اصناف شهر
اصناف شهر
اطمینان بار سپهر در خیابان امیرکبیر

توضیحات آگهی

اطمینان بار سپهر در خیابان امیرکبیر

اطمینان بار سپهر در خیابان امیرکبیر یکی از بهترین شرکت های باربری در منطقه 12 تهران میباشد. مجهزترین انواع وسایل حمل و نقل و نیروهای باتجربه باعث رضایت خاطر مشتریان ما شده است.

شماره تماس:

02157661

اطمینان بار سپهر

اطمینان بار سپهر بعلت خدمات عالی که در این چند دهه به مشتریان خود ارائه کرده است، خوش درخشیده و این خوش نامی امری تصادفی و اتفاقی نمیباشد. تجربه بالای اطمینان بار سپهر در این حرفه و مجهز بودن انواع ناوگان حمل و نقلی و بهره مندی از بهترین نیروهای باتجربه در حین جابجایی از دلایل اصلی موفقیت های شغلی ما و رضایت خاطر شما عزیزان میباشد.

 

معرفی تیزر شرکت اطمینان بار سپهر

شرکت های باربری در بازار تهران

 

آقای حبیب اسماعیل زاده

آقای حبیب اسماعیل زاده که سال های زیادی از عمر خود را بصورت تخصصی و حرفه ای در مدیریت شرکت های باربری گذرانده اند بعنوان بهترین مدیر نمونه در منطقه 12 تهران شناخته شده اند. آقای اسماعیل زاده در حرفه خود به مجهز بودن ماشین های شرکت حساسیت خاصی داشته و از بهترین ناوگان حمل و نقل برای جابجایی اسباب و وسیله شما استفاده میکنند، تعدد ماشین های آژانس باربری اطمینان سپهر باعث جابجایی وسایل شما در کمترین زمان ممکن میشود.

 

بهترین آژانس باربری در منطقه 12

اگر در منطقه 12 تهران ساکن هستید و قصد اسباب کشی دارید، میخواهید بهترین آژانس باربری این منطقه را به شما معرفی کنیم؟ آژانسی که بیشتر مشتریان از خدمات آنها رضایت کامل داشته اند؟ گزینه باربری پیشنهادی ما اطمینان بار سپهر میباشد که بصورت تخصصی و بدون هیچ گونه آسیبی به وسایل شما در سریعترین زمان ممکن کارهای جابجایی و اسباب کشی شما عزیزان را انجام میدهد.

 

اسباب کشی راحت با اطمینان بار سپهر

آیا شما نیز از شنیدن کلمه اسباب کشی احساس ترس و خستگی دارید؟ با خدمات آژانس اطمینان بار سپهر این خستگی را به کل فراموش میکنید و پس از یک بار استفاده از خدمات باربری ما، مشتری همگی ما میشوید. ما در کلیه مراحل اسباب کشی از قبیل بسته بندی و جمع کردن و حمل و نقل و چیدن دوباره کمک شما هستیم و طبق نظر و سلیقه شما و تجربیاتمان بهترین خدمات را به شما ارائه میکنیم.جابجایی جهیزیه نیز یکی از تخصصی ترین کارهای آژانس باربری اطمینان بار سپهر میباشد که با دقت و وسواس خاصی انجام میشود. ما حساسیت جابجایی جهیزیه را درک کرده و از بهترین نیروهای با تجربه برای این کار استفاده میکنیم.

 

حمل بار در خیابان امیرکبیر

اطمینان بار سپهر در خیابان امیرکبیر بصورت تخصصی و حرفه ای حمل بار را برای شما عزیزان انجام میدهد. اطمینان بار سپهر حمل انواع بارهای شما را به تمامی نقاط تهران و شهرستان ها انجام میدهد. برای حمل بار از بهترین سرویس های ماشین در حجم و گنجایش مختلف بسته به اندازه بار شما استفاده میشود و با چینش دقیق وسایل در ماشین باعث جابجایی ایمن و بدون آسیب به وسایل شما کار را با بهترین کیفیت انجام میدهد. درصورت نظر شما مرکز آژانس باربری اطمینان سپهر، خدمات جمع آوری بار و چیدن آن را در مقصد در سریع ترین زمان ممکن انجام داده و طبق نظر شما و طراحی دکوراسیون مد نظرتان، چینش وسایل را انجام میدهند.

 

چرا اطمینان بار سپهر

 

مجهز بودن ماشین های حمل بار

اطمینان بار سپهر با بیشترین تعداد کامیون و کامیون وانت و وانت و نیسان و خاور، کار جابجایی وسایل شما را در سریعترین زمان ممکن انجام میدهد. راننده های با تجربه با مناسب ترین سرعت ممکنه کار جابجایی وسایل را در شهر تهران و مسیرهای کل کشور به خوبی انجام داده و بدون هیچ آسیبی به وسایل الکترونیکی و شکستنی در نهایت دقت کار جابجایی را انجام میدهند.

 

بهترین نیروهای باربری

اطمینان بار سپهر در خیابان امیرکبیر با بهره مندی از بهترین پرسنل کارگری و بسته بندی ارائه دهنده بهترین خدمات باربری به شما عزیزان میباشد. نیروهای با تجربه و متخصص ما با دقت خاصی وسایل سنگین و شکستنی را بدون هیچ گونه آسیبی جابجا میکنند و در کمترین زمان ممکن و با دقت بالا انتقال وسایل شما از محل مبدا به محل مقصد انجام میشود.

 

حمل بار به کلیه نقاط تهران

آژانس باربری اطمینان بار سپهر کار جابجایی اسباب و وسایل منازل و شرکت را در بالاترین کیفیت در سرتاسر شهر تهران انجام میدهد. اگر قصد اسباب کشی دارید و مثلا از غرب تهران میخواهید به شرق تهران جابجا شوید روی خدمات عالی باربری ما حساب کنید. مناسب ترین تعرفه های جابجایی برای شرکت باربری ما میباشد

 

حمل بار به شهرستان ها

اگر قصد ارسال وسایلی به شهرستان و ویلا یا باغ خود در اطراف تهران و یا شهرهای دیگر مثل شمال و مشهد و تبریز را دارید بهترین خدمات را ما به شما ارائه میکنیم. ارسال بار شما در سریع ترین زمان ممکن انجام شده و در صورت نیاز شما، نیروهای ما کار تخلیه بار را درمقصد و جابجایی و چیدن آن را نیز طبق زیباترین اصول دکوراسیونی انجام میدهند.

 

بیشترین رضایت مشتریان

وجود مشتریان ثابت و وفادار ما نشان دهنده کیفیت بالای اطمینان بار سپهر میباشد و بعلت رضایت خاطر برای چندمین بار نیز آژانس باربری ما را انتخاب میکنند. این رضایت مشتریان بخاطر ارائه بهترین خدمات میباشد.

 

حمل بار با ضمانت نامه های معتبر

آژانس باربری اطمینان بار سپهر، بعلت اطمینان از انجام خدمات خود در تمامی مراحل جابجایی، از قبیل بسته بندی و حمل، جابجایی اسباب و وسایل شما را بصورت تضمینی انجام میدهد و در بارنامه های خود نیز این ضمانت را قید میکند.

 

مناسب ترین تعرفه های حمل بار

اطمینان بار سپهر با مناسب ترین تعرفه های مصوب جابجایی بارهای شما را انجام میدهد. بصورت کلی میزان این تعرفه ها به فاصله مبدا تا مقصد مورد نظر شما و حجم بار درخواستی شما و نوع ماشین ارسالی برای حمل بار بستگی دارد. تیم پشتیبانی ما 24 ساعته آماده ارائه بهترین نظرات تخصصی به شما عزیزان میباشد.

 

خدمات برتر اطمینان بار سپهر

  • خدمات حرفه ای و تخصصی حمل بار
  • مجهزترین ناوگان حمل بار
  • انواع متنوع ماشین های حمل بار بسته به میزان بار شما
  • تعداد زیاد ماشین های باربری برای افزایش سرعت حمل
  • کادری مجرب و باتجربه برای حمل تخصصی بار
  • خوش قولی و تحویل بموقع انواع بار
  • حمل بار به کلیه نقاط تهران
  • حمل بار به شهرستان ها
  • کمک به جمع آوری اسباب و وسیله ها در صورت نیاز شما
  • جمع آوری تخصصی بارها
  • کمک به چیدن وسایل در محل مقصد
  • رضایت بالای مشتریان
  • کرایه های مناسب و مصوب

 

تماس با اطمینان بار سپهر در خیابان امیرکبیر

مدیریت: جناب آقای حبیب اسماعیل زاده

شماره تماس:

02157661

09122093699

02133959585

02133959583

آدرس: : تهران ، خیابان امیرکبیر ، خیابان پامنار ، پاساژ صفی یاری ، پلاک 19

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اطمینان بار سپهر در خیابان امیرکبیر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *