اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 5236
اصناف شهر

توضیحات آگهی

آموزشگاه و سالن زیبایی چیچک

آموزشگاه و سالن زیبایی چیچک در فضایی آرام و شاد بهترین خدمات زیبایی را ارائه میکند. اگر در انتخاب سالن زیبایی وسواس خاصی دارید، تنها پس از یک بار استفاده از خدمات آموزشگاه و سالن زیبایی چیچک مشتری دائمی آنها خواهید شد. بهترین خدمات آموزش لاین های تخصصی آرایشگری را از مربیان با تجربه و خوش ذوق ما دریافت خواهید کرد. با ما خاص ترین و جدیدترین سبک های آرایشی را فرا خواهید گرفت. در کوتاه ترین زمان ممکن به آرزوهای حرفه آرایشگری خود خواهید رسید.

 

بهترین سالن زیبایی در بلوار کوهک

سالن زیبایی چیچک به علت داشتن خصوصیات متعددی توانسته است رضایت بالای مراجعین را کسب نماید و به عنوان بهترین سالن زیبایی بلوار کوهک شناخته شود. از کجا میتوانیم به صحت این مطلب اطمینان بیاوریم، که این سالن زیبایی به عنوان بهترین سالن زیبایی شناخته شده است، تنها کافی است یک بار افتخار داده و برای انجام یکی از خدمات زیبایی تیم ما را امتحان نمایید. تنها پس از دریافت یکی از خدمات این سالن زیبایی به تجربه و مهارت آرایشگرهای ما و استفاده از مواد با کیفیت توسط ما ایمان خواهید آورد و برای هر کار زیبایی، سالن زیبایی چیچک تنها انتخابتان خواهد بود.

راستی در مدت زمانی که در سالن زیبایی چیچک حضور دارید، میتوانید از سایر مشتریان نیز در مورد سطح کیفی خدمات زیبایی و آرایشی ما پرس و جو کنید. مطمئنا تمامی مشتریان این سالن زیبایی به طور قطع و مسلم ما را بهترین سالن زیبایی در منطقه بلوار کوهک میدانند.

 

سالن زیبایی خوب در چیتگر 

آیا دوست دارید از دلایلی که مشتریان به عنوان رضایت عالی از این مجموعه یاد کرده اند برای شما سخن بگوییم. استفاده از آرایشگرهای متخصص و مرتبط با هر لاین آرایشی از نکات مشترک در میان تمامی مراجعین عزیز بوده است. مدیریت سالن زیبایی چیچک با دقت نظر خاصی اقدام به گلچین نمودن نیروهای متخصص و با تجربه برای تمامی خدمات آرایشی و زیبایی نموده است. در این مجموعه کارها به صورت تخصصی انجام میشود و هر آرایشگری تنها کار تخصصی خود را به عالی ترین شکل ممکن انجام میدهد.

جو آرام و شاد و صمیمی نیز باعث رضایت خاطر مشتریان عزیز شده است. در این مجموعه سالن زیبایی به وقت و زمان شما اهمیت ویژه ای داده میشود و کارهای مشتریان بر طبق زمان داده شده بدون کمترین معطلی انجام میشود. مسائل بهداشتی نیز در بهترین سطح کیفیت رعایت میشود، تا در کنار زیبایی به سلامتی مشتریانمان اهمیت داده باشیم.

 

خدمات سالن زیبایی

در ادامه مطلب قصد داریم تعدادی از خدمات خاص این سالن زیبایی را به اختصار برای شما عزیزان توضیح بدهیم. باشد که متوجه کیفیت بالای خدمات این سالن زیبایی شده و برای خدمات آرایشی و آموزشی ما را انتخاب نمایید، تا بهترین خدمات را با مناسب ترین قیمت ها دریافت نمایید.

آموزشگاه-حرفه-ای-آرایشگری-در-بلوار-کوهک 
آموزشگاه-حرفه-ای-آرایشگری-در-بلوار-کوهک

خدمات زیبایی و آرایشی

  • زیباترین مدلهای شینیون و میکاپ
  • طراحی و دیزاین ناخن
  • کاشت مژه
  • اصلاح و طراحی ابرو به روش های هاشور و میکروبلیدینگ
  • بافت مو به روش های تیغ ماهی و آفریقایی
  • لیفت و لمینت مژه و ابرو
  • کوتاهی مو طبق جدیدترین روشهای به روز و جدید
  • کارهای اصلاحی مو مانند کراتین و ویتامینه و احیای موهای آسیب دیده

 

بهترین-سالن-زیبایی-در-بلوار-کوهک
بهترین-سالن-زیبایی-در-بلوار-کوهک

بهترین سالن عروس و آرایشگاه در منطقه چیتگر تهران

یکی از خاص ترین لاین های این سالن زیبایی، لاین عروس میباشد. تمامی عروس های ما از تمامی خدمات این مجموعه رضایت کامل دارند. آرایشگرهای بخش عروس ما به طور مداوم در دوره های آموزشی و ورکشاپ های متعددی شرکت نموده و با جدیدترین متدهای به روز دنیا کارهای زیبایی عروس را انجام میدهند.

به علت حساسیت بالای میکاپ عروس و نیاز به ماندگاری بالا، از بهترین برندهای مواد آرایشی استفاده مینماییم تا بهترین سطح کیفیت خدمات را برای شما انجام داده باشیم. آرایشگرهای با تجربه ما با توجه به نظر و سبک آرایشی مورد پسند شما و نوع فیس و چهره شما از بهترین تکنیک های به روز دنیا برای میکاپ شما استفاده مینمایند.

 

آموزشگاه حرفه ای آرایشگری در بلوار کوهک 

آیا دوست دارید هنر زیبایی آرایشگری را زیر نظر بهترین مربیان با تجربه به صورت درست و اصولی فرا بگیرید. با انتخاب آموزشگاه آرایشگری چیچک با کمی تلاش و پشتکار میتوانید به بهترین آرایشگرهای حرفه ای تهران تبدیل شوید. ما تمامی موارد پایه ای و لازم آرایشگاهی را از صفر تا صد به صورت تضمینی به شما عزیزان آموزش میدهیم. پس از اتمام هر دوره آموزشی به قدری در آن فیلد حرفه ای شده اید که میتوانید در بهترین سالن های زیبایی تهران کار خود را شروع نمایید.

بهترین-سالن-های-زیبایی-در-چیتگر-بلوار-کوهک
بهترین-سالن-های-زیبایی-در-چیتگر-بلوار-کوهک

خدمات آموزشی سالن زیبایی چیچک

  • آموزش حرفه ای تمامی خدمات آرایشی مانند میکاپ و گریم
  • ارائه بهترین نکات تخصصی در مورد رنگ و مش مو
  • آموزش اکستنشن مژه و کاشت مژه
  • آموزش کاشت ناخن و ژلیش و لاک ژل
  • اپیلاسیون و وکس و اصلاح ابرو
  • مراقبت های پوستی و لایه برداری و فیشیال پوست

 

امتیازات دوره های آموزشی سالن زیبایی چیچک

تمامی لاین های آموزشی بالا توسط بهترین مربیان باتجربه و حرفه ای برگزار میشود. تمامی مربیان در بهترین مجموعه های آموزشی دوره های مرتبط را گذرانده و در سطح عالی مربی گری میباشند. در ابتدای دوره موارد تئوری آموزش داده میشود و در ادامه در کنار آموزش های تئوری، کار به صورت عملی نیز آموزش داده میشود. در انتهای دوره تسلط هنرجویان به قدری بالا میباشد که به تنهای میتوانند هنر مربوطه را انجام بدهند و مربیان فقط به نحوه انجام کار نظارت دارند.

به علت کیفیت بالای سطح آموزشی، در صورت  داشتن پشتکار و تلاش به بهترین سطوح مد نظر خواهید رسید و میتوانید در بهترین سالن های زیبایی مشغول به کار شوید. همچنین میتوانید به صورت مستقل در حرفه آرایشگری فعالیت نمایید.

 

خدمات برتر سالن زیبایی چیچک

  • استفاده از بهترین مربیان با تجربه و حرفه ای
  • آرایشگرهای خوش ذوق و ماهر
  • دریافت مناسب ترین قیمت ها
  • رضایت بالای مراجعین
  • ارائه بهترین آموزش های تخصصی
  • استفاده از بهترین کیفیت مواد آرایشی
  • اجرای کلیه لاین های آرایشی طبق آخرین متدهای بروز دنیا
  • شرکت مربیان و آرایشگر های این سالن زیبایی در بهترین ورکشاپ های آموزشی
خدمات-آموزشی-سالن-زیبایی-چیچک
خدمات-آموزشی-سالن-زیبایی-چیچک

جهت تماس با آموزشگاه و سالن زیبایی چیچک

مدیریت: سرکار خانم عارفه فرج زاده

تماس:

09034336322

02146055979

آدرس:

تهران- مترو چیتگر- بلوار کوهک- مجتمع تجاری طوبی- طبقه 4 تجاری- راهرو A- واحد 679 و 678

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزشگاه و سالن زیبایی چیچک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *