اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 2037
اصناف شهر
آموزشگاه طراحی دوخت سرای موژان

توضیحات آگهی

آموزشگاه طراحی دوخت سرای موژان

آموزشگاه طراحی دوخت سرای موژان با برگزاری انواع دوره های خیاطی و ارائه مدرک بین المللی، یکی از شناخته شده ترین مدارس طراحی و دوخت در تهران می باشد. این آموزشگاه خیاطی شامل انواع دوره های مختلف از جمله: دوره های آموزش نازک دوزی، ضخیم دوزی، دوره تخصصی آموزش کت و شلوار مردانه، دوره خیاطی لباس کودک، آموزش طراحی و دوخت لباس، دوره مولاژ و لباس های کشی و غیره می باشد. در این آموزشگاه خیاطی برای هر هنرجو یک میز کار و یک چرخ خیاطی در نظر گرفته شده و هنرجو در هر جلسه آموزش می تواند الگو موردنظر را کشیده و بر روی پارچه برش زده و دوخت آن را سر کلاس با چرخ خیاطی ای که در اختیارش قرار داده می شود تمرین نماید.

دوره های آموزشی در آموزشگاه موژان

برای آشنایی با دوره های آموزشی در آموزشگاه موژان شرح همه کلاس ها را به صورت موردی در زیر آورده ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های درج شده در پایین صفحه تماس بگیرید.

  • دوره های آموزش طراحی لباس
  • دوره تخصصی ژورنال
  • آموزش طراحی و دوخت لباس عروس
  • دوره های خیاطی نازک دوزی و ضخیم دوزی
  • کلاس های دوره مولانژ
  • دوره آموزش دوخت لباس های کشی
  • آموزش لباس بچگانه
  • 100 مدل آموزش چروک لباس
  • آموزش گلدوزی با چرخ
  • آموزش گلدوزی برجسته با دست
  • دوره گلدوزی روی لباس
  • دوره تخصصی آموزش کت و شلوار
  • دوره خیاطی انواع مانتو و شلوار

تمام این دوره های آموزش خیاطی زیر نظر افراد متخصص و حرفه ای برگزار شده و شما می توانید در دوره های مبتدی تا پیشرفته شرکت کنید. در این آموزشگاه صفر تا صد خیاطی و تمام نکات مهم در طراحی و دوخت لباس آموزش داده می شود. این دوره ها برای هنرجوهای جوان، مربیان در شهرستان ها و کارمندان (دو شیفت) برگزار می شود. یعنی با توجه به شرایط کار و فرصت زمانی که هنرجو در اختیار دارد زمان برگزاری کلاس خیاطی برنامه ریزی می شود. شما می توانید برای تکمیل دانش خیاطی و یادگیری به روز ترین شیوه های خیاطی در کلاس های آموزشگاه خیاطی موژان اسم نویسی نمایید. علاوه بر موارد بالا کلاس های زیر نیز در این آموزشگاه برگزار می شود:

  • دوره های دراپینگ و دراپاژ
  • دوره های platform and origami
  • آموزش دوخت لباس های سنتی و محلی ایران

دوره های نازک دوزی و ضخیم دوزی

آموزش خیاطی برای هنرجوهای مبتدی از شرکت در کلاس های آموزش نازک دوزی آغاز می شود. در این دوره ها به شما اساس الگو بالا تنه، آستین، الگو دامن و شلوار آموزش داده می شود. در دوره نازک دوزی انواع ایراد اندامی شکم های برجسته، پایین تنه چاق و شانه های افتاده آموخته می شود. طراحی و دوخت انواع یقه گرد، هفت، یقه خشتی، آموزش یقه های یک تکه، آموزش یقه ایستاده، یقه خرگوشی، یقه ب ب و آموزش یقه های انگلیسی، یقه آمریکایی، آرشال و یقه های مدل جدید و ژونالی شامل دوره نازک دوزی این آموزشگاه خیاطی می باشد. همچنین کلاس نازک دوزی  شامل دوخت انواع دامن، آموزش برش های سرشانه و برش عصایی، آموزش انواع شومیز، مانتو، پیراهن و آموزش انواع شلوار می باشد.

پس از پایان دوره نازک دوزی هنرجوها آماده شرکت در امتحان و دریافت مدرک بین المللی خیاطی در زمینه نازک دوزی می باشند. پس از دوره نازک دوزی هنرجوها می توانند در کلاس های ضخیم دوزی شرکت کنند که این دوره هم شامل آموزش انواع کت و شلوار، پالتو و مانتو آستردار، سوئیشرت و پیراهن مردانه می باشد. اگر در هر دو دوره قبلا آموزش دیده اید و می خواهید در زمینه های خیاطی حرفه ای مهارت کسب کنید می توانید در دوره های کلاس های ژورنال و کلاس لباس شب و طراحی و دوخت لباس عروس شرکت نمایید. حتی دوره های آموزش نازک دوزی و ضخیم دوزی به افرادی که قبلا در این دوره ها در جای دیگر شرکت کرده اند توصیه می شود، زیرا این دوره ها جدیدترین شیوه های آموزش خیاطی و ساده ترین روش ها را به شما می آموزد.

کلاس آموزش لباس شب و لباس عروس

برای دوره های تخصصی تر خیاطی می توانید در کلاس آموزش لباس شب و لباس عروس شرکت نمایید. آموزش انواع گن دوزی . زیر سازی لباس شب و مجلسی و آموزش انواع دامن های دنباله دار و مدل های مختلف لباس عروس در این دوره برگزار می شود. شما در این دوره از کلاس ها، رگالی کردن الگو، فنر دوزی لباس مجلسی و گن دوزی لباس عروس را آموزش خواهید دید. آموزش باکس سازی در طراحی لباس و دوخت تاپلکس هم شامل این کلاس می باشد. به شکل خلاصه این دوره پکیج کامل و تخصصی الگوسازی و دوخت لباس شب و عروس را شامل می شود و شما هر آنچه که از صفر تا صد طراحی و دوخت لازم باشد را می آموزید.

دوره خیاطی لباس بچگانه

در دوره خیاطی لباس بچگانه انواع الگو لباس نوزاد و کودک آموزش داده می شود. همچنین آموزش انواع مختلف لباس نوزادی و دخترانه و پسرانه در این آموزشگاه خیاطی دایر می گردد. در کنار آموز اساس الگو کودکانه طراحی انواع مختلف لباس هم در ختیار هنرجویان قرار داده می شود. در دوره خیاطی لباس بچگانه تمام مراحل کار از تهیه الگو تا برش و دوخت همگی در کلاس و زیر نظر استاد انجام می شود. برای هر هنرجو یک میز برش و یک چرخ خیاطی در نظر گرفته شده و بنابراین تمام مشکلات و ایرادهای کارتان در همان جلسه آموزشی کلاس بر طرف می شود. در کنار تمامی این ها کلاس های دوره های تخصصی برای آموزش انواع مانتو، کت و شلوار مردانه و لباس های محلی نیز در این آموزشگاه برگزار می شود. دکلاس های تخصصی طراحی لباس در کنار کلاس های آموزش گلدوزی همگی در آموزشگاه طراحی دوخت سرای موژان دایر بوده و برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید. همچنین آدرس مجموعه در زیر قرار داده شده است و می توانید به شکل حضوری به مجموعه مراجعه نمایید.

راه های ارتباطی با آموزشگاه طراحی دوخت سرای موژان

مدیریت: نرگس نوحه خوان

تماس:

02144060927

آدرس: صادقیه، بلوار آیت اله کاشانی، نرسیده به اتوبان ستاری، بین حسن آباد و ابراهیم شمالی، ساختمان نورگستر، طبقه اول، واحد 7

شعبه 2: سعادت آباد، بلوار سرو (پاکنژاد) نبش آسمان دوم، ساختمان بهمن، طبقه اول، واحد 7

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزشگاه طراحی دوخت سرای موژان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *