اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 4452
اصناف شهر

توضیحات آگهی

املاک شریفی

املاک شریفی بهترین مشاوره های حقوقی و ثبتی لازم را در موقع خرید و فروش به خریدار و فروشنده بیان میکنند. اگر برای اولین بار است که میخواهید ملکی را بخرید و از کارهای ثبتی آن اطلاعات کاملی ندارید مشاورین حقوقی ما تمامی کارهای نقل و انتقال سند را برای شما در کمترین زمان ممکن انجام میدهند.

املاک-شریفی
املاک-شریفی

بهترین املاک در تهرانسر غربی

اگر قصد دارید در منطقه غرب تهران ملک یا مغازه ای بخرید حتما از مشاوره های عالی کارشناسان املاک شریفی استفاده نموده و با راهنمایی عالی آنها ملک مورد نظر خود را انتخاب نمایید. املاک شریفی از بهترین مشاورین املاک در تهرانسر غربی میباشد که با کسب سود حداقلی بهترین خدمات خرید و فروش و رهن و اجاره ملک را برای مردم منطقه انجام میدهند. ما ملک شما را به بالاترین قیمت منطقه برای شما خواهیم فروخت.

بهترین-املاک-در-تهرانسر-غربی
بهترین-املاک-در-تهرانسر-غربی

خرید ملک باید چه مزایای داشته باشد

برای اینکه مطمئن شوید ملکی که انتخاب کرده اید می ارزد و یا نه؟ و یا به عبارت دیگر خرید آن ملک ارزش اقتصادی و ارزش افزوده دارد یا نه، باید به چند مورد زیر دقت کافی داشته باشید. اول از همه اینکه از قیمت واقعی ملک در منطقه اطلاعات کافی داشته باشید تا ملک مورد نظر را به قیمت واقعی بخرید و قیمت بیشتری به ازای متراژ ملک پرداخت نکنید.

به موقعیت مکانی ملک دقت کافی داشته باشید، مثلا ملک در بهترین موقعیت مکانی از لحاظ دسترسی محلی به وسایل حمل و نقل و  ارتباطی باشد و  پاساژها و مراکز خرید در نزدیکی آن قرار داشته باشند چون این نزدیکی در قیمت ملک موثر میباشد. بهترین ملک از لحاظ شما چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟  بیشترین سود اقتصادی شما از خرید ملک زمانی میباشد که ملکی را با قیمت کمتری از ارزش واقعی آن خرید کنید تا در افزایش ملک در بازه های زمانی آینده سود بیشتری کسب کنید.

خدمات املاک شامل

  • خرید ملک
  • فروش ملک
  • رهن و اجاره آپارتمان
  • خرید ویلا و باغچه

ما بهترین ملک های خوش نقشه و خوش موقعیت منطقه را که با مناسب ترین قیمت ها عرضه شده اند برای خرید به مشتریان خود معرفی مینماییم. با مراجعه به املاک شریفی بهترین موقعیت های خرید را شناسایی کرده و با راهنمایی های مشاورین ما بهترین ملک مورد نظر خود را انتخاب مینمایید. مشاورین ما همیشه به نفع شما سخن گفته و سود شما، سود خود ما میباشد.

از این که میبینیم ملک شما به قیمت واقعی فروش رفته و شما سود خوبی کرده اید خوشحال شده و خدا را شاکریم. ما وظیفه خود میدانیم که برای قشر درآمدی متوسط بهترین ملک ها یا آپارتمان های مناسب را با بهترین قیمت های رهن و اجاره ای پیدا کنیم. اگر دوست دارید برای تعطیلات آخر هفته بهترین ویلاها یا باغچه های نزدیک تهران را به شما معرفی نماییم، تنها کافی است به صورت حضوری به دفتر املاک ما سری زده و یا به صورت تلفنی ویلای مورد نظر خود را مشخص کرده تا ما بهترین ملک مورد نظر را به شما عزیزان معرفی نماییم.

 

چگونه میتوان یک ملک را با خیال راحت جا به جا کرد

از آنجا که اکثر افراد تنها ملک خودشان را که در آن ساکن هستند را معامله کرده اند، خیلی از موارد قانونی نقل و انتقال سند آگاهی ندارند. بنابراین  برای اطمینان خاطر از صحت نقل و انتقال سند بهتر است به مشاورین املاک قابل اعتماد و شناخته شده و خوش سابقه مراجعه نمایید، تا صفر تا صد کارهای خود را به آنها بسپارید. در این صورت شما با آرامش خیال میتوانید ملک مورد نظر خود را بخرید و یا ملک خود را به فروش برسانید.

 

نقش املاک در جابه جایی سند چیست

در زمان های قدیم به علت کوچک بودن فضای جامعه و آشنایی تمامی افراد با یکدیگر، ریش سفیدان و بزرگترهای جمع نفش حکم را بازی کرده و در کاغذی انتقال ملک را از فروشنده به خریدار ثبت میکردند که قابل اعتبار بود . در جوامع امروزی به علت گستردگی های فضای شهری و آشنا نبودن افرادی که قصد معامله با یکدیگر را دارند، باعث شده دفاتر املاک به عنوان نفر سوم نقش میانجی گری را ایفا نمایند.

مشاورین املاک معتبر و قابل اعتماد که مدارک مورد تایید از مراجع ذی صلاح را دارند، میتوانند مبایعه نامه بین خریدار و فروشنده را بنویسند و به نقل و انتقال سند اعتبار قانونی ببخشند. در مرحله اول پس از تصمصم جدی خریدار و فروشنده بر انجام معامله، قراردادی تحت عنوان مبایعه نامه بین آنها نوشته میشود که با دریافت کد رهگیری اعتبار قانونی لازم را پیدا میکند.

شاید بگویید دو طرف معامله میتوانند خود این قرارداد بدون مشاورین املاک بین خود بنویسند ولی مشکل در این است که بدون مشاورین املاک این قرارداد اعتبار قانونی را نداشته و مورد تایید مراجع قانونی نمیباشد. در صورت ایجاد اختلاف بین خریدار و فروشنده صحت قانونی ندارد و به ضرر یکی از طرفین قرارداد میشود و پس از ثبت مبایعه نامه میتوان در اولین فرصت ممکن کارهای نقل و انتقال سند را در دفاتر اسناد رسمی به انجام رسانید.

چگونه-میتوان-یک-ملک-را-با-خیال-راحت-جا-به-جا-کرد
چگونه-میتوان-یک-ملک-را-با-خیال-راحت-جا-به-جا-کرد

نکات مهم درموقع ثبت سند

  • در موقع ثبت سند مشخصات سجلی طرف مقابل قرارداد را شناسایی کرده و مطمئن شوید با صاحب واقعی ملک معامله مینمایید.
  • مشخصات واقعی ملک مانند متراژ و متعلقات ملک مانند پارکینگ و انباری را چک نمایید.
  • از صحت پلاک ثبتی و آدرس و شماره تماس و شماره تلفن ملک مورد نظر اطمینان یابید.
  • بندی را برای جبران ضرر و زیان در صورت پشیمانی یکی از طرفین حتما قید بفرمایید.
  • توضیحاتی در مورد اختیارات فسخ معامله در صورت تقلب هر یک از طرفین معامله اضافه نمایید.
  • به تاریخ تحویل ملک و پرداخت کلیه مبلغ قرارداد اشاره نمایید.

 

برتری های املاک شریفی

  • کارشناسان املاک با تجربه و متخصص
  • داشتن تعداد زیادی فایل با موقعیت های عالی
  • بهترین راهنمایی های عالی مشاوره ای حین خرید
  • انجام کلیه کارهای قانونی نقل و انتقال سند
  • اعتبار و اطمینان کارشناسان ما در غرب تهران
  • دریافت مناسب ترین تعرفه های قیمتی
  • فروش ملک شما به بالاترین قیمت منطقه
  • خرید ملک مورد نظر شما با مشخصات دلخواه
  • بهترین موقیعت های رهن و اجاره آپارتمان
  • مشارکت در ساخت
  • معرفی بهترین ویلا و باغچه ها در منطقه

 

راه های ارتباطی با املاک شریفی در تهرانسر

مدیریت: جناب آقای شریفی و آقای علائی

تماس:

02144513443

02144518699

09122488663

آدرس:

تهران- تهرانسر غربی- خیابان شهید دستغیب جنوبی- پایین تر از چهارراه بهشتی- پلاک 19

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “املاک شریفی در تهرانسر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *