اصناف شهر
اصناف شهر

توضیحات آگهی

آی تی تاچ فروش مانیتور صنعتی در خیابان جمهوری

آی تی تاچ فروش مانیتور صنعتی در خیابان جمهوری یکی از بهترین و بزرگترین تولید کننده های نمونه در زمینه انواع با کیفیت مانیتورهای صنعتی و صندوق های فروشگاهی، لمسی میباشد.

 

آقای کامبیز ابوطالب

آی تی تاچ در خیابان جمهوری به مدیریت عای اقای ابوطالب اداره میشود. آقای کامبیز ابوطالبی از بهترین کارآفرین های فعال در حوزه تولیدی انواع مانیتورها میباشد. بعلت تجربه و تخصص بالای آقای ابوطالب و تیم متخصص بخش تولید و فروش، ارائه دهنده باکیفیت ترین خدمات در این حوزه میباشند.

 

طراحی و تولید بهترین مانیتورهای صنعتی در منطقه 11

اگر قصد خرید مانیتورهای لمسی و یا تجهیز فروشگاهتان به صندوق های فروشگاهی و یا قصد خرید بهترین مانیتورهای صنعتی را دارید روی خدمات عالی آی تی لایت در خیابان جمهوری حساب باز کنید. بهترین مرکز فروشگاهی با بیشترین تنوع و کیفیت بالا قطعات، آی تی تاچ میباشد. آی تی تاچ با مجهز ترین کارگاه ها، تولید کننده برتر انواع مانتیور شناخته شده است .

خدمات-آی-تی-تاچ-در-خیابان-جمهوری
خدمات-آی-تی-تاچ-در-خیابان-جمهوری

خدمات فروش آی تی لایت در خیابان جمهوری

آی تی تاچ علاوه بر تولید کننده برتر انواع مانیتورها، بطور جدی در بخش فروش نیز فعال بوده و بهترین خدمات فروش و پس از فروش را به شما عزیزان ارائه میکند.

 

فروش مانیتور صنعتی

بهترین کیفیت مانیتورهای صنعتی در کارگاه ها و آزمایشگاه های آی تی تاچ در بهترین شرایط استاندارد با استفاده از قطعات اورجینال زیر نظر بهترین متخصصین با تجربه تولید میشود و با مناسب ترین قیمت ها در بخش شوروم آی تی تاچ عرضه میشود. انواع مانیتورهای صنعتی در اینچ های متنوع از 13 تا 17 اینچ در فروشگاه آی تی لایت موجود میباشد. مانیتورهای صنعتی تولیدی آی تی تاچ تمامی خواسته های مورد نظر شما را از مانیتورهای صنعتی تامین میکند.

 

فروش مانیتورهای لمسی

انواع متنوع مانیتور های لمسی را با بالاترین خدمات و کاربری راحت از آی تی لایت در جمهوری خرید کنید. مانیتورهای لمسی برای کاربر، براحتی استفاده از لب تاب می ماند و در مقایسه با کامپیوتر خیلی کاربر پسند تر میباشند چون در کامپیوتر ها انواع سیم ها و کیس باعث اشغال فضای زیادی شده ولی مانیتورهای لمسی تمامی این تجهیزات را بصورت یکجا به کاربر ارائه میکنند. قابلیت لمسی بودن این مانیتورها باعث راحتی بیشتر میشود. در ادامه مطلب به انواع مانیتورهای لمسی موجود در فروشگاه آی تی تاچ میپردازیم:

بهترین-مانیتورهای-مقاومتی-در-جمهوری
بهترین-مانیتورهای-مقاومتی-در-جمهوری

انواع تاچ اسکرین خازنی

 که در تولیدات معمولا برای بخش تاچ اسکرین صفحه نمایش از خازن های بسیار زیادی ساخته میشوند که از وضوح بسیار بالایی برخوردار هستند.

تاچ اسکرین مقاومتی

این توع تاچ اسکرین ها معمولا برای فضاهای صنعتی که استفاده بسیار زیادی دارند و جزو پرمصرف ترین ها در حوزه صنعتی محسوب میشوند.

فروش صندوق فروشگاهی در جمهوری

اگر قصد خرید صندوق فروشگاهی برای فروشگاه خود را دارید حتما به آی تی تاچ در خیابان جمهوری مراجعه کنید. در این فروشگاه انواع متنوع صندوق های فروشگاهی در بالاترین کیفیت موجود میباشد. بعلت تنوع بالای نمونه صندوق های فروشگاهی ما میتوانید بهترین انتخاب را بسته به نوع نیاز فروشگاهتان داشته باشید. با انتخاب بهترین صندوق فروشگاهی از آی تی تاچ با راحتی کاربر فروش تان باعث افزایش سرعت  فرایند فروش و رضایت بیشتر مشتریانتان میشوید.

 

نکات مهم در انتخاب مانیتورهای صنعتی

  • داشتن قاب های فلزی مانیتور برای مقاومت بیشتر
  • دارا بودن بیشترین استحکام و مقاومت برای استفاده در محیط های سرباز
  • صفحه نمایش لمسی
  • کیفیت بالای تصاویر
  • قابلیت کارکرد صفحه نمایش با دستکش و ابزارها در حین کار
  • امکان نصب مانیتور در دیوار و روی میز

 

چرا آی تی تاچ در خیابان جمهوری

آی-تی-تاچ
آی-تی-تاچ

تنوع بالا

در آی تی تاچ برای راحتی و افزایش قدرت خرید شما عزیزان، انواع متنوع مانیتورهای لمسی و صنعتی موجود میباشد. در آی تی تاچ انواع مانیتورهای صنعتی و لمسی و فروشگاهی در بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ها عرضه میشود.

 

گارانتی

مهم ترین نکته در خرید دستگاه های الکترونیکی، ارائه گارانتی های معتبر از طرف شرکت های تولید کننده میباشد. این گارانتی های معتبر در مواقع ضروری خیلی به سود شما میباشد، هرگز بخاطر خریدی کمی ارزان تر از خدمات گارانتی صرفنظر نکنید.بهترین گارانتی ها و خدمات پس از فروش را از ای تی تاچ در خیابان جمهوری بخواهید.

 

خدمات پس از فروش

آی تی تاچ در خیابان جمهوری بهترین خدمات پس از فروش را به شما عزیزان ارائه میکند. از آنجا که این شرکت یکی از بهترین تولید کننده های انواع مانیتور میباشد، در تمامی مراحل تولید از بهترین قطعات و تجهیزات برای تولید استفاده کرده و بعلت نظارت دقیق کارشناسان مربوطه، باکیفیت ترین انواع مانیتور ها را ارائه میکند. بعلت همین کیفیت بالای کارهای تولیدی از اصالت و ضمانت کارهای تولیدی خود اطمینان کامل داشته و بهترین خدمات پس از فروش را به شما عزیزان ارائه میکند.

بعلت داشتن کلیه قطعات اورجینال و اصل برای کارهای تعمیری، بهترین خدمات پس از فروش را از آی تی تاچ در جمهوری بخواهید. در کنار عرضه قطعات اصل و اورجینال، بهترین کارشناسان متخصص و باتجربه بهترین خدمات پس از فروش را در زمینه تعمیر و تعویض قطعات تخصصی الکترونیکی به شما عزیزان ارائه میدهند.

 

پشتیبانی

بهترین تیم پشتیبانی و پاسخگو را برای نصب برنامه های نرم افزاری و مشکلات سخت افزاری و راه اندازی انواع سیستم های مانیتورها را از آی تی تاچ در خیابان جمهوری دریافت میکنید. ما به این مطلب باور قلبی داریم که فروش، تازه ابتدای راه آشنایی ما با شما میباشد و تمام تلاش خود را برای ارائه بهترین خدمات پشتیبانی به شما عزیزان داریم و در تمام مراحل آماده و شنوای پیشنهادات شما میباشیم.

 

نمایندگی فروش کلیه قطعات انواع مانیتورهای صنعتی

آی تی تاچ در خیابان جمهوری یکی از بهترین نمایندگی های کلیه قطعات انواع مانیتورهای لمسی و فروشگاهی و صنعتی میباشد و خرید ابتدای آشنایی ما با شما میباشد و بعلت موجود بودن کلیه قطعات الکترونیکی که ممکن است در بازار ناموجود باشد بهترین خدمات را به شما ارائه میکنیم.

 

بهترین مشاوره های خرید

تیم با تجربه فروش آی تی لایت در خیابان جمهوری بسته به نوع نیاز شما و توان مالی تان بهترین توصیه های خرید را به شما عزیزان ارائه میدهد. در هنگام خرید انواع مانیتورها به علت تنوع بالا ممکن است در انتخاب مردد باشید، تیم فروش ما با داشتن اطلاعات لازم از تمامی خصوصیات مانیتورها و اطلاعات فنی آنها، بهترین مقایسه ها را بین نمونه های مد نظر شما انجام داده و باعث انتخاب بهترین خرید شما میشوند .

انواع-مانیتورهای-مقاومتی
انواع-مانیتورهای-مقاومتی

خدمات آی تی تاچ در خیابان جمهوری

  • تحویل بموقع سفارشات
  • ارسال به سراسر کشور
  • بهترین مشاورها برای خرید
  • خدمات پس از فروش عالی
  • پشتیبانی های نرم افزاری و سخت افزاری
  • ضمانت اورجینال بودن کالاها
  • مناسب ترین قیمت ها
  • بیشترین رضایت مشتریان
  • تنوع بالای انواع مانیتور
  • تولید کننده برتر انواع مانیتور
  • بهترین عرضه کننده انواع مانیتورهای صنعتی
  • عرضه کننده انواع مانیتورهای لمسی
  • بهترین تولید کننده صندوق های فروشگاهی

 

 تماس با آی تی تاچ فروش مانیتور صنعتی در خیابان جمهوری

مدیریت: جناب آقای کامبیز ابوطالب

شماره تماس:

09126341541

09213027242

فروشگاه:

02166759534

آدرس:

تهران- خیابان جمهوری- تقاطع حافظ- پاساژ امجد- طبقه همکف- واحد 20- فروشگاه آی تی لایت

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آی تی تاچ فروش مانیتور صنعتی در خیابان جمهوری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *