اصناف شهر
اصناف شهر

توضیحات آگهی

اتوتیونینگ آقای مقتدر نژاد

اتوتیونینگ فروش انوع رینگ و لاستیک در بهارستان به مدیریت آقای مقتدرنژاد یکی از بهترین فروشگاه های این زمینه در منطقه بازار تهران میباشد . منطقه بازار تهران یکی از عمده ترین مراکز خرید تهران میباشد که بهترین کسبه ها درصنف مختلف در آن مشغول به فعالیت می‌باشند.

سابقه کاری آقای مقتدر نژاد

آقای مقتدرنژاد نیز با فعالیت در این منطقه مهم بازار به ارائه خدمات عالی به مشتریان عزیز خویش مشغول میباشند. فروشگاه اتوتیونینگ ایشان ازمغازه های با سابقه چندین ساله در زمینه عرضه انواع تایرها و رینگ های با کیفیت میباشد.

بهترین-لاستیک-فروشی-در-بازار
بهترین-لاستیک-فروشی-در-بازار

اتوتیونینگ فروش انوع رینگ و لاستیک در بهارستان

بسیاری از مشتریان ازسراسر تهران و حتی کشور برای خرید با کیفیت ترین تایرها به فروشگاه ایشان مراجعه کرده و با بهترین مشاوره های ایشون بهترین گزینه را برای خرید انتخاب می‌کنند و آقای مقتدر نژاد بهترین لاستیک فروشی در بازار می‌باشند که با داشتن سابقه چندین ساله در این صنف و شناخت انواع مختلف تایرها با خصوصیات متفاوت و عرضه متنوع ترین تایرها خارجی و ایرانی، عرضه کننده لاستیک قیمت مناسب در محله سرچشمه تهران می‌باشند.

تنوع بالای محصولات برای هر سلیقه ای

بعلت تنوع بالای انواع مختلف تایرها با توجه به سلیقه های مختلف مشتریان و مشاوره های عالی آقای مقتدر نژاد برای خرید، دست خالی از فروشگاه ایشون خارج نمی‌شوید و باکیفیت ترین و قیمت مناسب ترین نوع تایر مورد نیاز خودتون را انتخاب می‌کنید و پس از مصرف این تایر ها و رینگ های با کیفیت مشتری دائمی ایشون شده و هر ساله خرید خودتون را از مغازه ایشون سفارش می‌دهید.

رینگ و لاستیک در بازار

فروشگاه آقای مقتدر نژاد عرضه کننده انواع لاستیک های با کیفیت در بازار تهران می‌باشند. همانطور که میدانید امروزه بعلت افزایش تعداد ماشین ها در جوامع شهری نیاز مبرمی به لاستیک و رینگ برای این ماشین ها میباشد. بعلت کارکرد بالای ماشین ها برای سفرهای روزانه شهری و کاری، بعد از چند صباحی نیاز به تعویض تایرها میباشد. بنابراین نیاز به فروشگاه های باتجربه وصادق عرضه کننده لاستیک در کشور زیاد میباشد.‌

لاستیک خارجی و ایرانی

آقای مقتدرنژاد انواع باکیفیت لاستیک های خارجی و ایرانی را در رنج های متنوع قیمتی در فروشگاه برای شما جمع آوری کرده اند، بطوری که هر برند باکیفیت ایرانی و خارجی در انواع مدل های مختلف درفروشگاه ایشون موجود میباشد.

انواع مختلف لاستیک در این فروشگاه

 

آقای مقتدرنژاد با ارائه انواع لاستیک های معمولی و اسپورت و بدون تیوپ و تیوپ دار و انواع لاستیک های ماشین های سواری و افرود و شاسی بلند، سنگین و نیمه سنگین و تایرهای رادیکال وبایاس مورب و بایاس کمربندی و ران فلت و تایر تابستانه و زمستانه و چهار فصل در متنوع ترین مدل های موجود آماده ارائه خدمت به شما عزیزان میباشد.

لاستیک-خارجی-و-ایرانی
لاستیک-خارجی-و-ایرانی

برند های خرجی موجود در اتوتیونینگ

از انواع با کیفیت تایرهای خارجی مانند برندهای بریجستون و میشلن و کلیه برندهای معروف ایرانی توسط فروشگاه آقای مقتدرنژاد خدمت شما عزیزان ارائه می‌شود. فقط توجه به این نکته ضروری میباشد که طبق تجربه آقای مقتدرنژاد هر برند خارجی مسلما بهتر از برندهای ایرانی نمی‌باشد مثلا بعضی برندهای ایرانی از برندهای بی کیفیت چینی بهتر و باکیفیت تر می‌باشند.

پس به صرف خارجی بودن لاستیک فکر نکنید که از جنس های ایرانی بهتر اند و کارخانه های داخل انواع متنوع لاستیک باکیفیت عرضه می‌کنند.

لاستیک قیمت مناسب در سرچشمه

بعلت تنوع بالای لاستیک های موجود در بازار از نظر ویژگی های مختلف مانند نحوه ساخت و یا جنس مواد اولیه بکار گرفته از رشته های نخی یا پلی آستری باشد و یا نوع کارکرد مختلف سواری و افرود و ماشین های سنگین و یا استفاده از تایر در جه نوع آب و هوایی مثلا زمستانه، تابستانه یا چهار فصل وتنوع در سایز و پهنای لاستیک که بسته به سلیقه و نوع ماشین مشتری متفاوت میباشد و میزان ارتفاع فاق ماشین که بسته به نظر مشتری میباشد، انواع مختلف تایر با قیمت های متنوع در بازار موجود میباشد.

بهترین انتخاب با راهنمایی و مشاوره ی آقای مقتدرنژاد

آقای مقتدرنژاد ابتدا نظر شما را در مورد گزینه های بالا جویا شده و بسته به نظر شما و پیشنهادات تخصصی که در این مورد به شما میدهند، مناسب ترین گزینه ممکن را برای انتخاب به شما عزیزان پیشنهاد می‌دهند. بعد از انتخاب تایر مناسب برای کارکرد ماشین شما، از بین باکیفیت ترین مدل های تایرهای موجود مناسب ترین قیمت ها را به شما پیشنهاد می‌دهند.

با کیفیت ترین تایر بازار

مطمئن باشید با کیفیت ترین تایر بازار را با مناسبت ترین قیمت از اتوتیونینگ فروش انوع رینگ و لاستیک در بهارستان خرید میکنید و بعد از خرید اول و مطمعن شدن از کیفیت بالای کارهای ایشون، انتخاب اول و آخر شما همیشه آقای مقتدرنژاد میباشد.

رینگ-و-لاستیک-باکیفیت-در-بازار
رینگ-و-لاستیک-باکیفیت-در-بازار

رینگ و لاستیک باکیفیت در بازار

یکی از مهمترین نکات در خرید هر محصولی داشتن کیفیت بالای آن محصول میباشد. علاوه بر زیبایی ظاهری آن کالا که شاید در نگاه اول بیشتر به چشم مشتری می آید فروشنده باید درجه بندی های مختلف این کیفیت را به مشتری گوشزد کند.

در بحث فروش تایر و رینگ نیز که مدل های اسپورت آن نیز موجودند و برای جوانان جذاب و جلب توجه میکنند، عرضه مدل های اسپورت و باکیفیت خیلی مهم میباشد که هم زیبایی و کیفیت در یک محصول جمع شده باشد.

اصلاح انتخاب های اشتباه مشتری

مثلا آقای مقتدرنژاد در مصاحبه به ما اعلام کردند گاها جوانانی به مغازه ایشون مراجعه می‌کنند که قصد دارد خیلی ماشین خودشان را پایین بیاورند و یا لاستیک های خیلی پهن تر که متناسب با نوع ماشینشان نیست به همراه رینگ های اسپورت خیلی بزرگتر از نوع متعارفاشان استفاده کنند، ایشون با دادن مشاوره های عالی که این نوع اسپورت کردن باعث خسارت و افت کیفیت سرعت و شتاب ماشین و ضربه به جلوبندی ماشین می‌شود به این مشتریان گرامی، پیشنهاد اسپورت کردن مناسب‌تر و استفاده از تایرها و رینگ های اسپورت باکیفیت تر و متناسب با نوع ماشین را می دهد .

به علت پیشنهاد تخصصی و صادقانه ایشون، مشتری ها نظر آقای باقرنژاد را گوش داده و طبق مشاوره های آنها از رینگ های اسپورت مناسب استفاده می‌کنند.

بهترین لاستیک فروشی در بازار

آقای مقتدرنژاد بعلت تنوع بالای انواع لاستیک و ارائه با کیفیت ترین لاستیک ها و تایرها بهمراه مناسب ترین قیمت ها بهترین لاستیک فروشی بازار می‌باشند. ایشون بعلت تجربه و سابقه چندین ساله فعالیت در این صنف، ابتدا بهترین مارک های خارجی و ایرانی تایر و رینگ را در فروشگاه خودشون جمع آوری کرده و زمینه خرید راحت و با کیفیت را برای شما فراهم آورده اند.

تنوع-بالای-محصولات-برای-هر-سلیقه-ای
تنوع-بالای-محصولات-برای-هر-سلیقه-ای

انواع مختلف بهترین برند های بازار

از آنجا که هر روز بر تعداد برندهای تایر و رینگ موجود در بازار افزوده میشود، فروشنده این صنف باید بهترین برندهای بازار را شناسایی کرده و در مغازه خود انواع متنوعی از برندهای باکیفیت را داشته باشد و با ارائه بهترین مشاوره برای انتخاب خرید مناسب هر شخص، بهترین گزینه ها را به مشتری ها پیشنهاد داده و مشتری بسته به هدف و بودجه مالیش انتخاب کند. آقای مقتدرنژاد تمام ویژگی های ذکر شده در بالا را بعنوان بهترین فروشنده لاستیک و تایر دارا میباشد.

آدرس و اطلاعات اتوتیونینگ فروش انوع رینگ و لاستیک در بهارستان

مدیریت: جناب آقای محمدرضا مقتدر نژاد

تماس:

09123984119

02133920364

آدرس :تهران میدان بهارستان، خیابان مصطفی خمینی ، نرسیده به سر چشمه ، گوچه کوکب ( زغالیها ) ، شماره 19

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اتوتیونینگ فروش انوع رینگ و لاستیک در بهارستان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *