اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 6165
اصناف شهر

توضیحات آگهی

آکادمی پیانو پدال نیاوران

آکادمی پیانو پدال نیاوران بهترین آموزشگاه موسیقی برای یادگیری اصولی و حرفه ای پیانو میباشد. اگر قصد دارید این ساز مادر را از پایه زیر نظر بهترین مربیان حرفه ای بیاموزید، حتما در آکادمی پیانو پدال ثبت نام کنید. بهترین آموزش های تخصصی را برای تمامی رده های سنی برگزار کرده ایم، همت و تمرین از شما، آموزش های کلیدی از مربیان حرفه ای ما.

 

بهترین آموزشگاه موسیقی در نیاوران

برای تمامی علاقه مندان به یادگیری حرفه ای پیانو زیر بهترین مربیان با تجربه و خوش ذوق در آموزش، خبر خوشی داریم. دوست دارید نتایج تحقیق های خود را درباره بیشترین درصد رضایت هنرجویان از آموزشگاه موسیقی پیانو را با شما به اشتراک بگذاریم؟ هنرجویان متعددی به دلایل مختلفی از آکادمی پیانو پدال در نیاوران رضایت کامل داشته و این آموزشگاه موسیقی را به عنوان بهترین مرکز آموزشی تخصصی پیانو انتخاب کرده اند.

اگر بخواهیم از مجموعه دلایل رضایت آنها صحبت کنیم، میتوانیم به موارد زیر اشاره کنیم: آموزش تخصصی بر طبق جدید ترین متدهای به روز دنیا، استعداد یابی و شروع آموزش بر اساس سه روش اصلی تمرکز بر قدرت شنوایی، آموزش های سنتی و یادگیری برا اساس تقویت نت خوانی.

راستی یکی از ویژگی های عالی این آکادمی این است که اگر هنوز پیانو مورد نظر خود را نخریده اید، میتوانید با هماهنگی قبلی از اتاق تمرین استفاده کنید. بهترین مشاوره های تخصی را در مورد خرید بهترین پیانو و یا انتخاب پیانو دست دوم را به شما ارائه می کنیم تا بهترین پیانو را بخرید.

 

آموزش موسیقی کودکان

موسیقی در زندگی آینده کودکان خیلی موثر میباشد. برای اینکه در آینده کودکی با هوش و فعال تر از نظر هوش هیجانی و اجتماعی داشته باشید، کودک خود را با دنیای زیبا و مهیج موسیقی آشنا کنید. تمامی گزارش های علمی نشان می دهد آموزش موسیقی از سنین کودکی، ارتباط بخش های چشمی و دستی و مغزی کودک را فعال تر کرده و زمینه پذیرش سایر علوم مانند ریاضی و زبان را برایش آسان تر می کند.

برای اینکه کودک شما به یادگیری موسیقی علاقه مند شود، حتما بهترین آکادمی موسیقی را انتخاب کنید که در جریان بازی و تفریح آموزش های لازم را به کودک بدهند.

 

آموزش اصولی پیانو کودک

دوست دارید کودک خود را به کلاس آموزشی پیانو بفرستید و از شنیدن نواختن او لذت ببرید؟ روی خدمات تخصصی آموزشگاه پیانو پدال در نیاوران برای حرفه ای شدن کودک تان در نواختن پیانو حساب ویژه ای باز کنید. از همان سنین خردسالی در بازی و همراه با اسباب بازی های شاد آموزش اصولی و پایه ای را شروع می کنیم، ابتدا نت ها و جایگاه آنها و سپس نحوه درست نواختن را آموزش خواهیم داد و از کودک شما یک پیانیست حرفه ای خواهیم ساخت. کار با پیانو رولی، همه اصول مهم موسیقی را در ذهن کودک شما نهادینه خواهد کرد.

آموزش-موسیقی-کودکان
آموزش-موسیقی-کودکان

آموزش حرفه ای پیانو

بیشتر مربیان این مجموعه بهترین و با استعداد ترین فارغ التحصیل های دانشگاه هنر دانشگاه تهران می باشند. با آموزش ها و تمرین های مربیان حرفه ای ما ساز پیانو را از پایه به صورت حرفه ای و قدم به قدم یاد خواهید گرفت. اگر در انجام تمرین ها و شرکت در دوره ها مشارکت فعالی داشته باشید، در کمتر از زمانی که تصور می کنید پیانسیت حرفه ای خواهید شد.

 

آموزش حرفه ای پیانو در پیانو پدال

پیانو ساز مادر و یا پادشاه سازها می باشد. علت این نام گذاری را می دانید؟ ساز پیانو نسبت به سایر سازها از بیشترین تعداد صداهای موسیقی یا همان اکتاو تشکیل شده است. به همین خاطر می توانید طیف وسیعی از صداهای زیبا را بنوازید و از شنیدن آنها لذت ببرید. به یادگیری پیانو علاقه مند هستید؟ دوست دارید آموزش این ساز را شروع کنید؟ بهترین مربیان حرفه ای و با تجربه را گلچین کرده ایم که شما را به آرزوی خود برسانیم و بهترین پیانیست حرفه ای دنیا بشوید.

 

چرا آکادمی پیانو پدال ؟

بهترین مربی پیانو در منطقه نیاوران

مدیریت آکادمی پیانو پدال نیاوران، جناب آقای فراز قلعه دار با تلاش فروان موفق شده اند بهترین و با تجربه ترین مربیان حرفه ای را گلچین نمایند تا شما ساز مورد علاقه خود را به صورت حرفه ای بنوازید. در ابتدای هر دوره می توانید بسته به سطح خود بهترین مربیان این مرکز را انتخاب نمایید و با هر مرحله پیشرفت، از علم و آموزش های تخصصی تر و پیشرفته تر بهره ببرید.

شروع آموزش ها با استعداد یابی هنرجویان آغاز می شود و بر طبق نظر متخصصین بهترین روش های یادگیری مختص هر فرد تعیین میشود. همانطور که می دانید در آموزش پیانو از روش ها و متدهای مختلفی استفاده میشود، همکاران ما با توجه به جنبه های شخصیتی هنرجویان از بهترین روش ها برای آموزش استفاده می کنند تا در کمترین زمان ممکن بهترین باشید.

آموزش-اصولی-پیانو-کودک
آموزش-اصولی-پیانو-کودک

دارای کنسرت و سینمای اختصاصی

جزء معدود آکادمی های موسیقی در تهران میباشیم که کنسرت و سینمای اختصاصی داریم. هنرجویان ما با این امکانات بالقوه بیشتر میتوانند بداهه نوازی و رسیتال را تمرین کرده و به صورت حرفه ای بنوازند. در دوره های زمانی سه ماه یک بار همایش های ریستال را برای تقویت هنری و افزایش اعتماد به نفس هنرجویان برگزار می کنیم. یکی از روش های یادگیری پیانو، تقویت قوه شنیداری و آموزش از طریق شنیدن نت های موسیقی می باشد، در سینمای اختصاصی این مجموعه بهترین شرایط برای هنرجویان فراهم می باشد.

 

مجهزترین آموزشگاه در نیاوران 

پس از تلاش های فراوان برای پیدا کردن بزرگترین آموزشگاه موسیقی پیانو در نیاوران، پیانو پدال را به شما معرفی می کنیم. برای یادگیری بهتر و اصولی تر کلیه کلاس ها را در بهترین فضای آموزشگاهی و به صورت خصوصی برگزار می کنیم. کلاس های آموزشی کودکان را در فضاهای شاد و در اتاق بازی تشکیل می دهیم که ذهن کودک را در کنار بازی برای یادگیری فعال تر کنیم.

 

مزایای شرکت در دوره های موسیقی آکادمی پیانو پدال

  • مربیان متخصص و با تجربه
  • یادگیری با جدید ترین متدهای به روز دنیا
  • آموزش اصول تئوری موسیقی
  • استفاده از خدمات عالی مجموعه، کلاس تمرین
  • دوره های منظم رسیتال
  • کلاس آنلاین
  • معرفی به کنسرت ها و جشنواره های مختلف
  • مناسب ترین شهریه ها
  • رضایت تمامی هنرجویان
  • کلاس های مربی گری
  • آموزش تخصصی کودکان زیر 5 سال

 

راه های ارتباط با آکادمی پیانو پدال نیاوران

مدیریت: جناب آقای فراز قلعه دار

تماس:

02122241020

09123905197

آدرس:

تهران- نیاوران- دزاشیب- بین خیابان کریمی و نوری- پلاک 131

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آکادمی پیانو پدال نیاوران”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *