اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 2039
اصناف شهر

توضیحات آگهی

آموزشگاه موسیقی ماهور سل که در گذشته با نام قدیمی آموزشگاه مهر و ماه نیز شناخته می شد، بهترین آموزشگاه موسیقی در شرق تهران است. برترین اساتید موسیقی در این مجموعه فعالیت دارند. دوره های مختلف این آموزشگاه شامل:
آموزش تار و سه تار، دوره آموزش سنتور، پیانو، آموزش ویلون و دیگر سازهای سنتی و مدرن می باشد.کلاس های آموزش ساز های سنتی و پاپ به صورت فردی و گروهی در این مجموعه دایر می باشد.
کلاس موسیقی تخصصی کودک هم در این مجموعه برگزار شده و می توانید کودکان عزیز خود را در این دوره ها اسم نویسی نمایید. این مجموعه با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول به فعالیت بوده و سابقه درخشان و طولانی ای در زمینه برگزاری کلاس های پاپ، کلاسیک و سنتی ایرانی دارد.

برگزاری-کلاس-موسیقی-برای-افراد-مبتدی
برگزاری-کلاس-موسیقی-برای-افراد-مبتدی

بهترین آموزشگاه موسیقی در شرق تهران

آموزشگاه موسیقی ماهور سل (مهر و ماه سابق) بهترین آموزشگاه موسیقی در شرق تهران و همراه با کاملترین کلاس های آموزشی می باشد که می تواند برای ساکنین شرق تهران لوکیشن مناسبی به حساب بیاید و از نظر دسترسی در موقعیت مطلوبی قرار داشته باشد.

پس اگر به دنبال بهترین آموزشگاه موسیقی در شرق تهران می باشید بهترین گزینه ی پیش رو شما، آموزشگاه موسیقی ماهور سل است. در این آموزشگاه از کلاس های مبتدی تا پیشرفته برای هنرجوها کلاس برگزار شده و شیوه صحیح نت خوانی و آشنایی با ساز برای کسانی که تا پیش از این هیچ آشنایی با موسیقی و ساز نداشته اند آموزش داده می شود.
پس اگر به موسیقی علاقمند هستید و نمی دانید از کجا شروع کنید، می توانید به آموزشگاه ماهور سل مراجعه کنید و از مشاوره های پرسنل با سابقه این مجموعه کمک بگیرید.

از انواع دوره های سنتی ایرانی تا پاپ کلاسیک در این آموزشگاه کلاس برگزار می شود، و همچنین شاهد برپایی کلاس آموزش موسیقی مختص کودکان و دانشجویان هنر هم در این مجموعه هستیم. اگر پیش از این کلاس موسیقی رفته اید و اکنون می خواهید  مهارت خود را افزایش دهید، می توانید در کلاس های پیشرفته آموزشگاه موسیقی ماهور سل ثبت نام کنید.

سرکار-خانم-افضلی-مدیریت-آموزشگاه-ماهورسل
سرکار-خانم-افضلی-مدیریت-آموزشگاه-ماهورسل

رده ی سنی ثبت نامی های آموزشگاه

ثبت نام در کلاس های موسیقی هیچ محدودیت سنی ندارد و از کودک و جوان گرفته تا بزرگسال در این کلاس ها می توانند نام نویسی کنند. برای اطلاع از ساعت کلاس ها و هزینه ثبت نام می توانید با شماره تلفن های مجموعه که در پایین صفحه آورده ایم تماس بگیرید.

آموزش-انواع-سازهای-کلاسیک-و-پاپ
آموزش-انواع-سازهای-کلاسیک-و-پاپ

برگزاری کلاس های تخصصی کودک

برای آشنایی با ساز و موسیقی، شروع از هیچ سنی دیر نیست اما بهتر است که این هنر را از کودکی به فرزندان خود آموزش دهیم تا در جوانی توانایی هایشان شکوفا شود. از مهم ترین نکاتی که والدین در انتخاب کلاس های موسیقی باید به آن توجه کنند این است که کلاس مناسب با شرایط سنی کودک باشد و زمانی را که در کلاس می گذراند برای او کسل کننده نباشد تا با شرکت در این کلاس ها به ساز و موسیقی علاقمند شوند.

برگزاری کلاس های تخصصی کودک در آموزشگاه ماهور سل زیر نظر اساتید موسیقی کودک برگزار شده. در این کلاس ها به کودکان اساس و پایه موسیقی آموزش داده می شود و به آن ها می آموزند که چگونه با آواها و نت های موسیقی می توان ارتباط برقرار کرد.
پس از آموزش اساس و پایه موسیقی و ایجاد آمادگی در کودک استعداد او در توانایی نوع سازی را که می تواند بنوازد تشخیص داده شده و با توجه به علاقه کودک در کلاس های سازهای سنتی ایرانی و پاپ می توانند اسم نویسی کنند.

از انواع مختلف کلاس تار، سه تار، سنتور، پیانو، ویلون و بسیاری موارد دیگر برای نام نویسی کودکان در این آموزشگاه اختصاص داده شده است.

بهترین-آموزشگاه-ها-در-شرق-تهران
بهترین-آموزشگاه-ها-در-شرق-تهران

برگزاری کلاس موسیقی برای افراد مبتدی

برگزاری کلاس موسیقی برای افراد مبتدی در آموزشگاه ماهور سل مختص افرادی است که تا کنون نتوانسته اند علایق خود در زمینه موسیقی و نواختن را پیگیری کنند. این کلاس های موسیقی برای افراد مبتدی، حتی به درد کسانی که هیچ آشنایی با نت و ساز ندارند هم می خورد و دوره های مخصوصی با همین نام در این آموزشگاه برگزار می شود. شما کافیست تا با توجه به علاقه خود به نوع موسیقی و ساز در این کلاس ها اسم نویسی نمایید.

همه کلاس های زیر نظر اساتید ماهر موسیقی برگزار می شود و از صفر تا صد موسیقی به هنرجو آموزش داده می شود. این کلاس ها برای دانش آموزان، دانشجویان، کارمندان، افراد بازنشسته، خانوم های خانه دار و همه کسانی که به موسیقی به عنوان حرفه آینده خود نگاه می کنند مناسب می باشد.

در ابتدا و پیش از شرکت در کلاس ها سطح هنرجوها سنجیده شده و در کلاس مناسب نام نویسی خواهند کرد. اگر علاقه به خواندن دارید با شرکت در کلاس های موسیقی پایه می توانید تا حد زیادی در هنر خوانندگی هم پیشرفت نمایید.

بهترین-آموزشگاه-موسیقی-در-شرق-تهران
بهترین-آموزشگاه-موسیقی-در-شرق-تهران

آموزش انواع سازهای سنتی

در این آموزشگاه آموزش انواع سازهای سنتی از جمله آموزش کمانچه، تار و سه تار، اموزش سنتور، دایره تنبک، آموزش دف و بسیاری دیگر از سازهای ایرانی انجام می شود. اگر علاقمند به موسیقی سنتی ایرانی دارید می توانید در این کلاس ها شرکت نمایید.
اسامی استاید کلاس های ساز سنتی در بین افراد حرفه ای موسیقی ایران قرار داشته و مطمئنا شما از بهترین آموزش ها برخوردار خواهید شد. اگر فرزند شما و یا خودتان علاقمند به یادگیری سازهای سنتی ایرانی هستید می توانید در این کلاس ها اسم نویسی نمایید.

برگزاری-کلاس-های-تخصصی-کودک
برگزاری-کلاس-های-تخصصی-کودک

آموزش انواع سازهای کلاسیک و پاپ

در کنار کلاس های سازهای ایرانی، در این آموزشگاه آموزش انواع سازهای کلاسیک و پاپ را نیز داریم که افرادی که علاقمند به موسیقی پاپ و غربی می باشند می توانند  در آن ها شرکت نمایند.

آموز ساز گیتار، پیانو و ویلون از مهم ترین کلاس های موسیقی پاپ در آموزشگاه موسیقی ماهور سل است. برای اطلاع از نام اساتید، نحوه نام نویسی، ساعت کلاس ها و قیمت می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

آموزشگاه-با-مدیریت-خانم-در-شرق-تهران
آموزشگاه-با-مدیریت-خانم-در-شرق-تهران

آدرس و اطلاعات با آموزشگاه موسیقی ماهور سل

مدیریت: سرکار خانم منصوره سادات افضلی

شماره های تماس

091252901846

02176710553

02177886083

آدرس آموزشگاه: تهران، فلکه دوم تهرانپارس، خیابان جشنواره، بعد از چهارراه سجده ای، نرسیده به چهارراه سید الشهدا، رو به روی فروشگاه کوروش، پلاک 248، طبقه اول

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزشگاه موسیقی ماهور سل”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *