. ملکی را به شما پیشنهاد خواهیم کرد که عالی ترین شرایط را داشته باشد.

 

خدمات املاک چلسی در تبریز

  • خرید و فروش زمین
  • رهن و اجاره آپارتمان
  • خرید ویلا
  • پیش خرید آپارتمان
  • مشارکت در ساخت
  • خرید باغچه
  • ارائه بهترین خدمات مشاوره ای
  • خرید و فروش گلنگی
  • انجام کارهای ثبتی
  • استعلام زمین و ملک
  • تضمین در خرید و فروش
  • کمترین سود دریافتی

 

بزرگترین مجموعه خرید و فروش ملک در تبریز 

املاک چلسی سال ها است که در حرفه املاکی فعال هستند و با کمترین سود ممکن باعث خانه دار شدن تعداد زیادی از خانواده ها در شهر تبریز شده اند. تجربه و تخصص و آشنایی کامل به تمامی قوانین ملکی و مشتری مداری، مشتری های ثابت و همیشگی را برای این مجموعه ملکی به ارمغان آورده است. به خاطر همین مشتری های فراوان بزرگترین فایل های خرید و فروش منطقه را دارا می باشیم و در کمترین زمان ممکن بهترین ملک را با خصوصیات مد نظرتان به شما معرفی خواهیم کرد.

با بیشترین تخفیف های ممکن ملک مورد پسند شما را معامله خواهیم کرد. هر ملکی که مد نظر شما عزیزان باشد با بهترین شرایط منطقه ای و قیمتی به شما معرفی خواهیم کرد. در تمامی ملک های تجاری و اداری بهترین موقعیت های خاص و پر سود را برای شما پیدا خواهیم کرد. تجربه و آشنایی ما با تمامی سرمایه گذاران منطقه باعث می شود بهترین افراد قابل اعتماد و خوش سابقه را برای پروژه های مشارکت و پیش خرید به مشتریان خود معرفی نماییم.

 

بهترین املاک جهت مشارکت در ساخت

زمین ویلایی خوش ساختی را در منطقه سهند تبریز خریده اید ولی پول کافی برای ساخت و ساز آن را ندارید؟ با مراجعه به املاکی چلسی بهترین سرمایه گذاران خوش نام و خوش حساب را به شما معرفی می کنیم تا کار ساخت ویلای خود را در سریع ترین زمان ممکن به پیش ببرید. خانه کلنگی در بهترین نقطه شهر تبریز واقع در خیابان آبرسان دارید و به فکر ساخت آن هستید، ولی سرمایه و یا زمان کافی برای پروژه ساختمان سازی را ندارید؟

در کوتاه ترین زمان ممکن بهترین سرمایه گذار را برای مشارکت ملک شما پیدا خواهیم کرد و شما را با هم آشنا خواهیم کرد. تمامی قوانین و قواعد بهترین مشارکت را به شما مشاوره خواهیم داد تا با  بالاترین درصد سود پروژه را به سرانجام برسانید.

بسیاری از افرادی که در پروژه های مشارکت به مشکل برخورده اند و نتوانسته اند ملک خود را در زمان مناسب و با بهترین شرایط ساخت بسازند، نتوانسته اند سرمایه گذاران کاربلد و امین و قابل اعتماد را پیدا کنند. بسیاری از پرونده های دادگاه ها و شوراهای حل اختلاف نیز به علت توجه نکردن در شناخت و انتخاب طرف دوم قرارداد در پروژه های مشارکت می باشد.

املاک چلسی با سابقه کاری بالایی که در کار ملکی دارد از تمامی افراد فعال در حوزه مشارکت شناخت کافی و دقیقی دارد و تنها افراد خوش سابقه و ماهر را به شما معرفی خواهد کرد. با یاری و همراهی چلسی با اطمینان خاطر پروژه مشارکت خود را شروع نمایید و مطمئن باشید با بیشترین سود ممکن در کمترین زمان کار ساخت ملک خود را به پایان خواهید رساند.

 

املاک جهت بالاترین خرید قیمت ملک

فروش ملک در دوران رکود بازار مسکن کاری سخت و مشکلی می باشد. حال تصور کنید به علت واجبی نیاز مبرمی به فروش ملک خود در همین دوران بازار دارید؟ بهترین چاره چیست؟ صبر کردن تا پول جدید و خریدار جدید وارد بازار مسکن شود؟ در ست است که پس از رشد های چند صد درصدی بازار وارد فاز خاموشی خود می شود، ولی با مراجعه به قدیمی های این بازار می توانید ملک خود را در همین شرایط رکودی به بالاترین قیمت های ممکن بفروشید.

مدت ها است که ملک خود را برای فروش گذاشته اید و مشتری با قیمت مد نظر شما پیدا نشده است؟ با سپردن فایل ملک خود به املاک چلسی در کمتر از یک هفته ملک شما را به بالاترین قیمت منطقه خواهیم فروخت. با انتخاب املاک چلسی بیشترین سود اقتصادی را از فروش ملک مورد نظر خود خواهید برد.

 

راه های ارتباط با املاک چلسی در تبریز

مدیریت: جناب آقای قادر وحدانی

جناب آقای نادر وحدانی

تماس:

09129224783

09144264992

آدرس:

تبریز

 

 

 

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “املاک چلسی در تبریز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *