اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 5509
اصناف شهر

توضیحات آگهی

آموزشگاه موسیقی ترنم پردیس 

آموزشگاه موسیقی ترنم پردیس یکی از قدیمی ترین و با سابقه ترین آموزشگاه های موسیقی میباشد که از زمان های طولانی به پرورش استعدادهای موسیقیایی پرداخته و شاگردان بسیاری را آموزش داده و به جامعه هنری معرفی کرده است. این شاگردان با هنر عالی موسیقی باعث تلطیف روحیه افراد جامعه شده و هنر و شادی را به همگان هدیه میدهند.

 

اقای ابراهیم یساولزاده

آقای ابراهیم یساولزاده مدیریت آموزشگاه موسیقی ترنم میباشند که بخاطر علاقه و تخصص بالا در امور موسیقی با گلچین کردن بهترین مربی های آموزش موسیقی در منطقه پردیس، زمینه آموزش های هنری را در بهترین کیفیت برای شما عزیزان فراهم آورده اند. آموزشگاه موسیقی ترنم از معدود آموزشگاه های موسیقی میباشد که با بهترین مربی های با تجربه آموزش کلیه سازهای ایرانی و خارجی را با بهترین کیفیت برای شما عزیزان انجام میدهند.

 

بهترین آموزشگاه موسیقی در پردیس، حومه تهران

اگر به تازگی قصد یادگیری موسیقی را دارید و در منطقه پردیس ساکن میباشید بهترین آموزشگاه موسیقی، آموزشگاه ترنم میباشد. پیدا کردن بهترین آموزشگاه موسیقی امری مهم میباشد و بعد از آن بقیه موارد برای یادگیری هنر زیبای موسیقی به پشتکار و تلاش خودتان بستگی دارد. مطمعن باشید در کنار بهترین مربی های آموزشگاه موسیقی ترنم، به قدری به موسیقی علاقه مند میشوید که در ساز مورد علاقه تان حرفه ای میشوید.

آموزش-پیانو-در-پردیس
آموزش-پیانو-در-پردیس

خدمات آموزشی 

آموزش کلیه سازهای ایرانی و خارجی

در آموزشگاه موسیقی ترنم در کنار بهترین مربی های متخصص و با تجربه، به عالی ترین شکل ممکن ساز مورد علاقه خود را فرا میگیرید. بهترین مربی های با تجربه آموزش کلیه سازهای ایرانی و خارجی را به عهده دارند و تا تکمیل نهایی مراحل آموزشی با صبوری در کنار شما عزیزان هستند. بهترین آموزش ها را از ما بخواهید و هر آنچه را  که از موسیقی بدانیم با کمال میل در اختیار شما قرار میدهیم. اگر به ساز تار علاقه مند هستید بهترین مربی های ساز در مجموعه ما در کنار شما میباشند که ساز مورد علاقه خود را فرابگیرید. آیا ساز انتخابی شما، سه تار میباشد. بهترین مربی های حرفه ای این ساز خوش صدا را به شما آموزش میدهند.

اگر از طرفداران سازهای دف و دایره هستید بهترین آموزشگاه را انتخاب کرده اید. اگر از تنبور و تنبک خوشتان می آید و علاقه مندید خودتا این سازهای زیبا و خوش آهنگ را بنوازید باید به شما بخاطر انتخابتان آفرین گفت. بهترین مربی های ساز خوش آهنگ و دلنشین سنتور در تمام مراحل آموزش تا انتهای آموزش های تکمیلی در کنار شما عزیزان میباشند. آموزش پایه ای پیانو زیر نظر بهترین مربی های با تجربه در آموزشگاه موسیقی ترنم انجام میشود، آموزش این ساز پایه ای موسیقی را در کنار ما فرا بگیرید.

 

بهترین آموزش موسیقی کودک در پردیس

اگر پدر و مادر خوش ذوقی هستید و قصد دارید از سنین کودکی، فرزند خود را با موسیقی آشنا کنید، بهترین آموزشگاه موسیقی، آموزشگاه ترنم در پردیس تهران میباشد که با کیفیت ترین خدمات آموزشی را با صبوری به کودکان شما آموزش میدهد. اکنون که شما همت بلندی داشته و بفکر آینده زیبایی برای فرزندانتان میباشید ما با بهترین کیفیت در کنار شما عزیزان میباشیم. سنین کودکی بعلت آزادی ذهن و روحیه زیبا و لطیف کودکی، زمان مناسبی برای آموزش موسیقی میباشد که در طول زمان با تمرین و پشتکار باعث شکوفایی موسیقی در روح و روان فرزندانتان میشود.

تیم آموزشی ما در ابتدای ورود کودکان دلبند شما با روش های مختلف استعداد موسیقی کودکان شما را شناسایی کرده و در همان زمینه آموزش های لازم را با سعه صدر و در قالب بازی های کودکانه آموزش میدهند. مربیان ما علاوه بر تخصص های هنری و موسیقی، با شیوه های مختلف آموزشی به کودکان آشنا هستند و بهترین آموزش های موسیقی را در روش های صمیمانه به کودکان دلبند شما آموزش میدهند و بدین روش باعث ایجاد علاقه بیشتر آنها به موسیقی میشوند.

 

کلاس های آواز گروهی در حومه تهران

کلاس های آواز گروهی شاخه ای از موسیقی به نام گروه کر میباشد که یکی از جالب ترین شاخه های موسیقی میباشد. در آموزشگاه موسیقی ترنم پس از موفقیت افراد در کلاس های آواز خوانی و آشنایی با اصول اولیه آواز و مهارت نسبی در این کار، افراد برای تقویت آواز خوانی و تطبیق هنر خود با جمع و افزایش اعتماد به نفس هنری در کلاس های آواز گروهی شرکت میکنند. تجربه آموزشگاه موسیقی ترنم نشان میدهد که کلاس های آواز گروهی، باعث پیشرفت چشمگیری در توانایی های موسیقی افراد میشود.

کلاس های گروه نوازی

از آنجا که بیشتر آموزش های موسیقی برای یادگیری بیشتر و استفاده بهتر هنرجویان از تجارب مربی، بصورت خصوصی برگزار میشود، بهتر است پس از یادگیری اصول کلی موسیقی و آشنایی با ساز مورد علاقه هنرجو و تسلط بر نت خوانی و نوازندگی، هنرجویان در کلاس های گروه نوازی شرکت بکنند. پس از اجازه مربی و آموختن اصول اولیه ساز نوازی، هنرجو میتواند در کلاس های گروه نوازی شرکت نماید. از امتیازات این کلاس های گروه نوازی میتوان به این موارد اشاره کرد که،  شنوایی هنرجو برای ساز مورد علاقه تقویت میشود و زمینه هماهنگی بیشتر برای نواختن در کنار سایر سازها برایش فراهم تر میشود.

در ابتدای شرکت در این کلاس های گروه نوازی ممکن است کمی ترس و استرس داشته باشید که موضوعی کاملا طبیعی میباشد. با ادامه شرکت در این کلاس های گروه نوازی به قدری مسلط میشوید که در کنار بقیه نوازنده ها به زیبایی ساز خودتان را مینوازید. شرکت در این کلاس های گروه نوازی مقدمه ای برای شرکت در کنسرت های موسیقی میباشد.

 

چرا آموزشگاه موسیقی ترنم

  • استفاده از بهترین و با تجربه ترین مربی ها
  • آموزش تخصصی کلیه سازهای ایرانی و خارجی
  • ارائه با کیفیت ترین خدمات آموزشی با مناسب ترین قیمت ها
  • ارائه کلاس های گروه نوازی
  • کلاس های آواز گروهی
  • ارائه بهترین خدمات آموزشی برای تمامی سنین
  • بیشترین درصد رضایت هنرجویان عزیز
آموزش-تار-در-پردیس
آموزش-تار-در-پردیس

راه های ارتباطی آموزشگاه موسیقی ترنم پردیس

مدیریت: جناب آقای ابراهیم یساولزاده

شماره تماس :

09126451913

02176244882

02176244881

آدرس: تهران- پردیس- فاز2- بلوار صدرا- جنب اداره پست- ساختمان رازی- طبقه اول- واحد 9

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزشگاه موسیقی ترنم پردیس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *