اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 4743
اصناف شهر

توضیحات آگهی

آموزشگاه طراحی و دوخت هنر منیر

آموزشگاه طراحی و دوخت هنر منیر با ۳۰ سال سابقه آموزشی درخشان تمام متد ها و روش های خیاطی و انواع دوخت های لباس را به طور حرفه ای آموزش می دهند. همچنین علاوه بر آموزش دوخت در این آموزشگاه، دوره های آموزش طراحی هم برای هنرجویان برگزار می شود. تیمی که در آموزشگاه هنر منیر مشغول آموزش هستند همگی افرادی با تجربه و مجرب می باشند و به عنوان یک استاد ماهر تمام آموزش هایی که برای خیاط شدن لازم است ببینید را به شما یاد می دهند.

 

بهترین آموزشگاه طراحی و دوخت در سی متری جی

آموزشگاه طراحی و دوخت منیر در منطقه سی متری جی واقع است که می توان گفت بهترین آموزشگاه خیاطی این منطقه است.تعداد آموزشگاه های طراحی و دوخت ممکن است خیلی زیاد باشد اما علت اینکه می گوییم آموزشگاه هنر منیر بهترین است، این می باشد که در این آموزشگاه آموزش تمام انواع دوخت ها برای انواع لباس ها در دوره های کامل و جامع به شما ارائه می شود.

دوره های آموزشی های مختلفی که در این آموزشگاه برگزار می شود، با کیفیت و بار آموزشی کاملی تشکیل می شوند و مربیان آموزشی تمام تلاششان را می کنند تا تمام هنر خود را به هنر جو انتقال دهند.

 

آموزش صفر تا صد طراحی و دوخت به صورت مجازی

ما در مجموعه منیر برای راحتی عزیزان و هنرجویانی که دوست دارند و نمیتوانند از راه دور تشریف بیاورند ما سعی کرده ایم تا با برگزاری تمامی دوره ها به صورت آنلاین کلاس ها را برگزار نماییم و در همین راستا تمامی تلاش خود را کرده ایم تا از بهترین تجهیزات آنلاین برای اجرای کلاس های آموزشی آنلاین بهره مند شویم.

اولین هدف ما از آموزش ها رضایتمندی و قبولی شما در مجتمع فنی حرفه ای میباشد که اگر دنبال رزومه، فعالیت و کار در کشور و خارج از کشور هستید بتوانید به راحتی مشغول شوید و در همین راستا ما تمامی تلاش خود را کرده ایم تا شما عزیزان بهترین باشید.
ممنونیم که مارا جهت آموزش های اختصاصی خود لایق دانسته اید و آموزشگاه مارا برای بهتر شدن و پیشرفت خود انتخاب کرده اید.

آموزشها بصورت:

  • حضوری در محل آموزشگاه
  •  مجازی بصورت ترم
  •  تک مدل

در سایت هنر منیر تمامی موارد بارگزاری شده و قابل دسترسی به همه عزیزان هنر دوست میباشد

آموزش طراحی لباس

گذراندن دوره های طراحی لباس در کنار آموزش خیاطی باعث می شود شما علاوه بر این که به یک طراح لباس حرفه ای تبدیل می شوید، می توانید آنچه را که روی کاغذ خلق می کنید را روی پارچه و مانکن پیاده سازی کنید. دوره های طراحی لباس در آموزشگاه هنر منیر مراحل مشخصی دارد و با طی این مراحل تمام روش های طراحی لباس و نکته های آن برای شما توضیح داده می شود.

 

بهترین آموزش های خیاطی

علاوه بر موثر بودن کلاس های طراحی در این آموزشگاه، کلاس های خیاطی هم بسیار تاثیر گذار و پر طرفدار هستند.به این صورت که در دوره های آموزشی این موسسه، استادان ماهر و با تجربه تمام فوت و فن های خیاطی را با جزئیات برای هنر جو ها توضیح می دهند.پس از گذراندن این دوره های کامل و جامع می توانید وارد بازار کار بشوید و برای خود درآمد زایی کنید.

 

آموزش خیاطی به صورت حضوری و مجازی

در آموزشگاه دوخت و طراحی هنر منیر شما می توانید به صورت حضوری در کلاس های این آموزشگاه شرکت کنید و از آموزش های استادان به صورت حضوری بهره بگیرید. اما به دلیل مختلفی مانند دوری مسیر و ترافیک می توانید در کلاس ها به صورت مجازی شرکت کنید.

با شرکت در کلاس ها به صورت غیر حضوری هم می توانید در وقت خود صرفه جویی کنید و هم اگر دور باشید یا ساکن تهران نباشید، دیگر نیازی نیست یک مسیر طولانی برای شرکت در کلاس ها را طی کنید. کیفیت کلاس های مجازی هم به اندازه ی کلاس های حضوری عالی میباشد و غیر حضوری بودن آن باعث یاد نگرفتن شما در دوخت و طراحی نمی شود.

 

بهترین مربی ضخیم دوزی در سی متری جی

ضخیم دوزی نیاز به تبحر و مهارت زیادی از طرف خیاط دارد و به دوخت لباس های ضخیم تر و معمولا زمستانی مانند پالتو و کت اطلاق میشود در آموزشگاه دوخت هنر منیر بهترین مربی های حرفه ای، مشغول آموزش زخیم دوزی می باشند. هنرجویان بعد از آموزش ضخیم دوزی نسبت به قبل حرفه ای تر می شوند و یک درک قابل قبولی از این هنر به دست می آورند. ضخیم دوزی به علت اندکی دشوار بودن دوختش و همچنین حساسیتی که این دوخت دارد، نیازمند آموزش تخصصی توسط یک مربی مجرب و با تجربه است.

 

آموزش حرفه ای دوخت لباس شب و عروس

همانطور که قطعا خودتان می دانید دوخت لباس های عروس و لباس های شب کاری بسیار حرفه ای است، به همین خاطر باید در بهترین آموزشگاه بهترین دوره ها را بگذرانید. با توجه به این که این لباس ها معمولا قیمت زیادی دارند باید حتما دوخت تمیزی داشته باشند.

البته دوخت لباس های عروس و مجلسی به همان اندازه که دقت و مهارت می خواهد درآمد بسیار خوبی هم دارد. شما می توانید با گذراندن دوره های دوخت لباس شب و لباس عروس زیر نظر مربی های بسیار توانمند آموزشگاه هنر منیر به یک درامد فوق العاده دست پیدا کنید. داشتن مهارت کافی در دوخت لباس عروس و لباس شب به شما کمک می کند در بهترین مزون ها مشغول شوید و حتی اگر بخواهید مزون خودتان را داشته باشید.

 

بهترین آموزشگاه لباس بچگانه دوز و شلوار و مانتو

آموزش دوخت لباس های بچگانه یکی دیگر از بخش های آموزشی این آموزشگاه حرفه ای می باشد. لباس های بچگانه به علت استفاده از پارچه های خاص، نیازمند تبحر خیاط برای دوخت عالی و تمیز دارند. آموزشگاه دوخت هنر منیر  در یک دوره ی کامل تمام نکات دوخت لباس های بچگانه را به هنرجو ها آموزش می دهند.

 

آموزش دوخت حجمی در سی متری جی

دوخت حجمی که می توان گفت یکی از مدرن ترین روش های خیاطی و دوخت است در آموزشگاه منیر آموزش داده می شود، تا هنرجو ها بتوانند با طرح سه بعدی الگوی لباس ها به وسیله ی نرم افزار ها کار طراحی و دوخت را سهولت ببخشند. دوخت حجمی در کمتر آموزشی با این کیفیت برگزار میشود.

آموزشگاه طراحی ودوخت “هنرمنیر” زیر نظر سازمان آموزش فنی وحرفه ایی کشور با ارائه مدرک بین المللی

راه های ارتباط با آموزشگاه طراحی و دوخت هنر منیر

مدیریت : سرکار خانم کبری میرزایی

تماس :

02166627293 

02166629686

09124156237

آدرس : تهران ، سی متری جی ، بلوار اصلی شهید بختیاری ، پلاک 11 ، واحد 3

آدرس سایت آموزشگاه :  www.honaremomir.com

 پیج اینستاگرام : honaremonir

کانال تلگرام : @honaremonir

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

  1. سمیرا زنبری

    با سلام و روز بخیر
    چقدر انسان شریف و بی نظیری هستند سرکار خانم میرزایی
    هرکسی از پیششون فارق التحصیل شده الان در مکان های بسیار خوبی مشغول به کار هستند و واقعا میتوان گفت جزو بهترین ها هستند.
    خدا حفظشون کنه و مرسی از اصناف شهر که بهترین هارا به ما معرفی میکنند.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *