اصناف شهر
اصناف شهر
آژانس مسافرتی نگارستان پرواز پارس

توضیحات آگهی

آژانس مسافرتی نگارستان پرواز پارس

آژانس مسافرتی نگارستان پرواز پارس برگزار کننده کلیه تورهای داخلی و خارجی با بهترین شرایط میباشد. اگر دوست دارید بهترین سفرهای تفریحی را داشته باشید روی خدمات عالی آژانس مسافرتی نگارستان پرواز حساب ویژه ای باز کنید. هدف تمامی پرسنل ما این است که شما اوقات خوشی را در سفر بگذرانید.

 

نگارستان پرواز پارس در صادقیه

نگارستان پرواز پارس در صادقیه مجری بهترین تورهای داخلی و خارجی است. ما بهترین شرایط سفر را برای شما فراهم کرده ایم که با مناسب ترین قیمت ها بهترین خدمات را در سفر از لحاظ کیفیت هتل و ترانسفر عالی دریافت کنید. بهترین تورهای یک روزه و چند روزه  داخلی به اقصی نقاط کشور را با عالی ترین شرایط برای شما در نظر گرفته ایم .

 

آژانس مسافرتی نگارستان پرواز پارس

آژانس هواپیمایی نگارستان پرواز پارس از خوش سابقه ترین و معروف ترین برگزار کننده انواع تورها میباشد. اگر دوست دارید در تعطیلات سال نو پیش رو لحظات خوشی را بگذرانید از تورهای سال نو ما اطلاع یافته و بر حسب سلیقه و نظر خودتان بهترین مقصد گردشگری را انتخاب کنید. از تورهای داخلی سال نو این مجموعه میتوان از تورهای کیش و قشم و شمال نام برد و از تورهای خارجی نیز میتوان به دوبی و استانبول و تفلیس اشاره نمود.

 

خدمات آژانس شامل موارد زیر است:

در این مطلب قصد داریم خدمات آژانس مسافرتی را به طور خلاصه و مفید برای شما بیان کنیم. اگر تا انتهای مطلب با ما همراه باشید از خدمات عالی ما در برگزاری تورهای داخلی و خارجی شگفت زده میشوید. ما بهترین خدمات را برای مسافران عزیز ارائه میکنیم.

 

برگزار کننده مستقیم تورهای خارجی و داخلی

آژانس مسافرتی نگارستان پرواز با چندین دهه فعالیت مستمر و مفید در حوزه تورهای داخلی و خارجی، بهترین آژانس مسافرتی شناخته شده در صادقیه میباشد. تمام تلاش ما بر ارائه بهترین تورهای داخلی و خارجی به نقاط پر تقاضا و مکان های کمتر شناخته شده میباشد. خاص ترین خدمات گردشگری را از ما دریافت خواهید کرد.

 

رزرو تور خارجی و  داخلی در نگارستان پرواز پارس

اگر قصد دارید به زودی توری داخلی و یا خارجی را انتخاب کنید و تعطیلات عید خوشی را بگذرانید میتوانید بهترین تورهای داخلی و خارجی مورد نیاز خود را از آژانس هواپیمایی نگارستان پرواز پارس تهیه کنید. بهترین تورهای داخلی به مقصد شمال و قشم و کیش را با عالی ترین شرایط رفاهی از میان تورهای متنوع ما انتخاب کنید. عالی ترین تورهای ترکیه و استانبول و تایلند و دوبی را با بهترین شرایط ترانسفری از کارشناسان ما بخواهید. ما بهترین تورهای تفریحی و گردشگری را برای مشتریان عزیز خود تهیه کرده و لحظات خوشی را به شما هدیه میدهیم.

 

رزرو هتل در سرتاسر دنیا

تیم حرفه ای اژانس هواپیمایی ما با تجربه بالای کاری و ارتباطات مناسب با بهترین هتل های دنیا از جمله کشورهای آسیایی و اروپایی و امریکا، لوکس ترین هتل های دنیا را با بهترین شرایط اقامتی و  پذیرایی برای مسافران عزیز رزرو مینمایند. تنها کافی است شما کشور و شهر مقصد خود را انتخاب کنید ما بهترین هتل های دنیا را به شما معرفی مینمائیم و شرایط اقامتی هتل های مختلف آن کشور را برای شما تشریح کرده و بسته به نوع نظر و سلیقه شما بهترین گزینه را برای شما عزیزان رزرو مینمائیم.

 

برگزار کننده تور مستقیم استانبول

آژانس هواپیمایی نگارستان پرواز بهترین برگزارکننده تور مستقیم استانبول در صادقیه میباشد. با تماس با کارشناسان ما و مطلع شدن از شرایط تورهای خارجی ما مطمئن خواهید شد که بهترین تورهای استانبول را با قیمت های عالی از ما تهیه خواهید کرد. کارشناسان با تجربه ما بهترین شرایط رفاهی و اقامتی در بهترین و لوکس ترین هتل های استانبول را برای شما عزیزان گلچین خواهند کرد.

 

رزرو تور استانبول

آیا شما نیز مدت ها است دوست دارید به استانبول سفر کرده و از زیبایی های آن لذت ببرید و از بهترین جنس های ترک خرید خود را انجام بدهید. برای این کار تنها کافی است به آژانس ما به صورت حضوری مراجعه کرده و از شرایط تورهای مختلف استانبول ما مطلع شده و تور مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای راحتی شما عزیزان و اهمیت به وقت و زمان، به صورت تلفنی و اینترنتی نیز میتوانید تور مورد نظر خود را انتخاب کنید.

 

رزرو تور دبی

آیا شما نیز علاقه زیادی دارید از برج خلیفه دوبی دیدن کنید و در دبی مال گشت و گذاری داشته و از شیک ترین مراکز خرید، خریدهای خود را انجام بدهید. تورهای دوبی را با بهترین شرایط اقامتی در لوکس ترین هتل های دوبی را از ما بخواهید. ما با معرفی چندین تور دوبی بسته به توان مالی شما بهترین تورها را برای شما رزرو میکنیم. با تورهای ما بهترین خدمات اقامتی و گردشگری را در دوبی دریافت خواهید کرد.

 

تور تفلیس

با انتخاب تورهای ما در بهترین هتل های گرجستان با بهترین شرایط رفاهی اقامت خواهید کرد. ما با بهترین تور لیدر های خود که شناخت کافی از اماکن تاریخی و فرهنگی و طبیعتی تفلیس دارند بهترین خاطرات خوش سفر از گرجستان را برای شما عزیزان می آفرینیم. بسیاری از ایرانی ها به علت نزدیکی فاصله جفرافیایی ایران و گرجستان این کشور زیبا را برای سفرهای خود انتخاب میکنند، بهترین تورهای تفریحی را از آژانس ما دریافت خواهید کرد.

 

برگزار کننده مستقیم تور کیش و خدمات گردشگری کیش

بهترین شهر ایران برای سفر در  ماه های زمستان در ایران کدام شهر توریستی میباشد؟ بله درست حدس زدید، جنوب ایران حوزه خلیج فارس، بهترین مقصد سفرهای زمستانه در ایران میباشد. کیش نگین شهرهای جنوبی کشور میباشد که مقصد بسیاری از گردشگران ایرانی میباشد. شهر کیش با تفریحات دریایی و مراکز خرید عالی بهترین گزینه برای سفرهای لاکچری در ایران میباشد

. اگر دوست دارید در این چند صباحی که از فصل زمستان امسال باقی مانده است بهترین تورهای تفریحی کیش را با تخفیف های مناسب انتخاب کنید با کارشناسان ما تماس گرفته و تاریخ سفر خود را انتخاب کنید.

 

رزرو تور مشهد

بهترین تورهای مشهد را در ایام خاص سال مانند تولد و یا شهادت امام رضا و تولد امام جواد  که آژانس های کمتری تورهای مناسبی را در این بازه های زمانی ارائه میکنند را از ما بخواهید. ما بهترین ترانسفر هوائی را با مناسب ترین خدمات  در تورهای اعلامی خود به مشتریان خود ارائه میکنیم. شیک ترین و نزدیک ترین هتل های نزدیک به حرم امام رضا نیز یکی از نکات مهم در انتخاب تورهای ما میباشد.

 

مدیریت: جناب آقای کاوه رسولی

تماس:

09121443566

02144259100

آدرس: تهران- فلکه دوم صادقیه- برج گلدیس- طبقه 4- واحد 407

وب سایت:

www.Negarestanparvaz.com

 

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آژانس مسافرتی نگارستان پرواز پارس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *