اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 4745
اصناف شهر

توضیحات آگهی

 املاک آپادانا در میگون

یکی از بهترین املاکی های این منطقه ، املاک آپادانا در میگون می باشد که با کمترین درصد سود فعالیت می کند.

 

املاک آپادانا 

املاک آپادانا بهترین املاکی در منطقه میگون تهران به مدیریت جناب آقای سالار کیا می باشد. املاک آپادانا با یک تیم مجرب و حرفه ای به طور کاملا منصفانه با مشتری ها و صاحب منازل قرار داد می بندد. بهترین فایل های رهن و اجاره و خرید و فروش این منطقه را از همکاران ما دریافت خواهید کرد.

 

خرید و فروش آپارتمان در املاک آپادانا

املاک آپادانا بهترین شرایط منصفانه را برای خریداران و فروشندگان محترم در نظر میگیرد. آقای سالاری کیا در این املاکی اجازه هیچگونه گران قیمتی بی جهت را نمی دهد و همچنین اگر قرار بر این باشد که خانه خود را بفروشید، هم همچنان آقای سالاری کیا اجازه نمی دهد خانه شما پایین تر از ارزش عادی خود به فروش برسد.

 

مشارکت ساخت و ساز با املاک آپادانا

فعالیت در عرصه ساخت و ساز یکی از موقعیت هایی است که برای هر دو طرف سودمند است، شما اگر زمینی داشته باشید که در حال حاضر توانایی مالی ساخت آن را ندارید، می توانید با مشارکت با املاک آپادانا به صورت شریک یک قرارداد تنظیم کنید، که آقای سلاری کیا و تیمش هزینه ساخت خانه را بدهند و پس از پایان ساخت طبق قرار داد های قبلی طبقات خانه را با هم تقسیم کنید.

املاک آپادانا زمینه اشنایی افراد صاحب زمین را با  افراد سرمایه گذار فراهم میکند، تا دو طرف از این معامله بیشترین سود ممکن را ببرند.

اجاره ملک در فشم 

اگر در فشم و میگون قصد سکونت دارید یا به هر دلیلی قصد اجاره خانه یا مغازه دارید، املاک آپادانا بهترین خانه ها، مغازه ها و هر ملک دیگری که بخواهید را به شما اجاره می دهند. ملک های اجاره ای در املاک آپادانا طبق نظر مشتری و صاحب ملک شرایط مختلفی برای اجاره دارند، برخی از این ملک ها به طور کامل رهن داده می شود و برخی دیگر اجاره ی ماهانه دریافت می کنند.البته شرایط رهن و اجاره با هم نیز وجود دارد و شما می توانید یک مبلغی رهن بدهید و بقیه ی کرایه را به صورت اجاره ماهانه بپردازید.

 

خرید خانه ویلایی در فشم 

خانه هایی ویلایی در منطقه فشم بسیار متنوع هستند و این خانه های ویلایی طرفدار های زیادی دارند. در املاکی آپادانا خانه های ویلایی با مناسب ترین قیمت به فروش می رسد و مدیریت املاک، مشتریان را کاملا درک میکند. خانه های ویلایی در فشم در متراژ های مختلف و با امکانات فوق العاده مانند خانه های ولایی استخر دار یا دارای زمین بازی وجود دارد که شما میتوانید بهترین آنها را انتخاب نمایید.

 

مشاوره ی حرفه ای در املاک آپادانا

در هنگام خرید و فروش یا اجاره ی خانه شما حتما به مشاوره ی افراد با تجربه نیاز دارید تا در انجام معامله ضرر نکنید. املاک آپادانا به کمک آقای سالاری کیا و تیم مجربشان بهترین خدمات مشاوره ای را به شما ارائه میکنند. مشاوره ها و پیش بینی های این املاکی در اکثر مواقع درست بوده است و باعث سود چند برابری مشتری هایشان میشود. در واقع املاکی آپادانا با پیش بینی تغییرات قیمت به شما کمک می کند، در بهترین زمان خرید خود را انجام  بدهید.

 

به طور کلی خدماتی که در املاک آپادانا در اختیار مشتریان قرار می گیرد به صورت زیر است:

  • اجاره خانه، مغازه، باغ و محل های کسب و کار دیگر
  • خرید و فروش ملک در بهترین موعد
  • مشارکت و ساخت و ساز به کمک املاک آپادانا
  • مشاوره رایگان و راهنمایی کامل برای خرید یا فروش ملک
  • قلنامه و سند نویسی به صورت معتبر

 

آدرس و اطلاعات تماس با املاک آپادانا در میگون

مدیریت: جناب آقای فریدون سالاری کیا

شماره تماس:

09121450045 

02126512586

آدرس: تهران، میگون، ابتدای ورودی میگون، املاک آپادانا

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “املاک آپادانا در میگون”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *