اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 5368
اصناف شهر

توضیحات آگهی

آموزش بسکتبال آقاکوچکی

شما نیز از علاقه مندان پر و پا قرص ورزش بسکتبال میباشید. دوست دارید این ورزش حرفه ای را به صورت تخصصی فرا بگیرید و تا مراحل درخشان کشوری راه پیدا کنید. آموزش بسکتبال آقاکوچکی، معتبرترین مدرسه آموزشی بسکتبال در تهران میباشد. این مدرسه به لطف مربیان با تجربه خود بهترین آموزش های تخصصی ورزش بسکتبال را ارائه میکند. تجربه بالا و دلسوزی مربیان این مجموعه از شما یک بسکتبالیست حرفه ای اخلاق مدار خواهد ساخت. در کنار هم پیشرفت خواهیم کرد و به بلندترین جایگاه های ممکن ورزشی خواهیم رسید.

 

بهترین باشگاه بسکتبال

هر کار و آموزشی را که می خواهید فرا بگیرید به صورت تخصصی و زیر نظر بهترین افراد خبره آن حوزه فرا بگیرید. این توصیه را همیشه از من به یادگار داشته باشید، ممکن است شما به اندازه کافی در یادگیری بسکتبال تلاش کنید و همیشه سر تمرین حاضر شوید و تمرین ها را با جدیت دنبال کنید ولی به علت تجربه کم مربی تان به جایگاه مورد نظرتان خواهید نرسید.

بعد از مدت ها جستجو در مورد بهترین باشگاه بسکتبال، تنها یک باشگاه در غرب تهران توانست تمامی ملاک های مد نظر ما را با نمره های عالی پاس کند. به نظر شما ملاک های مد نظر ما چه بوده است؟ مربیان دلسوز، آموزش های اصولی و علمی، اصلاح تکنیک، برگزاری مسابقه های دوستانه و هزاران مزیت دیگر این باشگاه. تنها با یک ماه شرکت در دوره های آموزشی بسکتبال این باشگاه، متوجه خاص بودن آنها خواهید شد.

بهترین-مجتمع-بسکتبالی-برای-کودکان-و-نوجوانان-آقاکوچکی
بهترین-مجتمع-بسکتبالی-برای-کودکان-و-نوجوانان-آقاکوچکی

معرفی تیزر آموزش بسکتبال آقاکوچکی

آموزش بسکتبال برای ورزش کاران مبتدی

علاقه زیادی به بازی بسکتبال دارید؟ هر زمانی که مسابقه بسکتبال را از نزدیک و یا تلویزیون تماشا میکنید، شاید گمان کنید آنها افرادی استثنایی و خارق العاده اند که آن قدر به راحتی میدوند و میپرند و میجهند؟ تمامی این مهارت ها به خاطر تمرین و عرق ریختن ها به دست آمده است. چه بسا که اگر شما همان تمرین ها را انجام میدادید اکنون خیلی بهتر از آنها بازی میکردید.

عجله کنید و زمان را از دست ندهید. همین امروز به مدرسه بسکتبال آقاکوچکی سری زده و برای شرکت در دوره های آموزشی این مجموعه ثبت نام کنید. تمامی آموزش های مقدماتی و ابتدایی برای افراد مبتدی با صبوری و سعه صدر داده میشود. مطمئن باشید در کنار ما در بسکتبال پیشرفت زیادی خواهید داشت. علاقه و تمرین از شما، راهنمایی و آموزش با ما.

بهترین-مدرسه-بستکتبال-برای-کودکان
بهترین-مدرسه-بسکتبال-برای-کودکان

بهترین مربی بسکتبال در غرب تهران

آقای محمدرضا آقاکوچکی با بیش از 20 سال سابقه سرمربی تیم ملی بسکتبال ناشنوایان ایران با کوله باری از تجربه، بهترین مربیان بسکتبال غرب تهران را گلچین نموده است. زیر نظر مربیان حرفه ای این مجموعه، صفر تا صد آموزش های تخصصی را در کوتاه ترین زمان ممکن فرا خواهید گرفت و به یک بسکتبالیست حرفه ای تبدیل خواهید شد. دوره های عمومی و پیشرفته بسکتبال را بر طبق آخرین سر فصل های استاندارد فدراسیون به هنر آموزان آموزش خواهیم داد.

مدرسه-بسکتبال-حرفه-ای-برای-کودکان-و-نوجوانان

مربی بسکتبال در مدرسه بسکتبال آقاکوچکی

مربیان بسکتبال در مدرسه بسکتبال آقاکوچکی ابتدا استعدادهای ورزشی شما را در بسکتبال شناسایی کرده و روی نقاط مثبت تمرینی شما وزن بیشتری میدهند. با تمرین های استقامتی و مداوم، نقاط منفی تمرینی شما را تقویت کرده و به مرور آنها را نیز به نقاط مثبت تبدیل میکنند. پس از چند سال حضور در باشگاه آقاکوچکی به اسطوره ای بی نظیر در بسکتبال تبدیل خواهید شد.

بهترین-مربی-بستکتبال-برای-کودکان
بهترین-مربی-بسکتبال-برای-کودکان

با تجربه ترین مربی بسکتبال در غرب تهران

آقای محمدرضا آقاکوچکی به علت حرفه ای بودن، شناخت کافی از مربیان دوره دیده و با تجربه دارد و با وسواس و دقت نظر خاصی، با تجربه ترین مربیان بسکتبال غرب تهران را گزینش نموده اند. بسیاری از مربیان بسکتبال این مجموعه، از شاگردهای نمونه کشوری استاد  آقاکوچکی میباشند. خیال تان راحت خواهد بود که بهترین آموزش های ورزشی و اخلاق ورزش کاری را به کودکان شما آموزش خواهیم داد.

بهترین-نرمش-در-بسکتبال-آقاکوچکی
بهترین-نرمش-در-بسکتبال-آقاکوچکی

باشگاه بسکتبال کودکان

آموزش بسکتبال آقاکوچکی زیر نظر بهترین مربیان نمونه، آموزش تخصصی بسکتبال را از صفر تا صد به کودکان شما آموزش می دهد. به علت اشتیاق کودکان به این باشگاه ورزشی، در تمامی رده های سنی کودکان تیم داشته و کودک دلبند شما میتواند با هم سن  سال های خود آموزش اصولی بسکتبال را فرا بگیرد. تمرین های منظم ورزشی و تخصصی از کودک شما یک بسکتبالیست حرفه ای خواهد ساخت.

حرفه-ای-ترین-مجموعه-آموزشی-بسکتبال-در-تهران
حرفه-ای-ترین-مجموعه-آموزشی-بسکتبال-در-تهران

بهترین مربی بسکتبال برای کودکان 

یکی از وظایف والدین، فراهم آوردن شرایط لازم برای آشنایی کودکان با یک رشته ورزشی تخصصی میباشد. دوست دارید کودکی فعال و سالم داشته باشید؟ به نظر شما بیشترین تحرک در کدام رشته ورزشی میباشد؟ علاقه مندید که کودک شما در کنار بازی و ورزش، رفتار جمعی را به خوبی فرا بگیرد؟ رشته ورزشی بسکتبال، رفتار تیمی را به کودکان شما آموزش میدهد. آموزشی به صورت غیر مستقیم و صد البته اثر بخش تر .

مدرسه بسکتبال آقاکوچکی به مدیریت استاد گرانقدر آقاکوچکی بهترین محیط برای فراگیری بسکتبال برای کودکان شما میباشد. از همان ابتدا کودک خود را به اساتید حرفه ای بسپارید، تا آموزش ها را به صورت اصولی و تخصصی فرا بگیرند و زودتر به مقام های قهرمانی برسد.

شروع-بسکتبال-برای-شروع-کودکان-بهترین-فضا
شروع-بسکتبال-برای-شروع-کودکان-بهترین-فضا

آموزش های تخصصی بسکتبال

  • تمرین دریبل
  • شوت منجر به گل
  • پاس دادن توپ
  • دریافت توپ

برای اینکه در زمین بسکتبال خوش بدرخشید و به ستاره بازی تبدیل شوید، باید بتوانید با زیباترین شکل ممکن توپ را در دستان خود جای بدهید. باید بتوانید همگام با توپ بدوید و بازی را از زمین خودی به زمین حریف بکشانید. در نهایت با یک حرکت سریع، گل را در تور حریف جای بدهید. برای انجام عالی دریبل و شوت نیاز به تمرین و تمرین و تمرین دارید. در این مسیر صبوری، مربیان ما در کنار شما هستند تا بهترین آموزش های ممکن را به شما یاد بدهند.

مجتمع-بسکتبالی-آقاکوچکی
مجتمع-بسکتبالی-آقاکوچکی

امتیازات شرکت در باشگاه بسکتبال آقاکوچکی

  • تجربه بالای مربیان
  • آموزش اصولی و تخصصی بسکتبال
  • شهریه های مناسب ورزشی
  • رضایت بالای کلیه ورزش کاران
  • مربیان صبور و اخلاق مدار
  • بهترین مربیان بسکتبال در غرب تهران
  • تمامی آموزش ها زیر نظر آقای محمدرضا آقاکوچکی
  • آموزش های مبتدی و پیشرفته
  • بهترین باشگاه برای رشد و پیشرفت ورزشی کودکان بسکتبالیست
  • شناسایی استعدادهای ورزشی کودکان
مدرسه-بستکتبال-آقاکوچکی
مدرسه-بسکتبال-آقاکوچکی

راه های ارتباطی با آموزش بسکتبال آقاکوچکی

مدیریت: جناب آقای محمدرضا آقاکوچکی

تماس:

09125379274

لوکیشن های فعلی سالن های فعال مدرسه بسکتبال آقاکوچکی:

  1. مجموعه آریا (شاهین شمالی )
  2. مجموعه علامه (جنت آباد )
  3. مجموعه انرژی اتمی (امیر آباد )
  4. مجموعه سما (جنت آباد شمالی )
  5. مجموعه صالحین (جنت آباد شمالی )

 

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزش بسکتبال آقاکوچکی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *