اصناف شهر
اصناف شهر

توضیحات آگهی

آموزشگاه موسیقی ونداد در تهرانسر

آموزشگاه موسیقی ونداد در تهرانسر با بهره گیری از مجرب ترین اساتید تحصیل کرده در حوزه موسیقی، بهترین آموزش های تئوری و عملی را خدمت هنرجویان عزیز ارائه میکند. تمامی این آموزش ها با نوین ترین روش ها تدریس میشود، تا هنرجویان به راحت ترین روش ها این نکات را فرا بگیرند.  اگر دوست دارید وارد حوزه موسیقی شوید ولی نمیدانید از کجا باید شروع نمایید، بهترین توصیه های لازم را از اساتید درجه یک می آموزید.

آموزشگاه-موسیقی-ونداد-در-تهرانسر
آموزشگاه-موسیقی-ونداد-در-تهرانسر

بهترین آموزشگاه موسیقی تهرانسر

در آموزشگاه موسیقی ونداد بهترین مربیان با تجربه و خوش ذوق، موسیقی را به صورت تضمینی آموزش میدهند. در کنار مربیان حرفه ای، با انگیزه و سرعت بیشتری پیشرفت خواهید کرد و موسیقی را به صورت پایه ای فرا خواهید گرفت. تعداد زیاد هنرجویان موفق این آموزشگاه نشانگر سطح کیفی بالای آموزش ها میباشد. با انتخاب آموزشگاه موسیقی ونداد، بهترین آموزش ها را با نوین ترین شیوه ها فرا خواهید گرفت.

بهترین-آموزشگاه-موسیقی-تهرانسر
بهترین-آموزشگاه-موسیقی-تهرانسر

اقبال مردم به موسیقی در دنیای مدرن

موسیقی از ابتدای دوره زندگی بشری با ما همراه بود و روح بخش و انرژی بخش بوده است. در زندگی شهری به علت کم شدن اثرات طبیعت در زندگی افراد، بهتراست با ورود به دنیای موسیقی، انرژی و روحیه بیشتری داشته باشیم و از لحظات زندگی لذت بیشتری ببریم. ما در کنار شما هستیم تا به زیباترین شیوه ممکن در دنیای موسیقی حرفه ای شوید.

 

آموزش موسیقی تهرانسر

آموزشگاه موسیقی ونداد در تهرانسر، با مربیان با تجربه  و خوش ذوق کلاس های آموزش موسیقی را برای تمامی دوره های سنی برگزار میکند. از تخصصی ترین دوره های این آموزشگاه، آموزش تخصصی موسیقی به کودکان میباشد. تمامی سازهای ایرانی و موسیقی کلاسیک را در کنار ما خواهید آموخت و از هنر موسیقی لذت ببرید.

آموزش-موسیقی-تهرانسر
آموزش-موسیقی-تهرانسر

تدریس موسیقی به صورت حرفه ای

  • خصوصی
  • کلاس های عمومی
  • کلاس های بداهه نوازی
  • ارائه مشاوره های تخصصی خرید ساز
  • بهترین مشاوره های استعداد یابی
تدریس-موسیقی-به-صورت-حرفه-ای
تدریس-موسیقی-به-صورت-حرفه-ای

موسیقی کودک در تهرانسر

آشنایی با موسیقی ازسنین کودکی فواید زیادی برای پیشرفت های فردی و اجتماعی افراد در جامعه دارد. به سخنی دیگر این حق طبیعی افراد است که از سنین کودکی با دنیای جذاب و انرژی بخش موسیقی آشنا شوند تا در آینده، زندگی و دنیا را زیباتر ببینند. آموزش موسیقی به کودکان همراه با بازی های شاد و کودکانه انجام میشود تا فراگیری راحت تر و ساده تر انجام شود. موسیقی باعث میشود حافظه بلند مدت کودکان برای آموزش های بعدی نیز فعال تر شود و آینده درخشان تری داشته باشند.

موسیقی-کودک-تهرانسر
موسیقی-کودک-تهرانسر

آموزش آواز گام به گام

اگر حس میکنید ته صدایی دارید و علاقه زیادی به خواننددگی دارید، استعدادتان با شرکت در دوره های آواز شکوفا میشود. در کنار اساتید با تجربه و خلاق ما و تلاش خودتان به بالاترین درجه های موفقیت در آواز خواهید رسید. تمامی آموزش های لازم را از پایه ای ترین مطالب فرا خواهید گرفت تا قدم به قدم پیشرفت نمایید.

 

آموزش گیتار در منطقه 21

گیتار از محبوب ترین سازهای پرطرفدار میباشد. اگر علاقه زیادی به  گیتار زدن دارید، بهترین آموزش های تخصصی را از مربیان آموزشگاه موسیقی ونداد فرا خواهید گرفت. اولین کاری که برای آموزش گیتار زدن نیاز است، گوش دادن به سبک های مختلف میباشد تا در ابتدا بتوانید سبک مورد علاقه خود را انتخاب نمایید. سبک های مختلف گیتار شامل راک، پاپ، فلامنکو و کلاسیک میباشد.

بهترین مشاوره های انتخاب سبک و خرید گیتار را از مربیان با تجربه ما دریافت خواهید کرد. کلاس های آموزشی گیتار هم به صورت حضوری و آنلاین برگزار میشود. در کلاس های آنلاین، تایمی برای رفع اشکال نیز در نظر گرفته میشود تا به خوبی آموزش ها را فرا بگیرید و در کمترین زمان ممکن به زیباترین شکل ممکن آهنگ بنوازید.

 

آموزش-گیتار-در-منطقه-21
آموزش-گیتار-در-منطقه-21

آموزش موسیقی ایرانی

موسیقی ایرانی، خاص ترین صداهای آهنگی  و آوازی را دارد، که با شنیدن آن بهترین حس و حال را خواهید داشت و آرامش کامل را تجربه خواهید کرد. کلیه سازهای ایرانی توسط بهترین مربیان با تجربه آموزش داده میشود. در ابتدای شروع دوره، مشاوره های  لازم در مورد انتخاب نوع ساز داده میشود، تا بسته به نوع علاقه و استعدادتان بهترین ساز ایرانی را انتخاب نمایید و به درجه های عالی در نوازندگی برسید. سازهای تار، سه تار، دف و ویولن سل با نوین ترین شیوه های آموزشی جدید آموزش داده میشود.

آموزش-موسیقی-ایرانی
آموزش-موسیقی-ایرانی

آموزش سه تار با بهترین اساتید

سه تار از خوش صداترین سازهای ایرانی و اسلامی میباشد. در دوره های آموزشی سه تار، ابتدا با سیم ها و نت خوانی آشنا  میشوید. سپس شروع به نواختن قطعات مختلفی مینمایید تا کم کم تسلط نوازندگی شما بیشتر شود. هماهنگی نت خوانی و نوازندگی به حافظه بلند مدت شما کمک شایانی مینماید تا در آموزش های علوم دیگر نیز ذهنی فعال داشته باشید.

 

آموزش سنتور در منطقه 21

سنتور از سازهای ایرانی اصیل میباشد که صدای دلنواز و گوش نواز دارد. اگر علاقه به نواختن سنتور دارید، بهترین آموزش های پایه ای را از مربیان ونداد خواهید آموخت. با پشتکار و تلاش شبانه روزی تان به بهترین نوازنده سنتور تبدیل خواهید شد. مربیان با تجربه ما با صعه صدر و صبوری در کنار و یاور شما خواهند بود، تا به بالاترین درجه نوازندگی برسید.

آموزش-سنتور در منطقه 21
آموزش-سنتور در منطقه 21

آموزش پیانو

پیانو از پایه ای ترین سازهای موسیقی میباشد، یا به قولی مادر علم موسیقی میباشد. بهترین اساتید دانشگاهی تهران، با نوین ترین شیوه ها، آموزش صفر تا صد پیانو را به هنرجویان یاد میدهند. در ابتدای دوره سبک های مختلف را فرا میگیرد، سپس در نواختن درست قطعات از لحاظ ریتیم و آهنگ ماهر میشوید. با انجام تکنیک های تمرین های ذهنی بدون ساز، خلاقیت تان به شیوه باور نکردنی شکوفا میشود.

آداب صحنه و نحوه درست اجرا به طور کامل و مفصل آموزش داده میشود. علاوه بر شرکت در دوره های خصوصی، هنرجوها در کلاس های گروهی نیز شرکت مینمایند تا بداهه نوازی و هماهنگی با سایر نوازنده ها را به خوبی فرا بگیرند. تمامی هنرجوهای دوره های پیانوی این موسسه، پس از فراگیری دقیق مطالب برای اجرا در کنسرت ها معرفی میشوند تا به تحربه کاری آنها افزوده شود و در اجراهای دسته جمعی، تسلط کافی را پیدا کنند.

 

خدمات برتر آموزشگاه موسیقی ونداد

  • اساتید مجرب
  • برگزاری دوره های آموزشی موسیقی
  • آموزش تخصصی موسیقی به کودکان
  • آموزش آنلاین
  • مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • مناسب ترین تعرفه های قیمتی
  • ارائه بهترین مشاوره های آموزشی
خدمات-برتر-آموزشگاه-موسیقی-ونداد
خدمات-برتر-آموزشگاه-موسیقی-ونداد

راه های ارتباطی با ما :

مدیریت: جناب آقای حسین پور پشنگ

نام فروشگاه: آموزشگاه موسیقی ونداد

تماس: 09305064896- 02144587610

آدرس، تهران، تهرانسر، بلوار اصلی، کوچه هفتم، شهید قهرمانی، ساختمان پارسه، طبقه3، واحد 16

ساعات کاری:

شنبه تا چهارشنبه   11 تا 9

پنجشنبه   11 تا 7

 

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزشگاه موسیقی ونداد در تهرانسر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *