اصناف شهر
اصناف شهر

توضیحات آگهی

آموزشگاه فنی حرفه ای سارا مددی در پونک

آموزشگاه فنی حرفه ای سارا مددی در پونک  دوره های آموزشی زیبایی را در بهترین مرکز فنی و حرفه ای پونک برگزار کرده. تخصصی ترین آموزش های لازم را بصورت عملی در کوتاه ترین زمان ممکن آموزش میبینید.

سالن-مراقبت-و-زیبایی-سارا-مددی-در-پونک
سالن-مراقبت-و-زیبایی-سارا-مددی-در-پونک

بهترین آموزشگاه زیبایی فنی حرفه ای در پونک

آموزشگاه فنی حرفه ای سارا مددی در منطقه پونک چندین سال متمادی بعنوان بهترین آموزشگاه زیبایی شناخته شده است. کلیه نکات آموزشی زیر نظر بهترین مربی های باتجربه به کارآموزان آموزش داده میشود. این آموزش ها بصورت تئوری و عملی بوده و کلیه سرفصل های آموزشی را پوشش داده و پس اتمام دوره مدارک معتبر فنی و حرفه ای به دانش پژوهان اعطا میشود.

بعلت یادگیری کلیه موارد زیبایی و آرایشی از پایه و بصورت صفر تا صد، هر کدام از دانش جوها در انتهای دوره میتوانند در سالن های زیبایی مشغول بکار شده و یا خود بصورت مستقل در حرفه ای آرایشگری کار خود را آغاز کنند.

بهترین-آموزشگاه-زیبایی-فنی-حرفه-ای-در-پونک
بهترین-آموزشگاه-زیبایی-فنی-حرفه-ای-در-پونک

کدام آموزشگاه برای گرفتن مدرک فنی حرفه ای در پونک از همه بهتر است

یکی از مزایای آموزشگاه های فنی و حرفه ای در کنار آموزش های اصولی و با قیمت های مناسب، اعطا مدارک معتبر فنی و حرفه ای در انتهای دوره آموزشی میباشد. درجه اعتبار مدارک این آموزشگاه ها کمی با همدیگر متفاوت بوده و در ورود به بازار کار اهمیت بسزایی دارد. اگر بخواهیم یکی از معتبرترین این آموزشگاه های فنی و حرفه ای زیبایی و آرایشگری را در منطقه پونک به شما عزیزان معرفی کنیم آموزشگاه خانم مددی میباشد. شاید از خود بپرسید علت برتری این آموزشگاه چیست؟

کدام-آموزشگاه-برای-گرفتن-مدرک-فنی-حرفه-ای-در-پونک-از-همه-بهتر-است
کدام-آموزشگاه-برای-گرفتن-مدرک-فنی-حرفه-ای-در-پونک-از-همه-بهتر-است

چرا آموزشگاه فنی و حرفه ای سارا مددی در پونک

چرا-آموزشگاه-فنی-و-حرفه-ای-سارا-مددی-در-پونک
چرا-آموزشگاه-فنی-و-حرفه-ای-سارا-مددی-در-پونک

آموزش کوتاهی مو در پونک

یکی از دوره ها و سرفصل های آموزشی در آموزشگاه فنی حرفه ای سارا مددی آموزش تخصصی انواع متدهای کوتاهی مو میباشد. اگر در مورد کوتاهی مو اطلاعات کمی دارید و یا اصلا مهارتی ندارید نگران نباشید در این آموزشگاه بهترین نکات پایه ای و تکمیلی را یاد میگیرید. انواع مدلهای کوتاهی جدید به صورت عملی به شما آموزش داده شده و اساتید محترم نمونه کارهای کوتاهی شما را روی مشتری های مدل بررسی کرده و تمامی ایرادات کار را به شما آموزش خواهند داد.

 

بهترین مربی آموزشی رنگ مو

اگر به یادگیری و آموزش انواع متدهای رنگ مو علاقه مند هستید بهترین این نکات آموزشی را از مربیان با تجربه آموزشگاه سارا مددی فرا بگیرید. تمامی مربیان این آموزشگاه بهترین دوره های معتبر را با بالاترین نمره های قبولی گذرانده و سال ها تجربه نیز در این حرفه دارند.

 

مربی حرفه ای رنگ و لایت در پونک با ارائه مدرک فنی حرفه ای

مربیان حرفه ای مرکز فنی و حرفه ای خانم مددی بهترین آموزش های انواع رنگ و لایت را ابتدا با شناخت انواع مدلهای مو شروع کرده و در ادامه مطلب صفر تا صد مبحث آموزشی رنگ و لایت را بصورت تئوری آموزش داده و در جلسه های متعدد عملی انواع روش های رنگ آمیزی مو مانند آمبره و مش و انواع لایت فویلی و کلاهی را به هنرجویان عزیز آموزش داده و در انتهای دوره جلسه های متعددی برای مشاهده کار عملی هنرجویان وقت گذاشته و بهترین و حرفه ای ترین نیروها را آموزش میدهند

 

آموزشگاه زیبایی و خدمات پوست در پونک

در آموزشگاه فنی و حرفه ای سارا مددی کلیه نکات زیبایی و خدمات پوستی آموزش داده میشود. از این خدمات زیبایی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

آموزشگاه-زیبایی-و-خدمات-پوست-در-پونک
آموزشگاه-زیبایی-و-خدمات-پوست-در-پونک

پاکسازی پوست

بهترین آموزش های بروز و جدید انواع متدهای پاکسازی پوست را در آموزشگاه فنی و حرفه ای خانم سارا مددی یاد میگیرید. با یادگیری اصولی تکنیک های پاکسازی پوست زیر نظر بهترین مربی های حرفه ای میتوانید شروع حرفه آرایشگری را با کمترین هزینه ها استارت بزنید و در طول زمان از بقیه مهارت های آرایشگری که در موسسه ما فراگرفته اید کسب درآمد داشته باشید.

 

آبرسانی و لایه برداری

انواع متدهای آبرسانی و لایه برداری پوست را با کمترین هزینه ها بطور صحیح و اصولی فرابگیرید. انجام لایه برداری با مواد طبیعی گیاهی و مواد شیمیایی و لایه بردارهای برند ایرانی و خارجی جزو سر فصل های عالی این دوره میباشد.

 

ماساژ پوست

ماساژ پوست از جالب ترین دوره های آموزشی ما میباشد که علاقه مندان زیادی در این دوره آموزشی شرکت میکنند و  هنرجویان نکات کاربردی طلایی را  در این دوره فرا میگیرند،اگر  این حرکات بصورت حرفه ای و اصولی انجام شود علاوه بر رفع خستگی و افزایش نشاط، باعث کاهش چین و چروک ها میشود.

 

بهترین آموزشگاه کاشت ناخن در پونک

کلیه مراحل کاشت و ژل و طراحی ناخن در کوتاه ترین زمان به هنرجویان عزیز آموزش داده میشود. از مزایای آموزش های کاشت ناخن میتوان به ورود زودهنگام به بازار کار اشاره کرد. آموزشگاه فنی و حرفه ای مددی در انتهای دوره آموزشی دانشجوهای مستعد و خلاق را شناسایی کرده و در بهترین سالن های زیبایی از آنها دعوت به همکاری میکند.

بهترین-آموزشگاه-کاشت-ناخن-در-پونک
بهترین-آموزشگاه-کاشت-ناخن-در-پونک

آموزش اوزون تراپی مو در پونک

بعلت سبک های غذایی نامناسب و عدم ورزش در میان افراد جامعه و همچنین علت های ژنتیکی و ارثی تعداد زیادی از افراد جامعه درگیر ریزش و کمبود مو میباشند و از آنجا که مو در اعتماد بنفس افراد و زیبایی آنها خیلی موثر میباشد حاضر اند هزینه های زیادی برای درمان آن بپردازند. با آموزش اوزون تراپی در پونک که یکی از بهترین تکنیک های جلوگیری از ریزش و درمان مو میباشد میتوانید منبع درآمدی عالی برای خود داشته باشید.

اصولی ترین و بهترین تکنیک های اوزون تراپی و کار با دستگاه های اوزون تراپی را از آموزشگاه خانم سارا مددی یاد میگیرید. کارایی اوزون تراپی بر اساس نقش اکسیژن یا همان اوزون در سلامت و بهبود رشد مو میباشد.

آبرسانی-و-لایه-برداری
آبرسانی-و-لایه-برداری

خدمات برتر اموزشگاه فنی و حرفه ای خانم مددی

  • استفاده از بهترین مربی های باتجربه
  • آموزش های اصولی و پایه ای
  • آموزش های عملی
  • معرفی کارآموزان به بهترین سالن های زیبایی
  • اعطای مدارک معتبر مورد تایید
  • رضایت بالای هنرجوها
  • بهترین آموزشگاه زیبایی فنی و حرفه ای منتخب در دوره های مختلف
  • آموزش های کاربردی رنگ و مش و هایلایت
  • بهترین مدرسین کاشت و طراحی ناخن
  • داشتن دستگاه های مجهز برای آموزش بهتر
  • برگزاری ورکشاپ های متعدد در حین آموزش
خدمات-برتر-اموزشگاه-فنی-و-حرفه-ای-خانم-مددی
خدمات-برتر-اموزشگاه-فنی-و-حرفه-ای-خانم-مددی

ارتباط با آموزشگاه فنی حرفه ای سارا مددی در پونک

مدیریت: سرکار خانم سارا مددی

تماس:

09125406027

02144803307

آدرس:

تهران- اشرفی اصفهانی- ابتدای خیابان معین- پلاک 13- زنگ تکی ساختمان

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزشگاه فنی حرفه ای سارا مددی در پونک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *