اصناف شهر
اصناف شهر

توضیحات آگهی

آموزشگاه موسیقی آوای ققنوس نظام آباد

آموزشگاه موسیقی آوای ققنوس نظام آباد در سال 1380 توسط خواننده خوب کشورمان جناب آقای راستین وقاری افتتاح شد. این آموزشگاه تحت نظارت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شروع به کار کرد. در این آموزشگاه انواع ساز های ایرانی و خارجی توسط اساتید مجربی آموزش داده می شود. هنرجویان و علاقه مندان به انواع ساز های ایرانی وخارجی می توانند در این آموزشگاه توسط اساتید به نام و حرفه ای آموزش ببینند.

در آموزشگاه آوای ققنوس تدریس کلیه ساز های ایرانی و خارجی از جمله پیانو، سنتور، تار، سه تار، نی، تنبک، دف، عود، ارگ، گیتار کلاسیک و پاپ، ویولن و همچنین دوره های آواز، سلفژ، تئوری موسیقی و موسیقی کودکان انجام می گردد.

این آموزشگاه موسیقی در شرق تهران و محدوده مترو سبلان واقع شده است. اگر به دنبال یک آموزشگاه موسیقی خوب و معتبر در شرق تهران می گردید، ما به شما آموزشگاه موسیقی آوای ققنوس را معرفی می کنیم.

 

ویژگی های آموزشگاه موسیقی آوای ققنوس

  • دارای مجموز رسمی می باشد
  • از برترین اساتید و مدرسان دعوت به همکاری است
  • تدریس همه انواع سازهای ایرانی و خارجی انجام می شود
  • راهنمایی های لازم برای انتخاب ساز مناسب به هنرجویان ارائه می گردد
  • از بهترین روش ها و متد های روز دنیا برای آموزش بکار گرفته می شود
  • آموزش هنرجویان در تمام سنین
  • ارائه مدرک معتبر

 

راستین وقاری

همان طور که پیش ازاین گفته شد، آموزشگاه موسیقی آوای ققنوس توسط جناب آقای راستین وقاری مدیریت می شود. راستین وقاری یکی از خواننده های حرفه ای و با استعداد کشورمان می باشد. آقای وقاری از بهترین و حرفه ترین اساتید کشور از جمله حسن آزاده فر، رضا گودرزی، فرهاد طوطیان، علی رضا روزگار، حسن صمیمی، ابراهیم رنجکش، پویا یزدانی و سایر استادان و فارغ التحصیلان رشته موسیقی و صدا و سیما دعوت به کار کرده است.

نکته قابل ذکر این است که در این آموزشگاه علاوه بر آموزش انواع ساز های ایرانی و خارجی، هنر خوش نویسی نیز به هنرجویان عزیز آموزش داده می شود.

اگر به موسیقی علاقه مند هستید و میخواهید توسط اساتید برجسته کشور آموزش ببینید، آموزشگاه موسیقی آوای ققنوس نظام آباد را انتخاب کنید. در این آموزشگاه موسیقی استعداد های شما زیر نظر اساتید به نام و حرفه ای کشور به بهترین شکل ممکن شکوفا می گردد.

 

بهترین آموزشگاه موسیقی کودکان در نظام آباد

اگر زندگی نامه خوانندگان و موسیقی دانان مشهور و حرفه ای کشور را مطالعه کنیم به این نتیجه می رسیم که اکثر آن ها آموزش موسیقی را در سنین کودکی آغاز کرده اند. اگر آموزش موسیقی درسنین کودکی آغاز شود، در آینده نتایج بهتری نسبت به سایر افراد خواهد داشت.

آموزشگاه موسیقی آوای ققنوس بهترین اساتید را برای آموزش و شکوفایی استعداد های کودکان شما در نظر گرفته است.

آموزش در دوران کودکی بسیار حائز اهمیت و حساس می باشد. نحوه آموزش کودکان نباید به گونه ای باشد که آن ها از آموزش و یادگیری دلزده شوند. بنابراین انتخاب یک آموزشگاه معتبر و مناسب برای کودکانتان امری ضروری می باشد.

آموزش و آشنایی کودکان با موسیقی و انواع ساز ها یک نوع سرمایه گذاری می باشد. کودکان باید در ابتدا با مبانی موسیقی آشنا گردند و سپس متناسب با علاقه شخصی خود نوع ساز مورد علاقه خود را انتخاب کنند و آموزش ببینند.

اساتید حرفه ای آوای ققنوس بهترین روش ها را برای آموزش و استعداد یابی کودکان شما به کار می گیرند. در کلاس ها و دوره های موسیقی کودکان متناسب با روحیه آن ها مشخص می شود که به چه سازی علاقه دارند.

 

بهترین آموزشگاه گیتار در نظام آباد

اگر به ساز گیتار علاقه مندید و به دنبال یک آموزشگاه موسیقی خوب در شرق تهران می گردید، حتما سری به آموزشگاه موسیقی آوای ققنوس بزنید.

در این آموزشگاه از بهترین و با تجربه ترین اساتید برای تدریس گیتار به کار گرفته شده است. شما می توانید در این آموزشگاه به صورت تضمینی انواع ساز ها از جمله گیتار را از مبتدی تا پیشرفته آموزش ببینید.

در میان ابزار ها و ساز های موسیقی، ساز گیتار از محبوبیت زیادی برخوردار است. ساز گیتار در موسیقی امروزی نقش مهمی دارد. بنابراین هنرجویان جوان زیادی برای آموزش و یادگیری گیتار اقدام می کنند. اکثر افراد گمان می کنند که یادگیری ساز گیتار بسیار آسان است و نیاز به آموزش های خاصی ندارد. ولی اینطور نیست و یادگیری ساز گیتار سختی های خود را دارد.

شما می توانید در آموزشگاه موسیقی آوای ققنوس، ساز گیتار را به بهترین و اصولی ترین روش ها آموزش ببینید. در این آموزشگاه تلاش می شود که شما به حرفه ترین ها در نواختن ساز گیتار تبدیل شود.

 

بهترین آموزشگاه ویولن در نظام آباد

ویولن یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین سازها می باشد. اگر شما هم جزو علاقه مندان به ساز ویولن هستید و در شرق تهران زندگی می کنید، می توانید به آموزشگاه موسیقی آوای ققنوس مراجعه کنید.

این آموزشگاه از برجسته ترین مدرسان ساز ویولن به کار گرفته است. شما می توانید تحت نظارت و آموزش این اساتید با تجربه، به حرفه ای ترین نوازندگان ویولن تبدیل شوید.

اگر قصد یادگیری ویولن را دارید باید به این نکته توجه داشته باشید که یادگیری این ساز محبوب نیاز به صرف زمان و تمرین مکرر دارد. بنابراین باید با صبر و حوصله باشید و توجه داشته باشید که یادگیری این ساز به زمان نیاز دارد. زمان مناسب برای یادگیری ویولن 6 ماه می باشد.

البته باید بدانید که این زمان برای یادگیری اولیه می باشد و برای حرفه ای شدن در ویولن و همه ساز ها باید حداقل دو سال تمرین کنید.

 

بهترین آموزشگاه موسیقی نظام آباد

اگر در شرق تهران زندگی می کنید و به دنبال یک آموزشگاه موسیقی حرفه ای می گردید، ما به شما آموزشگاه موسیقی آوای ققنوس را معرفی می کنیم. می توان گفت این آموزشگاه بهترین آموزشگاه موسیقی نظام آباد می باشد.

شما می توانید برای آموزش و یادگیری انواع سازهای ایرانی و خارجی به آوای ققنوس مراجعه کنید. با انتخاب این آموزشگاه شما می توانید زیر نظر با تجربه ترین اساتید آموزش ببینید.

هدف اصلی این آموزشگاه ارائه بهترین خدمات با دریافت کمترین هزینه می باشد. از دیگر ویژگی های مهم آوای ققنوس برگزاری کنسرت برای هنرجویان می باشد. با برگزاری کنسرت، هنرجویان می توانند تجربه نوازندگی و خوانندگی در کنسرت ها و اجراهای صحنه ای را داشته باشند. همچنین سبب افزایش اعتماد به نفس و افزایش مهارت همنوازی و گروه نوازی هنرجویان می گردد.

 

راه های ارتباط با آموزشگاه موسیقی آوای ققنوس نظام آباد

مدیریت: جناب آقای راستین وقاری

ساعت کاری از ساعت 10 الی 20:30

اینستاگرام: AVAYE.GHOGHNOOS

تماس :
02177251514
09125860630

آدرس: تهران، مترو سبلان، بین وحیدیه و لشکر، کوچه عبدیلی، پلاک۲، طبقه۲، واحد۵

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزشگاه موسیقی آوای ققنوس نظام آباد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *