اصناف شهر
اصناف شهر
آموزشگاه مراقبت زیبایی کیمیای هنر

توضیحات آگهی

آموزشگاه مراقبت زیبایی کیمیای هنر

آموزشگاه مراقبت زیبایی کیمیای هنر به مدیریت لرسینیا اسماعیلی یکی از بزرگترین و بهترین آموزشگاه زیبایی در تهران هست که تخصصی تو زمینه آموزش آرایشگری فعالیت می کنه. کیمیای هنر دوره آرایشگری با ارائه مدرک بین المللی فنی و حرفه ای را ارائه میدهد
و تا پشتیبانی برای بازار کار، هنرجو رو همراهی می کنن. تمام متدهای روز آرایشگری، زیبایی، میک آپ، شنیون، کوتاهی مو، رنگ و مش، کاشت ناخن، مژه، لیفت ابرو و مژه و مراقبت پوست و مو، پدیکور و مانیکور، میکروبلیدینگ و همه و همه زیر نظر اساتید حرفه ای آموزش داده می شه و شما پس از گذروندن دوره ها، مدرک بین المللی دریافت می کنن و بلافاصله می تونین مشغول به کار بشین.

آموزش صفر تا صد آرایشگری

شما می تونین به صورت اقساط تو دوره های آموزش صفر تا صد آرایشگری در مراقبت زیبایی کیمیای هنر شرکت کنین. در این آموزشگاه شما انواع شنیون و کوتاهی مو، میک آپ و آرایش عروس، کاشت و لمینت ناخن، دکلره و رنگ مو و میکروبلیدینگ و سایه ابرو رو یاد میگیرید. همه مراحل زیر نظر افراد ماهر و حرفه ای انجام می شه که از صفر تا صد رو به بهترین شکل بهتونیاد می دن.

هرچیزی که تو این آموزشگاه آموزش داده می شه از به روزترین متدهای آموزشی بوده و شما با آخرین مدهای آرایش و میک آپ آشنا می شین.

معرفی تیزر آموزشگاه مراقبت زیبایی کیمیای هنر

پرداخت اقساطی هزینه دوره آموزشی

علاوه بر اینا شما می تونین تمام هزینه های دوره ها رو به شکل اقساطی پرداخت کنین و آموزش مراقبت پاکسازی پوست، پدیکور و مانیکور، بافت و براشینگ مو و همه و همه با تمام جزئیات در اختیارتون گذاشته می شه.

مدرک فنی حرفه ای زیبایی در پونک

اگه می خواین مدارک آرایشگری خودتونو کامل کنین و همه ی دیپلم های آرایشگری رو داشته باشین و در کنارش آموزشی که می بینین کاربردی باشه، می تونین تو آموزشگاه مراقبت زیبایی کیمیای هنر ثبت نام کنین. این دوره های ثبت نام آرایشگری همه شون کاربردی هستن و شما به عنوان هنرجو بعد از تکمیل دوره اینقدر مهارت دارین که خیلی راحت جذب نیروی کار بشین.

بازار کار و درآمد

با شرکت تو دوره های آموزش آرایشگری کیمیای هنر می تونین به کسب و کار خودتون هم رونق بدین و مشتری های بیشتری رو برای سالن زیبایی خودتون جذب کنین. برای اینکه از نحوه ثبت نام و هزینه دوره آموزش آرایشگری بیشتر بدونین، می تونین با شماره هایی که تو این صفحه گذاشتیم تماس بگیرین.

آموزش انواع خدمات رنگ و کوتاهی مو درپونک

آموزشگاه مراقبت و زیبایی کیمیای هنر تو زمینه آموزش انواع خدمات رنگ و کوتاهی مو پیشتاز هست و به جدیدترین شیوه ها نحوه کوتاهی مو، رنگ و دکلره رو به شاگرداش یاد می ده. شما تو این دوره  رنگ مو با توناژهای مختلف رنگ مو آشنا می شین که بتونید موهای مختلف با درجه آسیب پذیری مختلف را به درستی دکلره کنین.

انواع مش و ترکیب رنگ

فراگیری اینکه مو رو بدون آسیب با دکلره به پایه های روشن برسونین و هم چنین ترکیب صحیح رنگ ها تا رنگساژ صحیح رو یاد بگیرین. یکی دیگر از فعالیت ها روش مش کلاهی و مش با فویل است که می تونین جدیدترین مدل های رنگ و مش رو یاد بگیرین. تو دوره آموزش رنگ مو با تکنیک های آمبره و لایت مو آشنا می شین و به خوبی یاد می گیرین که چجوری بدون آسیب، رنگ موی دلخواه مشتری رو براش درست کنین.

کوتاهی مو در منطقه 5

آموزش کوتاهی مو با بروزترین تکنیک ها هم از دوره های آموزشی این آموزشگاه هست که حتی اگه هیچ تجربه ای در مورد آرایشگری ندارین وکاملاً مبتدی هستین هم می تونین تو این دوره ها شرکت کنین و پس از پایان ترم آموزش کوتاهی مو، کاملا می تونین جذب بازار کار بشین.کوتاهی مو جوری به شما آموزش داده می شه که تا قبل از این اگه هیچوقت قیچی آرایشگری دست نگرفته بودین، بعد از این مثل یه آرایشگر ماهر می تونین از پس انواع کوتاهی مو بربیاین. کوتاهی مو با قیچی و موزر به شکل کامل به شما آموز داده می شه و می تونین از مهارتی که پس از تموم شدن دوره به دست میارین لذت ببرین.

آموزش میکروبلیدینگ ابرو در منطقه 5

تو آموزشگاه مراقبت زیبایی کیمیای هنر شما انواع دوره آموزش میکروبلیدینگ ابرو رو می تونین بگذرونین. مرکز کیمیای هنر به عنوان بهترین آموزشگاه زیبایی شناخته می شه چون آموزش های اون شامل همه دوره های زیبایی می شه، علی الخصوص میکروبلیدینگ ،کاشت ، لیفت ابرو و هاشور ابرو که این روزها متقاضیای زیادی داره و اگه بتونین توش مهارت کافی رو به دست بیارین می تونین مطمئن باشین کلی مشتری براتون میاد.

موارد آموزشی میکروبلیدینگ

تو دوره آموزش میکروبلیدینگ، هم به شکل تئوری و هم به صورت عملی نحوه قرینه سازی و طراحی ابرو رو یاد می گیرین و بهتون آموزش داده می شه که چه فرم ابرویی برای مدل های مختلف صورت مناسب هست. بهتون یاد می دن چجوری یه ابرویی رو برای مشتری طراحی کنین
که به صورتش بیاد. ظرافت و زیبایی کار رو بهتون آموزش می دن تا بتونین ابروها رو پس از پایان کار کاملا طبیعی تحویل مشتری بدین.

آموزش تخصصی مژه با قیمت مناسب در غرب تهران

در کنار همه موارد بالا که بهشون اشاره کردیم، آموزش تخصصی مژه را با قیمت مناسب در آموزشگله کیمیای هنر واقع در غرب تهران میتونین بگذرونین  این روزها کاشت مژه متقاضیای زیادی داره که شما میتوانید  اگه تنها یه مدرک از کاشت مژه داشته باشین به راحتی می تونین تو سالن های زیبایی مختلف مشغول کار بشین و کلی کسب درآمد داشته باشین.

درآمد لیفت مژه

آموزش لیفت مژه و ابرو هم این سال های خیلی زیاد شده و کسایی که بتونن به شکل حرفه ای این کار رو یاد بگیرنن می تونن درآمد بالایی برای خودشون داشته باشن. تو این آموزشگاه هم می تونین زیر دست اساتید حرفه ای دوره آموزش لیفت ابرو و مژه رو بگذرونین.

 اطلاعات تماس با آموزشگاه مراقبت زیبایی کیمیای هنر

مدیریت : سرکار خانم لرسینیا اسماعیلی

تماس :

09125268619
02144861446
02144861447

آدرس :

تهران ، انتهای اشرفی اصفهانی ، چهار دیواری ، خیابان شهید فکوری ، کوی گل سرخ ، پلاک 10 ، طبقه 3 ، واحد 5

 

 

 

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزشگاه مراقبت زیبایی کیمیای هنر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *