اصناف شهر
اصناف شهر

توضیحات آگهی

آکادمی بین المللی رهاد

آکادمی بین المللی رها یکی از بهترین مراکزآموزش انواع متنوع و بروز میکاپ زیر نظر بهترین مربیان متخصص میباشد. آکادمی بین المللی رها با بیش از 12 سال سابقه ی تدریس در ایران و کشورهای اسپانیا، اتریش، دبی، قطر بهترین آموزشها را به شما عزیزان میدهند و در انتهای دوره مدارک فنی و حرفه ای و سرتیفیکیت های بین المللی در دوره های خودآرایی، گریم عروس، گریم استروبینگ فوق تخصصی، مربیگری و دوره های دستیار اتاق عروس را به شما عزیزان میدهند، کلیه این آموزش ها با تضمین 100 درصد بوده و بعلت اطمینان به آموزش عالی شما عزیزان در انتهای دوره، با معرفی شما هنرجویان عزیز به بهترین سالن های زیبایی همراه شما میباشیم.

خانم دهقانی بهترین مدرس آرایشگری در شهرک غرب

خانم دهقانی با توجه به سابقه و تجارب فراوان در حرفه آرایشگری بعنوان کارآفرینی نمونه، بهترین مربیان دوره دیده و با تجربه خوش ذوق را برای آموزش حرفه ای هنر آرایشگری دور یکدیگر جمع کرده و بهترین خدمات آموزشی را به شما عزیزان ارائه میکنند.

آموزش حرفه ای آرایشگری

باید به شما عزیزان برای شروع یادگیری حرفه ای هنر آرایشگری تبریک بگوییم، شغلی زیبا و خلاقانه انتخاب کرده اید که با آرایش چهره های مختلف و خلق زیبایی، هم زیبایی را به انسان ها هدیه میدهید و هم خودتان بعلت خالق این زیبایی بودن ذوق و شور فراوانی دارید. اکنون که شغلی به این زیبایی انتخاب کرده اید توصیه ما به شما این است که این آموزش ها را در آکادمی رها فرابگیرید که به عالی ترین شکل ممکن در کوتاهترین زمان ممکن بهترین آموزشهای حرفه ای آرایشگری را فرا بگیرید

چگونه تبدیل به آرایشگری حرفه ای بشویم؟

اولین عامل مهم در این راه داشتن علاقه فراوان به این حرفه میباشد، گام بعدی استفاده از تجربیات و تخصص عملی بهترین مربیان میباشد. با پشتکار فراوان در کنار مربیان آکادمی رها به بهترین آرایشگر حرفه ای تبدیل میشوید. بهتر است وقت خود را در کلاس های سطح پایین آموزش آرایشگری تلف نکرده و بهترین آموزش های حرفه ای را از موسسات آموزشی معتبر با سابقه کاری موفق بخواهید. یکی از بهترین این مراکز آموزشی آکادمی بین المللی رها میباشد که با سابقه 12 ساله تدریس آرایشگری، حرفه ای ترین و بروزترین آموزش های تخصصی آرایشگری را در ایران و سایر کشورها مانند اسپانیا، اتریش، دبی،قطر ارائه میکند.

خودآرایی حرفه ای در شهرک غرب

یادگیری تخصصی خودآرایی یکی از زیباترین هنرهای آموزشی میباشد. با یادگیری خودآرایی در آکادمی رها از اصولی ترین و پایه ای ترین تکنیک های خودآرایی تا میکاپ تخصصی را فرا میگیرد. با یادگیری خودآرایی همیشه و در همه حال زیبا و شیک در جامعه ها و مهمانی ها ظاهر میشوید.

گریم عروس حرفه ای

حرفه ای ترین گریم های عروس را در آکادمی رها میبینید. گریم و میکاپ عروس یکی از تخصصی ترین لاین های آرایشی هر سالن زیبایی و مجموعه آموزشی میباشد. آکادمی رها بعلت داشتن مربیان با تجربه و دوردیده بهترین نکات و متدهای آرایشی گریم عروس را به شما آموزش داده و با تست این متدهای آموزشی روی مدلهای با فیس های مختلف بهترین نکات آموزشی را بصورت عملی به شما عزیزان آموزش میدهند.

دوره های آموزش مربیگری آرایشگری

آکادمی رها بعلت آموزش پایه ای تا پیشرفته آشنایی با انواع مواد آرایشی و تکنیک های استفاده بهتر از مواد آرایشی و آموزش انواع متدهای میکاپ با توجه به نوع چهره و فیس مشتری بهترین تکنیک های آرایشگری را به شما آموزش میدهد. از آنجا که شما کلیه تکنیک های آرایشگری را زیر نظر بهترین مربیان در طول زمان با کسب تجربه و مهارت فرا میگیرید در انتهای دوره خود به یک مربی حرفه ای آرایشگری تبدیل شده اید که کلیه تکنیک های آرایشگری را بصورت حرفه ای و بروز آموزش دیده اید و میتوانید برای خود کارآفرینی کرده و این هنر زیبا را به کارآموزان خود با بالاترین کیفیت آموزشی منتقل کنید.

انواع آموزش های تخصصی میکاپ در شهرک غرب

آکادمی بین المللی رها با بهترین مربیان با تجربه و خوش ذوق کار آموزش شما را به بهترین شکل ممکن پیگیری کرده و کلیه آموزش های تخصصی مورد نظر با حوصله و سعه صدر به شما آموزش داده و تا انتهای دوره برای یادگیری بیشتر کنار شما عزیزان میباشند. در ادامه مطلب به تعدادی از آموزش های حرفه ای آکادمی بین المللی رها اشاره میکنیم. بهترین خدمات آموزش آرایشگری حرفه ای را از ما بخواهید و در کنار ما به حرفه ای ترین آرایشگر تبدیل میشوید.

میکاپ استروبینگ برزیلی:

میکاپ استروبینگ برزیلی صورت شما را مدلینگ و بعد سازی میکند و قابلیت درشت و نافذ کردن چشم ها را تا دو برابر دارد.

گریم اروپایی

در گریم اروپایی کانتورینگ صورت به سبک فرانسوی اجرا میشود و مختص عروس خانم هایی هست که با معجزه رژ قرمز در کنار این گریم آشنا هستند.

گریم استروبینگ اسپانیایی

در گریم استروبینگ اسپانیایی پوست حالت خیس و شیشه ای دارد و این گریم این روزها خیلی ترند شده است.

مدل روس

زیبایی با یک گریم استروبینگ روسی عروسکی، این گریم قابلیت کاهش سن شما را بین 5 تا 15 سال دارد.

استروبینگ اسپانیایی

با استروبینگ اسپانیایی شما عروسی شیک و خاص میشوید و این گریم قابلیت بعد سازی صورت شما را تا 5 برابر حالت طبیعی دارد.

گریم لالوبینگ بلاروسی

گریم لالوبینگ بلاروسی جدیدترین تکنیک دنیا برای مخملی و ضد آب کردن و همراه با تغییر 5 برابر فیس با لیفت 100 درصد میباشد.

گریم لایت اروپایی

گریم لایت اروپایی فوق العاده سبک و نچرال و خاص میباشد. این گریم لایت اروپایی مختص افراد سخت پسند در آرایش میباشد. در جامعه نیز بعلت زیبایی خاص در حین سادگی طرفداران خاصی پیدا کرده است .

برتری خدمات آکادمی رهاد

  •  داشتن سالی زیبا و بزرگ و شیک
  •  آموزش جدیدترین متدهای آرایشی دنیا
  •  پیگیری کارهای آموزشی شما بصورت مستمر تا یادگیری صد درصد شما
  •  آموزش تحت نظر بهترین مربیان آموزشی دوره دیده و با تجربه
  •  استفاده از بهترین مواد آرایشی برای آموزش
  •  معرفی شما به سالن های آرایشی معتبر پس از اتمام دوره
  •  اعطای مدارک معتبر فنی و حرفه ای
  •  آموزش های روز دنیا با مناسب ترین تعرفه ها
  •  تضمین صد درصد برای یادگیری حرفه ای و پیشرفته

 

راه های ارتباطی با آکادمی بین المللی رهاد

مدیریت: سرکار خانم دهقانی
تماس:
09120711848-09127081087
آدرس:
تهران- شهرک غرب- ایران زمین- کوچه دو- کوچه اردیبهشت- پلاک 11

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آکادمی بین المللی رهاد مرکز آموزش انواع میکاپ در تهران”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *