اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 9591
اصناف شهر

توضیحات آگهی

اتو گالری گلشن کرج

اتو گالری گلشن کرج با چند دهه سابقه تخصصی در زمینه خرید و فروش انواع خودروهای داخلی و وارداتی بهترین مرجع نمونه برای خرید اتومبیل است.
کارشناسان با تجربه این اتو گالری بهترین مشاوره های تخصصی را به شما عزیزان ارائه خواهند نمود تا بهترین خرید ممکن را داشته باشید.
‌بسته به نوع بودجه و سلیقه شما بهترین مدل های اتومبیل های داخلی و خارجی به شما عزیزان معرفی می شود.
با انتخاب ما از اصالت سند و کیفیت تمامی قطعات ماشین خریداری شده کاملا خیالتان راحت و آسوده باشد، چون شما حرفه ای های این بازار تخصصی را انتخاب نموده اید.

درباره اتو گالری گلشن کرج

اگر به دنبال بهترین مرجع تخصصی و با تجربه برای خرید یا فروش خودرو هستید بهترین خدمات را از اتو گالری گلشن دریافت خواهید نمود.
کارشناسان با تجربه و مطلع این مرکز بهترین خودروهای سالم و با کیفیت را به شما معرفی خواهند نمود.‌
در بحث قیمت گذاری نیز بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه خواهیم نمود، زیرا از قیمت های لحظه ای تمامی مدل های ماشین اطلاع داریم.
تجربه کارشناسان این نمایشگاه خود تضمین خواهد کرد که خودروی مورد نیاز خود را به بالاترین قیمت های کارشناسی روز به فروش خواهید رساند.
تجربه بسیاری ازمشتریان ما و مقایسه قیمت اعلام شده این نمایشگاه با سایر همکاران موید این مطلب است.

معتبرترین اتو گالری استان البرز – کرج

تمامی خودروهای معرفی شده در اتو گالری گلشن از لحاظ فنی و بدنی مورد بررسی قرار گرفته و کوچکترین مشکلی نخواهند داشت.
مدارک تایید سند و استعلام سند را کارشناسان با تجربه این اتو برای شما انجام می دهند که از لحاظ اعتبار و اطمینان سند کوچکترین شک و شبهه ای وجود نداشته باشد.
وقتی یک طرف قرارداد اتو گالری گلشن است با خیال راحت قرارداد خود را امضا کنید.

معتبرترین اتو گالری استان البرز

بسیاری از مشتریانی که این اتو گالری را برای خرید یا فروش خودروی خود انتخاب کرده اند، در نتیجه دریافت بهترین خدمات بیشترین رضایتمندی را ابراز نموده اند.
وجود مشتریان راضی قطعا بزرگترین سرمایه هر اتو گالری معتبری است. برند اتو گالری گلشن یکی از معتبرترین برندهای عرضه کننده انواع خودروهای وارداتی است.
چند سالی است که بازار خودرو به یک بازار مناسب برای سرمایه گذاری تبدیل شده است. عدم عرضه و قیمت های بالا بسیاری از افراد سرمایه دار را به این بازار هدایت نموده است.
اگر شما نیز به قصد سرمایه گذاری وارد بازار خودرو شده اید در اتو گالری گلشنی بهترین خودروهای مناسب سرمایه گذاری در بازه زمانی عالی به شما عزیزان معرفی خواهد شد.
کاری خداهیم کرد که از این بازار شیرین ترین سودها را کسب نمایید.

معتبرترین-اتو-گالری-استان-البرز
معتبرترین-اتو-گالری-استان-البرز

خرید و فروش انواع ماشین ایرانی و خارجی صفر و کارکرده

علاقه مندید خودروی انتخابی شما صفر کیلومتر یا کم کارکرد باشد؟ انتخاب بهترین خودرو متناسب با نوع نیازتان را به کارشناسان این اتو گالری بسپارید.
مطمئن باشید خودرویی را به شما پیشنهاد خواهیم داد که تا سالیان سال بهترین سواری را به شما بدهد.
در مورد خرید اتومبیل های کارکرده کمی نگرانی دارید که خودرو ایراد بزرگی داشته باشد و از چشم شما پنهان بماند،
با انتخاب خودروی خود از اتو گالری گلشن از کیفیت بدنه، قطعات و ایمنی خودروی انتخابی خود کاملا خیالتان راحت باشد.سال ها تجربه کارشناسی بهترین خودروها را به شما پیشنهاد خواهد داد.
افزایش قیمت های انواع خودرو در بازار خریداران را ناچار به خرید اقساطی نموده است.بهترین شرایط خرید اقساطی و لیزینگی را از اتو گالری گلشن دریافت خواهید نمود.
اعتبار و تضمین اصالت سند در خریدهای لیزینگی مشکلات زیادی را برای شهروندان ایجاد نموده است، با اطمینان صد درصدی خودروی خود را با شرایط مناسب از این اتو گالری خرید نمایید.

خرید-و-فروش-انواع-ماشین-ایرانی-و-خارجی
خرید-و-فروش-انواع-ماشین-ایرانی-و-خارجی

انواع خودروهای خارجی لوکس کم کارکرد

سلیقه خاصی در انتخاب خودروهای خارجی دارید؟ به دنبال اتومبیل لوکس خارجی کم کارکرد هستید؟ کارشناسان این مرکز به علت اشنایی که با وارد کننده های اصلی خودروهای وارداتی دارند
بهترین خودروهای لوکس را با مناسب ترین قیمت ها به شما عزیزان پیشنهاد خواهند داد. تنها با یک بار خرید اتومبیل خود از این اتو گالری به علت صداقت و امین بودن مشتری همیشگی ما خواهید شد
خودروهای خارجی لوکس به علت کمبود عرضه در بازار داخل گاها با قیمت های خیلی نامتعارفی معامله می شوند. با انتخاب اتو گالری گلشنی لوکس ترین خودرو را با بیشترین آپشن ها با مناسب تربن قیمت ها انتخاب خواهید نمود.

کارشناس انواع خودروهای ایرانی و خارجی

کارشناسان خودروی اتو گالری گلشنی سلامت و ایمنی کلیه خودروهای موجود در نمایشگاه را تایید می کنند. تطبیق مدارک سند با شماره های شاسی و موتور یکی از مهمترین مواردی است
که در هنگام خرید خودرو باید چک شود.‌چه بسیار مشتریانی که پس از تصادف یا اعلام مفقودی خودروی خود متوجه این مشکل در مدارک خود شده اند و زمان زیادی را برای حل این مشکل به هدر داده اند.
‌کارشناسان این نمایشگاه ماشین از همان ابتدا تمانی مدارک خودرو و ایمنی آن را چک می نمایند که کوچکترین مشکلی از لحاط فنی و ایمنی بذای شما در آینده بوجود نیاید.
با پرداخت مناسب ترین قیمت های کارشناسی خودرو از بابت اصالت سند و فروشنده، ایمنی خودرو و سلامت قطعات کاملا خیالتان راحت و آسوده خواهد بود.
بهترین کارشناسان متخصص کلیه خودروهای داخلی و خارجی را دور یکدیگر جمع نموده ایم تا بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه نماییم.

بهترین نمایشگاه خودرو در کرج 

کمتر نمایشگاه فعالی در کرج عرضه کننده تمامی مدل های اتومبیل های داخلی است. در این نمایشگاه تمامی مدل های خودروهای داخلی صفر و کم کارکرد موجود است.
علاوه بر عرضه عالی کلیه خودروهای داخلی، متنوع ترین مدل های خارجی را موجود داریم تا بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه نماییم.
از برندهای خارجی می توان به برندهای بنز، بی ام و پورش اشاره نمود. تمامی مدل های این خودروها با تضمین کیفیت موتور و سواری به فروش می رسند.
با در نظر گرفتن ملاک های مورد نظر شما و با همان آپشن های مد نظر بهترین مدل های خودرو را به شما عزیزان پیشنهاد خواهیم داد

راه های ارتباط با  اتوگالری گلشن کرج

مدیریت: جناب آقای روح اله بیات

تماس:
09125426426
09375007024
09121469084 (آقای بهنام خورشیدی)
09120926587 (آقای سهراب معدن نژاد)

آدرس: کرج – بلوار دانش آموز – روبروی بستنی کارن – اتوگالری گلشن

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

  1. میثم

    عالی و بهترین در کرج❤❤❤

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *